افتتاح حساب ترکیه
مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی مجلسی از جمله لباس هایی است که در کمد همه زنان و دخترانی حداقل یکی و گاهی همه لباس ها را شامل میشود و طرفداران بسیاری دارد اما پوشیدن این مانتو اصول خاصی دارد که ما در این یبخش از گروه استایل شادمگ برایتان آورده ایم.

مدل مانتو مشکی جدید

رنگ سیاه غالبا به عنوان رنگی جذاب، باکلاس و همه فن حریف شناخته میشود البته این به نحوه پوشیدن لباس های مشکی توسط شما بستگی دارد. باید بدانید یک مانتوی مشکی را چگونه با سایر لباس هایتان و اکسسوری هایی که دارید ست کنید یا اینکه مانتو مشکی چه شالی بهش میاد؟ راه های زیادی برای داشتن یک استایل و پوشش مشکی برای شما وجود دارد که امروز میخواهیم در این نوشته آن را بیان کنیم و به بررسی راهنمای خرید مانتو مشکی بپردازیم.

مانتو مشکی مجلسی

راهنمای انتخاب مانتو مجلسی

قبل از خرید مانتو مجلسی کوتاه بهتر است به یکسری نکات توجه و دقت لازم را داشته باشید. در واقع با یک انتخاب درست و اصولی به راحتی می توانید مانتو کوتاه مجلسی با کیفیت که را متناسب و درخور استایل شما باشد را خریداری کنید.

رنگ

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید این نوع مانتوها باید مورد توجه قرار گیرد رنگ آن می باشد. برای انتخاب رنگ مانتو لازم است رنگی را انتخاب نمایید که با پوست شما تناسب داشته باشد. همچنین بهتر است رنگی را انتخاب نمایید که به راحتی بتوانید آن را با کیف و کفش های خود ست کنید.

یکی از رنگ های پر طرفدار در بین مانتوهای مجلسی رنگ مشکی می باشد. در واقع مانتو مجلسی کوتاه مشکی امروزه از کاربرد و استفاده بیشتری برخوردار است.

مانتو مشکی مجلسی

متناسب با اندام

از دیگر نکاتی که در موقع خرید این نوع مانتوها لازم است مورد توجه قرار گیرد تناسب آن با اندام است. برای مثال افراد لاغر بهتر است از پوشیدن مانتوهایی که دارای راه عمودی هستند خودداری کنند، زیرا این مدل مانتوها آنها را لاغرتر نشان می دهد. افراد لاغر اندام بهتر است مانتوهایی را با آستین پف انتخاب کنند.

همچنین افراد چاق به هیچ وجه نباید مانتوهایی را با طرح های افقی انتخاب کنند. این افراد بهتر است از مانتوهایی با طرح های عمودی استفاده کنند. مانتوهایی را که انتخاب می کنید بهتر است از نظر اندازه و سایز با اندام شما هماهنگی داشته باشند.

انتخاب مانتو با توجه به قد

از دیگر فاکتورهایی که در انتخاب مانتو مجلسی کوتاه باید مورد توجه قرار گیرد اندام و قد است. بلندی مانتو رابطه عکسی با قد دارد. افرادی که دارای قد کوتاهی هستند بهتر است از مدل های کوتاه خودداری کنند. همچنین افراد قد بلند به راحتی می توان از مانتوهای کوتاه برای استایل خود استفاده کنند.

مانتو مشکی مجلسی

جنس پارچه

از دیگر نکات مهم و اساسی در خرید این مدل مانتوها جنس آنها است. بهتر است مانتوهایی را با جنس های با کیفیت انتخاب نمایید، زیرا اگر پارچه مانتو شما بی کیفیت باشد در مدت زمان کوتاهی از بین رفته و باید آن را تعویض کنید.

قیمت مانتو

از دیگر موارد مهم که قبل از خرید مانتو لازم است مورد توجه قرار گیرد قیمت آن است. از آنجا که مانتوهای مجلسی از قیمت بالاتری نسبت به بقیه مدل ها برخوردار هستند، از اینرو لازم است برای خرید آنها هزینه بیشتری را محتمل شوید.

نوع بسته شدن

از دیگر نکاتی که قبل از خرید مانتو مجلسی کوتاه باید مورد توجه قرار گیرد نوع بسته شدن آن است. مانتوهای مجلسی به دو صورت جلو باز و جلو بسته در بازار موجود و قابل عرضه هستند. مدل های جلو بسته معمولا دارای دکمه معمولی، غزنقفلی و یا دکمه فشاری می باشند. افراد بسته به سلیقه خود می توانند یکی از مدل ها را انتخاب نمایند.

مانتو مشکی مجلسی

نوع دوخت

یکی از نکاتی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و کیفیت مانتو مجلسی شما دارد نوع دوخت آن می باشد. مانتویی را که انتخاب می کنید علاوه بر کیفیت جنس لازم است از دوخت مناسب و خوبی برخوردار باشد. اگر مانتوی شما به درستی دوخته نشود ممکن است خیلی بد بر روی بدن شما بنشیند و یا از محل دوخت پاره شود.

انواع مانتو مجلسی

بهتر است بدانید مانتو مجلسی که در نوع خود بسیار جذاب و شیک می باشد دارای انواع مختلفی است. این نوع مانتوها بهترین جایگزین برای لباس های شب در مهمانی ها و مراسم هایی است که در آن امکان پوشیدن لباس شب وجود ندارد. در دوخت مانتوهای مجلسی از تجملات بیشتری استفاده شده و دارای ظاهری رسمی تر هستند.

طراحان و خیاطان جهت دوخت مانتوهای مجلسی بیشتر از پلی استر استفاده می کنند. در واقع پلی استر موجب می شود مانتو به راحتی چروک نشود و بر روی تن صاف و مرتب بایستد.

هر چیز که برای داشتن یک استایل کژوال باید بدانید

مانتو مجلسی دارای انواع مختلفی است. از جمله این مدل های مختلف می توان به مدل مانتو مجلسی گلدوزی شده، انواع مانتو کار شده، جواهر دوزی شده و مدل های رنگی اشاره کرد. از دیگر مدل های رایج مدل مانتو مجلسی مدل طرح دار می باشد که برای دوخت آنها از پارچه هایی با طرح های شلوغ و دوخت های طبقه ای استفاده شده است.

مانتو مشکی مجلسی

همچنین از دیگر مدل های مانتو مجلسی می توان به مانتو گیپور اشاره کرد. استفاده از گیپور در طراحی مانتو جذابیت و زیبایی منحصر بفردی را به آن می بخشد. در واقع ظاهر خانم ها با استفاده از این نوع مانتو های مجلسی بسیار شیک تر و رسمی تر به نظر می رسد.

مانتو مجلسی کوتاه دخترانه

بهتر است بدانید مانتوهای مجلسی کوتاه دخترانه امروزه در مدل های ساده و کار شده به بازار عرضه می شوند. از آنجا که مراسم های مختلف به خصوص عروسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، از این رو لازم است در انتخاب لباس و مانتو برای آن دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشید.

مانتو مشکی مجلسی

در واقع دختر خانم های جوان می توانند از بین مدل های مختلف مدلی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایند. این مدل مانتو امروزه با استقبال بی نظیری از سوی دختران جوان مواجه شده است. دختر خانم های جوان با یک انتخاب درست و اصولی به راحتی می توانند در مجالس با ظاهر و تیپی متفاوت و جذاب حاضر شوند.

دختر خانم های جوان بهتر است مانتوهایی را با رنگ روشن انتخاب کنند تا در مراسم بیشتر به چشم بیایند. البته خانم های جوان نیز می توانند از مانتو مجلسی کوتاه مشکی برای استایل خود استفاده کنند. با این انتخاب به راحتی می توانند استایل خود را ست کنند. همچنین لازم است براساس فرم بدن خود از بین مدل های مختلف مدل مناسب را انتخاب کنند.

مدل مانتو کوتاه اسپرت و یا شلوار جین گزینه های مناسبی برای رفتن به عروسی نیستند. در واقع مدل مانتو کوتاه اسپرت گزینه مناسبی برای دورهمی های دوستانه و خیابان می باشد. همچنین بهتر است مانتوهایی را با طرح های جلف و زننده انتخاب نکنید. مانتوهای گیپور و یا دانتل و مانتوهای خانومانه تر گزینه های مناسبی جهت رفتن به مراسم هستند.

ست کردن مانتو مشکی با شال

همانطور که میدانید سفید یار همیشگی مشکی برای ست کردن است اما اگر بخواهیم به جز سفید سراغ رنگ های دیگر برای ست کردن با مانتو مشکی برویم بهتر است سراغ شال و روسری به رنگ های قرمز، ابی، سبز، خاکستری و کرم بروید. یک قاعده کلی در انتخاب رنگ شال وجود دارد و آن هم رنگ پوست صورت شماست به این صورت که رنگ شال باید با طیف رنگی صورت تان متضاد باشد و صورت شما خودش را بیشتر نمایان کند مثلا اگر در رتگ پوسستان زردی وجود دارد از رنگ‌های خانواده زرد و کرم استفاده نکنید. بهتر است از رنگ‌های بژ و صورتی انتخاب کنید

مانتو مشکی مجلسی

شتسشوی مانتو مشکی

بهتر است برای شستن مانتو مشکی تان سراغ شامپو و آب ولرم بشویید و لباس را چنگ نزنید البته می توانید از شوینده های مخصوص شستن لباس مشکی نیز استفاده کنید. در موقع خرید به جنس پارچه مانتو توجه کنید تا پرز نگیرد با توجه به جذب گرمای رنگ مشکی پارچه های شانتون و نخی می توانند انتخاب ایده الی برای شما باشند.

پوشیدن یکدست سیاه

اینکه شما از سر تا پا در محیط کار و … به رنگ سیاه دیده شوید شاید در نظر خودتان شیک و باکلاس باشد اما باید بدانید که ظاهر شما بی روح و تاریک به نظر می رسد. پس بهتر است اگر به رنگ مشکی علاقه زیادی دارید از یک اکسسوری رنگ روشن مناسب مثل کیف و با کمربند استفاده کنید تا تضاد رنگی زیبایی ایجاد کنید و از آن همه رنگ تیره خلاص شوید.

مانتو مشکی مجلسی

اگر روی مانتوی مشکی شما گلدوزی های سفید قرار داشته باشد بهتر می توانید از این ترکیب رنگ لذت ببرید. اما اگر به یک مراسم رسمی دعوت شده اید پوشیدن مانتو و شلوار یک دست مشکی مانعی ندارد و ظاهر شما را رسمی نشان خواهد داد

شناخت پارچه های مشکی در بازار

برای خرید و انتخاب مدل مانتو مشکی بهتر است ابتدا پارچه هایی که در مانتو به کار می روند را بشناسید و سپس سراغ انتخاب مانتو بروید. دانستن این ها به شما این امکان را می دهد که ایده آل ترین انتخاب را انجام دهید در ادامه چند پارچه مرغوب و معمول برای مانتو مشکی را بیان خواهیم کرد و به توضیح ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.

مانتو مشکی مجلسی

پنبه: این پارچه جزو بهترین گزینه های خرید مانتو مشکی می باشد زیرا هم وزن سبکی دارد و هم دوام مناسبی به خصوص در فصل تابستان در برابر گرما دارد. این پارچه وقتی مرطوب میشود بر خلاف سایر پارچه ها تیره و تار نمی شود

پلی استر: برای پوشیدن مانتوهای ساده سیاه رنگ انتخاب ایده آلی است و این پارچه معمولا در برابر چروک شدن مقاوم است و همچنین جنس نرم و لطیفی دارد.

محبوب ترین انواع تاپ زنانه را بشناسید ؛ جذاب و راحت که به هر تیپی میاد

ابریشم: نوعی پارچه مرغوب ،براق و نرم است که البته قیمت بیشتری هم نسبت به سایر پارچه ها دارد . بیشتر برای پارچه لباس های مردانه به کار می رود

اضافه کردن رنگ به استایل مانتو مشکی مجلسی

اگر از آن دسته افرادی هستید که در تیپ خود ریسک می کنید و جسارت دارید می توانید بجای رنگ های خنثی از رنگ های شاد و پرانرژی در ست خود استفاده کنید. بطور مثال یک تی شرت رنگی با یک شلوار رنگی مکمل رنگ آن بپوشید : نارنجی=آبی / بنفش=زرد / قرمز=سبز و….
همچنین در انتخاب جوراب نیز جسور باشید و جوراب های طرح دار انتخاب کرده و آن را با یک مام جین در تیپ خود بکار ببرید.

سرتاسر مشکی

از قدیمی ترین و امن ترین اصول ست کردن با مانتو مشکی، استفاده از رنگ مشکی بطور کلی است. شما می توانید تیپ کاملا مشکی خود را با یک کفش کلاسیک با پاشنه کوتاه یا فلت و یک کیف مشکی ست کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از شلوارهای رنگ خنثی مانند طوسی یا جین استفاده کنید تا کمی متنوع شوید اما باز هم علاقه شما در الویت می باشد.

مانتو مشکی مجلسی

ست مانتو مشکی و الگو پلنگی

لباس های پلنگی یکی از سخت ترین آیتم ها برای ست شدن می باشند اما نه زمانی که شما از یک مانتو مشکی استفاده می کنید. شما می توانید در صورت استفاده از مدل مانتو مشکی و شلوار جین به کفش پاشنه بلند پلنگی و یا شال پلنگی خود فرصت استفاده بدهید.

اما نکته مهم در این تیپ آن است که از اکسسوری های طلایی استفاده کنید و اکسسوری های نقره ای را به فراموشی بسپارید.

ست کردن شال با مانتو مشکی

اگر شما هم هنگام ست کردن شال و یا روسری خود با مانتو مشکی سردرگم شده اید باید به شما نوید دهیم که راه حل مشکل شما پیش ماست. برای ست کردن شال با مانتو مشکی بهتر است از شال های طرح دار، کار شده، رنگی رنگی و ساده استفاده کنید و برای انتخاب رنگ شال نیز سراغ رنگ های صورتی قرمز ،آبی کاربنی ،زرد ،گلبهی، سبز لجنی بروید.

مانتو مشکی مجلسی

خرید مانتو مشکی بلند و مزایای آن

مانتویی که شما برای خود انتخاب می‌کنید مسلما با در نظر گرفتن فاکتورهایی خریداری می شود. برخی از خانم ها فقط به طرح و رنگ مانتو دقت می‌کنند و برخی دیگر بیشتر ترجیح می‌دهند مدل مانتوی جدید با قیمت مناسب خریداری کنند و… . به طور کلی در زمان انتخاب یک مانتو بایستی به چند مورد توجه کنید.

ابتدا باید تطابق مانتو را با سن و سایزتان در نظر بگیرید. به طبع خانم‌های چاق و قد کوتاه نمی‌توانند مانتوهای مناسب فرم خانم‌های لاغر و قد بلند را انتخاب کنند و بالعکس. رنگ و طرح را متناسب با مکان و مناسبتی که برای آن مانتو خریداری می‌کنید بپسندید.

برای یک میهمانی رسمی نمی‌توانید از مانتوهای مجلسی و خاص جشن استفاده کنید. استایل طراحی فرم و مدل مانتو را مد نظر داشته باشید. برای راحتی خودتان تا حد ممکن از مانتوهای خیلی تنگ و کوتاه استفاده نکنید. اما در میان همه این فاکتورها، رنگ مانتو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مانتو مشکی مجلسی

به مانتو مشکی چه لباسایی میاد

مانتو مشکی را با چه لباس هایی ست کنیم؟ مانتوی مشکی به دلیل رنگ خنثی ای که دارد به عنوان یکی از آیتم های همیشگی استایل به شمار می رود. همه افراد بی شک یک مانتو مشکی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های مانتوهای مشکی این است که می توانید از آن در هر مناسبتی استفاده کنید. برای اینکه ظاهری متفاوت برای خودتان ایجاد کنید می توانید از یک ست خلاقانه استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی رنگ مشکی برای مانتو این است که به سادگی با همه چیز هماهنگ می شود. نکته ی قابل توجه این است که استفاده ی نادرست از این رنگ می تواند جذابیت استایل شما را از بین ببرد. در ادامه مطلب قصد داریم رنگ هایی را که با مانتو مشکی ست می شود را مورد بررسی قرار دهیم.

مانتو مشکی مجلسی

ست کردن با رنگ مشکی

مانتو مشکی را می توانید با هر رنگی که تمایل دارید ست کنید. اما دقت داشته باشید به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید فرم بدنی شما می باشد.

ست کردن مانتو مشکی با رنگ زرد

برخی افراد علاقه مند هستند که سرتا پا لباس مشکی بپوشند. آن ها می توانند با استفاده از رنگ زرد به شکل خلاقانه ای استایل فوق العاده ای برای خود دست و پا کنند. رنگ زرد را بر اساس فرم بدنی تان وارد استایل تان کنید. خانم هایی که اندازه ی سینه شان از دور باسن شان کوچکتر است می توانند از مانتوهای یقه آرشالی استفاده کنند که یقه ی آن ها تا خط کمر امتداد یافته است. می توانید بر روی این یقه ها از طرح های زرد رنگ استفاده کنید تا مانتوی مشکی شما جلوه ی فوق العاده ای داشته باشد.

راهنمای کامل برای انتخاب گوشواره مناسب فرم صورت شما

مانتو مشکی مجلسی

خانم هایی که دارای سینه های کوچکی هستند می توانند مانتوی مشکی خود را به همراه شال زرد بپوشند یا در زیر مانتو از بلوزهای طلایی رنگ استفاده کنند. نکته ی دیگر اینکه خانم های قد بلند می توانند در زیر مانتوهای مشکی جلو باز از پیراهن زرد کوتاه به همراه شلوار مشکی استفاده کنند. این آیتم برای خانم های قد کوتاه پیشنهاد نمی شود.

ست کردن مانتو مشکی با رنگ زرشکی

مانتو مشکی را با رنگ زرشکی ست کنیم: با توجه به اینکه هر دو رنگ زرشکی و مشکی در طیف رنگ های تیره قرار می گیرند معمولا در استایل به کار گرفته نمی شوند. افرادی که استایل سر تا پا مشکی را انتخاب کرده اند می توانند برای جذاب کردن تیپ خود از اکسسوری هایی به رنگ زرشکی روشن استفاده کنند.

ست کردن مانتو مشکی با رنگ سفید

ست کردن مانتو مشکی با رنگ سفید چه اصولی دارد؟ همانطور که می دانید سفید و مشکی دو رنگ کاملا متضاد هستند. اما این دو رنگ در کنار همدیگر استایل فوق العاده ای به وجود می آورند. اما باید بدانید که استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر محدودیت هایی را به همراه دارد.

به عنوان مثال خانم های قد کوتاه بهتر است از پوشیدن پیراهن سفید با شلوار و مانتوی مشکی خودداری کنند به این دلیل که این مسئله باعث می شود که قد آن ها کوتاه تر نشان داده شود. خانم هایی که دارای سینه های درشتی هستند نیز از پوشیدن تاپ، پیراهن یا بلوز سفید در زیر مانتو مشکی خودداری کنند.

مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی با شلواز جین

خانم های قد کوتاه می توانند مانتو های مشکی جلوباز خود را با یک شلوار جین و پیراهن سفید ست کنند. حتی می توانند شلوار بلوز خود را به رنگ سفید انتخاب کنند تا به این شکل قدشان بلندتر به نظر برسد. در این حالت به هیچ عنوان شال خود را از میان رنگ های مشکی و سفید انتخاب نکنید بهتر است شال خود را از رنگ های دیگر انتخاب کنید.

ست کردن طوسی با مشکی

ست کردن مانتو مشکی با طوسی یکی از گزینه های فوق العاده جذاب به شمار می رود. در صورتی که در استایل خود از رنگ مشکی و طوسی استفاده می کنید هرگز کفش و کیف خود را از میان این دو رنگ انتخاب نکنید. بهترین انتخاب برای خانم های قد بلند این است که شلوار و پیراهن خود را به رنگ طوسی و کفش هایتان را به رنگ سفید انتخاب کنید. مانتوی مشکی که معمولا در این موارد انتخاب می کنید باید گشاد باشد.

مانتو مشکی مجلسی

ست کردن شلوار

در ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که استایل شما مجلسی است یا رسمی؟ هنگام ست کردن مانتو مشکی با شلوار به این نکته ی مهم توجه زیادی داشته باشید. در صورتی که استایل شما رسمی یا مجلسی است بهتر است که از شلوارهای روشن جین استفاده نکنید. بهتر است که از شلوارهایی به رنگ تیره استفاده کنید. چنانچه استایل شما مجلسی است می توانید از شلوارهای پارچه ای و دامن شلواری استفاده کنید.

مانتو مشکی مجلسی

مانتو مشکی را در تیپ اسپرت می توانید با شلوارهایی به رنگ نارنجی، زرد، زرشکی، سبز، بنفش و انواع مختلف شلوارهای جین ست کنید.

ست کردن کیف و کفش

در هنگام ست کردن کیف و کفش با مانتوی مشکی ابتدا باید به این نکته توجه داشته باشید که مانتوی شما مجلسی، کژوال، رسمی یا اسپرت است. افرادی که از استایل اسپرت برخوردار هستند بهتر است از کتونی های سفید، صندل های تابستانی در رنگ های متنوع مانند قرمز، طوسی، مشکی استفاده کنند. این افراد می توانند از نیم بوت های اسپرت دخترانه نیز استفاده کنند. می توانید از کیف های دوشی یا کوله استفاده کنید. رنگ کیف می تواند متناسب با کفش شما باشد.

مانتو مشکی مجلسی را با کفش های پاشنه دار ست کنید می توانید برای تکمیل استایل مجلسی خود از کفش های پلنگی پوست ماری یا کفش های دخترانه را با رنگ های نود، کالباسی روشن، قرمز و مشکی، طوسی استفاده کنید. در صورتی که پوشیدن کفش های پاشنه دار برای شما دشوار است بهتر است از کفش های لژ دار و عروسکی استفاده کنید.

مانتو مشکی مجلسی

در صورتی که قصد دارید از یک انتخاب متفاوت و جدید برخوردار شوید می توانید کفش هایی به رنگ نقره ای و طلایی را بپوشید. یکی از بهترین موارد برای ست کردن کیف با مانتوی مشکی استفاده از کیف های مشکی و نقره ای است. می توانید با انتخاب این رنگ ها یک ست کاملا رسمی داشته باشید.

این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده ی استایل های رسمی و مهم هستند زمانی که با همدیگر ترکیب شوند بسیار تاثیر گذار خواهند بود. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم مانتو مشکی به دلیل قرار گرفتن در طیف رنگ های خنثی به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود که این بستگی به سلیقه ی فرد دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

27 تیر 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *