افتتاح حساب ترکیه
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

با محبوبیت روزافزون اینستاگرام حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام به یکی از نیازهای اصلی کاربران این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. گروه تکنولوژی شادمگ چند راه حل ساده برای اینکار را در اختیارتان قرار میدهد تا با حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام راحت تر این شبکه اجتماعی استفاده کنید. برای یادگیری حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام با ماه همراه باشید.

پست تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم است که در پیج خود پست‌ تبلیغاتی منتشر کنند. پست‌هایی که به این منظور منتشر می‌شوند، در زیر نام کاربری خود کلمه‌ی Ads یا Sponsored را نمایش می‌دهند.

این گونه پست‌ها توسط کاربران و با مجوز از طرف اینستاگرام انتشار می‌یابند. امکان حذف این گونه پست‌ها به یکباره وجود ندارد و اینستاگرام برای درآمدزایی آن‌ها را به کاربران خود نمایش می‌دهد.

اگر شما هم صاحب کسب و کار اینستاگرامی هستید و قصد افزایش فروش و رونق بخشیدن به بیزینس خود را دارید، از تبلیغات در اینستاگرام غافل نشوید.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

با یک کمپین تبلیغاتی اصولی می‌توانید مخاطبان و مشتریان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. اما ما در این مقاله‌حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام را آموزش داده‌ایم.

استراتژی اینستاگرام برای نمایش تبلیغات

اما استراتژی اینستاگرام برای این که تبلیغاتش برای کاربران آزاردهنده نباشد این است که با توجه به علایق و سلیقه هرکاربر، تبلیغات مناسب او را نمایش دهد. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اینستاگرام چطور از علایق و سلیقه ما آگاه است؟

اینستاگرام به کمک هوش مصنوعی خود فعالیت‌های شما را از فالو کردن پیج‌ها گرفته تا بازدید پست‌ها و لایک و کامنت‌هایتان، زیر نظر گرفته و علایق شما را شناسایی می‌کند. بنابراین در بخش اکسپلور و همین طور برای تبلیغات، پست‌‌هایی که مطابق سلیقه شما هستند را برایتان نمایش می‌دهد.

اینستاگرام با این کار می‌کوشد تا رضایت کاربرانش را جلب کرده و این نرم افزار را برای هر کاربر مطابق سلیقه اش، تبدیل به یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و جذاب کند.

دلیل وجود پست تبلیغاتی اینستاگرام

همان طور که می‌دانید اینستاگرام یک نرم افزار رایگان برای کاربران است. بنابراین مدیریت این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته است از طریق تبلیغات کسب و کارهای موجود در اینستاگرام، کسب درآمد کند. اینستاگرام با این کار، علاوه بر کسب درآمد خود، به کسب درآمد سایر بیزینس‌ها هم کمک می‌کند.

علت وصل نشدن اینترنت گوشی همراه + 9 راه حل ساده

اگر شما هم علاقه‌مند به تبلیغ کسب و کارتان از طریق اینستاگرام هستید، باید ابتدا پیج خود را بیزینسی کرده سپس از بخش promote پست خود را تبدیل به یک پست تبلیغاتی کنید. اما باید توجه داشته باشید که در حال حاضر استفاده از این قابلیت برای ایران امکان پذیر نیست.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

روش‌های حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

چگونه تبلیغات اینستاگرام را ببندیم؟ برای حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام روش مشخص و قطعی وجود ندارد و بستن همیشگی تبلیغات اینستاگرام ممکن نیست. اما راه‌هایی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها میزان تبلیغات را تا حدود زیادی کاهش داد. در ادامه به آموزش این روش‌ها می‌پردازیم:

روش اول؛ درخواست برای مخفی کردن تبلیغات

اولین روش برای حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام ارسال درخواست برای اینستاگرام مبنی بر حذف آن‌ها می‌باشد. در این روش زمانی که اینستاگرام برای شما یک پست تبلیغاتی نمایش داد، باید از طریق آن پست درخواست خود را مبنی بر عدم نمایش تبلیغات برای اینستاگرام ارسال نمایید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

وقتی پست تبلیغاتی برای شما به نمایش در آمد، روی آیکون 3 نقطه در گوشه‌ی بالا و سمت راست عکس کلیک کنید.

گزینه‌ی Hide This را انتخاب کنید.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

در این مرحله اینستاگرام از شما دلیل درخواست مخفی کردن را می‌پرسد. روی گزینه‌ی It’s inappropriate کلیک کنید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
با تکرار این روند در طی یک مدت، تبلیغات اینستاگرام برای اکانت شما به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

روش دوم حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام ؛ ریپورت پست‌های تبلیغاتی

یکی دیگر از روش‌های حذف تبلیغات اینستاگرام، ریپورت پست‌های تبلیغاتی است. در این روش شما برای اینستاگرام یک گزارش با مضمون نامناسب بودن محتوای پست تبلیغاتی ارسال می‌کنید. بعد از ریپورت پست، اینستاگرام به شما اعلام می‌کند که دیگر چنین تبلیغی را مشاهده نخواهید کرد.

برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید:

وقتی پست برای شما به نمایش در آمد روی آیکون 3 نقطه بزنید.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

گزینه‌ی Report Ad را انتخاب کنید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

روش سوم؛ انتخاب دسته بندی موضوعی برای نمایش کمتر

همانطور که گفته شد، حذف همیشگی تبلیغات اینستاگرام ممکن نیست؛ اما با استفاده از این روش می‌توانید میزان تبلیغات آزاردهنده را کاهش دهید. در این روش موضوعاتی را انتخاب می‌کنید که تمایلی برای دیدن آن‌ها ندارید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمایید:

وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
با کلیک روی آیکون پروفایل در نوار پایین صفحه، به صفحه‌ی پروفایل خود بروید.
روی آیکون 3 خط در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
در نیم‌پنجره‌ی بازشده روی گزینه‌ی Settings لمس کنید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
گزینه‌ی Ads را انتخاب نمایید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
روی Ad Topics بزنید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
تیک هر 3 گزینه‌ی Alcohol , Parenting و Pets را فعال نمایید.
روی گزینه‌ی Save کلیک کنید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
بدین ترتیب، از این پس تبلیغات کمتری در رابطه با موضوعات انتخابی دریافت خواهید کرد.

بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال با ساده ترین روش | نگران پریدن اطلاعات روی هارد نباش

روش چهارم حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام ؛ بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی

در حذف تبلیغات اینستاگرامی با روش بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی، بایستی پیج‌هایی که دارای تبلیغات آزاردهنده هستند را بلاک کنید تا دیگر برای شما نمایش داده نشوند. هرچند این روش باعث حذف کامل تبلیغات نمی‌شود، اما در کاهش آن بسیار موثر است.

پس از مدتی که پیج‌های تبلیغاتی زیادی را بلاک کردید، میزان نمایش تبلیغات برای شما به صورت چشمگیری کمتر خواهد شد. البته حتماً این نکته را در نظر داشته باشید که بلاک کردن‌های پی در پی ممکن است باعث بلاک شدن پیج خود شما شود.

پس توصیه می‌شود با سرعت کمی این گونه پیج‌ها را بلاک کنید. برای حذف تبلیغات اینستاگرام از طریق بلاک کردن پیج‌های تبلیغاتی از روش زیر استفاده نمایید:

وقتی یک پست تبلیغاتی برای شما نشان داده شد، روی عکس پروفایل مربوط به آن پست بزنید تا به صفحه‌ی پروفایل آن پیج منتقل شوید.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه، روی آیکون 3 نقطه بزنید تا یک لیست برای شما باز شود.
حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام
گزینه‌ی Block را انتخاب کنید.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

پیغام ظاهرشده از سوی اینستاگرام برای گرفتن تأییدیه بلاک کردن، باز هم روی گزینه‌ی Block بزنید تا پیج مورد نظر با موفقیت بلاک شود.

حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

 

شاخص‌های اینستاگرام برای نمایش تبلیغات

نمایش و یا حذف تبلیغات اینستاگرامی آزاردهنده به عملکرد خود شما در اینستاگرام نیز بستگی دارد. اگر کمی دقت کرده باشید، شاید متوجه این موضوع شده‌اید که اینستاگرام در تبلیغات خود موضوعات خاصی را برای شما به نمایش می‌گذارد.

تا کنون با خود پرسیده‌اید که دلیل این موضوع چیست؟ در پاسخ باید گفت اینستاگرام برای نمایش تبلیغات به کاربران خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. بدین صورت که این هوش مصنوعی عملکرد شما را در اینستاگرام تحت نظر دارد و آن را بررسی می‌کند. این تکنولوژی سعی می‌کند پست‌هایی را برای شما نمایش دهد که جزو علاقه‌مندی‌های شما باشند.

برای مثال اگر شما مدتی را در اکسپلورر اینستا برای دیدن پست‌های ورزشی سپری کنید، اینستاگرام سعی خواهد کرد بیشتر، تبلیغات مرتبط با حوزه‌ی ورزش را برای شما نمایش دهد. یا اگر در لیست فالووینگ‌های شما تعداد زیادی بازیگرهای فیلم‌های سینمایی وجود داشته باشد، اینستاگرام سعی خواهد کرد تبلیغات خود را روی پست‌های مربوط به سینما و فیلم متمرکز کند.

دلایل باز شدن خودکار پیج اینستاگرام

اگر پست‌های تبلغاتی زیادی به صورت خودکار برای شما باز می‌شوند و این موضوع موجب نارضایتی شما شده است، برای حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام ابتدا باید بدانید چه دلایلی باعث ظاهر شدن بیش از حد آن‌ها برای شما شده است. دلایل باز شدن خودکار پیج اینستا عبارتند از:

آشنایی با ویژگی های بهترین تبلت برای کودکان + معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک

اگر اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک متصل کرده باشید، ممکن است تبلیغات بیشتری برای شما نمایش داده شود. برای حذف تبلیغات اینستاگرام، می‌توانید اتصال اکانت‌های این دو شبکه‌ی اجتماعی را قطع کنید.

فالو کردن پیج‌های خارجی

برای حذف تبلیغات اینستاگرام سعی کنید پیج‌های خارجی و فروشگاهی را کمتر فالو کنید. اگر شما پیج‌های خارجی زیادی را فالو کرده کرده باشید که از تبلیغات اینستاگرام استفاده می‌کنند، این امکان وجود دارد که تبلیغات به مراتب بیشتری را دریافت نمایید. برای جلوگیری از باز شدن خودکار پیج تبلیغاتی اینستاگرام، آنفالو کردن این گونه پیج‌ها می‌تواند مفید باشد.

فالو کردن اکانت‌های تبلیغاتی و یا لایک پست‌های تبلیغاتی

اگر شما پیج‌های تبلیغاتی را فالو کنید و یا پست‌های آن‌ها را لایک کنید، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که به این گونه پست‌ها علاقه دارید. برای جلوگیری از باز شدن خودکار تبلیغات اینستاگرام از این کار خودداری نمایید.

تبلیغات اینستاگرام را چطور شناسایی کنیم؟

برای حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام ابتدا باید آنها را شناسایی کنیم. پست‌های تبلیغاتی اینستاگرام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند:

کلمه sponsored در بالای آنها ظاهر می‌شود. این بدان معناست که اینستاگرام برای نمایش این پست‌ها هزینه دریافت کرده است.
گزینه action button در پایین پست ظاهر می‌شود. این گزینه می‌تواند انواع مختلفی از اقدامات را بر اساس محتوا شامل شود. مثلا:
 Install Now : برای تبلیغات مربوط به برنامه
 Download : برای آیتم‌های قابل دانلود
 Sign up : برای ثبت‌نام در سایت
 shop now : برای خرید محصول
 Learn more : برای اطلاعات بیشتر

 آموزش ویدیویی حذف پست تبلیغاتی اینستاگرام

با وجود اینکه پیج های بیزینس به دنبال تبلیغ محصولات خود در اینستاگرام هستند. اما گاهی تبلیغات اینستاگرام در قالب ویدیوهای پرحجم برای کاربران نمایش داده می شوند. این مورد می تواند بسیار عامل منفی برای حجم داده کاربران محسوب شود. به همین دلیل است که کاربران به فکر حذف تبلیغات اینستاگرام می افتند.

پست تبلیغاتی اینستاگرام چیست؟

این امکان برای کاربران اینستاگرام فراهم است که در پیج خود پست‌ تبلیغاتی منتشر کنند. پست‌هایی که به این منظور منتشر می‌شوند، در زیر نام کاربری خود کلمه‌ی Ads یا Sponsored را نمایش می‌دهند. این گونه پست‌ها توسط کاربران و با مجوز از طرف اینستاگرام انتشار می‌یابند.

دلایل باز شدن خودکار پیج اینستاگرام چیست ؟

اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک، فالو کردن پیج‌های خارجی و فالو کردن اکانت‌های تبلیغاتی و یا لایک پست‌های تبلیغاتی

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

11 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *