افتتاح حساب ترکیه
مانتو برای افراد قد کوتاه

گروه استایل شادمگ چند راه برای انتخاب بهترین مانتو برای افراد قد کوتاه به شما نشان میدهد تا ضمن زیبایی شما را کشیده تر نشان دهد.

خرید مانتو با توجه به اندام

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد. اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

یک طراح لباس می گوید:«پیشنهاد من به خانم هایی که ریز اندامند، مانتوهای فون، پیلی دار یا چین دار است.»

همچنین به خانم هایی که دنبال لباس مناسب افراد شکم دار هستند توصیه می کند که:«این دسته از خانم ها بهتر است مانتوهایی با برش راسته با قدی تا زیر زانو و با طرح های عمودی و ترکیب رنگهایی که تیره در آن غالب باشد، انتخاب کنند. در این صورت لاغر تر بنظر خواهند رسید.»

راهنمای انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه

خانم های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و نکات زیر را مد نظر بگیرند:

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

  • خانم های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می دهد.
  • افراد قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می شود که کوتاهتر دیده شوند ، مانتوهای که قد آنها تا روی زانو هست برای این خانم ها مناسبتر است و قد آنها را بلند تر نشان می دهد.
  • این خانمها نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آنها را چاق و کوتاه تر نشان می دهد . این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند.
  • خانم های قد کوتاه بهتر است مانتو های ساده ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

افراد قد کوتاه چه مانتویی بپوشند؟

افراد قد کوتاه معمولا میخواهند مانتویی بپوشند که آن ها را کشیده تر نشان بدهد بنابراین کمی در انتخاب مانتوی مناسب حساسیت به خرج میدهند.

مانتو برای افراد قد کوتاه
امانتو برای افراد قد کوتاه باید قدشان را کشیده تر نشان دهد. شاید برای این افراد مهم تر باشد که بدانند چه مانتویی قدشان را بلندتر نشان میدهد و چه مانتویی قدشان را کوتاه تر نشان خواهد داد.

افراد قد کوتاه در انتخاب استایل باید همیشه به این نکته توجه داشته باشند که آیتم های بزرگ و حجیم چه کمربند باشد چه طرح روی لباس، شما را ریزنقش تر و کوتاه تر نشان میدهد.

مثلا اگر تمایل به خرید مانتو چهارخانه دارید، چهارخانه ریز بهترین انتخاب برای شماست. انتخاب مانتوهای گشاد و کلوش شما را کوتاه تر نشان میدهد. در ادامه مقاله بهترین استایل مانتو برای افراد قد کوتاه را با یکدیگر بررسی میکنیم.

انتخاب مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو دوکی شکل

این مانتو ها در قسمت وسط کمی عریض ترند و مناسب افراد کوتاه قد هستند.

لباس مناسب تابستان چی بپوشیم که گرممون نشه ؟!

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو کوتاه برای افراد قد کوتاه

مانتوهای کوتاه که فقط تا زیر باسن میرسند قد شما را بلندتر نشان میدهند. کت و شلوارهای همرنگ هم انتخاب خیلی خوبی هستند.

نکته ای که باید دقت داشته باشید مانتو شما اگر فیت بدن باشد شما را کشیده تر نشان میدهد ولی اگر اور سایز باشد میتواند اثر معکوس بگذارد.

مانتو بلند تک رنگ برای افراد قد کوتاه

بهترین قد مانتوهای بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارند مانتوهایی است که تا روی زانو میرسند ولی اگر تمایل به انتخاب مانتو بلند دارید باید از رنگ یکسان برای کل ست لباستان استفاده کنید. مثلا استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شال همرنگ خودش یا طیف رنگ نزدیک به آن .

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو بلند با رنگ تیره شما را باریک تر نشان میدهد و همین باریکی بصری باعث بلندتر دیده شدن قدتان خواهد شد.

استفاده از مانتوهای بلند و گشاد برای افراد قدکوتاه ممنوع است. این مانتوها بر خلاف تصورتان قد شما را کوتاه تر نشان میدهد.

سایز مانتو افراد قدکوتاه باید دقیقا فیت بدن و حتی کمی چسبان باشد. مانتوی سایز شما خطوط بدنتان را برجسته کرده و شما را با ریکتر نشان میدهد.

طرح مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه

شما نباید از مانتوهایی که طرح برجسته و شلوغ دارند استفاده کنید. بهتر است مانتوهایی که طرح سبک و ظریف دارند را انتخاب نمایید.

یکی از بهترین طرح هایی که خانم های قدکوتاه میتوانند برای استایل خود استفاده کنند طرح راه راه عمودی است. طرح راه راه عمودی شما را باریک تر و کشیده تر نشان میدهد.

ضمن این که میتوانید از مانتوهایی استفاده کنید که برش های عمودی دارند.برش های عمودی هم استایل شما را کشیده تر ناشن میدهد. سارافن های راه راه انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

مانتو کمربند دار

بهترین مدل کمربندی که میتوانید به عنوان مانتو برای افراد قد کوتاه استفاده کنید، کمربندهای باریک و ظریف همرنگ مانتو است.

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

این مدل کمربندها باعث میشود که پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شود. اگر مانتو جلو باز میپوشید میتوانید از این نوع کمربند روی شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید.

ضمن این که هر چه کمربند را بالاتر ببندید ، پاهای شما بلندتر به نظر میرسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده خواهد شد.

تا حد ممکن به هیچ عنوان از کمربندهای عریض و کلفت برای مانتوهای بلند استفاده نکنید زیرا تمام تلاش شما برای بلندتر به نظر رسیدن را از بین خواهد برد.

آیا مانتو بلند برای افراد قد کوتاه مناسب است؟

امروزه طراحان لباس٬ تمام گروه‌های موجود در جامعه اعم از افراد کوتاه قد، رنگین پوست، پلاس‌سایز و… را حین طراحی محصولات خود در نظر می‌گیرند.

مطمئنم که شما با هر فرم بدنی که دارید تا حدودی موفق شده‌اید که استایل دلخواه خود را داشته باشید. اگر قد کوتاهی دارید، مهم است که از نکات مربوط به ساخت استایل خود خبر داشته باشید. برای مثال بدانید آیا مانتو بلند برای افراد کوتاه قد مناسب است؟

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

ما می‌خواهیم همیشه ظاهر جذابی داشته باشیم و استایلی برای خود بسازیم که ما را به بهترین حالت نشان دهد.

اگر قد کوتاهی دارید، نگران ساخت استایل خود نباشید. مطمئنم شما خانم‌های زیادی را می‌بینید که قد کوتاه یا متوسطی دارند اما با کمک ترفندهایی قد خود را بیشتر از اندازه‌ای که هست، نشان می‌دهند.

مانتو بلند تک رنگ برای افراد کوتاه قد

یکی از روش‌های ساده برای بلندتر به نظر رسیدن شما استفاده از یک رنگ در کل ست روزانه‌تان است.

معرفی انواع کلاه ترند بهار و تابستان 1401 + تصاویر

یعنی استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شالی به رنگ مانتو. شما می‌توانید اکسسوری‌های استایل خود را از کیف، کمربند و روسری را نیز به رنگ مانتو انتخاب کنید.

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

برای مثال از مانتو با کمربند طوسی، شلوار و روسری طوسی برای ساخت استایل خود استفاده کنید. این آیتم‌ها می‌توانند عینا هم‌رنگ باشند یا در یک طیف نزدیک به هم قرار داشته باشند.

مانتو بلند تیره برای افراد کوتاه قد

رنگ تیره بهترین رنگ در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد به نظر می‌رسد. علت اینکه رنگ تیره را پیشنهاد می‌کنیم، این است که با پوشیدن مانتو تیره شما لاغرتر به نظر می‌رسید. این لاغری تاثیر زیادی در باریک دیده شدن شما نیز دارد.

بنابراین اگر مانتویی شما را باریک‌تر نشان دهد، قد شما نیز بلندتر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید این ایده را با ترفند قبلی با هم در استایل‌تان به کار ببرید.

یعنی یک استایل سر تا پا تیره برای خود بسازید. از جمله رنگ‌های تیره که می‌توانید استفاده کنید، رنگ‌های مشکی، آبی تیره و سبز جنگلی است.

مانتو بلند چسبان برای افراد کوتاه قد

پوشیدن مانتوهای بلند و اورسایز ممنوع! یکی از نکاتی که به هنگام خرید مانتو بلند برای خانم‌های کوتاه قد باید مورد توجه قرار گیرد، این است که سایز مانتو بلند باید دقیقا فیت تن و حتی کمی چسبان باشد.

زیرا مانتوی فیت تن خطوط بدن‌تان را برجسته می‌کند و شما باریکتر دیده می‌شوید. بنابراین از پوشیدن مانتوهای بلند اورسایز خودداری کنید، زیرا زیرا خطوط بدن شما محو خواهند شد و بر خلاف تصورتان نه تنها قد شما را بلندتر نشان نمی‌دهد بلکه باعث می‌شود، جثه شما ریز نقش و کوچک‌تر به نظر آید. بنابراین به حجم آیتم انتخابی دقت کنید.

طرح مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

استفاده از مانتوهایی با طرح برجسته و شلوغ را کنار بگذارید. شما می‌توانید مانتوهایی را انتخاب کنید که سبک و ظریف هستند.

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

طرح پیشنهادی در انتخاب مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، طرح راه‌راه عمودی است. زیرا طرح راه‌راه عمودی باعث می شود، شما باریک تر و کشیده‌تر به نظر برسید. هرچه طرح راه‌راه عمودی مانتوی شما باریک‌تر باشد، قد شما نیز بلندتر دیده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از مانتوهای بلندی استفاده کنید که در آن‌ها از برش‌های عمودی استفاده شده است، زیرا همان تاثیر را در نمایش قد شما خواهد داشت.

مانتو بلند کمربنددار برای افراد کوتاه قد

بهترین مدل کمربند برای بستن روی مانتو بلند استایل خانم‌های کوتاه قد، کمربند باریک و ظریفی است که همرنگ مانتو شما باشد.

این مدل کمربندها باعث می‌شوند که پاهای شما بلندتر و کشیده‌تر دیده شوند. اگر مانتو جلو باز می‌پوشید، می‌توانید از این کمربندها برای شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید.

برای مثال اگر پیراهنی دارید که می‌خواهید آن را در زیر مانتو جلوباز خود بپوشید و در ناحیه کمر کمی گشاد است، بهتر است با یک کمربند مناسب آن را سفت ببندید. در ضمن هر چه کمربندها را بالاتر ببندید، اندازه پاهای شما بلندتر به نظر می‌رسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده می‌شود.

تا حد امکان برای مانتوهای بلند از کمربندهای عریض و کلفت استفاده نکنید زیرا تمام تلاش‌های شما را برای قد بلندتر به نظر رسیدن به باد خواهد داد. در ساخت استایل باید همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که از آیتم‌های بزرگ و حجیم دوری کنید زیرا باعث می‌شوند شما ریز نقش و کوتاه‌تر دیده شوید.

معرفی مدل های جدید و لاکچری شومیز دخترانه جدید + تصاویری از جدیدترین مدل های شومیز

روسری ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در پوشش خانم‌های ایرانی در فضای بیرون منزل روسری یا شال می‌باشد. یکی از تصورات غلط در زمینه‌ی پوشش روسری و شال مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد، استفاده از آیتم‌های با اندازه کوتاه می‌باشد.

پیشنهاد ما استفاده از روسری و شال‌های بلند در کنار مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد است، چرا که بلندی این آیتم‌ها روی لباس شما سبب می‌شود، قد شما بلندتر به نظر برسد.

روسری‌های بلند با ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما را بلندتر نشان می‌دهند. بنابراین آیتمی را انتخاب کنید که ویژگی صورت شما مانند رنگ چشم‌های‌تان را برجسته کند. برای مثال اگر چشم‌های شما قهوه‌ای است، می‌توانید به سراغ استفاده از روسری یا شال به همین رنگ بروید.

مانتو برای افراد قد کوتاه مانتو برای افراد قد کوتاه

کفش ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

خانم‌هایی که قد نسبتا کوتاهی دارند باید کفش‌هایی بپوشند که آنها را قدبلندتر نشان می‌دهد. از این رو کفش مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کفش های پاشنه بلند و نوک تیز می‌باشد.

همچنین شما می‌توانید از چکمه‌های بلند برای بلندتر نشان دادن پاهای خود استفاده کنید. اگر با کفش های پاشنه بلند مشکل دارید و احساس ناراحتی می‌کنید، می‌توانید به سراغ صندل یا کفش‌های لژدار، پاشنه تخم مرغی و رنگ پوست بروید.

شلوار ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

ترفندی که برای پوشیدن شلوار با مانتو بلند پیشنهاد می‌شود این است که بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما کشیده‌تر به نظر برسید.

از جمله مدل شلوارهای مناسب برای استایل افراد کوتاه قد می توان به شلوارهای راسته، دمپا گشاد و فاق بلند اشاره کرد. از پوشیدن شلوارهای مام استایل در استایل خود دوری کنید زیرا شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.

کیف ست مانتو بلند برای افراد کوتاه قد

یکی از اکسسوری‌های که شما بعد از انتخاب مانتو، شلوار و … برای تکمیل استایل خود به سراغ آن می‌روید، کیف است.

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که کیف مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کدام است؟ در انتخاب کیف فقط باید دقت کنید که ابعاد کیف شما بزرگ نباشد، زیرا باعث ریز نقش به نظر رسیدن شما می‌شود.

شما باید از کیف‌های کوچک و ظریف استفاده کنید تا برقراری تعادل در استایل شما با سایر آیتم‌ها رعایت شود. نکته‌ای که در انتخاب اکسسوری برای استایل خانم‌های کوتاه قد وجود دارد این است که تا حد ممکن از اکسسوری‌ها (مانند زیورآلات) در اندازه ظریف و کوچک استفاده کنند.

در انتخاب مانتو به چه چیزی باید دقت کرد؟

یکی از چیزهایی که باید در انتخاب مانتو به آن دقت کنید، اندام و قدتان است. انتخاب بلندی مانتو با قد شما رابطهٔ عکس دارد. اگر قدتان کوتاه است سعی کنید از مانتوهای کوتاه دوری کنید. اما اگر قد بلندی دارد، مانتوهایی که بلندیشان تا زانوی شماست برازنده خواهد بود.

کیف مناسب با مانتو بلند برای استایل خانم‌های کوتاه قد کدام است؟

در انتخاب کیف فقط باید دقت کنید که ابعاد کیف شما بزرگ نباشد، زیرا باعث ریز نقش به نظر رسیدن شما می‌شود.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

13 بهمن 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *