افتتاح حساب ترکیه

آویزان کردن پرده‌های مدرن برای پنجره‌های کشویی تمام قد نه تنها به شما در رفع این مسائل کمک می‌کند بلکه زیبایی اتاق شما را نیز افزایش می‌دهد. اما انتخاب پرده‌هایی که به خوبی با پنجره شیشه‌ای شما مطابقت داشته باشد، کار خسته کننده‌ای است

پنجره‌های کشویی تمام قد، این قابلیت را دارند که مناظر وسیعی از بخش بیرونی را برایتان نمایان ‌کنند. از این رو شاید شما نخواهید این قاب را با پرده‌های سنگین بپوشانید و به دنبال پرده‌ای باشید که در کنار کاربردی بودن مانع دید شما نیز نشود. در ادامه این مطلب، با اطلاعاتی که در این زمینه به شما ارائه می‌دهیم، انتخاب بهتری برای خرید پرده خواهید داشت و با پرده‌های مناسب پنجره‌های قدی بیشتر آشنا خواهید شد.

images_1688807565_64a9288d8d9ef.jpg

مهم‌ترین عواملی که در انتخاب پرده برای پنجره‌های تمام قد موثر است

پنجره‌های کشویی به معماری خانه حسی مدرن می‌بخشند و به شما امکان می‌دهند از منظره زیبای بیرون لذت ببرید. این نوع پنجره‌ محدودیت‌هایی نیز دارد، زیرا فاقد ویژگی‌های حریم خصوصی می‌باشد و به نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش اجازه ورود می‌دهد. با این حال، این معایب ناچیز هستند و با افزودن پرده قابل برطرف شدن می‌باشد.

آویزان کردن پرده‌های مدرن برای پنجره‌های کشویی تمام قد نه تنها به شما در رفع این مسائل کمک می‌کند بلکه زیبایی اتاق شما را نیز افزایش می‌دهد. اما انتخاب پرده‌هایی که به خوبی با پنجره شیشه‌ای شما مطابقت داشته باشد، کار خسته کننده‌ای است. اما نگران نباشید، ما در این بخش به شما کمک می‌کنیم مهم‌ترین عواملی که در انتخاب پرده برای پنجره‌های قدی مهم هستند را بهتر بشناسید و بتوانید پرده مناسب خود را از پردکور خریداری کنید.

images_1688807572_64a92894eb4f7.jpg

عرض پرده

اندازه‌گیری صحیح پنجره کشویی پیش نیازی برای خرید پانل‌های پرده با اندازه دقیق است تا ظاهری زیبا به اتاق بدهید. توجه داشته باشید که اگر یک دیوار کامل از پنجره دارید، باید یک فضای بزرگ را با سیستم هوشمند تجهیز کنید.

درد کف پا نشانه چیست و چگونه درمان می‌شود؟

پارچه و سبک پرده

بعد از اندازه‌گیری، بیایید در مورد جنبه‌های زیبایی شناختی و بخش کاربردی پرده‌ها تصمیم بگیریم. شما باید موادی را انتخاب کنید که نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. به طور مثال: اگر می‌خواهید از نور طبیعی لذت ببرید و محیطی باشکوه برای اتاق خود ایجاد کنید، پرده‌های شفاف سبک‌وزن را انتخاب کنید. پرده‌های فیلترکننده سبک‌وزن که ضخامت متوسطی دارند، اجازه می‌دهند مقدار کمی نور از درون آنها بتابد و حریم خصوصی مناسبی  ایجاد می‌کنند.

images_1688807645_64a928dd403a6.jpg

اگر می‌خواهید اتاق خود را به یک مینی‌تئاتر تبدیل کنید یا خوابی آرام و بدون مزاحمت داشته باشید، باید پرده‌های خاموش دو پنل را در نظر بگیرید زیرا فضا را کاملاً تاریک می‌کنند و جلوی هرگونه صدای مزاحم را نیز می‌گیرند. با انتخاب از بین بسیاری از ایده‌های پرده برای پنجره‌های کشویی، می‌توانید پرده‌های خود را به روش‌های خلاقانه و دوست داشتنی زیبا کنید. برای تزیین پنجره کشویی خود می‌توانید از یک پانل پرده (پرده های تک پانل)، دو پانل پرده (پرده های دو پانل) و یا سه پانل پرده (دو تا در هر طرف و یکی در وسط) استفاده کنید.

مسئله مهم دیگر، سهولت در باز و بسته کردن پرده‌ها است که در این خصوص نوع پرده پانچی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به خاطر بسپارید اگر یک نوع پرده را برای پوشاندن چندین پنجره انتخاب کنید، استفاده از پنجره‌ها را برایتان دشوار می‌کند. استفاده از سیستم کرکره غلتکی به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک کنترل از راه دور، پرده‌های غلتکی متصل شده را کنترل کنید.

 

طرح پرده

پرده‌های شفاف به شما این امکان را می‌دهند که پنجره‌های کشویی تمام قد خود را به رخ بکشید و در عین حال فضای اتاق را ملایم کنید. لیست طرح‌ها و ایده‌های چشم نواز زیر، می‌تواند به سرعت ظاهر اتاق شما را بهبود ببخشد.

  • ترکیب دو نوع پرده مختلف
  • نصب پرده‌های شیک سفید
  • ست کردن پرده‌ها با مبلمان منزل
  • پرده‌هایی که از سقف آویزان می‌شوند
  • پرده‌هایی با سبک ظریف و مینیمالیست
  • استفاده از پرده‌هایی با طرح‌های زیبا و متنوع
  • استفاده از پانل‌های خاموشی برای پنجره‌های کشویی قدی
شیک ترین مدل های روسری بهاره و تابستانه برای خاص پسندان

انواع پرده برای پنجره تمام قد کشویی

پنجره‌های کشویی تمام قد، دریچه‌ای عالی برای ورود نور طبیعی و راهی آسان برای نمایش حیاط خلوت شما است. اما چنین پانل شیشه‌ای بزرگی می‌تواند کنترل جریان نور، هوا و گرما به داخل اتاق شما را با مشکل مواجه کند. به همین جهت نیاز است با روش‌های مناسبی همچون نصب پرده، این معضل را برطرف کنید. برخی از انواع پرده‌هایی که در بخش زیر به آن اشاره می‌کنیم برای پنجره‌های قدی شما مناسب هستند.

پرده والانس

اگر در یک اتاق خاصی نیازی به حفظ حریم خصوصی ندارید، پرده والانس انتخاب خوبی برای پنجره کشویی شما است. این نوع پرده‌ها در بالای پنجره‌ها نصب می‌شوند و فقط قسمت بالایی آن‌ها را می‌پوشانند. شما می‌توانید از این نوع در ترکیب با سایر انواع پرده‌ها استفاده کنید.

images_1688807609_64a928b9554fb.jpg

پرده شید

گزینه‌های زیادی از پرده شید برای پنجره‌های کشویی تمام قد شما وجود دارد. به طور مثال می‌توانید از پرده شید رومی برای نصب در بالای پنجره‌های کشویی استفاده کنید یا پرده شید رول را انتخاب کنید.

پرده پانچی

پرده‌های پانچی، پارچه‌هایی ساده هستند که در قسمت بالایشان حلقه‌هایی با فاصله‌‌های یکسان ایجاد شده تا با قرار گیری میله پرده در آن، بتوان آن را به راحتی باز و بسته کرد. این نوع پرده‌ها در طرح‌های بسیار متنوع تولید می‌شوند و حتی می‌توان طرح دلخواه را برای چاپ به تولید کنندگان سفارش داد. پرده پانچی جزو پرده‌های مدرن محسوب می‌شود و جایگزین بسیار مناسبی به جای پرده‌های قدیمی است.

چگونه نوع مناسب پرده خود را انتخاب کنیم؟

در این قسمت به مهمترین چیزهایی که باید هنگام انتخاب هر گونه پرده در نظر داشته باشید، می‌پردازیم.

چند روز بعد از کاشت مو باید سر را شست ؟

کنترل دما و نور

آیا اتاق شما پنجره بزرگی دارد که در تابستان مستقیماً آفتاب به آن می‌تابد و تمام لوازم اتاق را به شدت گرم می‌کند؟ پس بهتر است به دنبال پرده‌هایی باشید که می‌توانند از گرمای بیش از حد اتاق جلوگیری کنند.

images_1688807621_64a928c5628fc.jpg

پرده‌های خاموشی فقط برای دور نگه داشتن نور از اتاق خواب مناسب نیستند، بلکه برای جلوگیری از گرمای هر اتاقی بسیار عالی و قابل استفاده می‌باشند. پرده‌های بلک نه تنها گرما را از بین می‌برند، بلکه می‌توانند از خروج گرما از شیشه در طول زمستان نیز جلوگیری کنند.

اگر به دنبال پرده‌هایی برای خاموش کردن نورهای روشن و توقف تابش خیره‌کننده هستید، کرکره‌های غلتکی ضد آفتاب یک انتخاب عالی هستند که بیشتر نور شدید را متوقف می‌کنند اما همچنان به شما امکان می‌دهند از فضای باز لذت ببرید.

حریم خصوصی

پرده‌هایی که برای کنترل نور قابل استفاده می‌باشند، می‌توانند حریم امنی برای کاربر ایجاد ‌کنند.

عملکرد

باید به این فکر کنید که پس از تجهیز پنجره، چند بار قرار است در طول روز آن را باز و بسته کنید. اگر به ندرت از آن استفاده می‌کنید، مدل‌های قدیمی پرده نیز می‌توانند کاربردی باشند، اما در صورت باز و بسته کردن زیاد باید به دنبال پرده‌ای باشید که به راحتی قابل حرکت باشد.

جمع بندی

همانطور که در متن بالا از تمام جنبه‌های مربوط به بهترین نوع پرده برای پنجره کشویی خانه‌تان اطلاعات کسب کردید، اکنون می‌توانید راحت‌تر نوع پرده مناسب پنجره‌ اتاقتان را انتخاب کنید. پوشاندن پنجره‌های کشویی می‌تواند یک چالش طراحی باشد زیرا بسیاری از آنها قدیمی هستند و ویژگی‌های معماری جالبی ندارند. بهتر است پرده‌هایی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما ترکیب شوند یا رنگ‌های تندی ایجاد کنند.

 

آدرس سایت: https://pardecore.com/

شماره تلفن:

۰۹۲۰۳۰۳۰۱۲۵

۰۹۱۲۱۴۶۰۹۶۰

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

18 تیر 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *