افتتاح حساب ترکیه

کسب‌وکارهای مختلف چند وقتی است که به بازاریابی پیامک روی آورده‌اند و رفته رفته با مزایا آن آشنا شده‌اند. اما سوال اینجاست که ارسال اس‌ام‌اس انبوه چگونه می‌تواند به شما و رشد تجارتتان کمک کند؟

در این مقاله به مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می‌پردازیم و باهم روش‌های مختلفی که با آن می‌توانید بازار خود را گسترش دهید را بررسی می‌کنیم.

پیامک انبوه تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار در میان کسب‌وکارهای کوچک و برندهای بزرگ، ارسال اس ام اس انبوه است. با استفاده از این روش بازاریابی پیامکی، اس‌ام‌اس‌هایی با هدف تبلیغات و جذب مشتری بیشتر، به مخاطبان بسیار زیادی فرستاده می‌شود. ارسال اس ام اس تبلیغاتی انبوه با استفاده از یک سامانه پیامکی انجام می‌شود و می‌تواند در شناخته‌شدن برندتان به شما کمک کند.

پنل پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی یا پنل پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب است که با استفاده از آن می‌توان ارسال انبوه تبلیغاتی انجام داد. سامانه پیامکی نه تنها در ارسال پیامک به تمام کشور، بلکه در دریافت و مدیریت پیامک‌های ارسالی و دریافتی هم به شما کمک می‌کند. به همین جهت به آن سامانه  دریافت اس ام اس ایران نیز می‌گویند.

مزایای ارسال پیامک انبوه

شاید با خودتان فکر کنید حالا با وجود شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی پیامکی هنوز هم راه موثری برای تبلیغات است؟ برخلاف تصور بسیاری از افراد بازاریابی پیامکی و به خصوص ارسال اس ام اس انبوه همچنان قدرت و نفوذ خود را دارد. اما برخی از مشاغل از آن به درستی استفاده نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند نتیجه دلخواه را از آن بگیرند.

چگونه یک ادمین پاسخگویی اینستاگرام خوب پیدا کنیم؟

ارتباط بدون واسطه با مشتری

برای کسب‌وکارها به خصوص کسانی که به تازگی کار خود را شروع کرده‌اند و هنوز نام آن‌ها بر سر زبان‌ها نیفتاده، ارتباط بدون واسطه با مشتری بسیار مهم است. وقتی شما به افراد اس ام اس می‌فرستید، مستقیم و شخصی با او ارتباط برقرار می‌کنید. با استفاده از پیامک انبوه، به تلفن همراه مشتری، که همیشه توی دستان افراد است، دسترسی دارید.

این‌گونه به قضیه نگاه کنید که هر کسی که یک تلفن همراه دارد و می‌تواند روی گوشی موبایل خود پیامک دریافت کند، می‌تواند مشتری بالقوه شما باشد.

شناخت مخاطبان وفادار

پس از اینکه پیامک انبوه تبلیغاتی فرستادید، می‌توانید رفتار مخاطبان خود را بررسی کنید. یعنی با استفاده از گزارشات و آمارهایی که سامانه پیامکی ملی پیامک در اختیار شما می‌گذارد، بفهمید کدام مشتریان بیشتر با شما ارتباط برقرار کرده‌اند و از این پس آن‌ها را جزو مخاطبان وفادار خود دسته‌بندی کنید.

با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نه تنها می‌توانید مشتریان جدید جذب کنید، بلکه مشتریان وفادار را هم بشناسید و از آن پس به این افراد تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه دهید.

ساده و سریع

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه نیاز به طراحی پیچیده ندارد. یعنی برای ارسال پیامک تبلیغاتی نیازی نیست مانند روش‌های تبلیغاتی دیگر یک طرح گرافیکی یا ویدئویی بزنید و بعد آن را به دست مخاطب برسانید. برای ارسال اس ام اس انبوه، فقط باید یک متن جذاب و گیرا بنویسید و آن را به تعداد زیادی از افراد برسانید.

این کار نه تنها فرآیند ساده‌ای دارد، بلکه بسیار سریع هم هست. فرض کنید می‌خواهید صدهزار بروشور تبلیغاتی به دست مخاطبان برسانید. ساعت‌ها و یا حتی روزها باید زمان بگذارید تا این میزان از تراکت به دست مشتری برسد. اما با پیامک در عرض چند ساعت، تمام صدهزار اس‌ام‌اس شما به دست مشتریان خواهد رسید.

بهترین مرکز لیزرموهای زائد تهران

مقرون به صرفه

بیایید به همان مثال تراکت برگردیم. برای درست کردن تراکت باید یک گرافیست استخدام کنید، آن‌ها را با هزینه‌ای نسبتا بالا چاپ کنید و بعد هم چند نفر را استخدام کنید تا آن‌ها را پخش کنند. درحالی‌که برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه، فقط باید یک پنل پیامکی بخرید و با هزینه‌ای پایین، خود را جلوی چشمان مشتری بگذارید.

روش‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

خب حالا که با مزایای این روش تبلیغاتی آشنا شدیم، باید به این بپردازیم که چگونه با این روش، می‌توان بازار خود را گسترش داد.

ارسال پیامک بر اساس منطقه

یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های ارسال پیامک انبوه، ارسال بر اساس منطقه جغرافیایی است. در سامانه ملی پیامک شما می‌توانید به روش‌های مختلف اس ام اس تبلیغاتی خود را فقط به دست افراد در منطقه خاصی برسانید. بیایید با یک مثال مساله را روشن کنیم. فرض کنید یک رستوران دارید و پیامک انبوه می‌فرستید. اما پیامک به دست مشتری‌ای می‌رسد که شاید کیلومترها با شما فاصله دارد و در نتیجه، سفارش غذا از رستوران شما برایش چندان کار عاقلانه‌ای نباشد.

اما اگر فقط به افرادی که در محدوده رستوران شما هستند پیامک بفرستید، دفعه بعدی که بخواهند غذا سفارش دهند و یا برای قرار ملاقات خاص رستورانی را انتخاب کنند، احتمالا نام شما برایشان آشناست و شما را انتخاب می‌کنند.

برای ارسال پیامک به محدوده جغرافیایی خاص در سامانه ملی پیامک می‌توانید از روش‌هایی مانند کدپستی ایرانسل و همراه اول، قابلیت ارسال از روی نقشه و همچنین ارسال پیامک انبوه به تفکیک استان و شهر استفاده کنید.

افزایش باردهی گیلاس با تکنیک‌های مدرن

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

با استفاده از پنل اس ام اس ملی پیامک می‌توانید به بانک شماره موبایل گسترده‌ای به تفکیک مشاغل و اصناف دسترسی داشته باشید و به آنان پیامک انبوه بفرستید. مثلا فرض کنید تامین کننده لوازم و تجهیزات پزشکی و دندان پزشکی هستید. قطعا مشتری هدف شما در صنف آموزشگاه‌ها یا رانندگان ماشین‌های سنگین نیست و باید به سراغ پزشکان و دندان‌پزشکان بروید.

با استفاده از این بانک شماره موبایل، می‌توانید به‌راحتی پیامک تبلیغاتی خود را به دست این صنف برسانید و به این صورت بازار خود را گسترش دهید.

ارسال پیامک به جنسیت خاص

برای برخی از مشاغل تفاوت چندانی ندارد مشتری آن‌ها آقایان باشند یا بانوان. اما برای برخی از کسب‌وکارها، یکی از کلیدی‌ترین مسائل، جنسیت مشتریان آن‌ها است. مثلا صاحب یک باشگاه یا آرایشگران باید جنسیت خاصی را هدف قرار دهند و پیامک تبلیغاتی خود را فقط به دست آنان برسانند. درست مانند ارسال پیامک به مشاغل، با استفاده از بانک شماره موبایل ملی پیامک، می‌توانید فقط آقایان یا بانوان شهر و استان خاصی را هدف قرار دهید.

خلاصه و نتیجه‌گیری

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی راهی سریع و مقرون‌به‌صرفه برای تبلیغات است. در پنل پیامکی ملی پیامک می‌توان با ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی به منطقه خاص و یا هدف قرار دادن جنسیت یا شغل خاصی، مشتریان جدید جذب کرد و کسب‌وکار خود را گسترش داد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

14 آذر 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *