افتتاح حساب ترکیه
بزرگترین هتل های جهان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چه عاملی بزرگترین هتل های جهان را از سایر هتل ها متمایز می‌کند؟ با این مطلب گروه سفر شادمگ همراه باشید تا دلیل برجسته شدن و معروف شدن این بزرگترین هتل های جهان را بدانید.

بزرگترین هتل های جهان

در تمامی نقاط جهان هتل‌ های کوچک و بزرگ پذیرای گردشگران هستند؛ هتل‌هایی با امکانات و تعداد اتاق‌های مختلف که گردشگران با توجه به نوع سفر و اقامت خود آن‌ها را انتخاب می‌کنند؛ اما آیا تابه‌حال درباره بزرگترین هتل های جهان شنیده‌اید؟ آیا می‌دانید بزرگ‌ترین هتل‌های جهان کدامند؟ بزرگترین هتل های جهان هتل‌هایی هستند که علاوه بر خدمات اقامتی، امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری را به گردشگران ارائه می‌کنند.

بزرگترین هتل های جهان

انتخاب هتل مناسب، یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سفری را تشکیل می‌دهد. حتی اگر به دورترین شهر جهان و کسل کننده‌ترین بخش دنیا هم سفر کرده باشید، اما اقامت‌تان در یک هتل مجلل، لوکس و بزرگ باشد، قطعا می‌توانید تجربه بسیار خوبی را در خاطر خود ثبت کنید. معیارهای مختلفی برای انتخاب یک هتل وجود دارد.

این معیارها قطعا در بین افراد مختلف، تفاوت زیادی دارند. به عنوان مثال شاید یک مسافر تنها تعداد ستاره هتل را معیار انتخاب خود قرار دهد و فرد دیگری به دنبال امکانات ارائه شده توسط هتل باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند در هتل‌های تازه تاسیس اقامت داشته باشند و در عین حال برخی دیگر تصور می‌کنند بهتر است هتلی را انتخاب کنند که سابقه زیادی داشته باشد. به هر صورت، هتل‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند. وقتی که قرار است بین هتل‌های مختلف در یک شهر توریستی مثل دبی، استانبول، آنکارا و غیره انتخاب کنید، قطعا گزینه‌های بسیار زیادی در اختیار شما قرار دارند.

اما امروز قصد داریم تا شما را با بزرگترین هتل های جهان آشنا کنیم. هتل‌هایی که قطعا بیش از آنچه در تصور شما می‌گنجد، بزرگ هستند و می‌توانند میزبان هزاران هزار مهمان مختلف به صورت هم زمان باشند. این هتل‌ها در قسمت‌های مختلف دنیا وجود دارند و قطعا رویای بسیاری از مسافران خارجی، اقامت در این هتل‌ها خواهد بود.

هتل فرست ورلد (First World Hotel) از بزرگترین هتل های جهان

هتل سه ستاره «First World» در ارتفاعات جنتینگ استان پاهانگ مالزی واقع شده است. این هتل با ۲۸ طبقه و ۷۳۵۱ اتاق بزرگ‌ترین هتل جهان بر اساس تعداد اتاق‌ها به شمار می‌رود و به همین خاطر نام آن در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. هتل فرست ورلد که از سه برج مجزا تشکیل شده، در سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است. این هتل در نزدیکی پارک موضوعی «Genting» ساخته شده است و بسیاری از افرادی که از این پارک دیدن می‌کنند هتل فرست ورلد را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

بزرگترین هتل های جهان

هتل فرست‌ ورلد با فرودگاه سلطان عبدلعزیز عبدالعزیز شاه ۴۲ کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور ۷۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل سه ستاره دارای امکاناتی از جمله سه رستوران، مرکز خرید، سینما، سالن کنفرانس، زمین بازی، اسپا و ماساژ، سالن بولینگ، زمین بازی کودکان، فروشگاه سوغاتی و سالن ورزشی است.

آدرس هتل فرست ورلد: مالزی، پاهانگ، ارتفاعات جنتینگ، هتل و مجموعه تفریحی فرست ورلد (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل فرست ورلد : www.rwgenting.com

هتل ونتین و پالازو (The Venetian and Palazzo)

هتل «The Venetian and Palazzo» که بزرگ‌ترین هتل در آمریکا به شمار می‌رود در لاس‌وگاس و در فاصله پنج کیلومتری فرودگاه بین‌المللی مک‌کارن قرار دارد. زمان ساخت این هتل به سال ۱۹۹۹ می‌رسد. این هتل دارای ۵۳ طبقه و ۷۱۱۷ اتاق است و پس از هتل فرست ورلد دومین هتل بزرگ جهان به شمار می‌رود. «Palazzo» بخش جدیدی از هتل است که در سال ۲۰۰۷ به‌منظور گسترش هتل به مجموعه اصلی اضافه شد.

این هتل پنج ستاره دارای امکانات بسیاری از جمله رستوران، سالن ورزشی، امکانات برای مهمانان کم‌توان، استخر، مرکز خرید، سرویس سرو در اتاق‌ها، قهوه‌ساز و چای‌ساز در اتاق‌ها، امکانات ماساژ و اسپا و فروشگاه است.

بزرگترین هتل های جهان

هتل ونتین به‌اندازه‌ای بزرگ است که برخی آن را به یک شهر تشبیه کرده‌اند. این هتل دارای ۴۰ رستوران، صدها هزار متر فضای لابی و بیش از ۳۰۰ هزار متر مربع مرکز خرید است.

از مکان‌های دیدنی اطراف این هتل می‌توان به کولوسئوم سیزرز پالاز، باغ و فواره بلاجیو، موزه‌های موب و نئون،‌ آکواریوم شارک ریف و برج استراتسفر اشاره کرد.

آدرس هتل ونتین پالازو: ایالات متحده، نوادا، لاس‌وگاس، بلوار لاس‌‌وگاس (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل ونتین پالازو: www.venetian.com

هتل اکسکالیبر لاس وگاس از بزرگترین هتل های جهان

همانطور که از نام این هتل مشخص است، ظاهری شبیه به داستان‌های قرون وسطایی دارد و البته یکی از هتل‌های فانتزی و زیبای شهر بازی و هیجان، لاس وگاس محسوب می‌شود. این هتل در سال 2008 شروع به کار کرده و هنوز هم یکی از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌آید.

معرفی معروف ترین دیدنی های جذاب جاده چالوس + تصاویر زیبا

بزرگترین هتل های جهان

هتل اکسکالیبر لاس وگاس در 28 طبقه ساخته شده و در مجموع دارای سه هزار و 981 اتاق است که همین موضوع باعث شده در لیست ما، رتبه دهم را از آن خود کند. این هتل یک مجموعه اقامتی، تفریحی و خدماتی کامل است و می‌توانید بدون نیاز به خروج از هتل، از امکانات لوکسی همانند رستوران، فروشگاه، کافه، سالن تئاتر و بخش سرگرمی و کازینو استفاده نمایید.

کاخ رمبا (یا تاج)، جیپور، هند

کاخ رمبا در سال ۱۸۳۵ در جیپور هند ساخته شد و شاید برای‌تان جالب باشد اگر بدانید این کاخ، با وجود تمامی حیاط‌های زیبا و ساختمان‌های مجلل، برای ملکهٔ آن زمانِ هندوستان ساخته نشده بود و به دستور او، برای خدمتکار مورد علاقه‌اش ساخته شد. بعدها از ساختمان‌های کاخ به منظور برگزاری مهمانی‌های اشراف و خانواده‌های سلطنتی هند و شکارگاه استفاده شد.

در نهایت، بازسازی‌هایی روی آن صورت گرفت و این کاخ که در مرکز ایالت راجستان هند قرار گرفته است، تبدیل به یکی از بهترین هتل های جهان شد. اقامت‌کنندگان این هتل می‌توانند عصر و شب خود را در خیمه‌های برپا شده در فضای سبز کاخ سپری کنند و زیر نور ماه و مشعل‌های روشن‌شده، شاهد منظره‌ای رؤیایی و به‌یادماندنی باشند.

هتل ام‌جی‌ام گرند (MGM Grand) از بزرگترین هتل های جهان

هتل «MGM Grand» با ۶,۸۵۲ اتاق در لاس وگاس ایالت نوادا واقع شده است و زمان ساخت آن به سال ۱۹۹۳ باز می‌شود. این هتل که یکی از بزرگ‌ترین هتل لاس‌وگاس است، از مکان‌های پر رفت‌و‌آمد این محدوده به شمار می‌رود و تخمین زده شده است که روزانه ۷۰ هزار نفر در آن رفت‌و‌آمد می‌کنند.

بزرگترین هتل های جهان

این مجموعه دارای ۱۶ رستوران، امکانات برای مهمانان کم توان، استخر سر باز و سر پوشیده، سالن ورزشی مجزا، خدمات خشک‌شویی و اسپا و ماساژ است. در نزدیکی این هتل، فواره و باغ بلاجیو، کولوسئوم سیزرز پالاز و مراکز خرید قرار دارند.

آدرس هتل ام‌جی‌ام گرند: ایالات متحده، نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس جنوبی، هتل ام‌جی‌ام گرند (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل ام‌جی‌ام گرند: mgmgrand.mgmresorts.com

هتل سندز کوتای سنترال (Sands Cotai Central)

هتل «سندز کوتای» با ۶ هزار اتاق در شبه جزیره ماکائو واقع شده است. این هتل در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده و ۳۹ طبقه دارد. از آن‌جایی که به ماکائو، لاس‌وگاس آسیا گفته می‌شود، هتل‌های آن هم تقریبا همان ظاهر را دارند. در این مجموعه فضای بازی بزرگ چهار میلیون دلاری قرار دارد که دلیل اصلی جذب بسیاری از گردشگرانی که به این هتل رفت‌و‌آمد می‌کنند به شمار می‌رود. این مجموعه از چهار هتل مجزا با نام‌های Regis Macao، Sheraton Grand Holiday Inn Macao و Conrad Macao تشکیل شده است. این هتل با فرودگاه بین‌المللی ماکائو تنها چهار کیلومتر فاصله دارد.

بزرگترین هتل های جهان

از امکانات این هتل می‌توان به رستوران‌های متعدد، مراکز خرید، استخرهای متعدد، سالن سینما و مجموعه ورزشی اشاره کرد. در نزدیکی این هتل مکان‌های دیدنی از جمله میدان سنادو و لیلائو، خانه ماندارین‌ها، موزه تاریخ تایپا و کلونه و پادگان موریش قرار دارند.

آدرس هتل سند کوتای: ماکائو، کوتای، مجموعه اقامتی و تفریحی سند کوتای سنترال (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل سندز کوتای: www.sandscotaicentral.com

بزرگترین هتل های جهان میستیک یونان

مشرف بودن هتل میستیک به صخره‌های زیبای دریایی سانتورینی کافی است تا نام آن را در شمار بهترین هتل های جهان قرار بدهد. البته این تنها ویژگی این هتل هجده‌اتاقه نیست و طراحی و ساخت آن هم در حد منظرهٔ زیبای منطقه‌ای است که در آن واقع شده است و با وجود اینکه باید از پله‌های زیادی برای رسیدن به ساختمان‌های اصلی هتل بالا بروید،

بزرگترین هتل های جهان

مطمئن باشید ارزشش را دارد. اتاق‌های مختلف هتل از لحاظ شکل و ساختار با یکدیگر تفاوت دارند (احتمالا به خاطر محدودیت فضای ساخت در میان صخره‌ها) و مستقیما با تراش دادن صخره‌های کنار دریا ساخته شده‌اند. فضای داخلی هتل هم به‌گونه‌ای شکل‌وشمایل غارها را به ذهن متبادر می‌کند (به‌خاطر استفاده از تخته چوب‌های آب‌آورده (منظور چوب‌هایی است که برای مدتی در آب مانده‌اند) و استفاده از سنگ‌های تخم‌مرغ‌شکل برای ساخت میزها و صندلی‌ها).

آدرس هتل میستیک (به انگلیسی Mystique، به معنای اسرارآمیز): سانتورینی، یونان

هتل ایزمایلوو (Izmailovo Hotel)

هتل سه ستاره «ایزمایلوو» در شمال شرقی شهر مسکو قرار دارد. این هتل در سال ۱۹۷۹ و با هدف اسکان ورزشکاران شرکت کننده در المپیک تابستانی سال ۱۹۸۰ ساخته شده است. هتل ایزمایلوو از چهار برج مجزا تشکیل شده که با الفبای یونانی (آلفا، بتا، وگا و گاما-دلتا) نام‌گذاری شده‌اند. هر یک از این برج‌ها ۳۰ طبقه بوده و مجموعا دارای پنج هزار اتاق هستند. این هتل تا پیش از افتتاح هتل MGM در لاس وگاس، بزرگ‌ترین هتل دنیا به شمار می‌رفت. فرودگاه‌های بین‌المللی شریمیتیوو و ژوکوفسکی در ۲۸ و ۳۴ کیلومتری این هتل قرار دارند.

بزرگترین هتل های جهان

از امکانات این هتل لوکس می‌توان به ۱۵ رستوران، سالن ورزشی، استخر و سونا، باشگاه بیلیارد فروشگاه، موسیقی زنده، غذای کودک، بلیط فروشی برای جاذبه‌ها و مراسمات و ۹ سالن کنفرانس مجلل اشاره کرد. در نزدیکی این هتل سالن کنسرت ایزمایلوو، بازار ایزمایلوو، استادیوم المپیک و موزه ویکتور وازنتوف قرار دارند.

آدرس هتل ایزمایلوو: روسیه، مسکو، اتوبان ایزمایلوو (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل ایزمایلوو: www.zmailovo.ru

مزرعهٔ گیب، انگورونگورو، تانزانیا

مطمئنا اگر به‌خوبی در منطقهٔ حفاظت‌شده و آتش‌فشانی انگورونگورو جست‌وجو کنید، اقامتگاه‌ها و مناطق مجلل‌تری از مزرعهٔ گیب خواهید یافت، اما این مزرعه که توسط برزگران آلمانی در سال ۱۹۲۹ و به‌منظور کاشت قهوه ساخته شده است، با ساختمان زیبایی که در سراشیبی پوشیده از درخت این منطقهٔ آتش‌فشانی دارد، از لحاظ پیشینهٔ تاریخی و تجربهٔ منحصربه‌فردی که برای اقامت‌کنندگانش به همراه دارد، از دیگر اقامتگاه‌های این منطقه برتری دارد.

اگه میخوای برای مسافرت در پاییز بهت خوش بگذره این جاها رو از دست نده

بزرگترین هتل های جهان

این مزرعه به‌قدری در میان مردم بومی منطقه محبوب است که برای تهیهٔ غذای مراسم‌های بخصوص و تعطیلات‌شان از محصولات آن استفاده می‌کنند. کلبه‌های دنج و زیبای مزرعه در کنار باغ‌های میوه‌ها و گیاهان استوایی آن خستگی روزها رانندگی در جاده‌های خاکی منتهی به مزرعه را از تن به‌در می‌کند.

هتل لاکسور (The Luxor)

هتل «لاکسور» یکی از هتل‌هایی است که با هرم و طراحی به سبک مصری، توجه گردشگران در لاس وگاس را به خود جذب می‌کند. این هتل در ۳۰ طبقه و ۴,۴۰۷ اتاق در سال ۱۹۹۳ ساخته شده است. ساخت این هتل سه ستاره حدود ۳۷۵ میلیون دلار هزینه برداشته است.

این هتل دارای امکاناتی از جمله فضای بازی بزرگ، چهار استخر، زمین گلف، کافه، سالن کنفرانس، رستوران،‌ سالن ورزشی و خدمات ماساژ و اسپا است.

بزرگترین هتل های جهان

از مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل لاکسور می‌توان به آکواریوم شارک ریف، فواره بلاجیو،‌ موزه موب و برج استراتسفر اساره کرد. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی مک‌کارن تنها دو کیلومتر است.

آدرس هتل لاکسور: ایالات متحده، نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل لاکسور: luxor.mgmresorts.com

هتل امباسادور سیتی (Ambassador City Jomtien)

هتل «امباسادور سیتی» در پاتایا با منظره‌ای رو به دریای جمتین و خلیج تایلند ساخته شده است. این هتل که زمان ساخت آن به سال ۱۹۸۸ بازمی‌شود یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تایلند به شمار می‌رود. هتل امباسادور سیتی دارای ۴۲ طبقه و بیش از ۴,۲۰۰ اتاق است.

بزرگترین هتل های جهان

این هتل انتخابی مناسب برای افرادی که قصد داشتن یک تعطیلات مفرح را دارند به شمار می‌رود؛ زیرا این هتل دارای امکانات تفریحی از جمله زمین اسکواش، زمین تنیس رو باز و رو بسته، تنیس روی میز، دارت، سالن ورزشی، استخر و پارک آبی است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به فضای مناسب پیک‌نیک، استخر خصوصی، فضای سبز، کافه و رستوران، بوفه مناسب کودکان و غذای کودک، سالن کنفرانس و فروشگاه‌های متعدد اشاره کرد.

در نزدیکی هتل امباسادور جاذبه‌هایی از جمله واکینگ استریت پاتایا و سوانتایی پاتایا قرار دارند. همچنین فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی رایونگ پاتایا ۲۰ کیلومتر است.

آدرس هتل امباسادور سیتی: تایلند، پاتایا،‌ چون بوری، تمبون نا چوم تیان، جاده Sukhumvit (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل امباسادور سیتی: www.ambassadorcityjomtien.com

بزرگترین هتل های جهان هتل شیناگاوا پرنس (Shinagawa Prince Hotel)

هتل «شیناگاوا پرنس» در سال ۱۹۶۵ در منطقه میناتو شهر توکیو ساخته شده است. این هتل ۳۷ طبقه و و بیش از ۳۶۰۰ اتاق دارد. هتل شیناگاوا که در فاصله هشت کیلومتری فرودگاه بین‌المللی هاندا توگیو واقع شده از شهرت زیادی بین مردم در کشور ژاپن برخوردار است.

بزرگترین هتل های جهان

گردشگرانی که این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند از امکانات بسیاری از جمله استخر رو باز و رو بسته برای فصول سرد سال، رستوران، سالن بولینگ، زمین تنیس و پارک آبی بهره‌مند می‌شوند. از دیگر امکانات این هتل نیز می‌توان به خدمات خشکشویی،‌ فروشگاه، محل عبادت، آرایشگاه و سالن ماساژ اشاره کرد. در نزدیکی این هتل جاذبه‌هایی از جمله برج توکیو،‌ تپه‌های روپونگی، موزه نزو و پارک یویوگی وجود دارد.

آدرس هتل شیناگاوا: ژاپن، توکیو، میناتو سیتی، تاکناوا (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل شیناگاوا: www.princehotels.com/shinagawa

هتل وین و انکور (The Wynn & Encore)

رفت‌و‌آمد بسیار گردشگران و اهمیت بالای لاس‌وگاس به‌عنوان یک مقصد گردشگری در آمریکا، موجب شده است که بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا در این شهر ساخته شوند. یکی دیگر از این هتل‌ها که در فهرست بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا قرار می‌گیرد هتل «وین و انکور» است. این هتل با ۴,۷۵۰ اتاق در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. وین و انکور دو برج مجزا از یکدیگر هستند که برج وین دارای ۲,۷۱۶ و برج انکور دارای ۲,۰۳۴ اتاق است. هتل وین تاکنون بیش از هر هتل دیگر از مجله راهنمای سفر «فوربز» جایزه دریافت کرده است.

بزرگترین هتل های جهان

این هتل لوکس دارای مرکز خرید مجللی است که شعبه‌هایی از برند‌های معروف از جمله شنل و لویی ویتون در آن‌ به چشم می‌خورد. از امکانات این هتل می‌توان به فضای سبز، زمین بازی، زمین گلف، کلاس آشپزی، سالن‌های کنفرانس، عبادتگاه، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه و خدمات زیبایی و ماساژ و اسپا اشاره کرد.

در اطراف این هتل نیز جاذبه‌های دیدنی از جمله فواره بلاجیو، برج استراتسفر، آکواریوم شارک ریف، موزه موب و موزه نئون قرار دارد.

آدرس هتل وین و انکور: آمریکا، نوادا، لاس وگاس، بلوار لاس وگاس (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل وین و انکور: www.wynnlasvegas.com

بزرگترین هتل های جهان هتل سیتی‌سنتر (CityCenter)

مجموعه هتل «سیتی‌ سنتر» در لاس وگاس یکی از متفاوت‌ترین هتل‌ها در این منطقه است. این هتل که دارای بیش از ۶,۷۰۰ اتاق است در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. نکات متمایز کننده این هتل از هتل‌های دیگر، ساختمان تمام شیشه‌ای و البته گالری هنری آن است که آثار موجود در آن مجموعا ۴۰ میلیون دلار ارزش دارند. این هتل دارای مراکز خرید و رستوران‌های بزرگی است که گردشگران می‌توانند از آن‌ها برای صرف اوقات فراغت خود بهره ببرند.

بزرگترین هتل های جهان

این مجموعه هتل ساختمان‌های «هتل و اسپا ویدارا»،‌ «مجموعه تفریحی آریا»، «برج ماندارین اورینتال» و «برج ویر» را در بر می‌گیرد که هر یک خدمات مختلفی را به گردشگران ارائه می‌کنند. هتل پنج ستاره این مجموعه دارای امکاناتی از جمله زمین گلف، کافه و رستوران، خدمات راننده و حمل و نقل، استخر، سونا، آرایشگاه و خدمات زیبایی است.

در اطراف این هتل جاذبه‌های دیدنی از جمله برج استراتسفر، آکواریوم شارک ریف، موزه موب و موزه نئون قرار دارد. این هتل همچنین با فرودگاه بین‌الملیی مک‌کارن سه کیلومتر فاصله دارد.

آدرس هتل سیتی‌سنتر: آمریکا، نوادا، لاس وگاس، بلوار جنوبی لاس وگاس (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل سیتی‌سنتر: www2.citycenter.com

ابراج البيت (Abraj Al Bait)

مجموعه هتل‌های «ابرج البیت» در شهر مکه قرار دارد. این مجموعه که از هفت هتل ساخته شده است جزو دارایی‌های دولت عربستان سعودی به شمار می‌رود. برج اصلی این مجموعه سومین برج بلند جهان است که در بالای آن نیز بزرگ‌ترین ساعت عقربه‌ای جهان قرار دارد.

معرفي جاهاي ديدني بابلسر و گشت و گذاري در طبيعت زيباي بابلسر

هتل پنج ستاره این مجموعه که یکی از شعبه‌های هتل فیرمونت است دارای امکاناتی از جمله سرویس اتاق، سالن ورزشی، رستوران، سالن کنفرانس، سالن زیبایی و فروشگاه سوغاتی است. در اطراف این هتل موزه مکه، غار حرا، کوه ثور و جبل رحمه (کوه رحمت) قرار دارد. این هتل با فرودگاه داخلی طائف ۷۴ کیلومتر و با فرودگاه بین‌المللی شاه عبدالعزیز ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

بزرگترین هتل های جهان

آدرس هتل ابرج‌ البیت: عربستان سعودی، مکه،‌ خیابان اجید، خیابان شاه عبدلعزیز (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل ابرج‌ البیت: www.fairmont.com/makkah

هتل آتلانتیس پارادایس (Atlantis Paradise)

هتل «آتلانتیس پارادایس» در جزیره پارادایس باهاما قرار دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل، منظره آن به دریا و قابلیت انجام تفریحات آبی در آن است. از آن‌جاییکه این هتل دارای تفریحات آبی بسیار از جمله سرسره‌های آبی، مرداب‌ها و غیره است، بسیاری این هتل را برای تعطیلات تابستانی انتخاب می‌کنند. این هتل پنج ستاره که با فرودگاه بین‌المللی لیندن پینگلینگ ۱۵ کیلومتر فاصله دارد دارای بیش از ۳,۴۰۰ اتاق است.

بزرگترین هتل های جهان

از امکانات هتل آتلانتیس پارادایس می‌توان به اتاق‌های خانوادگی، ساحل خصوصی، فضای سبز، جشن‌های شبانه، زمین تنیس، زمین بازی برای کودکان، کتابخانه، غواصی، زمین و اتاق‌های بازی،‌ اتاق‌های کنفرانس،‌ فروشگاه، سالن زیبایی، استخر، ماساژ و اسپا اشاره کرد.

آدرس هتل آتلانتیس پارادایس: باهاما، ناسائو، جزیره پارادایس، جاده کازینو (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل آتلانتیس پارادایس: www.atlantisbahamas.com

بزرگترین هتل های جهان هتل مون پالاز (Moon Palace Golf & Spa)

مجموعه تفریحی و اقامتی «مون پالاز» در کانکون مکزیک واقع شده است و تنها هفت کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی کانکون فاصله دارد. این هتل پنج ستاره رو به دریا دارای ۲,۵۰۰ اتاق است. از آن‌جایی که باشگاه گلف این هتل از محبوبیت زیادی بین گلف بازان برخوردار است محلی مناسب برای اقامت افرادی که می‌خواهند تجربه بازی گلف در باشگاه گلف این هتل را داشته باشند به شمار می‌رود.

از امکانات این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، فضای سبز، تور دوچرخه سواری،‌ ورزش‌های آبی، زمین تنیس، تنیس روی میز، غواصی، ۲۵ رستوران، غذای کودک، فروشگاه و سالن زیبایی اشاره کرد. در نزدیکی این هتل جاذبه‌هایی مانند استادیوم بتو آویلا، عمارت دولت کانکون و کلیسای کریستو ری قرار دارد که گردشگران می‌توانند از آن دیدن کنند.

آدرس هتل مون پالاز: مکزیک، کانکون، ریوریا مایا، جاده کانکون-چتومال (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل مون پالاز: www.moonpalacecancun.com

هتل مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)

هتل لوکس «مارینا بی سندز» سال ۲۰۱۰ در سنگاپور ساخته شده است. این هتل دارای ۲۵۶۱ اتاق است. هتل مارینا بی دارای مرکز خرید، موزه، سالن سینما و رستوران است. این هتل از سه برج مجزا تشکیل شده است که این برج‌ها به‌وسیله اسکای‌پارک که در پشت‌بام این برج‌ها ساخته شده است به یکدیگر متصل می‌شوند.

هتل مارینا بی دارای امکاناتی چون زمین گلف، خدمات نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس، فروشگاه، سالن زیبایی، استخر،‌ سالن ورزشی، ماساژ و اسپا است. از مکان‌های دیدنی اطراف هتل مارینا بی می‌توان به سان‌تک سیتی، رافلز سیتی، موزه هنر سنگاپور و یورسال استودیو سنگاپور اشاره کرد. فاصله این هتل با فرودگاه بین‌المللی هنگ ندیم ۳۳ کیلومتر است.

بزرگترین هتل های جهان

آدرس هتل مارینا بی سندز: سنگاپور، خیابان بی‌فرانت (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل مارینا بی سندز: www.marinabaysands.com

بزرگترین هتل های جهان ؛ هتل پارایسین ماکائو (The Parisian Macao)

هتل و تفریح‌گاه پنج ستاره «Parisian Macao» در منطقه کوتای شبه جزیره ماکائو واقع شده است. این هتل که زمان افتتاح آن به سال ۲۰۱۶ بازمی‌شود، یکی از هتل‌های تحت مالکیت شرکت «لاس وگاس سندز» است.

از آن‌جایی که از نام این هتل پیدا است، نماد آن یک برج ایفل که اندازه آن نصف برج ایفل اصلی است در جلوی درب ورودی آن قرار داده شده است. این هتل دارای بیش از ۲۷۰۰ اتاق، ۱۵۰ فروشگاه و سالن سینمای ۱۲۰۰ نفره است. در بین فروشگاه‌های موجود در این هتل، برند‌های معروف از جمله کلوین کلاین، آدیداس و بریتلینگ به چشم می‌خورند.

البته در سال ۲۰۱۹، تعداد ۶۰۰ اتاق‌ این هتل با توجه به میزان تقاضا بازسازی و تبدیل به ۳۰۰ سوئیت بزرگ‌تر شدند. این هتل امکاناتی از جمله فضای سبز، پارک آبی، سالن کنفرانس،‌ فروشگاه سوغاتی، استخر،‌ سالن ورزشی، ماساژ و اسپا دارد . در اطراف هتل پاریسین ماکائو همچنین جاذبه‌های دیدنی مانند میدان لیلائو، خانه ماندارین‌ و میدان سنادو قرار دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ماکائو نیز دو کیلومتر است.

آدرس هتل پاریسین ماکائو: ماکائو، کوتای، خیابان دو ایستمو (مشاهده روی نقشه)
وب‌سایت هتل پاریسین ماکائو: www.parisianmacao.com

هتل بارخاتنیه سزونی (Barkhatnie sezony Hotel)

هتل بارخاتنیه سزونی در سال ۲۰۱۴ برای بازی‌های المپیک زمستانی در شهر سوچی روسیه ساخته شد. در ابتدا این هتل با داشتن بیش از ۸۵۰۰ اتاق، بزرگ‌ترین هتل جهان بود. اما در سال ۲۰۱۸، تعدادی از ساختمان‌های خود را فروخت و تعداد اتاق‌های آن به ۴۶۸۸ کاهش یافت. در نتیجه در جدول بزرگ‌ترین هتل‌های جهان، عنوان نهم را از آن خود کرد.

این هتل تا ایستگاه قطار Olympsky Park ده دقیقه با ماشین فاصله دارد. ایستگاه قطار آدلر در ۷.۱ مایلی آن و فرودگاه بین‌المللی سوچی نیز تنها ۱۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل مجلل در کنار پارکی به مساحت ۳۰۰ هکتار با گیاهان نیمه گرمسیری واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مرکز تناسب اندام، وای فای رایگان و زمین بازی کودکان است.

مکان: سوچی، روسیه
تعداد اتاق: ۴۶۸۸

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

20 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *