تزئین اتاق خواب فانتزی

تزئین اتاق خواب حداقل کاری است که می توانید برای تغییر و تحول در دکوراسیون اتاق خواب با صرف کمترین هزینه انجام دهید. گروه دکوراسیون شادمگ در این مطلب چندین راه برای تزئین اتاق خواب به شما آموزش داده است.

تزئین اتاق خواب

اتاق خواب ها یکی از قسمت های مهم در خانه ها هستند و افراد برای مطالعه و آرامش و استراحت از این فضا استفاده می کنند و به علت تاثیر فضای اتاق خواب و خواب، روی خلق و خو و آرامش افراد، بهتر است در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دقت زیادی به خرج دهید.

برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید.

تزئین اتاق خواب کودک

سرویس خواب

در اتاق خواب شما، سرویس خواب ها از مهم ترین مواردی است که باید به آن ها توجه شود. سرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند.

برای خرید سرویس خواب در نظر داشته باشید که تنها ملاک شما برای این انتخاب نباید زیبایی یک وسیله باشد بلکه باید از نظر طبی و سلامت هم تایید شده باشد چون قرار است شما روی آن بخوابید و استراحت کنید و یک سوم شبانه روز خود را در اتاق خواب بگذرانید.

داشتن یک خواب راحت می‌تواند هم از نظر فیزیکی شما را در سلامت نگه دارد و هم از تنش هایی که در طول روز با آنها دست و پنجه نرم کرده اید خلاص شوید و یا برای گذراندن وقت یا اوقات فراغت یا مطالعه کتاب قرار است از این قسمت استفاده کنید پس تنها ملاک شما نباید زیبایی باشد بلکه باید جنس، سلامت و سایر ویژگی های سرویس خواب هم در نظر گرفته شده باشد.

پرده اتاق خواب

برای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید و بعد از دانستن این نکات می توانید خرید بهتری انجام دهید و تا مدت ها از آن لذت ببرید.

تزئین اتاق خواب با پرده

علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید، یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود.

کاغذ دیواری برای تزئین اتاق خواب

در انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است.

این روزها کاغذدیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیون منزل تبدیل شده است و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

کمد دیواری

استفاده از کمد دیواری در قسمت اتاق خواب می تواند باعث برقراری نظم بیشتر در وسایل و لباس ها شود و خرید مناسب کمد دیواری اتاق خواب می تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری دهد. با توجه به نیاز بازار و بودجه مردم و تنوع سلیقه آن ها، انواع مختلف کمد دیواری اتاق خواب در بازار موجود است.

برای انتخاب مدل کمد دیواری باید توجه کنید که کدام مدل برای اتاق شما مناسب تر است و میزان فضایی که در اختیار دارید به چه صورت است و دکوراسیون منزل شما از چه نوعی می باشد؟ کمد دیواری های جدید با کاربردهای مختلفی طراحی شده اند و در بازار عرضه می شوند که در سه دسته کلی کمد رختخواب، کمد لباس و کمد closet می باشند.

تزئین اتاق خواب - کمد دیواری

رنگ مناسب اتاق خواب

یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد. سعی کنید از رنگی که به شما حس و حال خوبی منتقل می کند استفاده کنید و از وسایل خیلی زیادی در اتاق خواب استفاده نکنید.

چون قرار است اتاق خواب جایی باشد که آرامش شما در آنجا رقم می‌خورد و بهتر است از رنگ هایی مثل آبی، سبز و سفید و امثال این ها که در آرامش شما تاثیرگذار است استفاده کنید.

بهتر است سرویس خواب شما طوری باشد که فضای اتاق شما را زیاد شلوغ نکرده باشد و شما اجازه تردد در اتاق را داشته باشید و یک جایی برای نشستن در اتاق خواب قرار دهید تا لازم نباشد با هر بار استفاده از اتاق خواب روتختی را به هم بزنید و از تخت استفاده کنید.

سعی کنید اگر اتاق خواب کوچکی در اختیار دارید از تختخواب هایی که زیر آن قسمت‌های پارتیشن بندی شده برای قرار دادن وسایل اضافی تعبیه شده است استفاده کنید تا فضای اتاق شما نظم بیشتری به خود بگیرد و این نظم در روحیه شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

شیک ترین و جدیدترین طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن 2024

استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد. اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید.

نورپردازی اتاق خواب

دقت داشته باشید که نورپردازی اتاق خواب هم اهمیت خودش را دارد و باید دقت کنید که در هنگامی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه کنید نور کافی برای شما وجود داشته باشد تا چشمان شما اذیت نشود .

هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملاً مناسبی داشته باشد تا هورمون های خواب شما دچار اختلال نشوند.

یکی از با اهمیت ترین موارد برای داشتن اتاق خوابی زیبا و جذاب، استفاده از نورپردازی مناسب در اتاق خواب است.

تزئین اتاق خواب با دیوارکوب

با توجه به فضای اتاق خواب می توان از انواع لامپ ها با نورهای رنگی و سفید استفاده نمود و فضایی جذاب و دوست داشتنی ایجاد کرد. تصاویر زیر گویای تاثیر زیاد نورپردازی مناسب در تزیینات اتاق خواب است.

اتاق خواب عروس

برای تزیین اتاق خواب عروس و چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس، بهتر است سرویس خواب با دقت زیادی خریداری شود و همه قسمت های آن در تناسب با یکدیگر و در تناسب با فضای کلی دکوراسیون خانه باشد .

برای تزئین میز توالت عروس بهتر است همه وسایل آرایش و بهداشتی روی میز قرار نگیرد، زیرا فقط باعث شلوغ تر به نظر رسیدن اتاق خواهد شد و هر چه فضا منظم تر و خلوت تر باشد جذابیت آن بیشتر خواهد شد و آرامش بیشتری در آن برقرار می شود.

تزئین اتاق خواب عروس

تزئین اتاق خواب

برای تزئین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.

هر چه فضا خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد.

چیدمان اتاق خواب

برای تزئین اتاق خواب بهتر است چیدمان را از وسایل بزرگ شروع کنید و در اتاق خواب بزرگ ترین وسیله تخت خواب است و وقتی تخت خواب در جای مناسب خود قرار بگیرد، دیگر چیدمان بقیه وسایل کار دشواری نخواهد بود .

شما می توانید برای چیدمان بهتر اتاق خواب وسایل را دقیقاً مطابق با فضایی که در اختیار دارید خریداری کنید.

اتاق خواب مدرن

برای طراحی اتاق خواب مدرن و پیاده سازی سبک مدرن در اتاق خواب، اولین ویژگی حفظ سادگی و خلوت بودن فضا است و بهتر است سرویس خواب شما و سایر وسایل تزیینی و کاربردی که در اتاق خوابتان قرار می گیرد با سبک مدرن مطابقت داشته باشد .

تزئین اتاق خواب شیک

در انتخاب پرده و فرش ها هم باید طوری خرید شما انجام شود که با سبک مدرن هماهنگی داشته باشد و استفاده از پرده های مشابه پرده های پذیرایی در اتاق خواب نمی تواند فکر خوبی باشد.

رنگ دیوار اتاق خواب

برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد.

اگر با رنگ آمیزی اتاق خواب خود هدف خاصی را دنبال می کنید، به طور مثال اگر اتاق خواب شما کوچک است و تصمیم دارید با رنگ زدن آن را بزرگ تر جلوه دهید و یا دارای قناسی است و می خواهید توسط رنگ آن را بپوشانید، باید رنگ متناسب با هدف خود را انتخاب کنید.

بهتر است رنگ دیوار اتاق خواب شما باعث ایجاد احساس آرامش در شما شود.

طراحی اتاق خواب

در طراحی و تزئین اتاق خواب مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر وسیله درست در بهترین جای ممکن قرار بگیرد و نیازی به جابجایی وسیله ها نباشد، همچنین میز آرایش و وسایل سنگین دیگر باید در جای مناسب و با کمک گرفتن از قوانین فنگ شویی در چیدمان باشند.

زیرا جابجایی آن ها کار دشواری است. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید.

مدل اتاق خواب

انتخاب مدل اتاق خواب و چیدمان آن امری کاملاً سلیقه ‌ای است و با توجه به سلیقه و هدف شما از مدل اتاق خوابتان تعیین می‌شود. بهتر است قبل از اینکه وسایل اتاق خواب را خریداری کنید به مدل اتاق خواب و هندسه آن توجه کنید و بعد وسیله ها را خریداری کنید.

تزئین اتاق خواب با عکس یادگاری

توجه داشته باشید که چیدمان اتاق خواب مربع شکل با چیدمان اتاق خواب مستطیل شکل نباید مشابه هم باشند و چیدمان شما باید با توجه به هندسه فضا صورت گیرد.

بازسازی اتاق خواب

برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاق کمد های قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید.

همچنین با استفاده از کمد دیواری هایی از جنس ام دی اف که قطر کمی دارند و مقاومت بالایی دارند می توانید طبقه بندی اتاق خواب ها را بازسازی کنید.

تزئین اتاق خواب - تخت

نکته حائز اهمیتی که باید در بازسازی اتاق خواب به آن توجه شود این است که قبل از انجام هر کاری محل قرارگیری و همچنین سایز کمد دیواری را مشخص کنید؛ زیرا یکی از مهم ترین اجزا در اتاق خواب است و اندازه آن بستگی به سایر وسایل بزرگ تر مثل تخت خواب هم دارد.

ایده های کاربردی برای استفاده از کنج کابینت آشپزخانه

اگر فضای محدودی در اختیار دارید بهتر است با توجه به ابعاد تختخواب، اندازه کمد دیواری را تعیین کنید. به طور مثال تخت خواب دو نفره در اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و می توانید از کمد دیواری های کوچک تر استفاده کنید.

در نهایت فراموش نکنید که برای بازسازی اماکن مختلف و مخصوصاً منازل خود در طول مدت مشخص نیاز دارید که برای کار خود مجوز بگیرید و اگر قوانین را رعایت نکنید، ممکن است کار شما متوقف شود و هزینه هایی که بابت تیم بازسازی و خرید وسایل در نظر گرفته بودید هدر شود.

ایده های جالب و دخترونه برای تزئین اتاق خواب

تزئین اتاق خواب با شمع

شمع آرایی و استفاده از انواع مختلف شمع و جاشمعی در اتاق خواب علاوه بر زیبایی و جلوه خاص اتاق خواب، نقش زیادی در ایجاد فضایی رمانتیک و دوست داشتنی دارد.

این ایده اغلب برای تزیینات و چیدمان اتاق خواب عروس به کار می رود، اما در سایر اتاق خواب ها نیز میتوان با چیدن چند شمع در مکان های مختلف زیبایی اتاق را چندین برابر کرد.

تزئین اتاق خواب با شمع

گل آرایی اتاق خواب

استفاده از انواع گل به صورت طبیعی و مصنوعی ایده جالب و قابل توجهی برای انجام تزئین مختلف در اتاق خواب است و به راحتی میتوان با انتخاب و قرار دادن گلدان های مختلف گل و همچنین انواع گل ها در اتاق خواب زیبایی این مکان را چندین برابر نمود.

تزئین دیوار اتاق خواب

یکی از ایده های جذاب و جالب دیزاین دیوار اتاق خواب است که زیبایی خاصی به فضای اتاق خواب می بخشد، برای تزیینات دیوار از روش ها و سبک های مختلفی می توان استفاده نمود و وسایل تزیینی متنوعی به کار برد که باعث جلوه بیشتر فضای اتاق خواب می شود.

تزئین اتاق خواب با عکس

چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب

انتخاب دکوراسیون و چیدمان مناسب برای اتاق خواب تاثیر بسیار زیادی در زیبایی اتاق دارد. سعی کنید با ایده های خلاقانه و ابتکارات جدید و زیبا وسایل اتاق خواب را به بهترین نحو بچینید و فضایی زیبا متنوع در اتاق خواب ایجاد کنید و از این طریق تزیین منزل زیبا و متفاوتی داشته باشید.

تزئین اتاق خواب با وسایل ساده

برای طراحی و چیدمان اتاق خواب بزرگسال، اتاق خواب کودکان، اتاق خواب دخترانه و پسرانه حتما لازم به استفاده از هزینه های هنگفت و وسایل دکوری گران قیمت نیست و می توان با ساده ترین وسایل و به بهترین شکل این کار را انجام داده و دکوراسیون متفاوت و زیبایی خلق کرد.

حال در صورتی که از دکوراسیون قدیمی خانه تان دلزده شده اید، می توانید با ایده هایی ساده و روشهایی آسان به راحتی تغییرات زیبایی در فضای داخلی منازلتان ایجاد کرده و لذت ببرید، در ادامه تصاویری از دیزاین و تزیینات اتاق خواب با وسایل دور ریختنی و ساده گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد و بتوانید از آنها برای استفاده در تزیینات و طراحی اتاق خواب خود الهام بگیرید.

استفاده از وسایل دکوری مختلف در تزیینات اتاق خواب تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت اتاق دارد، اما همانطور که گفتیم حتما لازم نیست برای انجام این کار از وسایل لوکس و گران قیمت استفاده کنید بلکه با کمی خلاقیت و داشتن سلیقه می توان با استفاده از ساده ترین وسایل و حداقل هزینه ها دکوراسیونی متفاوت و منحصر به فرد به وجود آورد، در این بخش می توانید از مدلهای جدید تزیینات اتاق خواب با وسایل ساده دیدن کنید.

تزئین اتاق خواب با ریسه

ایده تزئین اتاق ؛ از رنگ دیوار تا ریسه­ های نوری!

به اتاق خواب خود نگاهی بیندازید، به نظرتان چه چیزی تکراری یا کهنه شده است؟ از وسایل اتاق خواب خسته شده ­اید؟ چه راهکارهایی به ذهنتان می ­رسد؟ این تصور که برای داشتن یک اتاق خواب متفاوت باید هزینه­ ی زیادی بپردازید و یا کار سختی به نظرتان برسد اشتباه است.

شما می­ توانید با چند تغییر کوچک و با استفاده از وسایل دم دستی، یک اتاق خواب جدید داشته باشید.

  • رنگ جدید و متفاوت در تزیین اتاق خواب
  • استفاه از پارچه ­های دور ریز در تزیین اتاق خواب
  • خلاقیت در تزیین اتاق خواب با حروف به شکل تابلو
  • وسایل اتاق خواب را نونوار کنید.
  • ایده برای تزیین اتاق خواب با ریسمان دیواری
  • قفسه دیواری برای تزیین اتاق خواب ساده
  • گلدان گل در تزیین اتاق خواب
  • تزیین اتاق خواب با وسایل قدیمی
  • ریسه های نوری برای نورپردازی تزیین اتاق خواب
  • دکور اتاق خواب با این وسایل دور ریختنی

رنگ جدید و متفاوت در تزئین اتاق خواب

شاید بهترین تغییر برای اتاق خواب، تغیر رنگ باشد! ترکیب رنگی جدید و متفاوت علاوه بر اینکه روحیه شما را بهتر می­ کند و تغییر دکوراسیون کم هزینه محسوب می شود، باعث می­شود صبح که از خواب بیدار می ­شوید، خود را در فضا و محیطی جدید حس کنید و به دنبال تغییر و تحول در زندگی خود نیز باشید.

یا اگر نمی­ خواهید رنگ جدیدی در دیوار اتاق استفاده کنید، یک راه برای تزیین دیوار اتاق با وسایل ساده، استفاده از کاغذ رنگی و مقوا برای بخش­ هایی از دیوار است؛ به طور مثال شما می ­توانید تعداد زیادی مثلث کوچک با کاغذ رنگی در بیاورید و یکی از دیوارهای اتاق خواب دخترانه را با آن تزیین کنید.

استفاه از پارچه­ های دور ریز در تزئین اتاق خواب

پارچه­ ها از متریال­ های پرکاربرد در اتاق خواب هستند که تغییر آنها؛ باعث ایجاد تغییرات قابل توجهی در اتاق خواب خواهد شد. اگر سررشته ­ای در خیاطی داشته باشید کارهای زیادی می ­توانید انجام دهید. برخی از ایده­ های استفاده از پارچه در تزیین اتاق خواب عبارتند از:

تزئین اتاق خواب با عکس یادگاری

اگر پرده اضافی دیگری در خانه دارید، می­توانید برای ایجاد تنوع، پرده را تغییر دهید. یا از پارچه­ های با قیمت مناسب برای دوخت یک پرده جدید استفاده کنید. پرده، روتختی و فرش با طرح و رنگ مشابه یک انسجام و وحدت بخصوصی به اتاق خواب شما می دهد. اگر از طرح شلوغ و رنگارنگ استفاده می­ کنید، باقی اجزای اتاق را با طرح ساده و ترجیحا رنگ های خنثی انتخاب کنید.

برای عید تو این گرونی مبل جدید نخرید ؛ این مدلی دستی به روی مبل بکشید متحول میشه

همچنین یکی از راه ­های خلاقیت با وسایل دورریختنی برای اتاق؛ دوخت پارچه چهل تکه برای روکش بالش، کوسن، رومیزی و یا روتختی با استفاده از پارچه­ های دورریز و کوچک است. طرح چهل تکه یکی از هنرهای ایرانی است و می ­تواند برای دکوراسیون اتاق خواب ایرانی ایده­ ی عالی باشد.

اگر کمی خلاق باشید، می ­توانید با استفاده از پارچه ­های رنگی متنوعی که دارید، یک تابلو دیواری بسازید، آن را قاب کنید و روی دیوار بزنید.

تزئین اتاق خواب فانتزی

خلاقیت در تزئین اتاق خواب با حروف به شکل تابلو

لوازم دکوری در هر فضایی غوغا به پا می­کند. برای اینکه لوازم دکوری خاص و منحصر به فردی را در تغییر دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید، به سراغ تابلوهایی بروید که حروف اسم خود، همسر و فرزندتان را نشان می دهد. ساخت این مدل تابلو مختص خودتان است و به سادگی با یونولیت، گل سفال، فوم، مقوا و خمیرهای مختلف ساخته می شوند. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید.

وسایل اتاق خواب را نونوار کنید

یکی دیگر از ایده­ های تزیین اتاق خواب نونوار کردن وسایل است. اگر وسایلی دارید که نیاز به تعمیرهای جزئی دارند آنها را درست کنید. مثلا اگر دراور چوبی­تان رنگ و رویش پریده است، با استفاده از یک واکس چوب مناسب، ظاهر آن را تمیز و نو کنید.

تزئین اتاق خواب با شلف

یا مثلا اگر قفل کمدتان چند وقت است که مشکل پیدا کرده؛ آن را زودتر تعمیر کنید تا اتاق مرتب­ شود. یا اینکه می­ توانید برای پوشاندن رنگ پریدگی بعضی از وسایل مانند دراور، میز آرایش و یا کتابخانه از کاغذ کادوهای زیبا استفاده کنید.

ایده برای تزئین اتاق خواب با ریسمان دیواری

استفاده از ریسمان یکی دیگر از ایده­ های تزیین اتاق با وسایل ارزان است. ریسه ­های دیواری شامل مدل­ های متنوعی می­ شود مانند ریسه­ های دکوراتیو و تزیینی که مناسب دیوارهای اتاق خوابتان است. همچنین برای اینکه برنامه، اهداف و نوشته ­هایی که برایتان خیلی ارزشمند هستند را فراموش نکنید و همیشه جلوی چشم­تان داشته باشید، ریسمانی تهیه کنید و آن را روی دیوار نصب کنید.

حال می­ توانید این نوشته و گفته ­ها را روی کاغذ بنویسید و با گیره­ های کوچک از ریسمان دیواری آویزان کنید. از این ایده برای عکس­ های خانوادگی هم می ­توانید استفاده کنید.

تزئین اتاق خواب با ریسه رنگی

قفسه دیواری برای تزئین اتاق خواب ساده

اگر به کار نجاری علاقه­ مندید و ابزارهای لازم را دارید؛ یک ایده خاص در ساخت وسایل تزیینی برای اتاق خواب پسرانه؛ ساخت شلف و قفسه است. حتی می­ توانید این کار را با کمک پسرتان انجام دهید.

چند شلف با اشکال هندسی متنوع می ­تواند برای تزیین اتاق خواب با اکسسوری­ های زیبایی که روی آن قرار می­گیرد، جذاب باشد. استفاده از قفسه و شلف برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک بسیار کاربردی خواهد بود.

گلدان گل درتزیین اتاق خواب

بارها راجع به تاثیرات مثبت گیاهان آپارتمانی گفته­ ایم. قرار دادن چند گیاه آپارتمانی زیبا در گوشه ­ای از اتاق خواب، حس خوبی به اتاق می ­دهد. حالا اگر اتاق خواب نورگیر باشد که چه بهتر! برخی از گیاهان تصفیه کننده هوا هم می ­توانند انتخاب خوبی برای اتاق خواب باشند.

همچنین می ­توانید یک گلدان روی میز آرایش داشته باشید و هر از گاهی گل­ های شاخه بریده و طبیعی در آن قرار دهید.

تزئین اتاق خواب با گل

تزیین اتاق خواب با وسایل قدیمی

یک صندلی چوبی که سالهاست در گوشه ­ای از انباری گذاشته ­اید، می­ تواند علاوه بر ایجاد زیبایی، یک وسیله کاربردی در گوشه اتاق خواب شما باشد. هر سال زمانی که خانه تکانی می­ کنید، به وسایلی که تصمیم می­ گیرید بیرون بیندازید نگاهی بیندازید، شاید با کمی تغییر بتوانید به عنوان یک اکسسوری و یا یک وسیله در اتاق خواب از آن استفاده کنید.

با کمی خلاقیت با وسایل دور ریختنی برای اتاق خواب، ایده ­هایتان را عملی کنید.

ریسه ­های نوری برای نورپردازی تزیین اتاق خواب

چند سالی می ­شود که کاربرد ریسه ­های نوری در تزیین اتاق خواب متداول شده است. این ریسه ­ها هزینه­ ی بالایی ندارند و در عین حال که روشنایی اتاق را تامین می­ کنند باعث جذابیت فضای اتاق خواب می­ شوند. ریسه­ های نوری ایده­ ای عالی برای تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده است و شما با آن می­ توانید یک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بسیار جذاب داشته باشید.

ریسه­ های نوری در اتاق خواب بزرگسال هم کاربرد دارند و فضای رمانتیک و نور ملایم این نوع از روشنایی­ ها خواب آرامی را برای شما به ارمغان می ­آورد.

تزئین اتاق خواب با شاخه گل

برای تزئین اتاق خواب به فرزند خود برای طراحی پر و بال بدهید

برای تزئین اتاق خواب با وسایل ارزان کافی است خوب به داشته­ هایتان توجه کنید. مثلا برای ایجاد یک اثر هنری بر روی دیوار، لازم نیست نگران پیدا کردن یک هنرمند باشید. کودکان شما می ­توانند برای اتاق خواب خود تصمیم بگیرند.

یک بخش از دیوار اتاق را برای نقاشی فرزندتان در نظر بگیرید و آرزوی همیشگی آنها که نقاشی روی دیوار اتاق است را تحقق ببخشید. با این کار کودک شما احساس ارزشمندی می­ کند و همچنین یک یادگاری ارزشمند از او در دیوار می ­ماند.

تزئین اتاق خواب با این وسایل دور ریختنی

قبلا به استفاده از پارچه دور ریز در دکوراسیون اشاره کردیم، ولی شما می­ توانید با خلاقیت بیشتری از وسایل دور ریختنی برای طراحی استفاده کنید. وسایل چوبی غیرقابل استفاده، تنه درخت خشکیده، لامپ سوخته، کاغذ رنگی­ های کوچک، چوب بستنی و بسیاری از وسایل دیگر که به نظر دورریختنی هستند می­ توانند برای ساخت وسایل و یا اکسسوری­ های تزیینی مورد استفاده قرار بگیرند.

برای ایده ­های بیشتر حتما به مطلب دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی سر بزنید.

تزئین اتاق خواب با کاغذ رنگی

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

7 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *