تابلو در دکوراسیون

تابلو در دکوراسیون تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی دارد و می توان با هزینه کم جلوه بسیار زیبایی را برای دکوراسیون منزل و یا محل کار خود ایجاد کرد. گروه دکوراسیون شادمگ نکات خوبی را در این زمینه برای شما جمع آوری کرده است.

تاثیر استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی

1. تابلو ها همواره نباید افقی باشند. تابلوهای عمودی زیادی وجود دارند که برای ساختمان هایی مناسب هستند که دیوار کوتاهی دارند. این تابلوهای عمودی جلوه زیبایی را ایجاد میکنند و میتوانند دیوارهای شما را بلند تر از آنچه که هستند جلوه دهند.

2. پشت کاناپه یکی از بهترین مکان ها برای نصب تابلو است. تابلو را میتوانید در پشت کاناپه نصب کنید و مشاهده کنید که تا چه اندازه زیبایی ایجاد میکند. تنها نکته ای که در نصب تابلو در پشت کاناپه وجود دارد را باید ابعاد آن نام برد. ابعاد تابلو نباید از کاناپه بزرگتر باشد زیرا جلوه بدی را ایجاد خواهد کرد.

3. نورپردازی تاثیر زیادی در زیبایی تابلو و در نهایت دکوراسیون داخلی دارد. تابلو را در مکانی نصب کنید که در کنار آن و یا با فاصله ای اندک از آن تعدادی لامپ و یا هالوژن قرار گرفته باشد. نور لامپ زمانی به تابلو تابیده شود جلوه بسیار زیبایی را به دکوراسیون داخلی شما خواهد بخشید.

4. اگر رنگ تابلو مدرن مناسب با دکوراسیون داخلی شما باشد جلوه بسیار زیبایی را ایجاد خواهد کرد. رنگ تابلو را به گونه ای انتخاب نکنید که با مبل ها و همچنین وسایلی که در دکوراسیون به کار رفته است تضاد ایجاد کند. تضاد ایجاد شده بین رنگ وسایل و همچنین تابلو از زیبایی دکوراسیون داخلی تا حد زیادی خواهد کاست.

نحوه قرار گیری تابلو

5. نحوه قرار گیری چندین تابلو در کنار یکدیگر در زیبایی دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. اگر قرار است از تابلوهای رنگ روشن و تیره استفاده کنید بهتر است تابلوهای روشن را بالا و تابلوهای تیره را در زیر تابلوهای روشن نصب کنید تا جلوه زیبایی پیدا کند.

تابلو در دکوراسیون

6. از دیگر موارد تاثیر استفاده از تابلو در دکوراسیون داخلی میتوان به نصب تابلوهای بزرگ در دیوارهای اصلی اشاره نمود. تابلوهای کوچک را بهتر است در دیوارهای فرعی و کوچک نصب کنید.

نکات مهم در هنگام نصب تابلو

اگر تا به اینجا نظرتان درباره‌ی استفاده از تابلو جلب شده است باید بگوییم که این تازه اولین قدم است. همانطور که گفته شد تابلوها دنیایی بی‌انتها هستند. تنوع ابعاد و طرح و رنگ تابلوها به قدری زیاد است که شاید در نگاه اول حتی گیج کننده و مایوس کننده به نظر بیاید.

مثلا بجز نقاشی که شناخته شده‌ترین تابلو در بین مردم است تابلوی عکس و پوستر نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. در کنار این‌ها تابلوهای خطاطی و بخصوص نقاشی خط شاید زیباترین انتخاب برای منزل‌های ایرانی باشند. با کمی نشان دادن خلاقیت در انتخاب تابلوی مناسب با سلیقه‌ی خود نه تنها زیبایی را وارد زندگی و محیط می‌کنیم بلکه با در نظر گرفتن نکات مهم در انتخاب تابلو به هماهنگی بیشتری بین اجزاء خانه می‌رسیم و چیدمان آن‌ها نیز راحت‌تر و زیباتر می‌شود.

توجه به ابعاد تابلو

ابعاد انتخابی شاید فارغ از سلیقه‌ی هر فردی در رنگ و شکل تابلو باشد. معمولا ابعاد تابلو را بر اساس ابعاد دیواری که قرار است بر روی آن نصب شود انتخاب می‌کنند. همچنین برا اساس هدفی که از نصب شدن تابلو داریم. تابلوهای بزرگ به بزرگ‌تر نشان دادن فضای منزل و فضای اتاق کمک می‌کنند.

تابلو در دکوراسیون

چرا که باعث تاکید نگاه مخاطب بر خود می‌شوند و ناخودآگاه فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. معمولا به عنوان یک قاعده‌ی کلی عرض تابلوی بالای مبل یا تخت خواب باید دو سوم یا بیشتر عرض آن‌ها باشد. بنابراین در انتخاب تابلو حتما باید ابعاد را در نظر گرفت. همچنین تابلوهای بزرگ بر روی دیوارهای اصلی نصب می‌شوند.

البته برای تابلوهای کوچک بهتر است از یک قاب بزرگ استفاده شود تا جلوه‌ی بهتری به تابلو ببخشد. اگر تابلو بسیار بزرگ نباشد استفاده از دو تابلو به صورت متقارن زیبایی خاصی به محیط خانه می‌بخشد. همچنین تابلوهایی که کوچک‌تر هستند را می‌توان بالای قفسه‌ها یا ستون یا قسمت‌های کوچک دیوار نصب کرد. در عین حال از قاب‌های بسیار کوچک که معمولا در ابعاد یک صفحه کاغذ هستند، بهتر است به صورت مجموعه‌ای استفاده شود. یعنی با پیدا کردن ترکیب مناسبی از چیدمان تابلوهای کوچک، دیوار را تزئین کرد.

تابلو در دکوراسیون

هماهنگی بین دکوراسیون و تابلو

بعد از توجه به ابعاد و انتخاب مناسب آن، هماهنگی و تناسب بین تابلو و دکوراسیون منزل دومین نکته‌ی بسیار مهمی است که هنگام انتخاب تابلو باید در نظر گرفت. معمولا تابلوها با قاب هستند. حتما باید در نظر داشت که قاب تابلو با مبلمان و دیگر اجزاء دکوراسیون همخوانی داشته باشد.

تخت خواب کشودار چه کاربردی های مفیدی دارد ؛ هم تخت هم کمد هم انباری !

این همخوانی می‌تواند هم از نظر رنگ، جنس و بافت چوب قاب باشد و هم از نظر طرح قاب. در برخی موارد می‌توان از تابلوهای بدون قاب نیز استفاده کرد. این تابلوها معمولا باید سایز بزرگی داشته باشند و خود اثر در مرکز کانونی محیط قرار گرفته باشد تا جلوه‌ی مورد نیاز را به محیط ببخشد.

همچینین با استفاده از تابلو می‌توان ترکیب رنگی مناسبی را در دکوراسیون پدید آورد. رنگ تابلو می‌تواند کاملا هماهنگ با رنگ‌های غالب دکوراسیون باشد یا می‌تواند مکمل آن‌ها نیز باشد. با استفاده از ترکیب رنگی مورد نظر فضای خانه را به همان شکلی که می‌خواهید درمی‌آورید. همچنین اگر قسمتی از خانه بسیار خالی است و نیاز به پر شدن دارد حتما می‌توان از ترکیب چند تابلوی کوچک در آن نقطه استفاده کرد. این کار نیز به هماهنگی بصری دکوراسیون کمک فراوانی می‌کند.

تابلو در دکوراسیون

انتخاب محل مناسب برای نصب تابلو

در کنار انتخاب رنگ و ابعاد، انتخاب محل مناسب در منزل سومین نکته‌ی مهم برای نصب تابلو در خانه است. قرار دادن تابلو در جای مناسب یعنی جایی که چشم بیننده را به سمت خود بکشاند از اصلی‌ترین اصول دکوراسیون است. ابتدا باید به ابعاد دیوار و وسایلی که جلوی دیوار هستند توجه کرد.

بر اساس آن به راحتی می‌توان ابعاد و رنگ تابلو را انتخاب کرد. رنگ دیوار انتخاب شده نیز در این انتخاب بی‌تاثیر نیست، پس زمینه‌ی تابلو بهتر است با رنگ دیوار هماهنگی داشته باشد. اگر خانه دارای سقف کوتاهی است بهتر است تابلویی عمودی انتخاب کنیم و اگر دیوار از عرض کمی برخوردار است بهتر است تابلوی افقی را روی آن نصب کنیم. این کار در مورد اول باعث بلندتر نشان داده شدن دیوارها و در دومی عریض‌تر نشان داده شدن آن‌ها می‌شود.

در عین حال نصب تابلو به ایجاد تقارن در دکوراسیون نیز کمک می‌کند. محلی برای نصب تابلو مناسب است که بیشترین تقارن را به محیط ببخشد. ایجاد تقارن در دیوارها و چیدمان خانه به آرامش و زیبایی بیشتر خانه کمک بسیاری می‌کند. بهتر است تابلو در جایی قرار بگیرد که نور خوبی دارد. اگر در خانه محل مناسبی که نور مناسبی برای تابلو داشته باشد نداریم، بهتر است که تابلو را به صورت جداگانه نورپردازی کنیم. نورپردازی هم به بهتر جلوه کردن خود تابلو کمک می‌کند و هم زیبایی دوچندانی به خانه می‎‎بخشد.

تابلو در دکوراسیون

انتخاب سبک هنری تابلو

شاید در نگاه اول سبک هنری تابلو یک امر سلیقه‌ای به نظر بیاید. اما برای انتخاب سبک مناسب تابلو بهتر است به نکاتی توجه داشت. ابتدا بهتر است برای انتخاب تابلو از تابلوهایی استفاده کرد که ارزش هنری داشته باشند. یعنی باید به این نکته توجه کرد که خرید تابلو صرفا خرید یکی از وسایل خانه نیست، بلکه خرید اثر هنری است.

این کار علاوه بر اینکه به اصالت تابلوی انتخابی و دکوراسیون منزل کمک می‌کند باعث حمایت از هنرمند نیز می‌شود و برای خود خریدار هم می‌تواند الهام بخش باشد. اگر کسی با سبک‌های مختلف هنری آشنایی چندانی ندارد به راحتی می‌تواند با جست و جو کردن در کتاب‌ها یا فضای مجازی به انتخاب بهتر تابلوی خانه‌اش کمک کند.

تابلو در دکوراسیون

معمولا سبک‌هایی مانند آبستره با دکوراسیون‌های مدرن همخوانی بیشتری دارند. از سوی دیگر سبک‌های کلاسیک‌تر در نقاشی‌ها دکوراسیون خانه را قدیمی‌تر و سنگین‌تر نشان می‌دهند. در این بین انتخاب تابلو فرش یا نقاشی خط که دو هنر اصیل ایرانی هستند فضای خانه را در به سمت ایرانی‌تر بودن و بومی‌تر بودن سوق می‌دهند.

بنابر این در ابتدا باید هماهنگی تابلو با دکوراسیون را در نظر گرفت، سپس سبک هنری تابلو را انتخاب کرد. البته گاهی ایجاد تضاد در فضای خانه بسیار زیبا است. پس روند انتخاب تابلو در عین سادگی یک روند زمان‌بر اما لذت بخش است.

جذابیت یک تابلو در دکوراسیون منزل

یکی از بهترین راه های استفاده از تابلوی بزرگ در دکوراسیون منزل، انتخاب طرحی است که برای شما جذابیت بصری ایجاد کند. این بدان معناست که شما به سراغ تصاویری بروید که شما را با خودش همراه کند؛ برای مثال در این تصویر، تابلوی بزرگی را می بینید که با تصویری که دارد شما می توانید خودتان را بر روی آن پل تصور کنید. وقتی چنین تابلویی در دکوراسیون منزل شما باشد ناخودآگاه به آن خیره می شوید و جلوه آن را حس می کنید.

تابلو نقاشی خط در دکوراسیون منزل

اگر به خوشنویسی و هنر نقاشی علاقمند هستید پیشنهاد جذابی برای شما داریم. نقاشی‌خط شیوه‌ای است در نقاشی مدرن و خوشنویسی معاصر ایرانی که به آن «خطاشی» و «خط نقاشی» هم می‌گویند. این آثار زیبا و چشمگیر می‌توانند تنها با ترکیب رنگ‌ها و خطوط، تابلوهای جذابی را بیافرینند. قطعاً این تلفیق زیبا، تصویری عینی و ملموس را در برابر چشمانتان تداعی خواهد کرد.

تابلو در دکوراسیون

دکوراسیون با تابلو مدرن

تابلو مدرن یکی از انواع تابلو در دکوراسیون است که امروزه در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. این تابلو هم زیباست و هم دارای طرح‌های بی‌نظیر برای تغییر دکوراسیون منزل است.

روفرشی کشدار خوبه یا نه ؟ آشنایی با همه مزایا و معایب پنهان روفرشی

مطالب بیشتر در زمینه نحوه چیدمان تابلو را در مطلب نکات چیدمان تابلو در دکوراسیون بخوانید.

تابلو مدرن چند تکه

یکی از بهترین مدل‌ها تابلو مدرن چند تکه است. این تابلو در ابعادی بسیار بزرگ موجود است. گاهی ابعاد برخی از آن‌ها به بیش از ۲ متر هم می‌رسد. این نوع تابلو در خانه‌هایی با سقف بلند و نور مناسب قابل استفاده است. زیبایی چنین تابلویی در این حالت بسیار بیشتر دیده می شود.

تابلو در دکوراسیون

تابلو مدرن تکی

اگر قصد استفاده از این مدل تابلو را در خانه دارید:

دیوار را خالی از هر عکس، پوستر و قاب عکسی کنید.
سپس تابلو مدرن را به صورت تکی روی دیوار قرار دهید.
همچنین برای قرار دادن انواع مبل و میز هم زیاده روی نکنید تا دکوراسیون شما به زیبایی شکل بگیرد.

دکوراسیون با تابلو روی دیوار تیره

دیوارهای تیره در این روزها جذابیت بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. تیرگی دیوار بهترین زمینه را برای استفاده از انواع تابلو طبیعت سفید ایجاد می‌کند. ممکن است خانه و لوازم خانه شما از یک طیف رنگ باشد. بهتر است با چند تابلو از طبیعت، جانی دوباره به خانه زیبای خود بدهید.

دکوراسیون با تابلو روی دیوار روشن

در خانه‌هایی با دیوارهای روشن با موقعیتی بکر برای استفاده از تابلو رو به‌ رو هستید. در تصویر زیر:

دیوارها و میز به رنگ روشن و فرش نیز در رنگ روشن انتخاب شده است.

تابلو در دکوراسیون
از یک کاناپه رنگ تیره بین این دو استفاده کرده‌اند.
با استفاده از هر تعداد تابلو و قاب عکسی که دلتان می خواهد روی میز را پر کنید.
این‌ها ترفندهایی برای زیبایی خانه شما به کمک انواع تابلو و قاب عکس است. دکوراسیون با تابلو و قاب عکس اگر به درستی انجام شود غوغا خواهد کرد.

تابلو عکس عمودی در خانه

دکوراسیون و ویژگی های هرخانه، با خانه دیگر متفاوت است. از این رو باید ابتدا به شرایط خانه نگاه کنیم و سپس تابلو مورد نظر خود را روی دیوار نصب کنیم. پیشنهاد می کنیم در خانه هایی که از سقف کوتاهی بهره مندند، تابلوها را به صورت عمودی روی دیوار نصب کنید. این کار باعث می شود تابلوها بزرگتر دیده شوند و جذابیت بیشتری نیز در آن ها تزریق می شود.

بهترین مکان نمایش تابلونقاشی در اتاق نشیمن

بهترین مکانی که از آن برای نصب تابلوهای دیواری تان می توانید بهره ببرید، دیوار پشت مبل کاناپه است. این دیوار که معمولا دیوار بزرگی است در کانون توجه ها قرار دارد.

به شما پیشنهاد می کنیم متناسب با دکوراسیون منزل تان، از سبک های گوناگون تابلو مثل تابلو نقاشی منظره، تابلو عکس افراد و غیره استفاده کنید. همچنین اندازه قاب تابلو هم خیلی بزرگ یا کوچک نباشد که به نوعی در ذوق بزند.

نقش نورپردازی در جلوه دار شدن تابلوها

نورپردازی، ابزاری برای جذابیت بیشتر و جلوه دار کردن تابلو در خانه است. استفاده از نورپردازی می‌تواند تا حد زیادی بر زیبایی تابلوی شما بیافزاید. با قاطعیت می توان گفت اگر مکانی که تابلو را در آن استفاده می کنید از نورپردازی خوب و استانداردی برخوردار نباشد، تابلو هیچ تاثیر مثبتی در دکوراسیون شما نخواهد گذاشت.

تابلو در دکوراسیون

رنگ و سبک تابلوهای بکار رفته در خانه

یکی از نکات مهمی که برای انتخاب تابلو در خانه باید به آن توجه کرد، رنگ، طرح و سبک تابلو است. حتما به این نکته توجه کنید که تابلوی انتخابی شما با سبک کلی دکوراسیون منزل تان همخوانی داشته باشد. قاب مورد استفاده برای تابلو نیز باید با طرح عکس یا نقاشی داخل تابلو هماهنگ بوده و از رنگ خوبی برخوردار باشد. برای نصب چند تابلو در کنار یکدیگر توازن را رعایت کرده و تابلوهایی بارنگ روشن‌ تر را در بالا و تابلو های رنگ تیره را در پایین نصب کنید.

استفاده از بهترین طرح تابلو نقاشی جهت استفاده در اتاق خواب ها

اگر به دنبال بهترین طرح تابلو برای استفاده در اتاق خواب هستید، تابلویی را انتخاب کنید که با نگاه کردن به آن، آرامش بگیرید. مهم نیست تصویری که در تابلو اتاق خواب شما بکار می رود چه تصویری است، اگر با دیدن این تصویر آرام می شود و حس خوبی به شما دست می دهد، این تابلو مناسب اتاق خواب شماست.

تابلو در دکوراسیون

نکات مهم جهت بکارگیری تابلوهای عکس و تابلو نقاشی در خانه

هیچ چیز به اندازه دیوارهایی که هیچ چیز جلب توجه کننده ای روی آن وجود ندارد خسته کننده نیست. تزئینات دیواری و به خصوص تابلوها، می تواند مانع یکنواختی شود و احساس جدیدی را در فضا ایجاد کند. برای خرید و نصب یک تابلوی نقاشی یا عکس روی دیوار، حتما به نکات زیر توجه کنید.

  • در نصب تابلوها، حتما تعادل و همانگی را در نظر بگیرید. سعی کنید همه تابلوهای یک شکل در یک مکان نباشد و تنوع داشته باشند.
  • شما می توانید مجموعه ای عکس های ریز و درشت مورد علاقه تان را با استفاده از چسب روی دیوار به هم دیگر چسبانده و نمایی شگفت انگیز ایجاد کنید.
  • قبل از اینکه اقدام به نصب تابلو روی دیوار کنید، سعی کنید محل دقیق آن را در ذهن خود و یا به شکل های مختلف تصویر سازی کنید. شما می توانید از تکه های کاغذ یا روزنامه را که هم اندازه تابلو هستند روی دیوار امتحان کنید و اگر خوب بود تابلو را در
  • همان قسمت نصب کنید. پس از اینکه مطمئن شدید بهترین محل تابلوها کجاست، با استفاده از آویزهای تابلو آن را نصب کنید.
  • سعی کنید تابلوها را نه خیلی بالا و نه خیلی پایین قرار دهید تا همه افراد دید خوبی نسبت به آن داشته باشند.
مدل پرده پانچی شیک و جدید برای عید / دکوراسیون خونه تون رو این مدلی بترکونین

چرا از تابلوها در دکوراسیون استفاده کنیم؟

تابلوها میتوانند به عنوان عنصر تکمیل کننده خانه شما را از بی حسی و سادگی نجات دهند. البته به شرط آنکه تابلویی متناسب با محیط و فضای آن انتخاب نمایید. هچنین از تابلوها برای ایجاد کنتراست رنگ ها در فضا نیز بسیار کارآمد کی باشند. چینش تابلوها با طرح و روش های گوناگونی انجام میشود.

تابلو در دکوراسیون

هر یک از آنها جذابیت و زیبایی مختص به خود را دارند که شما را مجذوب خواهند کرد. البته برخی تابلوهای به اصطلاح مذهبی نیز وجود دارند که در دین اسلام باعث دور ماندن از چشم زخم می شوند و بر حسب همین اعتقاد قدیمی است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.

آشنایی با انواع تابلوها

تابلو ها انواع مختلفی دارند. هر یک از آنها با توجه به نحوه انجامشان ایده گرفته زا یک سبک هستند. انتخاب هر کدام از آن ها خالی از لطف نخواهد بود اما بهتر است تابلویی را انتخاب کنید که از عمق وجود به آن علاقه مند هستید. برخی انواع تابلوها عبارتند از:

تابلوفرش ها: ین تابلو ها که جز رایج ترین ها نیز هستند به دو صورت دستی و ماشینی موجود می باشند. این تابلوها از نخ بافته میشوند. ارزش نمونه دستی و طبیعی آن بسیار بیشتر است. طرح آن بسیار متنوع بوده و بیشتر با طرح های طبیعت، چهره، آیه های قرانی و … شناخته میشود.

تابلوهای نقاشی: این تابلو ها به صورت دستی نقاشی میشوندو نقاشی هایی که ایده و الهام گرفته از احساسات درونی، طبیعت، یک شخص و … بوده و توسط نقاشی ماهر بر روی کاغذ نقش بسته است.

تابلوهای عکس: این تابلوها همان تصاویری است که شما گرفته اید و با بزرگ کردن ابعاد و چاپ ان میتوانید بر روی دیوار قرار دهید. این عکس را میتوانید خودتان هم انتخخاب نمایید.

تابلوهای فانتزی: این تابلوها که امروزه بسیار ترند شده اند و برای سبک مدرن مناسب هستند ابعاد کوچکی داشته و درون آن ها نوشته های کوتاهی است. این تابلو ها را میتوانید در تعداد زیاد کنار یکدیگر بچینید تا بخشی از دیوار را پوشش دهند و زیبایی آن را دو چندان نمایند.

4 نکته مهم که در انتخاب تابلو باید بدانید

در هنگام انتخاب تابلوبا چالش های بزرگی روبه رو خواهید شد. چالش هایی نظیر سبک، طرح، رنگ، جنس و … که به احتمال زیاد اطلاعات دقیق و کاملی هم از آنها ندارید و صرفا با در نظر گرفتن هزینه و سلیقه خود آن را انتخاب مکنید. اما ما با بیان 6 نکته مفید به شما کمک میکنیم تا تا جذاب ترین گزینه را انتخاب کرده و از نقش تابلودر دکوراسیون خود بهره مند شوید.

تابلو در دکوراسیون

نقش رنگ تابلو در دکوراسیون

احتمالا اولین چیزی که به آن فکر میکنید هماهنگ کردن رنگ تابلوبا دکوراسیون منزل شما است. باید بدانید که همیشه ست کردن جواب نیست. در برخی مواقع انتخاب رنگ های متضاد با دکوراسیون نتیجه بسیار مطلوب تری خواهند داشت. در حقیقت اصل بر این است که رنگ تابلومکمل کننده فضای شما باشد. زیاد روی رنگ آن هم حساسیت به خرج ندهید چرا که هر نا خودآگاه تابلو ها به خاطر ذات اکسسوری که دارند به راحتی با محیط پیرامون خود خو میگیرند.

اندازه تابلو در دکوراسیون

نقش تابلودر دکوراسیون بسیار پر رنگ است البته به شرطی که درست انتخاب شده باشد. یک قانون نانوشته برای انتخاب تابلو وجود دارد که طبق آن هرچه تابلو انتخابی شما بزرگتر باشد بهتر است. انتخاب تابلوهای کوچک نتیجه مطلوبی برایتان نخواهد داشت مگر آن که به دنبال سبکی مینیمال و فانتزی باشید. اگر تابلوشما در ابعاد کوچک میباشد میتوانید با انتخاب قاب بزرگی برای آن جذابیت ظاهری و جلوه بصری آن را بیشتر کرده و همچنین اثر هنری زیبایی را خلق نمایید.

تابلو در دکوراسیون

سنت و مدرنیته را تلفیق کنید

با ایجاد تضاد به وسیله تابلومیتوانید هیجان را به سالن و محیط خود اهدا نمایید. وجود یک تابلو مدرن در یک فضای سنتی و بالعکس میتواند به عنوان یک نکته کانونی عمل کند. با این عمل منتظر نتایج تاثیر بخش و غیر منتظره ای باشید که جذابیت را در محیط القا خواهد کرد. هرچند که در نگاه اول ممکن است با سلیق اکثر شما سازگاری نداشته باشد.

عجله نکنید

قطعا با یک نگاه به تابلومیتوانید احساس برانگیخته خود را لمس کنید اما عجله نکنید. شاید با دیدن اولین تابلو به آن علاقه مند شوید اما بهتر است حسابی بگردید و بهترین آن را انتخاب کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

4 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *