افتتاح حساب ترکیه
زاویه سازی صورت بدون جراحی

زاویه سازی صورت بدون جراحی به منظور رفع معایب صورت و بیشتر نشان دادن زیبایی صورت توجه همگان را به خود جلب کرده است. به همین دلیل گروه زیبایی شادمگ در این مطلب به این موضوع مورد توجه پرداخته است.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

خلق یک چهره زیبا یک هنر محسوب می‌شود، اما زیبایی در اصل یک امر خصوصی و وابسته به تفکرات شخصی می‌باشد. ممکن است بعضی از خانم‌ها مایل باشند که یک خط فک برجسته داشته باشند، اما در عین حال خیلی از خانم‌ها نیز از اینکه فک مربع شکل و برجسته داشته باشند، احساس راحتی نمی‌کنند. در هر صورت اگر شما هم بخواهید که یک صورت V شکل (يا به شکل مثلث وارونه) داشته باشید، راهکارهایی برای دستیابی به این هدف وجود دارد.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

صورت V-شکل و یا صورتی که به شکل يک مثلث وارونه است، در افرادی دیده می‌شود که اندام لاغر و صورت تخم‌مرغی دارند و چهره آنها از بالا به پایین باریک می‌شود و به یک نقطه تیز در قسمت چانه منتهی می‌گردد. امروزه این حالت چهره در بین خانم‌ها بیشترین طرفدار را دارد. در واقع زاویه زیبایی که بین خط عمودی میانی صورت و خط فک تشکیل می‌شود، باید در حدود 4 تا 9 درجه به سمت داخل تمایل داشته باشد.

بعضی از مشکلات ساختاری رایج در اجزای صورت که باعث عدم انطباق چهره با این حالت ایده‌آل می‌شود، شامل آرواره مربعی شکل (به خاطر هیپرتروفی عضله ماستر)، افتادگی پوست در ناحیه پایین صورت و عدم رشد کامل چانه می‌باشد.

چرا زاویه‌دار كردن فك و صورت را انتخاب كنيم؟

زاویه دار کردن فک و صورت به ايجاد يك صورت زاویه‌دار بااستخوان‌های گونه فرم‌‎دار كه به سمت چانه باريك و جمع می‌شود، كمك می‌کند. نيمرخ چهره باریک‌تر می‌شود، بسیاری از آسیایی‌ها درمان زاویه‌دار كردن فك و صورت با تزريق بوتاكس و ژل را انتخاب می‌کنند، كه موجب فرم ‌دهي صورت و ايجاد يك ظاهر جوان‌تر، و درعین‌حال پوست صاف‌تر، شاداب‌تر و سالم‌تر می‌گردد. عدم نياز به جراحي از مزایای زاویه دار کردن صورت با تزریق ژل و بوتاکس است.

افراد مناسب برای زاویه دار کردن فک و صورت

اگر چهره شما یکی از موارد زیر را دارا باشد، فرد مناسبی برای بهره بردن از مزایای زاویه دار کردن صورت هستید:

  • فك مربعي شكل
  • ساختار فک بیش‌ازحد مردانه
  • گونه‌هاي چاق يا پف‌کرده
  • غبغب

عوامل موثر زاویه سازی صورت

  •  کوچک کردن فک
  •  برجسته کردن گونه
  • حجیم سازی چانه
  • از بین بردن غبغب

مزایای زاویه‌دار کردن فک و صورت

بدون درد است.

زاویه سازی صورت بدون جراحی
با لیپوساکشن غیرتهاجمی قابل انجام است.
پوست گونه‌ها را سفت و کشیده کرده و خطوط لبخند را کاهش می‌دهد.
پوست زیر چانه و دور گردن را سفت و کشیده می‌کند.
سلول‌های چربی را شکسته و آن‌ها را از بدن دفع می‌کند.
با کمک به سفت و کشیده شدن پوست اطراف چشم‌ها، چروک‌های معروف به پنجه کلاغی را حذف می‌کند.
لاغر شدن اجزاء چهره ظاهر شخص را جوان‌تر کرده و در عین حال پوست را شاداب و سالم‌تر می‌سازد.

هایلایت مو چیست + فرمول خاص برای جدیدترین مدل‌ هایلایت مو

۱۲ راه برای زاویه سازی فک به طور طبیعی

۱- ورزش فک

ورزش مهم ترین مرحله برای زاویه دارن کردن فک است. کاهش کالری دریافتی علاوه بر شکل ظاهری بدن بر ظاهر فک نیز تاثیر می گذارد. چندین تمرین برای کاهش چربی صورت و سفت کردن پوست صورت وجود دارد. دهان خود را به طور مکرر باز و بسته کنید. این تمرین را با قرار دادن توپ تنیس بین فک و گردن سخت تر کنید.

۲- لبخند بزنید

لبخند زدن فواید بسیاری دارد. یکی از این فواید تقویت عضلات صورت است. لبخند زدن استخوان گونه شما را گسترش می دهد. همچنین روحیه شما را بهتر می کند. بنابراین بیشتر لبخند بزنید.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

۳- کانتورینگ

کانتورینگ یکی از ساده ترین روش ها برای رسیدن به ظاهری است که همیشه به دنبال آن بوده اید. در واقع بسیاری از حقه های کانتورینگ علاوه بر ساختار صورت، ظاهر بینی، لب ها، گونه ها و ابرو را نیز شکل می دهند.

با کرم کانتورینگ عدد ۳ لاتین را از لبه پیشانی تا لبه خط فک بکشید و به درستی ترکیب کنید.

۴- حالت صورت خود را به شکل ماهی درآورید

این یک روش جالب دیگر برای زاویه کردن فک و استخوان گونه است. حالت صورت خود را به شکل ماهی کنید و ۵ تا ۸ ثانیه نگه دارید و سپس تکرار کنید.

۵- ماساژ صورت

ماساژ یکی از راه های خوب برای افزایش گردش خون و جوانسازی پوست است. برای ماساژ، به مدت چند دقیقه با انگشت حرکت دایره ای شکل روی صورت خود بکشید. قبل از خواب و بعد از بیدار شدن با یک مرطوب کننده یا روغن ضروری صورت خود را ماساژ دهید.

چانه، فک، شقیقه و گونه ها را به مدت چند دقیقه مالش دهید تا احساس شادابی کنید. این امر به سفت شدن پوست شما کمک می کند. همچنین می توانید صورت خود را با تکه های یخ ماساژ دهید. توجه کنید که برای جلوگیری از افتادگی و شلی پوست باید همیشه از پایین به سمت بالا بروید.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

۶- آب بنوشید

حفظ سموم بدن بر روی صورت شما نیز منعکس می شود. نوشیدن آب سموم بدن را دفع می کند و باعث از بین رفتن سموم می شود و ظاهری شاداب و جوان برای شما فراهم می کند.

7- حروف A, E, I, O, U را تکرار کنید

تکرار این حروف مصوت با صدای بلند به لیفت عضلات گردن کمک می کند. این حروف را به ترتیب و به مدت ۴ تا ۵ ثانیه تکرار کنید. می بینید که صورت شما به چند حالت مختلف در می آید. این یکی از ساده ترین ورزش ها برای زاویه سازی فک است.

پر طرفدارترین رنگ موی سال 2023 ؛ رنگ مو مناسب پوستت رو بشناس

۸- آدامس بجوید

جویدن آدامس راحت ترین راه برای ورزش عضلات صورت است. این امر موجب حرکت زیاد فک می شود.

۹- ورزش چانه

به سقف نگاه کنید و لب خود را جمع کنید به طوری که انگار می خواهید سقف را ببوسید. ۳۰ ثانیه در این موقعیت بمانید. این تمرین را روزانه ۱۰ مرتبه تکرار کنید.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

۱۰- فک خود را به هم فشار دهید

برای داشتن فک زیباتر می توانید فک خود را به مدت ۱۰ ثانیه به هم فشار دهید و سپس رها کنید. این تمرین را ۱۰ تا ۱۵ بار در روز انجام دهید.

۱۱- مصرف نمک را کاهش دهید

مصرف بالای نمک می تواند پوست را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین سعی کنید از نمک زیاد در غذای خود پرهیز کنید. در طول روز از خوردن میان وعده های شور و غذاهای ناسالم اجتناب کنید.

۱۲- خوب بخوابید

اگر می خواهید بدنی سالم داشته باشید باید حداقل ۸ ساعت بخوابید. کمبود خواب باعث پف کردن صورت شما می شود.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

انواع روش های زاویه سازی صورت بدون جراحی

زاویه سازی صورت با ژل

در این روش پزشک متخصص با استفاده از تزریق فیلر های پوستی به لایه های زیرین پوست اقدام به حجیم نمودن گونه ها و چانه های می کنند. این فیلرها شامل اسیدهیالورونیک و کلسیم می باشد که در پوست تزریق گردیده و جذب بافت های لایه های زیرین پوست می شود و موجب برجستگی و حجم دهی به ناحیه مورد نظر می گردد.
لازم است بدانید که پوست انسان بطور طبیعی دارای اسید هیالورونیک می باشد که با افزایش سن به مرور رو به تحلیل می رود و باعث می شود پوست حالت ارتجاعی و شادابی خود را از دست دهد. به همین دلیل با تزریق این نوع اسید به لایه های زیرین پوست علاوه بر حجیم سازی ناحیه مورد نظر پوست جوان تر و شاداب تر می گردد.

از جمله مزایای زاویه سازی صورت با ژل

  • بهبود در شکل و اندازه فک
  • مرتب کردن خط فک تقارن خط فک
  • حجیم سازی گونه

زاویه سازی صورت بدون جراحی با نخ

یکی از نگرانی هایی که افزایش سن به ما می دهد این است که با کاهش کلاژن سازی پوست، پوست قدرت خود را در برابر جاذبه زمین از دست می دهد و دچار شلی و افتادگی می گردد. در این مواقع می توان از روش لیفت صورت با نخ این مشکل را برطرف نمود.

زاویه سازی صورت با نخ یکی از روش های پر طرفداربرای زاویه سازی صورت می باشد که با استفاده از سوزن های ظریف و نخ های مخصوصی تحت بی حسی موضعی در مدت زمان خیلی کم مورد انجام می باشد. در این روش پزشک متخصص پس از مشخص نمودن نقاط مربوط به لیف؛ شروع به انجام کار می نماید. در این روش زاویه دار کردن صورت بی خطر می باشد.

آموزش گام به گام فرنچ ناخن در خانه ؛ آسان و شیک

زاویه سازی صورت بدون جراحی

مزایای زاویه سازی صورت با نخ

  • این روش همراه با بی حسی موضعی و سرپایی می باشد.
  •  زاویه سازی با نخ دوره نقاهت خیلی کمی دارد.
  •  این روش کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • در این روش نخ های استفاده شده توسط بافت های بدن قابل جذب می باشند.
  •  هیچگونه جای زخمی بر روی صورت باقی نمی گذارد.
  •  هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی نماید.
  •  نخ های استفاده شده در هر قسمت از صورت قابل مشاهده و لمس کردن نمی باشد.
  • بیمار نیازی به بستری شدن بعد از زاویه دار کردن صورت ندارد.

زاویه سازی صورت بدون جراحی با چربی

همانگونه که می دانید زاویه سازی و ایجاد تقارن مناسب برای فک، یکی از عوامل مهم در زیبا ساری و خوش فرم شدن صورت می باشد. دومین عاملی که در زیبایی صورت تاثیر دارد حالت ومیزان برجستگی گونه ها می باشد.

زاویه سازی صورت بدون جراحی
یکی از روش های پرطرفدار جهت زاویه سازی صورت تزریق چربی است، در این روش به دلیل اینکه از چربی بدن خود فرد استفاده می شود، میزان حساسیت های آلرژیکی بسیار کم تر است.

در این روش پزشک متخصص تحت یک بی حسی موضعی و غیر تهاجمی،قسمتی از بدن که چربی مورد ملاحظه و انباشته شده ای دارد را انتخاب نموده و سپس به میزان لازم چربی استخراج می نماید ودر طی فرایندی چربی استخراج شده را مورد پاک سازی و فیلتر قرار میدهد، سپس با استفاده از سرنگ مخصوص به ناحیه مورد نظر جهت زاویه سازی و همچنین برجسته سازی تزریق می نماید.

مزایای تزریق چربی جهت زاویه ساری صورت

  • متعادل سازی فرم صورت
  • پر نمودن حجم مسطح یا تحلیل رفته پوست
  •  از بین رفتن شلی و افتادگی پوست
  • متقارن سازی گونه ها و خط فک
  •  حجم دهی چانه و گونه
  •  برجستگی لب و…

زاویه سازی صورت بدون جراحی چه خطرات و عوارضی دارد

در صورتی که شما برای انجام زاویه سازی فک و صورت به یک کلینیک زیبایی معتبر مراجعه نمایید، و این کار را تحت نظر یک پزشک متخصص انجام دهید، ما این تضمین را به شما می دهیم که انجام زاویه سازی فک و صورت هیچگونه عوارضی برای شما ندارد.

زاویه سازی صورت بدون جراحی

البته به شرط آن که شما در جلسه مشاوره تمامی نکاتی را که پزشک مربوطه به شما می گوید را رعیت نمایید (تمامی نکاتی که قبل و بعد از انجام زاویه سازی صورت باید انجام دهید).

و همچنین در صورتی که داروهای خاصی مصرف می کنید، و یا دچار حساسیت های خاص پوستی هستید حتما این موارد را در جلسه مشاوره به پزشک خود بگویید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

23 آذر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *