افتتاح حساب ترکیه

اگر اسپرسو ساز صنعتی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر اسپرسو ساز صنعتی دارید در این مطلب به شما نکاتی را خواهیم گفت که باید قبل از تعمیر اسپرسو ساز صنعتی خود در نظر بگیرید. رعایت کردن این نکات به این دلیل مهم است که پس از تعمیر دستگاه شما دچار مشکلات نشود. پس اگر خودتان یا یکی از آشنایان شما به تعمیرات اسپرسو ساز خانگی یا صنعتی نیاز دارد این نکات را در حتما مطالعه کنید.

تمامی دستگاه ها و لوازم برقی خانگی و صنعتی همچون اسپرسو ساز صنعتی ممکن است به سادگی دچار ایراد بشود. این ایرادات میتواند ناشی از نوسانات برق، اتصالی مدارهای دستگاه، خرابی قطعات یا ضربه به دستگاه اتفاق بیفتد. نکاتی که در این مطلب به شما خواهیم گفت برای مواقعی کاربردی است که دستگاه شما دچار مشکل شده و قصد دارید به تعمیرکار مراجعه کنید.

قبل از اینکه این نکات را بگوییم نیاز است با مشکلات رایج و خرابی هایی که ممکن است به سادگی اتفاق بیفتد اشاره کنیم تا بتوانید از بروز اینگونه مشکلات جلوگیری کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مشکلات رایج اسپرسو ساز صنعتی

اسپرسو ساز صنعتی یا خانگی هردو کارکرد مشابهی دارند و تفاوتشان در پیچیدگی برد اصلی، تعداد گروپ ها و سیستم دما و فشار است. ازجمله مشکلات رایجی که موجب خرابی اسپرسو ساز صنعتی و خانگی میشود میتوان به خرابی بدلیل نوسانات برقی، خرابی قطعات داخلی، روشن نشدن دستگاه، کم شدن فشار دستگاه، پایین بودن دمای آب و اتصالی مدارات داخلی اشاره کرد.

این مشکلات به راحتی قابل پیشگری است و میتوانید با انجام چند کار ساده از خرابی دستگاه خود جلوگیری کنید. بعنوان مثال شما حتما نیاز است یک محافظ برق استاندارد برای اسپرسو ساز صنعتی تهیه کنید. از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه خودداری کنید. برای جلوگیری از خرابی قطعات حتما روزانه دستگاه را تمیز کنید.

خواص و فواید قهوه ترک

یکی از نکات مهمی که باید صاحبان کافه و رستوران ها رعایت کنند این است که اسپرسو ساز صنعتی هر 6 ماه یکبار به جنرال سرویس نیاز دارد. شما باید سالی یک یا دو مرتبه سرویس کامل (جنرال سرویس) اسپرسو ساز خود را توسط تعمیرکار انجام دهید تا از خرابی دستگاه جلوگیری شود و طول عمر مفید دستگاه چندبرابر شود.

جنرال سرویس اسپرسو ساز چیست؟

جنرال سرویس اسپرسو ساز به این معنی است که تمامی قطعات و اجرای بیرونی و داخل دستگاه باید باز بشود و اسید شویی شود. قطعاتی که نیاز به تعمیر یا تعویض دارند بررسی بشوند و تمامی مجرا ها و لوله های آب دستگاه رسوب زدایی بشوند.

سیستم فشار و دمای دستگاه تنظیم بشود و سختی آب ورودی به دستگاه اندازه گیری و در صورت نیاز فیلتر های مناسب در ورودی آب به دستگاه نصب بشود. با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اسپرسو ساز صنعتی، زمان نصب دستگاه حتما باید سختی آب محل کار خود را اندازه گیری کنید و در صورت نیاز فیلتر تهیه کنید. همچنین هر 6 ماه یکبار باید جنرال سرویس اسپرسو ساز صنعتی را انجام دهید.

با رعایت نکات ساده ای که به آن اشاره کردیم میتوانید از بروز بسیاری از خرابی های رایج دستگاه اسپرسو ساز صنعتی جلوگیری کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت در صورت خرابی اسپرسو ساز صنعتی یا خانگی خود چه نکاتی را باید رعایت کنید تا پس از تعمیر برای دستگاه شما مشکلی بوجود نیاید.

اگر اسپرسو ساز صنعتی خراب شد چکار کنیم؟

اصلی ترین و مهم ترین نکته ای که در زمان خرابی اسپرسو ساز صنعتی و هنگام مراجعه به تعمیرکار باید به آن توجه کنید این است که مرکز تعمیرات معتبری انتخاب کنید که ضمانت و گارانتی به شما ارائه بدهد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی قطعات استفاده کنید.

ترتیب روتین پوستی چیست؟

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که تا حد ممکن دانش خود را نسبت به دستگاه خود و خرابی های رایج و نحوه تعمیر دستگاه بالا ببرید تا تعمیرکار خرابی های غیر واقعی به شما اعلام نکند و از شما هزینه بیشتری دریافت نکند. البته شایان ذکر است اکثر تعمیرکاران قدیمی و مراکز معتبر اینگونه کارها را انجام نمیدهند اما اینکه دانش خود را ارتقا بدهید میتوانید از بروز اینگونه موارد جلوگیری کند.

مورد سومی که زمان تعمیر اسپرسو ساز صنعتی خود باید به آن توجه کنید این است که تا حتما قطعاتی که نیاز به تعویض دارند را قطعه اورجینال خریداری و تعویض کنید. تمامی نمایندگی های مجاز و معتبر موظف هستند قطعات اورجینال را به مدت 3 الی 6 ماه ضمانت کنند و در صورت خرابی بدون هزینه آنرا برای شما تعویض کنند.

نکته حائز اهمیت دیگری که قبل از تعمیرات باید به آن توجه کنید این است که حتما از مرکزی که خدمات تعمیرات اسپرسو ساز را برای شما انجام میدهد فاکتور با مهر و امضای شرکت به شما تحویل بدهد. همچنین حتما قبل از اینکه تعمیرکار فرایند تعمیرات دستگاه شما را آغاز کند ابتدا باید دستگاه بررسی و عیب یابی بشود و هزینه تعمیرات مشخص و به شما اطلاع داده بشود و در صورت رضایت شما فرایند تعمیرات دستگاه صورت بگیرد.

در موارد خاص که مشکل و خرابی دستگاه از برد اصلی میباشد هزینه تعمیرات بسیار زیاد خواهد بود و در صورت پیدا شدن برد اصلی یا استفاده از برد دسته دوم دستگاهی دیگر میتوان آنرا انجام داد. این مورد مهم را در نظر بگیرید که مراکزی در تهران وجود دارد که متخصصین آن میتوانند برد اصلی تمامی دستگاه های لوازم برقی را با هزینه بسیار پایین تر برای شما تولید کنند و بهتر است برای تولید برد اصلی دستگاه از آنها مشورت بگیرید.

عطر گرمی چی خوبه؟

بعنوان مثال یکی از این نمایندگی ها که در زمینه تولید برد اصلی دستگاه های برقی صنعتی و خانگی مهارت زیادی دارد شرکت تیوان تعمیر سرا است که با نام اختصاری تعمیرخونه فعالیت میکند و شما میتوانید برای ساخت برد دستگاه خود به آنها مراجعه کنید.

علاوه بر تولید برد تعمیرخونه در سراسر تهران، کرج و قزوین شعبه ها و کارگاه های تعمیرات لوازم خانگی هم دارد که میتوانید جهت تعمیرات اسپرسو ساز صنعتی خود به آن مراجعه کنید. حتی اگر دوست دارید خودتان تعمیرات اسپرسو ساز را آموزش ببینید میتوانید از دوره آموزش تعمیر اسپرسو ساز صنعتی شرکت تعمیرخونه استفاده کنید.

اگر نیاز به مشاوره تخصصی درمورد تعمیرات اسپرسو ساز صنعتی دارید میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر سوالات خود را از مشاوران و کارشناسان خبره تعمیرات لوازم صنعتی و خانگی بپرسید.

آدرس: تهران ، جنت آباد جنوبی ، خیابان لاله شرقی پلاک 65

شماره تماس: 02191303481

وبسایت: www.tamirkhone.com

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

3 دی 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *