افتتاح حساب ترکیه

در حقیقت به دلیل تحریم بودن کشور ایران، نمایندگی رسمی برند بوش در ایران وجود ندارد و هر گونه ادعایی در خصوص نمایندگی بوش خلاف واقعیت و اخلاقیات است. شرکت های زیادی در زمینه تعمیر لوازم خانگی بوش در بازار مشغول به فعالیت هستند از برندهایی که همواره با مشتریان خود روراست بوده و هرگز ادعای بیجا نداشته است می توان از بوش سرویس سنتر ( شرکت آارخیس آبان) یاد کرد که یک شرکت خصوصی است که با تکیه بر دانش تکنسین های آموزش دیده در حوزه تعمیرات انواع لوازم خانگی بوش، از جمله تعمیر ماشین لباسویی بوش و همچنین تعمیر ظرفشویی، یخچال و فریزر سایدbosch  آماده ارائه خدمات به شما است.

تعمیر انواع لوازم خانگی بوش

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بوش

و اما اگر به دنبال مرکز خدمات لوازم خانگی بوش در تهران هستید که طیف گسترده ای از خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش را ارائه می دهد Bosch Service Center یک شرکت خصوصی است که تعمیرات لباسشویی بوش، ظرفشویی، یخچال، فریزر و دیگر لوازم برقی برند بوش را در تهران انجام می دهد. ما به BOSCH وابسته نیستیم. تبلیغ این برند را هم نمی کنیم. اما ما شاهد کار حرفه ای و تخصصی این برند در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بوش، گگنو، نف، آریستون، ایندزیت، آ ا گ ( AEG ) و همچنین جنرال الکتریک بوده ایم.

چرا می توان به بوش سرویس سنتر اعتماد کرد؟

بوش سرویس سنتر مرکز آموزش حرفه ای و تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش در ایران می باشد. با بهره گیری از تجربه و دانش متخصصین آموزش دیده تحت برند بوش، آمادگی تعمیر انواع لوازم خانگی بوش در نمایندگی های مجاز خود را دارد و حاصل این اعتماد، استفاده از قطعات اورجینال و جدید به همراه 365 روز ضمانت قطعات و خدمات تعمیر برای مشتریان می باشد.

پرفروش ترین دستگاه زیبایی صورت در سال 2023

خدمات اصلی بوش سرویس، شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر لباسشویی بوش
  • تعمیر ظرفشویی بوش
  • تعمیر یخچال ساید بوش
  • تعمیر جاروبرقی بوش و دیگر لوازم خانگی این برند

خدمات ارائه شده شامل نصب و تعمیر کلیه لوازم خانگی Bosch، ائم از نصب و تعمیر ماشین های لباسشویی و ظرفشویی بوش آلمان، می‌باشد همچنین آموزش کار با کلیه این لوازم خانگی به مشتری ارائه میگردد و پاسخگوی سوالات شما از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ می باشند.

تعمیر لباسشویی بوش

تعمیر لباسشویی بوش در محل

ممکن است با دیدن خرابی ماشین ظرفشویی Bosch خود مستاصل شوید اما جای نگرانی نیست، با شماره 02122501823 تماس بگیرید تا مشاوران این مجموعه ی متعهد و منصف، پاسخگوی شما باشند. مشاورین بوش سرویس سنتر، دستگاه شما را با پرسیدن تعدادی سوال، عیب یابی کرده و تعمیرکار متخصص را به محل شما اعزام می کنند. این کار از سختی کار شما برای جابجایی کاسته و هزینه حمل را از بین می برد.

آیا امکان تعمیر ظرفشویی و یخچال ساید بوش نیز در محل وجود دارد؟

بله، جای نگرانی نیست، با شماره 02122501823 تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان، تکنسین را به محل شما اعضام کرده تا تعمیرات لوازم خانگی BOSCH در محل انجام شود.

هزینه تعمیر لباسشویی بوش چقدر است؟

کلیه هزینه‌های خدمات شامل نصب و تعمیرات طبق نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد و قاطعانه باید بگوییم که

Bosch Service Center از منصف ترین سازمان ها در زمینه تعمیرات تخصصی بوش می باشند.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی و یخچال ساید بوش به چه شکل است؟

همانطور که در بالا اشاره شد، کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش در این سازمان بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.

تعمیر ظرفشویی بوش

متخصص نصب لوازم خانگی تو کار بوش

بوش سرویس سنتر، با داشتن بیش از 50 متخصص Bosch آماده ارائه خدمات به شما است. نصب لوازم خانگی تو کار بوش باید توسط متخصصین انجام شود که این کار را می توانید به متخصصین بوش سرویس سنتر ( شرکت آارخیس آبان) بسپارید، کافیست تا با شماره 02122501823 تماس بگیرید تا نصب لوازم خانگی در محل شما انجام شود.

آموزش میکرونیدلینگ و درمان لک و جوش

365 روز گارانتی پس از تعمیر

هنوز هیچ دستگاهی در دنیا، نه در برند بوش و

نه در هیچ برند دیگری وجود ندارد که با قدرت بتوان گفت که خراب نمی شود، پس شما باید به دنبال یک نمایندگی بوش باشید که گارانتی های بلند مدت و ضمانت دار تحویل شما دهند. بوش سرویس سنتر یک نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بوش، ظرفشویی، یخچال ساید و دیگر لوازم خانگی bosch است که 365 روز گارانتی با ضمانت برای خرید قطعات اورجینال و تعمیراوازم خانگی Bosch از جمله، لباسشویی و ظرفشویی بوش به شما ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات بوش در تهران

همانطور که در بالا تر برای شما گفتیم، بوش سرویس سنتر یک نمایندگی مجاز تعمیرات بوش در تهران است. کافیست، با شماره 02122501823 تماس بگیرید تا متخصصان این برند معتبر و منصف در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شوند وتعمیرات لوازم خانگی بوش در محل را به شما ارائه دهند.

تعمیر لباسشویی بوش در تمامی مناطق تهران

تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران

تجریش، نیاوران، قلهک، جماران، ازگل، لویزان، مینی سیتی، سوهانک، دروس، حسین‌آباد, مبارک‌آباد، اقدسیه، زعفرانیه. آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، دزاشیب، جردن، الهیه، ولنجک، اوین، ظفر، درکه. فرحزاد، پونک، سعادت آباد، شهرک غرب، ونک, جنت آباد..

تعمیر ماشین لباسشویی در جنوب تهران

مشیریه، شهرک مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی آباد، نعمت‌آباد. یاخچی آباد، امیربهادر، آذری، اتابک، خراسان، خزانه فلاح، خزانه بخارایی، شاپور، مولوی، سیروس، دروازه غار، جوادیه، یافت آباد، منیریه، امیریه، شوش، بازار تهران، شهرری، کوی سیزده آبان. دولت آباد,شهرک رسالت,بازار چینی فروشان کیان شهر، یافت آباد بازار موبایل و مبل ایران.

چگونه در یک ماه لاغر شویم؟

تعمیر ماشین ظرفشویی در غرب تهران

شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر،شهر زیبا، شهران، طرشت. گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک, شهرک امیر کبیر، کن, ورد آورد

تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تهران

یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد. تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری). استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان.

تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران

تهران نو، تهران پارس، نارمک، شهرک امید، شهرک ویلایی زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس‌آباد، حکیمیه. نیروی هوایی، نظام آباد، مجیدیه، حشمتیه، منصورآباد

تعمیر و نصب لوازم خانگی توکار بوش

لوازم خانگی بوش به سه صورت استند ( غیر توکار)، نیمه توکار( semi integrated) و تمام توکار ( fully integrated) عرضه میشوند که در ایران مدل های تمام توکار و استند از محبوبیت زیادی برخوردارند.

نکته قابل توجه در نصب لوازم توکار بوش مهار کردن یا فیکس کردن دستگاه ها در داخل کابینت و نصب کابینت روی آنهاست. در صورت نصب غیر اصولی میتواند موجبات آسیب زدن به دستگاه و حتی مصرف کننده شود.

سرویس سنتر بوش ( شرکت آارخیس آبان) پروژه های ساختمانی زیادی در مورد نصب این دستگاه ها انجام داده و آماده پذیرش اجرا و نصب این دستگاه ها میباشد به طور کلی لوازم خانگی توکار بوش شامل موارد زیر است.

  • ماشین لباسشویی توکار بوش
  • ماشین ظرفشویی توکار بوش
  • یخچال و فریزر توکار بوش
  • قهوه ساز بوش
  • مایکرو فر بوش
  • فر بوش
  • گاز و هود بوش

همچنین خدمات و تعمیرات این دستگاه ها به صورت تخصصی در واحد ما انجام میگیرد و قطعات اصلی و اورجینال بوش با بهترین قیمت و با باکیفیت ترین نوع خدمات به مشتریان عرضه میگردد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

21 اسفند 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *