افتتاح حساب ترکیه
بهترین کافی شاپ های روباز تهران

بهترین کافی شاپ های روباز تهران می تواند یکی از بهترن مکان ها برای دورهم جمع شدن با دوستانتان باشد تا هم از این هوای دلچسب لذت ببرید و هم دور همدیگه بهترین لحظات رو سپری کنید. گروه سفر شادمگ لیستی از بهترین کافی شاپ های روباز تهران را برای شما جمع آوری کرده که بدرددتان می خورد.

کافی شاپ روباز

از گذشته تا کنون، کافه رستوران های روباز به دلیل دلباز بودن و حال و هوای دلچسبشان همواره در خاطر مردم عزیز بودند. مردمی که خسته از زندگی آپارتمان‌نشینی، مشتاق کافه ای دنج با حال و هوای طبیعت یا ویوی شهر هستند به کافی شاپ های روباز تهران پناه می‌آورند.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

بعد از کرونا نیز، یکی از اثراتی که پاندمی کرونا روی مردم گذاشت، تغییر در شیوه ی دورهمی ها و گشت و گذارها بوده است.

امروزه مردم بیشتر به کافه و رستوران هایی می‌روند که فضای روباز داشته باشد.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

در ادامه لیست بهترین کافی شاپ های روباز تهران را بیان میکنیم.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

⦁ کافه رستوران رست

کافه رستوران رست دربند، منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی،کافی شاپ و… با قیمت مناسب دارد. این کافه رستوران که در ارتفاعات شمال تهران قرار دارد، با ویویی دلبر و بی‌نظیر، دارای چندین سالن سربسته و سرپوشیده است که شما با توجه به وضعیت آب و هوا می‌توانید انتخاب کنید که در کدام بخش بنشینید.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

این کافه رستوران اکثرا شلوغ است و اگر می‌خواهید در بالکن و فضای باز آن بنشینید بهتر است از قبل رزرو کنید چرا که بهترین کافه روباز تهران است.
پارکینگ اختصاصی ندارد و شما می‌توانید در خیابان دربند ماشینتان را پارک کنید. معرفی بهترین کافه رستوران های تهران را بخوانید.

آدرس: تجريش، خيابان فناخسرو، ميدان دربند ، ميدان سربند، آسانسور طبقه اول
تلفن: ۰۲۱۲۲۷۵۳۹۸۴

⦁ امیرچاکلت داراباد از بهترین کافی شاپ های روباز تهران

امیرچاکلت که بیش از ۵۰ شعبه در سراسر ایران دارد، این بار در داراباد کافه رستورانی شیک با ویوی زیبا به شهر تهران تاسیس کرده است که هم از داخل موزه داراباد ورودی دارد و هم از طریق کوچه ای در پشت آن.

قیمت آیتم های منوی این کافه متوسط است و غذاهای فرنگی هم دارد.
برای رفتن به این کافه احتیاج به رزرو نیست، شما میتوانید قبل یا بعد از رفتن به کافه در اطراف آن جا و موزه ی داراباد و رویال پارک و هیومن پارک اوقات خوشی را سپری کنید.

آدرس: تهران، آجودانیه، خ ابرار، پلاک ۱، هیومن پارک
تلفن: ۰۲۱۲۲۲۸۸۵۱

⦁ کافه گودو گل یاس

فضای روباز کافه گودو یاس که در واقع حیاطی خانه ای قدیمیست، مکانی دنج و باصفا برای یک دورهمی دوستانه است و به دلیل رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جزو پرطفدارترین کافه های رو باز تهران در کرونا به شمار می‌رود.
منوی این کافه خیلی در غذا تنوع ندارد اما اگر به دنبال جایی برای صرف صبحانه یا عصرانه هستید، این کافه به شما به شدت پیشنهاد می‌شود.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

در طبقه دوم و سوم این کافه کتاب فروشی و سینما هم وجود دارد که برای گشت و گذار همراه با دوستانتان گزینه ی خوبی است.
آدرس: خیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس
تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳

⦁ کافه راشا

میتوان از کافه رستوران راشا که حال و هوای آن همانند کافه های دنج روسی است، به عنوان بهترین کافی شاپ روباز تهران نام برد. دلایلش هم زیاد است: داشتن پارکینگ اختصاصی، داشتن سیستم مناسب برای تهویه هوای سرد و گرم در فضای باز، کیفیت بالای غذا، پرسنل خوب و قیمت مناسب غذاها.

راستی! این کافه اینترنت رایگان و دلیوری رایگان هم دارد! در بالکن این کافه بنشینید و از تمامی این امکانات لذت ببرید.

آدرس: ميدان فاطمی، مرکز خرید پرنيان، طبقه اول، واحد ۴۴
تلفن: ۰۲۱۸۸۹۷۸۷۵۲

⦁ کافه بالا واقع در خانه موزه بتهوون

بالکن کافه بالا شاید جمع و جور و خودمانی باشد، اما در عین حال آنقدر دوست داشتنی است که دلمان نیامد آن را به شما معرفی نکنیم! این کافه در طبقه بالای خانه موزه بتهوون قرار دارد، جایی که شما میتوانید در آن به بازدید موزه و خرید از فروشگاه های نقلی و زیبا هم مشغول شوید.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

در بعضی روزها این کافه موسیقی زنده هم دارد.
این کافه پارکینگ اختصاصی ندارد اما در خیابان های اطراف آن جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.

آدرس: تهران، خیابان میرازی شیرازی، نبش کوچه یازدهم، خانه موسیقی بتهوون، پلاک ۶۹، طبقه بالا
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۱۳۵۷۸

⦁ ویکولو از بهترین کافی شاپ های روباز تهران

کافه ویکولو، به عنوان یکی از مجلل‌ترین کافه های شمال تهران شناخته می‌شود. این کافه که بیشتر شبیه به خیابان‌های سرزنده ی اروپایی است، در مجتمع مدرن الهیه قرار دارد.
غذاهای این کافه نسبتا گران هستند و در اطراف آن فروشگاه های لوکس مدرن الهیه قرار دارند.
توجه داشته باشید که این کافه نسبتا شلوغ است و اگر با انتظار کشیدن مشکلی دارید، بهتر است از قبل جایی برای خود رزرو کنید.

معرفی معروف ترین دیدنی های جذاب جاده چالوس + تصاویر زیبا

آدرس: الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴
تلفن: ۰۲۱۲۶۲۰۵۹۶۶

چای‌بار، یک کافه در کلاه فرنگی قاجاری

این کافه در ساختمان کلاه فرنگی باغ انجمن خوشنویسان قرار دارد که در زمان قاجار ساخته شده. چای بار دارای دو فضای داخلی و خارجی است. میز و صندلی هایی که در فضای باز گذاشته شده در واقع شما را به باغ وصل می کند. اگر به دنبال کافه با فضای باز در تهران هستید، چای بار شما را در یکی از بهترین فضاهای باز قرار می دهد. صبحانه های این کافه معروف هستند و میانگین قیمت های منوی آن نسبتا بالاست.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

چای بار-کافه با فضای باز
آدرس چای بار: خیابان دزاشیب، خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

⦁ کافه ایرمان

کافه رستوران ایرمان واقع در مجتمع باغ ارغوان، کافه ای با فضای هم سرپوشیده و هم سرباز است که غذاهایی خوشمزه و البته با قیمتی مناسب دارد.
برای رفتن به این کافه باید ماشین را در خارج از مجتمع و در خیابان پارک کنید( که البته جای پارک به راحتی پیدا می‌شود.)
این کافه در حال حاضر صبحانه، قلیان، عصرانه و غذاهای فرنگی سرو می‌کند.

آدرس: انتهای اتوبان ارتش، (به سمت شرق) ابتدای جاده لواسانات، مجتمع باغ ارغوان، جنب درب خروجی
تلفن: ۰۲۱۲۲۱۹۴۳۱۴

⦁ عمارت روشنان

عمارت روشنان مکانی فرهنگی هنری در شمال تهران است که شما می‌توانید در کنار دوستانتان از طبیعت این فضا نهایت استفاده را ببرید.
این مکان پارکینگ خیابانی مجانی دارد و در روزهای شلوغ ممکن است تا ۴۰ دقیقه برای ورود به کافه معطل شوید، پس به شما پیشنهاد میکنیم که از قبل رزرو کنید.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران
در اطراف این کافه کتاب فروشی و مغازه های نقلی کوچکی وجود دارند که سرزدن به آن‌ها خالی از لطف نیست.

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، خیابان نوری

⦁کافه تهرون، خانه‌ای با داستان‌های واقعی

این کافه از درب ورودی تا وقتی پشت میزتان می‌نشینید، یا هنگامی که منتظر آماده شدن سفارش‌تان هستید و قصد می‌کنید در کافه دوری بزنید؛ درحال گفتن داستان‌های جذابی برای شماست. این داستان‌ها را قاب‌های روی دیوار، عکس‌های واقعی از ساکنین قدیمی خانه، گلدان‌ها، دیوارها و وسایل خانه برایتان تعریف می‌کنند. کافه تهرون ویلا، از زیباترین کافه های حوض داری و حیاط دار در تهران است.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

کافه تهرون ویلا غذاهای خوشمزه‌ای هم دارد. توصیه می‌کنیم اگر برای یک وعده غذا به آنجا می روید، سراغ بشقاب دلمه را از آنها بگیرید و اگر موجود بود امتحان کنید. علاوه بر آن، آش رشته‌ی این کافه هم خوشمزه است و در حیاط زیبای کافه و کنار حوض حسابی می‌چسبد. اگر به دنبال کافه با فضای باز در تهران هستید و خانه‌های قدیمی حالتان را خوب می‌کند، کافه تهرون خیابان ویلا گزینه‌ی خوبی است.

آدرس کافه تهرون ویلا: خيابان ويلا كوچه خسرو پلاك ۳۹

⦁ کافه کیپ لیک سعدآباد

بعد از بازدیدی طولانی از کاخ سعدآباد، رفتن به یک کافه رستوران دنج که با غذاهای لذیذ از شما پذیرایی کند، می‌تواند تمام خستگی را از تنتان خارج کند. این کافه جزو بهترین کافی شاپ های روباز تهران در تهران به شمار می‌رود که البته قیمت های آن نسبتا بالا به شمار می‌روند. بهترین کافه های غرب تهران را بشناسید.

آدرس: تهران – میدان تجریش – خیابان ولیعصر – خیابان زعفرانیه – انتهای خیابان طاهری – کاخ موزه سعد آباد
تلفن: ۰۲۱۲۲۷۳۵۱۲۴

⦁ کافه رستوران سوییس از بهترین کافی شاپ های روباز تهران

قدیمی ترین رستوران فرانسوی تهران که از ۶۰ سال پیش در خیابان سمیه تاسیس شده است، کافه رستوران سوییس با تمی اروپایی و شیک می‌باشد. این کافه جزو بهترین کافی شاپ های روباز تهران با قیمت هایی مناسب و رو به بالا است.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

آدرس: خیابان سمیه، خیابان شهید موسوی، جنب هتل اسکان، کوچه آرایه
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۸۵۱۶

⦁مجنون کافه با قهوه های معروف

مجنون کافه یک کافه با فضای باز در تهران است که یکی از فضاهای بازش را به سیگاری ها و دیگری را به غیر سیگاری ها اختصاص داده است! به نظر ایده‌ی خوبی می‌آید و هر دو قشر را راضی خواهد کرد. بالکن طبقه ی بالای این کافه برای سیگاری هاست و ایوان طبقه پایین برای غیر سیگاری هاست و نمای آن رو به پارک فدک شهرک غرب است.

درباره ی منوی این کافه باید گفت که قهوه های معروف و خوبی دارد اما قیمت های آن به نسبت بالا هستند. پیتزا خورهای حرفه ای نیز پیتزای ایتالیایی مجنون کافه را تایید و توصیه کرده اند!

اگر قصد برگزاری تولد یا دورهمی با تعداد بالا را دارید لازم است که از قبل تلفنی میزتان را رزرو کنید تا نا امید نشوید. چرا که این کافه اکثر اوقات شلوغ است.

راهنمای جامع بهترین نکات تغذیه در سفر + لیست بایدها و نبایدهای غذایی

برای رفتن به مجنون کافه نگران جای پارک هم نباشید، چرا که باغ راه فدک یک پارکینگ بزرگ دارد که تا کافه حدودا ۴دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

آدرس مجنون کافه : شهرك غرب، خيابان ایران زمین، بین چهارم و ششم، باغ راه فدک

⦁کافه ریبار با زمانی که از دست نمی‌رود

کافه با فضای باز در تهران زیاد است!اما کافه هایی که در کنار یک مجموعه ی تاریخی یا یک بنای زیبا هستند گویا محبوب ترند! شما با یک تیر چند نشان برای سرگرمی تان می زنید. ریبار یکی از همین کافه های روباز است که شما درحالی که قهوه تان را می خورید میتوانید از فضای باغ ونمای موزه زمان لذت ببرید. بوفه ی صبحانه ی ریبار خیلی معروف است و تنوع بالایی دارد. همچنین پرسنل این کافه بسیار خوش اخلاقند و باعث می شوند از کافه نشینی تان لذت ببرید.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

آدرس کافه ریبار: خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

⦁ کافه نزدیک کتاب، کافه با فضای باز در تهران و منطقه کریمخان

منطقه ی کریمخان در تهران یکی از مناطقی است که هر لحظه اراده کنید که جایی بنشینید و چیزی بنوشید، در همان لحظه یک کافه در چند قدمی تان ظاهر می شود!

از میان تعداد زیادی کافه انتخاب همیشه سخت است. اما اگر به دنبال یک کافه با فضای باز در تهران و منطقه ی کریمخان هستید؛ کافه نزدیک کتاب برای شماست.

این کافه محیط نسبتا بزرگی دارد و یک بالکن برای افرادی که دوست دارند در فضای باز بنشینند. گاهی اوقات در بالکن کافه موزیک زنده اجرا می شود.

هنگام وارد شدن به راهرویی که به کافه نزدیک کتاب منتهی می شود باید حواستان باشد که اشتباهی به کافه همسایه شان نروید. برای رفتن به کافه نزدیک کتاب، چند پله را باید بالا بروید تا برسید. منوی قهوه ی این کافه بسیار متنوع است و قیمت ها را اگر با کافه های دیگر تهران بسنجیم، متوسط است.

آدرس کافه نزدیک کتاب:خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ١٣٤

⦁ کافه باکارا

یکی از کافه های رو باز تهران در کرونا که نباید از آن غافل شد، کافه باکارا است که در شهرهای دیگر هم شعبه دارد. این کافه با حوضی بزرگ در وسط و میز و صندلی‌های چوبی اش، حس نوستالژیک و طبیعت دوستی را در شما زنده می‌کند. قیمت آیتم های این کافه متوسط و مناسب است.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران
این کافه رزرو ندارد.

آدرس: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان رهنما
تلفن: ۰۲۱۹۳۷۶۶۸۴۳۲۴

⦁کافه کتاب دورهمی، ساده و دوستانه‌تر

در نزدیکی میدان انقلاب و در مجاورت یک کتابفروشی دنج، کافه کتاب دورهمی با طراحی ساده جا خوش کرده است. دورهمی را با عبور از یک راهرو که در واقع کتابفروشی مجموعه است، شروع خواهید کرد و به یک حیاط دلباز می‌رسید. گوشه‌ی حیاط یک تاب بزرگ قرار دارد و بقیه محیط میز چیده شده. بعد از آن به یک سالن می‌رسید که قسمت سرپوشیده‌ی کافه است. کافه کتاب دورهمی فضای مناسبی برای قرارهای دو نفره و دوستانه است. محیط این کافه بسیار آرام است و پرسنل خوش برخوردی دارد.

آدرس کافه کتاب دورهمی: بلوار کشاورز يا (ميدان انقلاب)-خ ۱۶آذر کوچه ادوارد براون پلاک۱۲/۱

⦁ کافه ریشه ۲۹

کافه ریشه، کافه ایست تازه تاسیس در گالری فضای باز ریشه ۲۹. میتوان از نوشیدنی ها و خوردنی های این کافه و دیدن اثار هنری و مجسمه ها نهایت لذت را برد.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو قیطریه است و در خیابان های این کافه جای پارک هم هست.

آدرس: خیابان الهیه، خیابان آقابزرگی، پ ۳۱
تلفن: ۰۹۹۱۲۹۰۰۰۳۱

⦁کافه سفال آنسو، با فعالیت‌های جانبی جذاب

کافه آنسو از آن کافه هایی است که در واقع محیط آن یک خانه ی قدیمی در مرکز شهر تهران بوده. به همین دلیل فضای خاص خودش را با دکور ساده و ایرانی حفظ کرده است. کافه آنسو در کنار فضایی برای کافه نشینان، یک فروشگاه محصولات هنری و یک کارگاه سفالگری نیز دارد. همچنین این کافه دوره هایی را برگزار می کند که می توانید از وبسایت شان آنها را دنبال کنید.

آدرس کافه آنسو: خیابان ویلا، خیابان ورشو، پلاک ۱۱، عمارت آنسو

⦁کافه کرگدن از بهترین کافی شاپ های روباز تهران

یک کافه با فضای باز در تهران و در دل خیابان کریمخان. از اینکه خانه های قدیمی و ویلایی تهران تبدیل به کافه و گالری بشوند به جای برج و مجتمع تجاری، خوشحال می شوید؟ کافه کرگدن هم یک خانه است که حیاط فوق العاده زیبایی دارد. در کنار قسمت رو باز کافه که بسیار زیباست، این کافه مّنو و دکور جذابی هم دارد. کرگدن اسم خوبی برای این کافه ی بشاش است؟ چرا که نه!

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

آدرس کافه کرگدن: کریمخان، سنایی، کوچه سوم، پلاک ۱۵

⦁ خانه فرهنگ مانا

در و پنجره های چوبی، فضای داخلی پر نور، حیاط دلباز و دیوارهای آجر قرمز تمام چیزهایی هستند که کافه مانا شما را به خودش جذب می کند.

راهنمای سفر به بلغارستان همراه با معرفی جاهای دیدنی بلغارستان + روش کاهش هزینه‌ های سفر

این کافه که در مرکز شهر تهران است، یک کافه با فضای باز در تهران است که با دیوارهای آبی و فرش های قرمزی که کف آن انداخته شده، شما را یاد خانه های قدیمی می اندازد.

در منوی غذاهای کافه هم غذاهای ایرانی مثل آش رشته و کله جوش خوشمزه وجود دارد که خوشمزه و پر طرفدارند. بعضی روزها در حیاط کافه نیز موسیقی زنده برقرار است.

آدرس کافه مانا: بلوار کشاورز، خیابان وصال، کوچه شاهد پلاک ۶

⦁ کافه السا

کافه السا یک کافه‌ی روستری جذاب برای علاقمندان به قهوه است. در این کافه صفر تا صد فرآیند تولید قهوه توسط خود کارکنان انجام می‌شود. تمامی قهوه‌ها با برندهای معتبر به صورت دون سبز وارد و در کافه روست و سپس آسیاب می‌شوند. اگر علاقمند به نوشیدنی‌های بر پایه قهوه هستید، السا بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

دارای دو بخش داخلی و خارجی این کافه را برای تمامی فصول مناسب کرده است. فضای سبز فرح‌بخش در کنار عطر قهوه آرامش روزانه شما را تضمین خواهد کرد. قهوه‌ها برای فروش به صورت کیلویی نیز موجود هستند. و برای هر دستگاهی که شما بخواهید آسیاب خواهند شد. این کافه در سعادت آباد، بلوار دریا، انتهای خیابان رامشه، نبش بن بست مهرداد قرار دارد.

⦁کافه بوژان

این کافه که در روف گاردن هتل سیمرغ در خیابان ولیعصر واقع شده است؛ فضای نسبتا بزرگی دارد. منو کافی‌شاپ بی‌نظیر داشته و سرویس قلیان نیز دارد. سیستم گرمایشی آن این امکان را به شما می‌دهد که در هوای سرد نیز از فضای روباز کافه استفاده کنید. امکان برگزاری انواع جشن‌ها نیز برای شما فراهم است. به خصوص فضای مناسبی جهت برگزاری جشن تولد دارد. خیابان ولیعصر، جنب کوچه دلبسته، هتل سیمرغ، روف گاردن هتل سیمرغ آدرس دقیق کافه بوژان است.

⦁ کافه ریشه ۲۹

این کافه که در الهیه واقع شده است، در واقع مجموعه‌ای است متشکل از کافه، کتابفروشی نشر ثالث و گل فروشی خانه سبز. این کافه فضایی سبز و خرّم دارد که مجسمه‌های هنری موجود در آن جلوه‌ای ویژه به آن بخشیده‌اند. و به دلیل حضور نشر ثالث در این مجموعه، این کافه می‌تواند پاتوق خوبی برای اهل قلم باشد. ساعت ۸ صبح کافه کار خود را آغاز می‌کند و ساعت ۲۲:۳۰ به آن پایان می‌بخشد. الهیه، خیابان آقا بزرگی، پلاک ۳۱ آدرس دقیق این کافه‌ی روباز است.

⦁عمارت دیباچه از بهترین کافی شاپ های روباز تهران

این کافه روباز با شعار: “عمارت دیباچه، سرآغازی از گذشته تا امروز” از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان به کافه است. این کافه دارای عمارت بزرگی است که در حیاطش حوض و آب‌نما نیز وجود دارد.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

جالب است بدانید این کافه در گذشته خانه‌ای مسکونی بوده و حالا تبدیل به کافه‌ای فرحبخش بدل گشته است. در این کافه غذاهای سنتی ایرانی وبین‌المللی و انواع فست‌فود سرو می‌شود. بلوار کشاورز، خیابان نادری، تقاطع ایتالیا آدرس دقیق این کافه است.

⦁ کافه بیسترو پاپ

کافه بیسترو پاپ یا لبیسترو پاپ کافه‌ای قدیمی در تهران است. که قبل از انقلاب توسط معماران فرانسوی و با الگو برداری از کافه‌های فرانسوی آن زمان طراحی شده است. فضای رمانتیک این کافه مناسب یک قرار عاشقانه است. منوی غذایی این کافه نیز فرانسوی و فرنگی است.

به طوری که انگار با وارد شدن به این کافه، قدم در فرانسه گذاشته‌اید و در یکی از کافه‌های آن وقت می‌گذرانید. استعمال سیگار در این کافه آزاد است و مانعی ندارد. خیابان سمیه، بعد از سپهبد قرنی، نرسیده به نجات اللهی، داخل کوچه افشار، پلاک ۲ آدرس دقیق این کافه فرانسوی است.

⦁ کافه خانه گدار

گدار از معماران و باستان شناسان قدیمی بوده، که طراحی دانشگاه تهران، کتابخانه ملی، حافظیه در شیراز و… را در ایران بر عهده داشته است. او که در اوایل سلطنت پهلوی به ایران آمد. توسط دولت ایران استخدام شد.

بهترین کافی شاپ های روباز تهران

وی بنیانگذار دانشکده هنرهای زیبا در دانشگاه تهران است. و آثار فراوانی را در ایران خلق کرده است. ساختمان این کافه نیز متعلق به گدار بوده است و به همین دلیل خانه گدار نام دارد. این کافه سالن و فضای روباز دارد. و با مترو و بی‌آرتی به راحتی در دسترس است. و همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۰۰:۰۰ آماده خدمات رسانی به مشتریان هستند. این کافه با حال و هوای قدیمی در انقلاب، خیابان قدس، خیابان پورسینا، نبش جلالیه، پلاک ۲ قرار دارد. بازدید از این کافه به علاقمندان گدار توصیه می‌شود.

ساختمان این کافه نیز متعلق به گدار بوده است و به همین دلیل خانه گدار نام دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

28 مهر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *