افتتاح حساب ترکیه
لاغری صورت با روش کانتورینگ

لاغری صورت با روش کانتورینگ یکی از ترفندهای جالب برای لاغر نشان دادن صورت های تپل و گرد است که با کمترین هزینه امکان پذیر است کافیست به چند ترفند آرایشی که ما در این مطلب از گروه زیبایی شادمگ به شما آموزش دادیم عمل کنید.

به چه صورت‌هایی لاغر و کشیده می‌گویند؟

پیش‌از آموزش کانتورینگ صورت لاغر و کشیده، لازم است با فرم صورت‌های لاغر آشنا شوید و بدانید این فرم به چه چهره‌هایی اطلاق می‌شود. صورت‌های لاغر و کشیده اساسا از لحاظ قد بلندتر از دیگر فرم‌های صورتند.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

این فرایند به‌منظور جلوه‌دادن به بخش‌هایی استفاده می‌شود که صورت فرد را زیباتر می‌کند.
اگر می‌خواهید بدانید صورتتان کشیده است یا گرد، یک خط فرضی بین دو طرف شقیقه‌تان بکشید و اندازه آن را با خطی که از بالای استخوان بینی (درست مابین چشمان شما) شروع شده است و تا زیر چانه‌تان امتداد دارد، مقایسه نمایید. اگر خط دوم بلندتر از خط اول بود، شما دارای صورت لاغر و کشیده‌ای هستید. در غیر این صورت فرم صورت شما گرد است.

به طور معمول افراد دارای صورت لاغر و کشیده پیشانی و چانه بلندی دارند؛ البته در این مورد استثناء هم وجود دارد، ولی عموما این گزاره برای ۸۰ درصد افراد صدق می‌کند. کاری که قرار است در کانتورینگ صورت لاغر و کشیده انجام دهید این است که استفاده از لوازم آرایشی مختلف از قد صورتتان کم کرده و به پهنای آن اضافه کنید. با این تکنیک صورتتان گردتر و توپرتر به نظر خواهد رسید.

ترفندهای آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت

افرادی که صورت‌های گرد و تپل دارند برخی مواقع با انجام اشتباهات رایج آرایشی باعث می‌شوند که صورتشان درشت‌تر و گاهی هم چاق‌تر دیده شود. اگر با ترفندهای آرایشی برای لاغری صورت آشنا باشید می‌توانید به سادگی از مشکل چاق دیده شدن صورت خود جلوگیری کنید. پیش از هر چیزی باید توضیح دهیم که با کمک کانتورینگ صورت می‌توانید قسمت‌های درشت را مخفی کنید و لاغرتر نشان دهید.

برای کانتورینگ صورت به هایلایترهای تیره و روشن نیاز دارید. هایلایت‌های تیره برای مخفی کردن و پوشاندن عیب‌ها و هایلایت‌های روشن برای درشت‌تر و نمایان شدن قسمت‌های مختلف صورت به کار برده می‌شود. در ادامه این مقاله موارد بیشتری را درباره ترفندهای آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت عنوان می‌کنیم.

1- کانتور کردن برای لاغر نشان دادن صورت، خاص و زیباتر دیده شوید

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای لاغری صورت با روش کانتورینگ است. برای کانتور کردن صورت به پالت‌های هایلایتر نیاز دارید که رنگ‌های روشن و تیره‌ای داشته باشد. اگر صورت لاغری دارید بهتر است از هایلایت‌های تیره استفاده نکنید چون ظاهری غیر طبیعی و ناخوشایند خواهید داشت.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

اما افرادی که صورت‌های پر و چاق دارند باید از هایلایت‌هایی که یک تا دو درجه از پوستشان تیره‌تر است برای برجسته‌ کردن تو رفتگی‌های صورت استفاده کنند. مهم‌ترین بخش کانتور صورت قسمت بینی و گونه‌هاست که تاثیر قابل توجهی در ظریف نشان دادن صورت دارند. بهترین کرم پودرها و هایلایترهای تیره برای کانتور صورت، گونه و بینی را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی زیبابست تهیه کنید. با ترفندهایی که در ادامه مطلب توضیح می‌دهیم چهره خودتان را طراحی کنید.

کانتور گونه برای لاغری صورت؛ استخوان‌های گونه را برجسته‌تر کنید

برای لاغری صورت با روش کانتورینگ باید به خوبی به فرم صورت خود آگاه باشید. افرادی که صورت‌های گرد و چاقی دارند باید با کانتور گونه‌ها به صورت خود ظرافت بیشتری ببخشند. هدف از کانتور کردن گونه‌ها برجسته کردن استخوان‌های صورت است. برای برجسته کردن استخوان‌های گونه با استفاده از یک هایلایت تیره یک سایه تیره به‌صورت مورب از پایین استخوان گونه به سمت لاله گوش‌ها بکشید. با کمک یک اسفنج قسمت‌های پایینی خط هایلایت را تیره کنید.

کانتورینگ بینی‌های پهن؛ بینی خود را قلمی و ظریف طراحی کنید

برای اینکه بعد از آرایش صورت لاغر و ظریفی داشته باشید باید از کانتور برای طراحی بینی هم استفاده کنید. اگر بینی پهنی دارید بهتر است در لوازم آرایش خود همیشه هایلایتر و کرم پودرهایی که دو الی سه درجه تیره‌تر از پوستتان داشته باشید.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

برای لاغر نشان دادن بینی در دو طرف کناره‌های بینی هایلایت تیره بکشید و پیش از رسیدن به قسمت حفره‌های بینی خط را متوقف کنید. در قسمت پل بینی هم یک خط کوچک با کانتور تیره بکشید و سپس این خط‌ها را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید.

2- با آرایش تیره پیشانی را ظریف‌تر از همیشه نشان دهید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های صورت که در نگاه اول به خوبی دیده می‌شود پیشانی است. در صورت‌های درشت بهتر است با استفاده از هایلایت‌های تیره، پیشانی را تیز ظریف‌تر و کوچک‌تر نشان دهید. برای این کار هایلایت تیره را به سمت قسمت رویش موها و گیجگاه‌ها بکشید و سپس خط کانتور را به ملایمت محو و با رنگ پوست ترکیب کنید.

به‌یاد داشته باشید کانتور کردن یکی از روش‌های سنگین گریم و آرایش است و در صورتی که پوست به خوبی شست‌وشو داده نشود باعث کم آبی و آسیب رساندن می‌شود. برای شست‌وشوی صورت بعد از آرایش‌های روزانه یا سنگین بهتر از بهترین ژل شستشوی صورت استفاده کنید. با کمک ژل‌های شست‌وشو دیگر نگران ذرات باقیمانده لوازم آرایشی و کرم پودرهای سنگین و چرب نخواهید بود.

آشنایی با مزایای بالم لب که نمی دانستید ! لب نرم ، درخشان و جذابی داشته باش

3- مدل ابروها برای لاغر نشان دادن صورت؛ ابروهای گرد ممنوع

بعد از کانتور کردن پیشانی باید به مدل ابروهای خود رسیدگی کنید. شاید دور از تصور باشد اما مدل ابروها یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در فرم صورت به شمار می‌روند. حالت ابروها می‌تواند تاثیر مستقیم در زیبایی و چگونگی نمایش صورت داشته باشند. به‌عنوان مثال ابروهای گرد باعث چاق‌تر نشان دادن صورت می‌شوند. بهترین مدل ابروها برای لاغر نشان دادن صورت،‌ ابروهای قوس دار است. در ابروهای قوس دار، کمان ابرو کمی بالاتر از تاج ابرو است و این موضوع به لاغرتر دیده شدن صورت کمک می‌کند.

4- آرایش پررنگ چشم‌ها، آرایشی برای لاغر نشان دادن صورت

انتخاب مدل آرایش چشم برای لاغری صورت با روش کانتورینگ کاملا بستگی به حالت چشم‌های شما دارد. اگر چشم‌های درشتی دارید فقط کافی است که از ریمل استفاده کنید. اما اگر چشم‌های ریزی دارید با استفاده از ریمل، سایه و خط چشم‌های گربه‌ای سعی کنید چشم‌های شما حالت درشت‌تری بگیرند. هر چه چشم‌ها درشت‌تر نمایش داده شوند قسمت‌های پر صورت کمتر دیده می‌شوند.

آرایش کردن به‌طور روزانه و مداوم می‌تواند باعث کاهش آبرسانی به پوست شود. برای پیشگیری از خشکی پوست بهتر است پیش از آرایش از کرم‌های مرطوب کننده استفاده کنید. اما باز هم نمی‌توانید از آسیب‌های اشعه خورشید روی پوست جلوگیری کنید. به همین دلیل مناسب‌ترین راهکار، استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب برای پیشگیری از آسیب‌های اشعه‌های آفتاب و تامین ویتامین‌ها و رطوبت مورد نیاز پوست است.

5- حالت طبیعی لب‌ها را حفظ کنید، با کمک بالم لب لاغرتر دیده شود

رنگ رژلب و نحوه آرایش صورت می‌تواند به راحتی صورت شما را لاغرتر یا چاق‌تر نشان دهد.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

برای لاغر نشان دادن صورت بهترین راه حفظ حالت طبیعی لب‌ها و استفاده نکردن از رژهای تیره و دودی است. استفاده از بالم لب‌های روشن و رژهای صورتی و کالباسی می‌تواند به لاغرتر دیده شدن صورت شما کمک بسیاری کند. با استفاده از رژلب‌های ملایم و روشن باعث می‌شوید تا لب‌های شما درشت‌تر دیده نشوند و صورتتان حالت ظریف‌تری پیدا کند.

6- غبغب خود را محو کنید تا لاغرتر دیده شوید

غبغب‌های بزرگ و درشت همیشه باعث کاهش اعتماد به نفس و ظاهری ناخوشایند می‌شوند. برای لاغر نشان دادن صورت مهم‌ترین قدم محو کردن غبغب است تا همه قسمت‌های چهره با هم متعادل شوند. برای مخفی کردن غبغب بهترین روش استفاده از کرم‌های برنزه در ناحیه پایین فک و غبغب است. بعد از اینکه مقداری از کرم برنز را روی غبغب خود زدید باید با کمک یک برس یا اسفنج آن را به خوبی روی پوست پخش کنید. سعی کنید این کار را خیلی طبیعی و ملایم انجام دهید تا دیگر چاقی صورتتان دیده نشود.

7- با کمک برنزه‌ کننده‌ها، چانه را کوچک‌تر کنید

بسیاری از صورت‌ها تپل در قسمت چانه و فک بیشتر از بخش‌های دیگر چهره خود، جلب توجه می‌کنند. اما این موضوع اصلا نگران کننده نیست. با کمک یک کرم برنزه کننده می‌توانید به سادگی چانه خود را کوچک‌تر کنید. برای پوشاندن چانه‌های بزرگ باید مقداری از کرم‌های برنزه کننده را روی خط‌های آرواره بکشید و به آرامی با رنگ پوست ترکیب کنید.

به‌یاد داشته باشید زیاده‌روی در استفاده از کرم‌های برنزه کننده باعث ظاهری زشت و نامناسب می‌شود. اگر با متعادل سازی صورت آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مقاله کانتورینگ چیست را از دست ندهید. با مطالعه این مقاله به سادگی می‌توانید مانند حرفه‌ای کانتور صورت را انجام دهید.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

8- مدل مو برای لاغری صورت با روش کانتورینگ ،‌ ساده و زیبا دیده شوید

بعد از اینکه کانتورینگ صورت به پایان رسید باید به مدل موهای خود فکر کنید. بدون شک مدل مو ها تاثیر بسیاری در ظریف‌تر یا درشت دیده شدن صورت شما دارند. موهای کوتاه مانند مدل‌های مصری تاثیر بسیاری در لاغرتر دیده شدن صورت خواهند داشت. افرادی هم که موهای بلندی دارند بهتر است آن‌ها را به سمت بالای سر هدایت کنند، با این روش صورت کشیده‌تر و لاغرتر دیده می‌شود.

چگونه به کمک آرایش، صورت خود را لاغرتر کنید؟

احتمالا شما هم تا به حال یک رنگ کرم پودر را به کل صورت تان می زدید اما می توانید از این به بعد به کمک چند رنگ کرم پودر به صورت تان حجم دهید. فقط حواس تان باشد که این کار را چگونه انجام می دهید زیرا اگر اشتباه کنید، تاثیری برعکس خواهد داد.

نحوه استفاده صحیح از کرم پودر برای لاغری صورت با روش کانتورینگ

استفاده از یک کرم پودر خوب، اولین و مهمترین مرحله است. برای این مرحله شما باید از دو رنگ کرم پودر استفاده کنید. یکی از آنها باید همرنگ پوست تان باشد و دیگری کمی تیره تر.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

برای بینی، چانه و زیر چشم هایتان از رنگ روشن استفاده کنید و برای قسمت هایی چون گونه، ناحیه کنار بینی و دو طرف پیشانی رنگ تیره را به کار گیرید. فقط یادتان باشد که آنها را به کمک پد یا شت خوب ترکیب و محو کنید.

استفاده از مدل ابرو مناسب برای لاغری صورت با روش کانتورینگ

پس از کرم پودر، نوبت مدل ابرو می شود. از آنجا که ابرو تاثیر زیادی بر چاق و لاغری صورت تان دارد، توصیه می کنیم که آن را نادیده نگیرید. به تصاویر زیر دقت کنید و ببینید که چگونه فرم ابروی ستاره ها بر چهره آنها تاثیر گذاشته است. در واقع آنها با پر پشت کردن و بلندتر کردن ابروها، از گردی صورت شان کاسته اند.

جدیدترین مدل های آرایش شب یلدا برای خاص پسندان

یادتان باشد که از نازک کردن و کوتاه کردن قد ابروهایتان به شدت خودداری کنید زیرا حجم بیشتری را به صورت تان می دهد.
ابروی قوس دار بهترین حالت برای صورت های چاق است، از این رو که قوس آن توجه چشم ها را به خود جلب می کند و در نتیجه قوس صورت کمتر به چشم می آید.
از آنجا که ابروهای مشکی تمام توجهات را به سمت خود جلب می کند طوری که دیگر زیبایی های صورت به چشم نمی آید، بهتر است که از مداد ابرو قهوه ای استفاده کنید. در این صورت چهره شما حالت مصنوعی نیز به خود نمی گیرد.

ترفندهای آرایش گونه برای لاغری صورت با روش کانتورینگ

اگر گونه هایی چاق دارید، از رژ گونه های روشن استفاده نکنید. بهترین انتخاب برای شما رژ گونه برنزه است که به صورت تان حجم داده و شما را لاغرتر نشان می دهد.

لاغری صورت با روش کانتورینگ
یکی دیگر از نکاتی که باید بدان توجه کنید این است که رژ گونه را درست بر گونه هایتان بزنید. بدین صورت که آن را از بالای گونه هایتان شروع کرده و تا پایین آن، یعنی کنار بینی، بکشید. با این روش، صورت شما کشیده تر خواهد شد.
ما رنگ کاراملی، نارنجی و صورتی تیره را به شما پیشنهاد می کنیم.

افرادی که صورتی گرد دارند یا می خواهند صورت خود را کمی لاغرتر از آنچه هست نشان دهند می توانند با دانستن چند نکته اولیه آرایشی و گریم، چهره خود را همانطور که مایلند آرایش کنند.اگر به هر دلیلی فکر می کنید صورتتان زیاد “گرد” و یا تپل است و دوست دارید کمی آن را لاغرتر نشان دهید، پس این مطلب مناسب شماست.

ترفندهای زیر روش های ساده آرایشی است که به شما کمک می کند صورت خود را لاغرتر از آنچه هست، نشان دهید:

ترفند های آرایشی برای لاغر کردن صورت

پوست صورت:

یک کرم پودر یا سایه ای که دو الی سه درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره تر است بردارید. به کمک یک براش بزرگ از وسط گونه ها تا گوش ها را تیره کنید. کناره های رنگ را به کمک برس محو کنید تا جلوه ای طبیعی ایجاد شود. این رنگ را روی استخوان گونه هم بکشید تا گونه های شما حالت تیز تری پیدا کند.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

کمی پایین تر از چشم و بالای محلی که تیره کرده اید را با سایه ای روشن رنگ بزنید تا رنگ تیره مشخص تر شود. میتوانید برای این که محل تیره کردن صورتتان نمایان تر شود، لب ها را غنچه کنید. ترکیب کردن رنگ ها در این مرحله از کار بسیار اهمیت دارد؛ حتما این نکته را رعایت کنید.

پیشانی ؛ لاغری صورت با روش کانتورینگ

یکی دیگر از بخش های صورت که میتواند اثر به سزایی در لاغر نشان دادن صورت بگذارد؛ پیشانی است. در قسمت پیشانی باید به کمک پودر یا کرم های تیره رنگ، محل رویش موها و شقیقه ها را تیره کنید تا پیشانی شما کوچک تر و در نتیجه صورتتان لاغر تر به نظر بیاید.

آرایش ابروها:

ابروها یکی از بخش های صورت است که میتواند توجه را به خودش جلب کند و صورت شما را باریک جلوه دهد. ابروهای گرد اصلا برای لاغری صورت خوب نیست و تنها ابروهای با قوس کم و البته پررنگ در لاغر نشان دادن صورت بسیار عالی عمل می کند. اگر ابروهای نازکی دارید بهتر است کمی آن ها را با مداد یا ریمل ابرو پر کنید تا ضخیم شوند و جلوه بیشتری پیدا کنند.

آرایش چشم ها ؛  لاغری صورت با روش کانتورینگ

شاید یکی از مهم ترین قسمت ها در آرایش صورت برای لاغر نشان دادن آن همین مرحله ی آرایش چشم ها باشد. آرایش چشم ها در زیبایی صورت اثر بسیاری دارد. شما هم میتوانید با آرایش درست و زیبا جلوه ی فوق العاده ای به صورتتان بدهید.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

برای لاغر نشان دادن صورت لازم است چشمانتان را درشت نشان بدهید. اگر خودتان چشم های درشتی دارید فقط کافیست از ریمل استفاده کنید اما اگر احساس می کنید چشمانتان ریز هستند باید از خط چشم های گربه ای و بالدار استفاده کنید. گوشه داخلی چشم را مداد چشم بکشید و استفاده از ریمل های بلند کننده مژه و فرمژه را فراموش نکنید. هر ترفند آرایشی که برای چشم ها بلد هستید را انجام دهید تا چشم هایتان درشت و جذاب به نظر بیایند.

بینی ؛ لاغری صورت با روش کانتورینگ

یکی از ویژگی های صورت های لاغر؛ داشتن بینی ای قلمی و خوش فرم است. پودری که یک الی دو درجه از تناژ رنگ پوست شما تیره تر است بردارید و دو طرف بینی تان بزنید. از بالای بینی تا قبل از محل برآمدگی حفره های بینی این خط تیره را امتداد دهید. حالا یک پودر روشن کننده بردارید و روی پل بینی یک خط صاف تا نوک بینی بکشید.

به صورت عمودی رنگ ها را به آرامی با هم ترکیب کنید تا طبیعی شده و اطراف بینی شما تیره و روی آن روشن به نظر برسد. به این طریق بینی شما باریک تر نشان داده می شود.

استخوان های صورت:

استخوان گونه ها را به کمک یک پودر به رنگ روشن و یا اکلیلی برجسته تر نشان دهید. این کار ظرافت صورت شما را افزایش می دهد. اجازه دهید قسمت های استخوانی صورت شما واضح تر به نظر برسند تا توجه را به خود جلب کرده و گردی صورتتان را جبران کنند.

روش استفاده از سفیداب برای لک صورت ؛ چروک صورت و سفیدی پوست | طرز تهیه 7 ماسک با سفیداب

لب ها؛ لاغری صورت با روش کانتورینگ

لب ها دقیقا بخشی از صورت شما هستند که نباید پررنگ و واضح به نظر بیایند. درشت نشان دادن لب هایتان صورتتان را بزرگ تر جلوه می دهد. پس از رژ لب های پر رنگ دوری کنید و فقط از برق لب های کم رنگ، رژ لب های ملایم و یا حتی چرب کننده های لب بدون رنگ استفاده کنید. جلوه ی طبیعی لب ها برای لاغر نشان دادن صورت بیشتر اثرگذار است.

آرایش چانه؛  لاغری صورت با روش کانتورینگ

به صورتتان در آیینه نگاه کنید. آیا به نظرتان چانه بزرگ تر از سایر بخش های صورتتان به نظر می رسد؟ فکر می کنید چانه ی بزرگی دارید؟ پس یک کرم برنزه کننده بردارید و مقدار کمی از آن را روی چانه تان بزنید.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

حواستان باشد زیاده روی در آن جلوه ی وحشتناکی به صورتتان می دهد. توصیه می شود که از کرم برنزه کننده فقط در طول خط آرواره هایتان استفاده کنید تا جلوه لاغری ایجاد کند.

پوشاندن غبغب:

تا به حال پیش آمده که در عکس ها چانه شما دو تکه به نظر برسد؟ اگر این طور است پس باید به کمک کرم یا پودر برنزه کننده خط فک و زیر چانه را تیره کنید. بعد به کمک برس رنگ، رنگ ها را محو کنید تا طبیعی به نظر بیاید. با این کار دیگر صورتی چاق نخواهید داشت.

تغییر سبک زندگی برای تقویت صورت لاغرتر

برای داشتن صورت لاغرتر و سالم‌تر، اقدامات مختلفی باید انجام شود که می‌تواند منجر به نتایج قانونی شود.

کاهش وزن در بدن بهترین راه برای ترویج کاهش وزن در صورت است.

کاهش وزن مستلزم زمان و کار سخت است، اما حتی کاهش وزن حداقل می‌تواند مزایای سلامتی پایداری داشته باشد.

رژیم غذایی خود را از نظر غذاها و نوشیدنی‌هایی که ممکن است باعث نفخ شوند بررسی کنید.

برخی از غذاها ممکن است به پف‌کردگی کمک کنند، که می‌تواند صورت را پف‌کرده نشان دهد.

سعی کنید یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید تا ببینید کدام غذاها ممکن است باعث نفخ شوند.

اگر متوجه شدید که برخی غذاها باعث ایجاد مشکل می‌شوند، یک رژیم غذایی حذفی را امتحان کنید.

رژیم غذایی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا به‌طور منظم شامل موارد زیر است:

  • نوشیدنی بدون الکل
  • گلوتن گندم
  • محصولات لبنی
  • کلم
  • لوبیا
  • کلم بروکلی
  • جوانه‌ها
  • گل کلم
  • پیازها
  • غذاهای شور (مانند چیپس، پیتزای یخ‌زده، و آب‌غوره)

ورزش منظم برای کمک به کاهش وزن و گردش خون. ورزش منظم می‌تواند با کمک به کاهش پوندهای اضافی، صورت افراد را لاغرتر نشان دهد.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

اگر فردی وزن اضافی برای کاهش نداشته باشد، ورزش گردش خون را خوب می‌کند. این به‌تنهایی ممکن است به کاهش پف صورت کمک کند.

نوشیدن آب بیشتر نیز برای هیدراته ماندن و کاهش احتباس آب مهم است.

هیدراته ماندن با کاهش احتباس آب به کاهش پف صورت کمک می‌کند.

افرادی که به‌اندازه کافی آب نمی‌نوشند ممکن است در نواحی مختلف بدن از جمله صورت گرفتار شود.

الکل را محدود کنید یا از مصرف آن خودداری کنید.

نوشیدن الکل می‌تواند پف صورت را افزایش دهد، بنابراین بهتر است در صورت امکان کاملاً خودداری کنید یا حداقل نوشیدنی‌ها را محدود کنید.

بیش از 1 نوشیدنی الکلی در روز برای زنان یا 2 نوشیدنی الکلی در روز برای مردان مصرف نکنید.

تمرینات صورت برای لاغرتر کردن آن

سعی کنید چند ورزش صورت انجام دهید. اگرچه هیچ مدرک علمی دال بر  لاغری صورت با روش کانتورینگ وجود ندارد، اما همچنان می‌توانند به لاغری صورت کمک کنند.

در اینجا چند تمرین وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید:

با مکش گونه‌ها و کشیدن لب‌ها صورت ماهی ایجاد کنید. این را برای چند ثانیه نگه دارید.
سر را به سمت عقب خم کنید تا چانه شما به سمت سقف باشد. فک پایین را رها کنید و سپس آن را بلند کنید. در حالی که گردن خود را سفت می‌کنید، این وضعیت را برای چند ثانیه حفظ کنید.
نگاه خود را برای چند ثانیه به سمت چپ و سپس به راست بچرخانید.
چشمان خود را محکم ببندید و برای چند ثانیه صورت را مالش دهید، سپس آن را تا جایی که می‌توانید باز کنید.
بعد از تمرین، صورت خود را ماساژ دهید. با نوک انگشتان خود را روی صورت فشار دهید، از پیشانی شروع کنید و تا شقیقه‌ها و گونه‌ها ادامه دهید.

سپس نوک انگشتان خود را به طرفین بینی فشار دهید و آنها را به سمت بیرون به سمت گونه‌ها و پایین حرکت دهید.

سپس انگشتان خود را در امتداد خط فک فشار دهید و آن را به سمت پایین خط فک حرکت دهید.

لاغری صورت با روش کانتورینگ

ماساژ به بهبود گردش خون و تخلیه لنفاوی از صورت کمک می‌کند. مایع لنفاوی چیزی است که در اطراف غدد لنفاوی تجمع می‌یابد.

اگر مقدار زیادی از آن انباشته شود، می‌تواند باعث تورم در قسمت‌های مختلف بدن شود.

بهترین مدل مو برای لاغر نشان دادن صورت کدام مدل است؟

موهای کوتاه مانند مدل‌های مصری تاثیر بسیاری در لاغرتر دیده شدن صورت خواهند داشت. افرادی هم که موهای بلندی دارند بهتر است آن‌ها را به سمت بالای سر هدایت کنند، با این روش صورت کشیده‌تر و لاغرتر دیده می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

19 شهریور 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *