لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه ظاهری شیک و جذاب به شما خواهد داد و یکی از مواردی که می‌تواند منجر به زیبایی بیشتر صورت شما می شود. گروه زیبایی شادمگ روش های شگفت انگیز لیفت ابرو در خانه را به شما آموزش میدهد. با ما همراه باشید.

چرا ابروهای لیفت شده جذاب هستند؟

یکی از ترندهای مهمی که طی سال‌های اخیر با قدرت ظاهر شده است و حالا به یکی از روتین‌های زیبایی تبدیل شده، ابروهای لیفت شده است. ابروهای لیفت شده، به ابروهایی گفته می‌شود که رو به بالا حالت گرفته باشند. این ابروها فرم صورت را جذاب‌تر، مقتدرتر و به روزتر نشان می‌دهند و از آنجایی که رو به بالا هستند، می‌توانند افتادگی پلک یا صورت را با ایجاد خطای دید تا حدی پنهان کنند.

از طرف دیگر چند سالی می‌شود که دیگر داشتن ابروهای نازک مد نیست و افراد از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند تا ابروهایی پهن داشته باشند. ابروهای پهن بر خلاف ابروهای نازک به مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید حالت دهی شده تا زیبایی‌شان را بهتر نشان دهند. در این وضعیت هم این لیفت ابرو است که برای خانم‌ها کاربرد خواهد داشت.

لیفت ابرو در خانه

برای لیفت ابروها از چه روش‌هایی استفاده می‌شود؟

برای حالت دادن و بالا نگه داشتن ابروها که نظم ویژه‌ای به صورت می‌دهد، معمولا چند روش متداول وجود دارد.

لمینت ابرو

در این روش که معمولا در سالن‌های آرایشی انجام می‌شود، مواد شیمیایی روی ابروها قرار می‌گیرند و از این طریق لیفت شده و حالت پیدا می‌کنند. در کشورهای دیگر کیت خانگی انجام لیفت ابرو هم وجود دارد که با استفاده از آن خانم‌ها می‌توانند در خانه ابروهایشان را لیفت کنند؛ اما معمولا ماندگاری لمینت ابرو در سالن برای مدت زمان بیشتری بوده و نتیجه آن هم بهتر می‌شود.

استفاده از ژل ابرو

ژل ابرو چه به صورت خانگی تهیه شده باشد و چه آن را به طور آماده خریده باشید، محصولی است که برای آبرسانی و حالت دهی به ابروها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته مهمی که درباره این محصول باید به خاطر داشته باشید، بافت آن است که بر پایه آب قرار دارد. محصولاتی که بر پایه آب هستند، معمولا یک حالت دهی بسیار ملایم را انجام می‌دهند و منجر به درخشان شدن ابروها خواهند شد. چیزی تحت عنوان لیفت ابرو می‌بینید، به ویژه اگر تار ابروهای شما پهن باشند، با ژل ابرو اتفاق نخواهد افتاد.

لیفت ابرو با صابون

یکی از ترندهای جذاب جدید برای لیفت ابرو استفاده از صابون است. صابون منجر به برق زدن ابروها نمی‌شود، حالت دهی قوی دارد و نتیجه استفاده از آن قابل مقایسه با لمینت ابرو است؛ با این تفاوت که در این روش نیازی به استفاده از مواد شیمیایی قوی برای داشتن نتیجه طولانی مدت وجود ندارد.

لیفت ابرو در خانه

صابون از نوعی چربی به نام گلیسرین تشکیل شده است که می‌تواند به خوبی سطح موهای ابرو را در بر گرفته و آن‌ها را در جای خود نگه دارد. این محصول می‌تواند در تمام طول روز حالت ابروهای شما را حفظ کرده، به آن‌ها حالتی تمیز و بدون برق زدن دهد و در پایان روز هم به راحتی مثل بقیه آرایش از پوست پاک شود.

آیا استفاده از صابون برای ابروها ضرر دارد؟

یکی از موادی که در ساخت صابون به کار می‌رود، آلکالین یا قلیا است که pH بیشتر از هفت دارد و اگر روی پوست قرار بگیرد، منجر به آزردگی، سوزش و خارش آن خواهد شد. در کنار فرمولاسیون قلیایی صابون، چربی‌ها و روغن‌های مختلفی هم وجود دارند که قرار گرفتن آن‌ها روی ابروها می‌تواند ظاهر آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و تاثیر مثبتی به دنبال نداشته باشد.

به همین دلیل است که استفاده از صابون معمولی برای ابروها به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. در صورتی که از صابون غیر مخصوص برای لیفت ابروها استفاده کنید، قرمزی، خارش و پوسته شدن ابروها را تجربه خواهید که به هیچ وجه برای زیبایی شما خوب نخواهد بود.

از چه صابونی با خیال راحت می‌توان استفاده کرد؟

برای لیفت ابرو با صابون بهتر است سراغ صابون‌های مخصوص ابرو بروید که توسط برندهای معتبر آرایشی ساخته شده‌اند و ضد حساسیت هستند. این صابون‌ها معمولا دارای pH متعادلی هستند که با پوست بدن سازگار است و منجر به ایجاد خارش و سوزش نخواهد شد.

جالب است بدانید ترکیبات موجود در انواع صابون مناسب ابرو مشابه ترکیباتی است که در مرطوب کننده‌ها به کار می‌روند؛ برای مثال نوعی چربی به نام استریک اسید در این صابون‌ها وجود دارد که به عنوان لایه محافظ خارجی پوست عمل می‌کند و کارکردی شبیه گلیسیرین دارد. استفاده از محصولات مطمئن ریسک مشکلات بعدی را از بین می‌برد و از آنجایی که بر اساس فرمول خاص و نیاز حالت دهی به ابروها طراحی شده، بهترین عملکرد را از خودش نشان خواهد داد.

روش لیفت ابرو با استفاده از صابون در خانه

حالا که دلایل استفاده از صابون ابرو و تفاوت آن را با صابون‌های معمولی گفتیم، نوبت به ارائه نحوه استفاده از صابون برای لیفت ابرو رسیده است. بعد از اینکه محصول مورد علاقه‌تان را تهیه کردید، با استفاده از مراحل زیر به ابروهایتان فرم دلخواه را داده و از زیبایی بیشتر لذت ببرید.

راهکارهای موثر براق شدن پوست صورت + 10 روش خانگی کم هزینه

لیفت ابرو در خانه

مرحله اول
برس مخصوص ابروها را که فرمی شبیه فرچه ریمل دارد، با اسپری کردن مقداری میست صورت یا مقداری آب مرطوب کنید تا از حالت خشکی درآید. هر چقدر مقدار رطوبت این برس کمتر باشد، لایه صابونی که برمی‌دارد، ضخیم‌تر خواهد بود. بسته به اینکه چه مقدار صابون ابرو برای شکل دادن به ابروهای شما مناسب است، می‌توانید با آزمون و خطا میزان رطوبت لازم برای برس ابرو را به دست آورید.

مرحله دوم

در مرحله دوم، برس مرطوب شده ابرو را روی صابون ابرو بمالید و مقدار لازم برای شکل دادن به ابروهایتان را بردارید. این ترکیب معمولا بافتی نیمه مرطوب دارد که ممکن است شما را یاد ژل ابرو بیندازد؛ اما کارکرد آن قوی‌تر خواهد بود.

اگر نمی‌خواهید ابروهایتان واکس زده و خیلی سفت به نظر برسند، ابتدا مقادیر کمتری از صابون را برای لیفت ابرو بردارید و اگر لازم بود به آن اضافه کنید؛ اما اگر ابروهایتان برای حالت گرفتن به مقدار زیادی صابون نیاز دارند، وقت آن رسیده که با مقادیر مناسب به آن‌ها سر و سامان دهید.

مرحله سوم

در مرحله سوم برس ابرو را داخل ابروها ببرید و آن‌ها را رو به بالا شانه کنید. از آنجایی که صابون ابرو زود خشک نمی‌شود، تا زمان خشک شدن فرصت دارید تا شکل دلخواه‌تان را ایجاد کنید و برای بقیه طول روز از آن لذت ببرید.

مرحله چهارم

استفاده از مداد یا سایه ابرو را به بعد از زدن صابون موکول کنید. اگر این کار را قبل از زدن صابون انجام دهید، آرایش ابرو را در معرض پاک شدن قرار خواهید داد. بنابراین صبر کنید تا ابروها خشک شوند و بعد به آهستگی نقاطی از آن را که می‌خواهید، با مداد یا سایه حالت دهید.

نکته مهم

به خاطر داشته باشید بافت صابون در طول روز اگر زیاد عرق کنید یا در معرض مواد محلول قرار بگیرد، می‌تواند باعث تغییر شکل آرایش شما شود. به همین دلیل بهتر است بین ابروها و آرایش چشم یا زیر ابرو فاصله بسیار کوچکی قرار دهید تا صابون منجر به پاک شدن یا خراب شدن آرایش صورت‌تان نشود.

لیفت ابرو در خانه

لیفت ابرو در خانه مناسب چه افرادی است؟

بعد از توضیحات درباره روش‌های ساخت ترکیبات، نوبت به این رسیده که بدانید این روش برای چه افرادی مناسب است. اگر شما نیز در لیست زیر قرار دارید، بهتر است از این روش استقاده نمایید.

  • افراد علاقه‌مند به ابروهای پهن
  • آن‌هایی که به هر دلیلی مایل به پرداخت هزینه و صرف زمان در سالن‌های زیبایی نیستند
  • افرادی که از فاصله کم میان ابرو و چشمشان ناراحت هستند
  • کسانی که پلک افتاده دارند
  • آن‌هایی که تمایل به روش‌هایی مانند هاشور ابرو ندارند
  • در زمان‌هایی که فرصت کمی برای آرایش کردن دارید
  • افرادی که ابروهایی با تارهای نازک دارند

روش‌های لیفت ابرو در خانه

ممکن است از نظر بعضی افراد هزینه یا مدت زمان سپری شده در سالن‌های زیبایی برای انجام این روش، قابل قبول نباشد. به همین خاطر به روش‌های کم‌هزینه‌تر رجوع می‌کنند. در ادامه چند روش لیفت ابرو خانگی به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید به راحتی و در منزل این تکنیک را پیاده کنید.

 لیفت با ژل ابرو

با افزایش طرفداران این ترند آرایشی، برندهای مختلفی به تولید محصولی برای انجام این تکنیک اقدام نمودند. تا این که محصولی با عنوان ژل ابرو به بازار معرفی شد. این محصول توانست تا حد زیادی توجه‌ها را به خود جلب کند. به طوری که امروزه به عنوان یکی از محصولات مهم در آرایش به کار می‌رود.
اگر می‌خواهید آرایش تابستانی زیبایی داشته باشید، با استفاده از این محصول نگران از بین رفتن حالت ابروها نباشید.

طرز استفاده
برای استفاده از این محصول باید ابتدا فرم ابروهای خود را تعیین کنید. در این مرحله اگر ابروهای شما نیاز به اصلاح فرم دارد، می‌توانید آن را با مدادهای ابرو تصحیح کنید.

بعد از تعیین فرم ابرو، برس ژل را آغشته به مواد داخل ظرف کنید. سعی کنید میزان مایعی که برمی‌دارید به قدری زیاد نباشد که هدایت آن از کنترل خارج شود.
مقدار کمی از مواد را به وسیله برس روی ابروها بکشید و در جهت بالا آن‌ها را حالت دهید.
چند لحظه اجازه دهید مواد خشک شود.

لیفت ابرو در خانه

 لیفت ابرو با کتیرا

در سریع‌ترین حالت می‌توانید از لیفت ابرو با کتیرا استفاده کنید. این روش را می‌توانید در زمانی که برای آماده شدن عجله دارید به کار بگیرید و در نهایت ابروهای زیبایی داشته باشید.

مواد لازم
کتیرا: ۱ بند انگشت
براش ریمل
آب

مراحل ساخت

برای این کار کافیست مقداری کتیرا را با میزان کمی آب مخلوط کنید. در این حالت کمی از غلظت کتیرا کاهش می‌یابد و می‌توانید به سادگی آن را روی موها حرکت دهید.
از یک برس ریمل ساده استفاده کنید. مقداری از ترکیب کتیرا را با آن بردارید و به ابروهای خود بزنید. ابروها را در جهت بالا شانه کنید تا در نهایت بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

توجه کنید که سرعت عمل در این روش بسیار مهم است و شما باید تا قبل از خشک شدن مواد، ابروها را حالت دهید.
در نهایت می‌توانید تا چند ساعت از ابروهای لیفت شده خود لذت ببرید.

ساخت ترکیب با ژلاتین

اگر به دنبال روشی هستید که علاوه بر تضمین زیبایی ابروها به شما در تقویت آن‌ها نیز کمک کند، این روش را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما در این روش می‌توانید از انواع عصاره‌های گیاهی متناسب با نیاز موها استفاده کنید و به مرور تاثیر مثبت آن را مشاهده نمایید.

روش صحیح روغن تراپی مو همراه با معرفی بهترین روغن ها

مواد لازم
پودر ژلاتین: ۱/۲ قاشق
عصاره اسطوخودوس: ۴ قطره
آب: ۱/۴ فنجان
ظرف حاوی آب جوش
ساخت ترکیب با ژلاتین

مراحل ساخت

۱. مقدار ی آب گرم و پودر ژلاتین را در ظرفی بریزید. باید به آرامی آن‌ها را مخلوط کنید تا ژلاتین به طور کامل شفاف شود یا به اصطلاح، آب شود. همچنین اگر می‌خواهید سریع‌تر این کار را انجام دهید باید ظرف حاوی ژلاتین و آب را روی بخار کتری قرار دهید.

۲. بعد از حل شدن تمام پودر در آب، مقداری روغن یا عصاره گیاهی مورد نظر خود را به ترکیب اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم از عصاره اسطوخودوس استفاده کنید و از رایحه آن لذت ببرید. این ماده در کنار عطر خوش، فواید دیگری از قبیل تقویت ابروها و افزایش رشد آن‌ها نیز دارد.
البته شما می‌توانید از هر عصاره یا روغن گیاهی در این ترکیب استفاده کنید و انتخاب این مورد کاملا سلیقه‌ای و با توجه به نیازهای شماست. به عنوان مثال می‌توانید روغن رزماری، روغن مریم گلی، روغن نارگیل یا روغن هسته انگور را جایگزین کنید.

۳. پس از ساخت ترکیب به مدت 12 ساعت آن را در دمای اتاق قرار دهید تا حالت ژله ای و سفت پیدا کند. همچنین می‌توانید برای سرعت بخشیدن به کار آن را در یخچال قرار دهید.

۴. بعد از این که ترکیب سفت شد، می‌توانید آن را روی ابروهای خود بکشید. می‌توانید این کار را به کمک یک فرچه ریمل تمیز انجام دهید. سعی کنید ابروها را به سمت بالا و خارج بکشید تا به فرم دلخواه برسید.

شما می‌توانید این ترکیب را در حالت سفت شده تا یک ماه در دمای اتاق نگهداری و استفاده کنید.

لیفت ابرو در خانه

 لیفت ابرو با صابون

اگر وقت کافی در ساخت ترکیب مناسب برای لیفت ندارید، می‌توانید از صابون برای لیفت ابرو در خانه استفاده کنید. در این روش تنها به یک صابون و قلم مو احتیاج دارید.

برای این کار به مقدار کمی، صابون را خیس کنید. قلم مو را روی آن بکشید تا کمی کف کند. شما می‌توانید از انواع براش ابرو استفاده کنید و آن را روی ابروها بکشید و در همین حین آن‌ها را حالت دهید.
اجازه دهید ابروها خشک شوند. سپس بخش‌های اطراف ابرو را به کمک پنبه تمیز کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از آن را به حداقل برسانید و تا حد امکان استفاده نکنید. زیرا در طولانی مدت ممکن است باعث ریزش ابروهای شما شود. پس استفاده از آن را به مواقع ضروری موکول کنید.

استفاده از آلوئه ورا

آلوئه‌ورا گیاهی است با برگ‌های گوشتی که مزایای زیادی برای پوست و مو دارد. اگر برگ آن را برش دهید به ماده‌ای ژله‌ای می‌رسید. در ساخت ترکیب لیفت‌کننده باید یک قاشق چای‌خوری از آن را به همراه مقداری روغن گیاهی ترکیب کنید. پیشنهاد می‌دهیم از روغن اسطوخودوس و روغن رزماری برای این ترکیب استفاده نمایید.

مواد اولیه را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. مواد را به آرامی و به وسیله یک برس روی ابروها بکشید و فرم دهید.

لیفت با وازلین

وازلین ماده‌ای است که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و در بسیاری از موارد می‌توانید از آن استفاده کنید. برای لیفت ابرو در خانه نیز می‌توانید از این ماده استفاده کنید.

برای این کار کافیست مقداری از آن را به کمک برس ریمل بردارید و بر روی ابروها بکشید و آن‌ها را حالت دهید. همچنین می‌توانید از مقداری روغن کرچک برای تقویت ابروها در این مرحله نیز استفاده کنید.

تنها نکته در این استفاده متعادل از وازلین است. سعی کنید به مقدار کمی از آن استفاده نمایید. در صورتی که مقدار مصرفی شما زیاد باشد ممکن است با چند بار تکرار این روش دچار ریزش ابرو شوید.

لیفت ابرو در خانه با عسل

استفاده از عسل باعث تقویت، نرم کنندگی، حالت پذیری و درخشش موها می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از عسل و موم آن به ابروهای خود حالت و حجم بدهید. برای لیفت ابرو در خانه با عسل ترکیب زیر را تهیه کنید:

ترکیبی از نصف قاشق چایخوری عسل، 2 قاشق چایخوری قهوه استفاده شده یا نم زده، 1 قاشق چایخوری پودر کاکائو، 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل و چند قطره آلوئه ورا تهیه کنید. خمیری که درست کرده‌اید را برای مدت 5 دقیقه روی ابرو بگذارید و فرم دلخواه را به آن بدهید.

سپس ابرو را با آب ولرم شسته و مواد را پاک کنید. تکرار این کار به ابروهای شما حالت می‌دهد.
با استفاده از ترکیب موم زنبور عسل، روغن نارگیل، روغن کرچک، موم گرانولی و قرص ویتامین ای صابون لیف بسازید. برای اینکار 16 گرم موم گرانولی را به روش بن ماری آب کنید. 8 گرم روغن کرچک، 8 گرم روغن نارگیل و چند قطره ویتامین E به آن اضافه کنید. پس از سرد شدن آن را با برس روی ابرو بزنید و حالت دهید.

شما می‌توانید مقداری موم عسل را در ترکیب با مقداری پودر سایه ابرو، با استفاده از برس روی ابرو استفاده کنید. موم عسل نیز به تنهایی نیز می‌تواند باعث لیف ابرو و حالت گرفتن آن شود.

لیفت ابرو در خانه با نخ

لیفت ابرو در خانه با نخ امکان پذیر نیست. لازم است این کار در محیط استریل و توسط افراد حرفه‌ای انجام شود. لیفت با نخ از جنس کلاژن انجام می‌شود که با گذر زمان جذب می‌شود. ماندگاری لیفت ابرو با نخ با توجه به مهارت پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده می‌توانید بین یک تا سه سال باشد.

با این نشانه های ساده لوازم آرایش فاسد مشخص میشه

لیفت ابرو با استفاده از چسب ابرو

برای لیفت ابرو در خانه با این روش کافیست که چسب لیفت ابرو را تهیه کنید. سپس در منزل، ابروهای خود را از هر گونه آلودگی یا آرایشی پاک کنید و بعد ابروها را با برس، شانه بزنید و به آن فرم بدهید، سپس برای بالا نگه ‌داشتن از چسب ابرو استفاده کنید.

توجه داشته باشید در این روش، اگر مهارت کافی برای لیفت نداشته باشید، به دلیل ماندگاری بالای چسب لیفت، به فرم و ریشه ابروهایتان آسیب جدی وارد می‌شود.

آموزش ساخت ژل ابرو

برای اینکه بتوانید ابروهایتان را در خانه لیفت کنید در ابتدا باید ژل ابرو در اختیار داشته باشید.

که ما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه ژل ابرو در خانه تهیه کنید.

ژل ابرو یکی از محصولات آرایشی می باشد که کار آن حالت دادن و ثابت نگه داشتن ابروها می باشد.

لیفت ابرو در خانه

در ضمن ژل ابرو در زیباتر جلوه دادن ابروهای شما تاثیر بسیاری دارد.

درست کردن ژل ابرو کار چندان سختی نمی باشد و شما به آسانی می توانید آن را در منزل درست کنید.

اما قبل از تهیه ژل ابرو مانند هر چیز دیگری باید وسایل اولیه آن را تهیه نمایید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت ژل ابرو

تیوپ خالی ریمل
کاسه ضد حرارت
ژلاتین
روغن اسطوخودوس
آب گرم
قاشق چوبی
قیف پلاستیکی

طریقه ساخت ژل ابرو

حال که مواد لازم برای ساخت ژل ابرو را آماده کرده اید دیگر نوبت ساخت ژل رسیده است تا بتوانید با ساخت آن به راحتی بتوانید ابروهایتان را در خانه لیفت کنید.

در ابتدای کار ژلاتینی را که در اختیار دارید به مقدار ا الی 2 قاشق به آب گرم اضافه کنید.

حتما این موضوع را می دانید که ژلاتین باعث می شود که فولیکول مو تقویت شده و شما ابروهای محکم تری داشته باشید.

وقتی ژلاتین را در آب گرم خوب حل کردید باید روغن اسطوخودوس را به محلول ژلاتین و آب گرم نیز اضافه کنید.

به همین راحتی شما توانستید که یک ژل ابرو برای خود بسازید.

مواد آماده شده را به کمک قیف داخل تیوپ خالی ریمیل بریزید و اجازه دهید که ژل ابرو آماده شده شما برای مدت زمان 7 الی 8 ساعت در یخچال بماند.

فراموش نکنید که درب تیوپ ریمل را محکم ببندید. اکنون شما می توانید خودتان ابروهایتان را در خانه لیفت کنید.

ژل ابرو آماده شده را با برس ریمل روی ابروهایتان بزنید و ابروها را به سمت بالا شانه کنید این کار را دو تا سه بار انجام دهید و اجازه دهید که ژل کاملا خشک شود.

نکته مهم درباره ژل ابرو این است که بعد از استفاده مجدد آن را داخل یخچال نگهداری کنید.

مزایای لیفت ابرو

درست است که ما به شما آموزش دادیم که چگونه در منزل ژل ابرو تهیه کنید و ابروهایتان را لیفت کنید. اما باید بگوییم که میزان ماندگاری لیفت ابرو در خانه کمتر از لیفت ابرو در سالن های زیبایی می باشد.

زیرا که در سالن های زیبایی همچون مرکز تخصصی میکروبلیدینگ ابرو ارغوان برای لیفت ابرو از چسب های مخصوص به نام چسب لاتکس استفاده می شود که ماندگاری آنها ا الی 2 ماه می باشد که بسته به رشد ابروها می تواند متغییر هم باشد.

معایب لیفت ابرو در خانه

درست است که با موارد عنوان شده در این مقاله شما می توانید بدون مراجعه به سالن های زیبایی در منزل ابروهای خود را لیفت کنید.اما آیا درباره معایب لیفت ابرو در خانه هم اطلاع دارید؟

لیفت ابرو در خانه

به نظر شما چرا باید لیفت ابرو در خانه همجون لیفت ابرو در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نشود و به نوعی معایبی به همراه داشته باشد؟

این روزها لیفت کردن ابروها در خانه طرفداران زیادی پیدا کرده است زیرا یکی از روش هایی است که به از بین رفتن موهای زائد ابرو کمک زیادی می کند.

شاید لیفت کردن ابرو در خانه کار ساده و آسانی باشد که شما به کمک آن می توانید موهای زائد را از بین ببرید اما معایبی را هم با خود به همراه دارد.

از جمله معایب لیفت ابرو در خانه موارد زیر می باشند.

  • درد
  • نتایج نامطلوب
  • عفونت

درد

بسته به جنس پوستی که دارید و مهارت انجام دادن لیفت ابرو در خانه ممکن است تجربه دردناکی داشته باشید.اگر ابروهای بسیار ضخیمی دارید، نخ ابرو باعث کشش بیشتر و در نتیجه احساس درد بیشتر می‌شود.

نتایج نامطلوب

همانطور که قبل تر اشاره کرده ایم لیفت کردن ابرو در خانه نمی تواند به زیبایی و خوبی لیف کردن ابرو در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها باشد.بنابراین این احتمال که شما نتیجه مطلوبی که می خواهید را بدست آورید بسیار کم می باشد.

مهم ترین مسئله که ممکن است شما نتوانید با لیفت کردن ابروهایتان در خانه انجام دهید متقارن کردن ابروها می باشد.

عفونت

سومین مورد از معایب لیفت کردن ابرو در خانه عفونت کردن ابروها میباشد.از آن‌جا که نخ، مو را از فولیکول آن خارج می‌کند. ممکن است فولیکول مو آلوده شده و عفونت کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

31 فروردین 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *