افتتاح حساب ترکیه

پارسی کانادا یکی از مؤسسات مهاجرتی با سابقه و حرفه‌ای است که هشت کشور معتبر اروپا، آمریکا، حوزه خلیج فارس را پوشش می‌دهد و برای ایرانیان اقدام به اخذ ویزا می‌کند.

در مسیر اخذ ویزا، میزان حرفه‌ای بودن، تجربه و دانش کاربردی موسسه مهاجرتی از اهمیت بالایی برخوردار است و موسسات مهاجرتی باید بتوانند لاین‌ها مختلف مهاجرتی را به مشتریان خود ارائه کند.

در این مطلب در مورد لاین‌های مهاجرتی پارسی کانادا و نکاتی که باید در مورد هرکدام از لاین‌ها باید بدانید صحبت می‌کنیم.

انواع روش‌های مهاجرتی

مهاجرت به خارج یکی از گزینه‌هایی است که ایرانیان برای ادامه زندگی می‌توانند آن را انتخاب کنند؛ اما به دلیل تفاوت شرایط زندگی نمی‌توان لاین و روش واحدی برای مهاجرت انتخاب کرد. هر کدام از لاین‌های مهاجرتی برای قشر خاصی از جامعه مفید است و افراد باید متناسب با شرایط زندگی که دارند نسبت به اخذ آن اقدام کنند.

در ادامه به معرفی لاین‌های مهاجرتی پارسی کانادا می‌پردازیم و نکات مهم هر کدام را ذکر می‌کنیم.

مهاجرت از طریق کار

یکی از رایج‌ترین گزینه‌های مهاجرت برای افراد متخصص که سرمایه‌های کلان ندارند؛ ولی تخصص و حرفه‌ای آن‌ها در کشورهای خارجی ارج‌وقرب دارند، مهاجرت خارجی است.

بر اساس داده‌های پارسی کانادا نرخ موفقیت پرونده‌های ویزای کار در این مجموعه بیش از 90 درصد است و کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان از بهترین کشورهایی هستند که برای کار می‌توان انتخاب کرد.

داشتن تمکن مالی مناسب، مدرک زبان، تخصص حرفه‌ای و درخواست پذیرش کارفرما از جمله مواردی است که ویزای کار به آن اهمیت می‌دهند.

مهاجرت از طریق ادامه تحصیل

برای دانشجویان و افرادی که مدرک معتبر دانشگاهی دارند، مهاجرت به خارج به کمک ویزای تحصیلی اتفاق می‌افتد. این ویزا برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مناسب است.

آیا لیزر برای تیروئید ضرر دارد؟

در حال حاضر کشورهای مختلفی امکان اخذ ویزا و مهاجرت به روش را در دستور کار خود دارند که در این میان کانادا، استرالیا، پرتغال، ایتالیا؛ قبرس از مطرح‌ترین کشورهایی هستند که توسط ایرانیان برای ادامه تحصیل انتخاب می‌شود.

مهاجرت از طریق ویزای آوسبیلدونگ

این ویزا مخصوص کشور آلمان است که از شرایط عالی برخوردار بوده و طیف وسیعی از افرادی که دارای مهارت هستند یا استعداد مهارت‌آموزی دارند مناسب است.

به زبان ساده این ویزا برای افرادی است که می‌خواهند در کشور آلمان یک مهارت یاد بگیرند و در آنجا مشغول به کار شوند. کشور آلمان به دلیل رشد بالای اقتصادی که دارند نیروی کار ماهر می‌خواهند و در حوزه‌های مختلف مدیریت، مهندسی، پزشکی و.. اقدام به تربیت نیروی متخصص می‌کنند.

ویزای استارتاپی اروپا

در چند سال گذشته این ویزا برای اکوسیستم استارتاپی از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و باعث شده افرادی که دارای استارتاپ هستند برای مهاجرت از این ویزا استفاده کنند.

بازار جذاب اروپا، دسترسی به مشتریان زیاد، رشد اقتصادی در کنار حمایت‌های دولتی و مالی باعث شده مدیران استارتاپ‌های مختلف برای حضور در بازار اروپا از خود علاقه نشان دهند.

کشورهای هلند، اتریش، فرانسه، دانمارک، انگلستان و.. از جمله کشورهایی هستند که ویزای استارتاپی به مدیران خود می‌دهند.

مهاجرت از طریق ویزای پزشکان

در چند سال اخیر کشورهای حوزه خلیج فارس و بعضی از کشورهای اروپایی شرایط مناسبی برای پزشکان مهیا کرده‌اند. این حوزه تخصصی به دلیل ارزشی که در زنجیره خدمات عمومی برای دولت‌ها دارد باعث شده به صورت ویژه به این تخصص نگاه کنند و به پزشکان امکان اخذ اقامت دائم را به دست بیاورند.

چطور به سایت فروش انلاین طلا اعتماد کنیم؟

عمان، دبی و قطر از کشورها مطرح حوزه خلیج فارس هستند که امکان مهاجرت به آن‌ها برای پزشکان فراهم است. به کمک پارسی کانادا می‌توانید ویزای این کشورها را اخذ کنید.

مهاجرت از طریق خرید ملک

در صورتی که منابع مالی کافی دارید و می‌توانید در ملک آن را سرمایه‌گذاری کنید. کشورهای مانند فرانسه، پرتغال، اسپانیا، یونان  از جمله کشورهایی هستند که می‌توانید با خرید ملک امکان اقامت و ویزای آن‌ها را کسب کنید. وکلا تخصصی حوزه املاک پارسی کانادا با همکاری شرکای کلیدی خود می‌توانند بهترین املاک در نقاط مناسب این کشورها خریداری کنند.

مهاجرت از طریق کارآفرینی و خرید بیزینس

این ویزا مخصوص کانادا است که توسط پارسی کانادا ارائه می‌شود و مخصوص کارآفرینان و تاجرانی است که به کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار علاقه دارند.

این افراد می‌توانند کسب‌وکار خود به کانادا منتقل یا یک بیزینس را در کانادا خریداری کرده و امکان اقامت در کانادا را دریافت کنند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت

بعضی از کشورهای مانند دبی، امکان دریافت ویزا در ازای ثبت و راه‌اندازی یک شرکت در جهت اشتغال‌زایی و کارآفرینی را فراهم می‌کنند.

این روش اخذ ویزا که معمولاً به عنوان یک مدل سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود، در کشورهایی که اشتغال نیروی بومی، توسعه اقتصادی اولویت دارد، از ارزش بالایی برخوردار است.

مهاجرت با ویزای تلنت

این ویزا ویژه استرالیا است و برای افراد نخبه ورزشی، هنری، علمی و.. اختصاص داده شده است. به صورت کلی دو نوع دارد، اولی ویزای گلوبال تلنت مستقل و دومی ویزای استعدادهای برجسته که این ویزا از سال 2019 شروع به پذیرش افراد نخبه کرده است.

در رابطه با انگیزه برای مطالعه و درس خواندن چه می‌دانید؟

این ویزا که توسط موسسه مهاجرتی پارسی کانادا ارائه می‌شود، علاوه بر فرد پذیرفته شده خانواده درجه اول وی نیز ویزای حضور در استرالیا را دریافت می‌کنند.

مهاجرت با ویزای تمکن مالی

این ویزا در کشورهایی مانند پرتغال، فرانسه، یونان و اسپانیا مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و افرادی که دارای تمکن مالی هستند می‌توانند این ویزا را دریافت کنند.

این ویزا علاوه بر این که امکان فعالیت اقتصادی را فراهم می‌کند، شرایط تحصیل خانواده، برخورداری از امکانات کشور، دسترسی به ویزای شینگن و… را هم برای متقاضی فراهم می‌کند.

مواردی که در این مطلب بررسی شد مهم‌ترین و معتبرترین لاین‌های مهاجرتی است که توسط پارسی کانادا ارائه می‌شود و متناسب با نیاز مشتری برای کشورهای کانادا، استرالیا، آلمان، حوزه خلیج فارس و اروپا اقدام می‌کند.

سخن نهایی

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از شرکت‌های مهاجرتی قوی و دارای سابقه است که در لاین‌های مهاجرتی مختلف فعالیت می‌کند. این موسسه با بهره‌گیری از بهترین وکلا و نیروی تخصصی ویزای مورد نیازی شما را گرفته و امکان مهاجرت به کشور دلخواهتان را فراهم می‌کند.

در این مطلب لاین‌های مهاجرتی موسسه پارسی کانادا معرفی شدند در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان می‌توانید با این از طریق راه‌های معرفی شده در وب‌سایت این موسسه با آن‌ها تماس گرفته و مسیر مهاجرت خود را شروع کنید.

منبع: شرق

 

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

6 آذر 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *