افتتاح حساب ترکیه
مدل ابرو پهن

مدل ابرو پهن  اسپرت امروزه در بین زنان و دختران ایرانی رواج پیدا کرده است. از آنجایی که ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره و آرایش شما دارد ما در گروه زیبایی شادمگ چندین مدل زیبا از باروی پهن را با شما به اشتراک گذاشته ایم و نکاتی را در این خصوص به شما ارائه کردیم.

ابرو پهن

ابروها در زیبایی چهره نثش بسیار مهمی را ایفا می کنند. مدل ابروها تنوع بسیار زیادی دارد و در هر سال جدید این مدل ها رنگ تازه ای به خود گرفته و تغییر می کنند. اگر جزو دنبال کنندگان مد و فشن باشید، حتما می دانید که گذشت زمانی که ابروهای زنانه باریک مد بود. در حال حاضر مدل ابرو پهن جای ابروهای نازک را گرفته و به مُد روز تبدیل شده است. مدل ابرو پهن چهره را طبیعی و دخترانه تر نشان می دهد.

مدل ابرو پهن

در ادامه این بخش جدیدترین انواع مدل ابرو پهن را فراهم آورده ایم. تا پایان با ما همراه باشید و این ایده های جدید را یاد بگیرید.

در چند سال اخیر، ابروی پهن و پرپشت، به ترند روز تبدیل شده است. بسیاری از بانوان از طریق روش های متد روز مانند میکروبلیدینگ و یا فیبروز، ابروهای خود را پر و پهن میکنند تا جذاب تر شوند.
مدل ابرو پهن مدلی اسـت کـه این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. ابروی پهن هم مدل های مختلفی دارد که هر کدام تأثیر زیادی در آراستگی چهره دارد. دقت کنید که اگر این مدل ابرو بـه درستی انتخاب شود می تواند چهره‌ي شـما را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد.

انواع مدل ابرو پهن و کوتاه

یکی از زیباترین مدل ها، مدل ابرو پهن و کوتاه است که خانم های جوان از آن استقبال ویژه ای می کنند. در این مدل ابرو قبل از رسیدن به انتهای چشم به پایان می رسد. نکته مثبت مدل ابرو پهن و کوتاه که باعث شده طرفداران زیادی هم پیدا کند، این است که چهره شما را بازتر می کند و به چشم های شما فرم و حالتی زیبا می دهد.

البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که در این مدل از آن جایی که ابروها کوتاه است، غالبا چشم ها کوچکتر به نظر می رسند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صورت بیضی دارید، باید بدانید که این مدل ابرو می تواند، برایتان بهترین و ایده آل ترین گزینه باشد. ولی اگر صورت دراز و کشیده ای دارید، بهتر است از انتخاب مدل ابروهای با قد کوتاه صرف نظر کنید. در ادامه مدل های جذاب ابرو پهن و کوتاه را مشاهده می کنید و می توانید از این تصاویر ایده بگیرید.

مدل ابرو پهن

مدل ابرو پهن و بلند

مدل ابرو پهن و بلند یکی از جذاب ترین مدل های ابرو به شمار می رود که به خوبی می تواند زیبایی صورت شما را چندین برابر کند. مهم ترین نکته ای که در انتخاب این مدل ابرو باید توجه داشته باشید، این است که هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می آیند. بنابراین اگر صاحب چشم های ریزی هستید، حتماً این مدل د را انتخاب کنید. تصاویر زیر جدیدترین مدل ها هستند که هر کدام می توانند ایده خوبی برای انتخاب بهترین مدل ابرو باشند.

مدل ابرو پهن و صاف

مدل ابرو پهن و صاف یکی دیگر از مدل های ابرو پهن است. در این مدل ابرو هیچ قوسی ندارد و ابتدا و انتهای آن، در تمام سطح صاف است. بی شک اکنون تصور می کنید که وقتی در این مدل ابرو هیچ قوس و انحنایی ندارد، پس زیبا و جذاب هم نخواهد بود. اما بر خلاف آن گونه که به نظر می رسد، مدل ابرو پهن و صاف به خوبی بر روی صورت هر فردی می نشیند و به آن زیبایی و جلوه خاصی می‌بخشد.

مدل ابروی پهن و صاف بسته به سلیقه‌ شما می تواند کوتاه یا بلند باشد. نکات گفته شده در دو مدل پیشین می تواند شما را در انتخاب کوتاه بودن یا بلندی ابروهایتان راهنمایی نماید. با این مدل فرم صورت بیضی تر و کوتاه تر به نظر می رسد. به همین دلیل این مدل ابرو برای آن دسته از افرادی که صورت های لاغر و کشیده دارند، بسیار مناسب است، زیرا این فرم چهره را گردتر نشان می دهد.

مدل ابرو پهن

مدل ابروی اسپرت

در میان مدل های ابرو این روزها اغلب دختر خانم های جوان از ابروهای اسپرت استقبال می کنند. در این مدل با این که ابروها ساده و طبیعی به نظر می رسند، اما با این وجود می تواند، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره ببخشد.

شما هم اگر می خواهید، چهره تان جوان و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد، پیشنهاد ما مدل ابرو پهن اسپرت می باشد. دقت داشته باشید که در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می شود. نکته مثبت این مدل ابرو این است که بر روی صورت همه افراد با هر فرم و حالتی زیبا به نظر می آید.

مدل ابرو با میکروبلیدینگ

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ابروهای کم پشت، نازک و ناقرینه ای دارید و این مسئله به شدت شما را آزرده خاطر کرده و به دنبال آن خواهان داشتن ابروهایی پهن و زیبا هستید، باید بدانید که به کمک میکروبلیدینگ می توانید، ابروهایی پهن داشته باشید. میکرو بیلیدینگ که از جدیدترین و بروزترین روش های تتو ابروست، این روزها در میان خانم ها فارغ از هر سن و سالی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

روش شستن عمقی بیوتی بلندر و انواع اسفنج های آرایشی

مدل ابرو پهن

حتما می دانید که روش های بسیار زیادی برای داشتن ابروهایی پر و ضخیم وجود دارد، از روش های طبیعی گرفته تا کمک گرفتن از سایه و ژل ابرو. که در میان آن ها بی شک میکروبلیدینگ جزو بهترین هاست. در این روش با ابزاری برای شبیه سازی موهای طبیعی در ابروهایتان خط های مو مانند می کشند.

حتی اگر عمق آن به اندازه تاتو معمولی نباشد ، اما باز هم تاتو است زیرا رنگدانه زیر پوست کاشته می شود.

کوتاه یا بلند بودن مدل ابرو پهن و صاف

شاید یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از خانم ها را به خود درگیر کرده این باشد که مدل ابرو پهن و صاف را به صورت کوتاه یا بلند انتخاب کنند؟ اولین گام برای انتخاب کوتاه یا بلند بودن ابرو پهن صاف تشخیص فرم صورت خود می باشد.

بهتر است بدانید به هر اندازه که ابروی شما کشیده ‌تر و بلندتر باشد چشم های شما درشت ‌تر به نظر خواهد آمد. استفاده از ابرو بلند و پهن و کشیده‌ بهترین گزینه برای کسانی است که دارای چشمان ریزی هستند.

همچنین انتخاب ابروی کوتاه و پهن مناسب افرادی است که فرم چشم های آنها رو به پایین است. یا دارای پشت چشم تقریبا بلندی می باشند. از طرفی افرادی که دارای چشم های دور از هم هستند بهتر است مدل ابروی کوتاه و پهن را انتخاب کنند. انتخاب این مدل ابرو برای این افراد چهره را جوان تر و چشم ها را برجسته نشان می دهد.

مدل ابرو پهن

مدل ابرو پهن و صاف برای چه کسانی مناسب تر است؟

از آنجا که مدل ابرو پهن و صاف چهره را طبیعی و دخترانه ‌تر نشان می دهد، از اینرو برای دختران جوان مناسب ‌تر می باشد. مدل ابروی نازک سن را بالاتر نشان می دهد و برای دختران جوان گزینه مناسبی نیست. دختر خانم هایی که دارای ابروهای نازکی هستند می توانند با روش های مختلفی همچون هاشور، کاشت و تتو مدل ابرو پهن و صاف را برای ابروهای خود انتخاب کنند. اگر می خواهید چهره ای نچرال و زیبا را داشته باشید بهتر است مدل ابرو پهن و صاف را برای ابروهای خود انتخاب نمایید.

مدل ابروی مناسب برای صورت های دایره یا گرد

امروزه یکی از نکاتی که در انتخاب مدل ابروی مناسب به افراد کمک می کند انتخاب مدل بر اساس فرم صورت می باشد.استخوان گونه در افرادی که دارای صورت گرد یا دایره ایی هستند برجسته نبوده و هیچ لبه اصلی یا زاویه ای در این نوع چهره ها دیده نمی شود. افرادی که دارای این نوع فرم صورت هستند

مدل ابرو پهن

بهتر است ابروی هشتی و یا رو به بالا را انتخاب کنند. این افراد نباید ابروهای خود را به صورت هلال آرایش کنند. افراد دارای صورت گرد بهتر است برای ابروهای خود قوس و زاویه ایجاد نمایند.

مدل ابروی برای صورت های مثلثی

افرادی که دارای چانه کوچک و تیز و پیشانی باریک هستند فرم صورت آنها مثلثی می باشد. در این افراد عریض ترین قسمت صورت گونه ها است. بهترین مدل ابرو برای افرادی که دارای صورت مثلثی هستند ابروهای رو به بالا و دنباله دار می باشد. این افراد بهتر است ابروهای صاف و بی حالت را انتخاب نکنند. زیرا فرم صورت آنها را بی حال و خسته نشان می دهد.

مدل ابروی مناسب صورت های مربع

فک افراد دارای صورت مربع کاملا زاویه دار می باشد. اینگونه افراد دارای فک، گونه ها و پیشانی تقریبا برابری می باشند. فک افراد در این مدل صورت پهن تر و برجسته تر است. خانم هایی که دارای صورت مربع شکل هستند بهتر است ابروهای کوتاه را انتخاب نکنند. زیرا این مدل عرض صورت آنها را بیشتر نشان می دهد.

این خانم ها برای زیباتر نشان دادن صورت خود بهتر است ابروهای خود را بلندتر بگیرند. و به آن کمی قوس دهند. ابروهای حالت دار و رو به بالا بهترین گزینه برای این افراد به شمار می آید.

مدل ابرو پهن

ابروی مناسب صورت های مستطیل شکل

بهتر است بدانید کسانی که دارای پیشانی بلندی هستند و طول صورت آنها از عرض آن بلندتر می باشد فرم صورت آنها مستطیلی می باشد. مدل ابروی مناسب برای این خانم ها مدل ابرو پهن و صاف است. این افراد بهتر است مدل های هلالی یا شکسته را انتخاب نکنند، زیرا برای فرم صورت آنها مناسب نیست.

ابروی مناسب صورت های بیضی شکل

در افراد با صورت های بیضی شکل بخش پایینی نسبت به بخش بالایی بلندتر است. افرادی که دارای فک گرد و پیشانی پهن بوده و طول صورت آنها از عرض آن بیشتر است. این خانم ها بهتر است مدل های ابرویی را انتخاب کنند که در قسمت ۲/۳ متمایل به پایین یا به سمت گوشه های صورت باشد. همچنین به هیچ وجه نباید ابروهایی را با مدل هشتی و رو به بالا انتخاب کنند. بهتر است بدانید فرم صورت بیضی یک فرم ایده آل و مناسب می باشد.

مدل ابروی مناسب برای صورت های با فرم قلبی

اگر فرد دارای چانه تیز و پیشانی بلند و پهن باشد فرم صورت او قلبی است. بهترین فرم ابرو برای افرادی که دارای صورت هایی با فرم قلبی هستند مدل ابرو پهن و صاف است. اینگونه افراد نباید ابروهای زاویه دار را انتخاب کنند. چرا که پهنی پیشانی و باریکی چانه آنها بیشتر نمایان می شود.

مدل ابرو پهن و صاف بهترین گزینه جهت صورت های کشیده

بهترین گزینه برای افرادی که دارای صورتی کشیده هستند مدل ابرو پهن و صاف است. در واقع این نوع صورت ها با این مدل ابرو زیباتر دیده می شوند. خانم هایی که دارای صورت کشیده هستند به هیچ وجه نباید مدل ابروهای شکسته و یا هلالی را برای ابروهای خود انتخاب کنند.

مدل ابرو پهن

کاشت ابروی پهن

کاشت ابرو یکی از عمل‌های غیر تهاجمی زیبایی محسوب می‌شود. برای این منظور باید به یک کلینیک مجهز به تجهیزات کاشت مراجعه کرده و از پزشک متخصص و مجرب در این حوزه بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد. از آنجایی که کاشت ابرو به ظرافت و دقت بالایی نیاز دارد حتما در انتخاب کلینیک و پزشک خود دقت کنید تا در آینده از کرده خود پشیمان نشوید. عملیات کاشت ابروی پهن شباهت بسیار زیادی به فرآیند کاشت موی سر دارد. به صورت که کلیت کار را می‌توان به سه مرحله اساسی زیر دسته‌بندی کرد:

یه خانم زرنگ آرایش مورد علاقه آقايون رو می شناسه !

آماده‌سازی بانک مو و سپس برداشت فولیکول‌ها از بانک مو (طبق روش کاشت ابرو انتخاب شده)
آماده‌ سازی فولیکول‌های برداشت شده زیر میکروسکوپ مخصوص
آماده‌سازی ابرو و تعیین خط ابرو و سپس کاشت فولیکول‌های آماده شده در ناحیه مشخص شده (طبق روش کاشت ابرو انتخاب شده)

کاشت ابرو پهن به عنوان یک گزینه محبوب برای بسیاری از زنانی که دچار ریزش موهای ابرو هستند مورد استفاده قرار می گیرد. عمل زیبایی پیوند ابرو همچنین می تواند ابروهایی را که از چگالی، ضخامت و تعریف کافی برای دستیابی به نتایج زیبایی شناختی مطلوب برخوردار نیستند، تقویت کند.در حین عمل پیوند ابرو پهن، فولیکول های موهای بیمار بطور جداگانه از قسمت پشت سر استخراج می شود. پیوندها به طور معمول در قسمت داخلی ابرو استفاده می شود. هر پیوند مو به دقت تهیه می شود و سپس با دقت در قسمت های ریزش مو در ناحیه ابرو قرار می گیرد.

مدل ابرو پهن

مراقبت های بعد از پیوند ابرو به صورت پهن

برای اینکه بتوان بعد از انجام عملیات کاشت ابروی پهن به بهترین نتیجه ممکن رسید باید مراقبت‌های بعد از آن را جدی گرفت. اهمیت این کار به قدری بالا است که در صورت عدم جدی گرفتن آن کل زحمات شما از بین خواهد رفت.

چند مورد از مهم‌ترین مراقبت های بعد از پیوند ابرو به صورت پهن در زیر آورده شده است:

حتما داروهای تجویز شده توسط پزشک را با جدیت و دقت کامل مصرف کنید
همواره بدن خود را با نوشیدن مصرف زیاد مایعات هیدراته نگه دارید.
مصرف میوه‌هایی نظیر آناناس سبب می‌شوند تا دوره نقاهت کوتاه و بدون عارضه‌ای ا سپری کنید.
هرگز تا بهبودی کامل هیچ گونه دارویی را حتی ویتامین، به صورت خودسر و بدون مشورت با پزشک مصرف نکنید.
مصرف نوشیدنی‌های الکل‌دار و مصرف دخانیات را برای مدتی کنار بگذارید.

مدل ابرو پهن
از اصلاح یا رنگ کردن ابروهای خود تا مدت‌ها پرهیز کنید.
حتما در حین خواب دقت کنید تا صورت و به خصوص ابروهای شما با بالش در تماس نباشد. همچنین بهتر است در چند روز اول سر خود را کمی بالاتر از بدن خود نگه دارید.
سعی کنید تا بهبودی کامل در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
از رفتن به سونا، استخر و حمام زودتر از زمانی که پزشک مشخص کرده بپرهیزید.

زیبایی‌های ترندی ؛ مدل ابروی پهن طبیعی

مدل ابرو پهن، باریک، گرد،کوتاه و …روزی جزو ترندهای مهم زیبایی به حساب می آمدند و از آنجایی که این عضو صورت نقش بسیار مهمی در زیبایی و نوع آرایش دارد، در این روند تغییراتش مشهود است.
اما امروز کمتر خبری از ابروهای حالت دار و قاب گرفته است و بیشتر از پیش ابروهای پرپشت باب میلمان است و نه تنها دیگر به نظرمان بد و نامرتب نیستند بلکه شکلی مدرن و ترندی را به ما القا میکنند.
دنیای مدرن تمام تعاریف را به هم میریزد، استانداردها را جابه جا میکند و تعاریف جدید تری از زیبایی ارائه میدهد.
درواقع در دیگراستانداردی وجود ندارد و زیبایی شکل آزادانه تری به خود گرفته است.
اگر واقع بین باشیم، در دنیای مدرن یا باید برای بی نقص بودن زیر تیغ جراحی رفت و یا باید به صورت طبیعی زیبا بود!
درواقع این دو سیاه و سفیدند و از زمین تا آسمان فرقشان است!

مدل ابرو پهن

نكته

در صورتی که طرفدار طبیعی بودن هستید باید بگویم که این سال ها سال شماست.
چون این روزها زیبایی های طبیعی بیش از پیش طرفدار دارند.
برای قدم اول نیاز به سعی و تلاش زیادی ندارید،ظاهر خود را رها کنید و از زیبایی خودتان لذت ببرید.
دیگر سعی نکنید مدل ابروی خود را تغییر دهید زیرا تمام استایل ها و آرایش های مدرن به شما کمک می‌کنند تا از صورت طبیعی خودتان لذت کافی را ببرید.

ابروی طبیعی مناسب چه صورت هایی است؟

برای اینکه پیرو ترندهای طبیعی یاNATURAL باشید باید به این عقیده برسید که اجزای صورت و بدن به طور طبیعی زیبا هستند و نیاز به دستکاری ندارند و همچنین این باور را داشته باشید که اجزای صورت به طور طبیعی با هم هماهنگی دارند.

با این تفکر به این نتیجه میرسیم که ابروی طبیعی و به اصطلاح برداشته نشده مناسب تمام صورت هاست و هرکسی با هر فرم صورتی میتواند از این قانون پیروی کند.
شاید بگویید که اینطورها هم نیست و کسانی که چشم و ابروی نزدیکی دارند، ابروهای پهن و پرپشت آنقدرها هم بهشان نمی آید؛ اما اینطور نیست!
زیبایی نسبی است و باید و نبایدی ندارد.این مدل ابرو برای تمام صورت ها مناسب است.

مدل ابرو پهن

با ابروی طبیعی چه آرایشی داشته باشیم؟

اگر می‌خواهید صورتتان نیز همانند استایلتان از ترندهای روز پیروی کند باید به همان اندازه ترندهای زیبایی را نیز دنبال کنید.
وقتی ابروهای طبیعی و پرپشت دارید مکمل آرایش شما هایلایتر ها هستند.
معمولا با این مدل ابرو، در کنار هایلایتر، سایه های تک رنگ یا رژلب های تیره استفاده میشود.
همچنین مژه های بلند و پرپشت نیز کامل کننده این ابروها هستند.

چگونه ابروی طبیعی و در عین حال تمیزی داشته باشیم؟

صد درصد به این فکر میکنید که حالا این ابروهای شلخته و پرپشتم را چطور آرایش کنم؟
زیاد سخت نیست اما اول باید کمی دستی به سرو رویشان بکشید!شما میخواهید صورت طبیعی داشته باشید نه یک صورت پرمو و شلخته!
یادتان باشد که قرار است فقط به ابروهایتان دست نزنید اما باید حواستان به موهای دور ابرو و پیشانی اتان باشد.
سعی کنید تا جایی که میتوانید دور کمان و اگر مایل بودید وسط ابروهایتان را تمیز کنید.

جذاب ترین و زیباترین رنگ رژلب ترند 1403 که حسابی دلبری می کنه

نكته

اگر صاحب این ابروها هستید،موچین برای شما ابزار مناسبی نیست!

مدل ابرو پهن
تجربه ثابت کرده است که برداشتن موهای ابرو یا باعث از بین رفتن تار موی آن میشود یا رشد آنها را کند میکند پس بهترین گزینه یک تیغ ابروی کوچک است که با آن بتوانید دور ابروهای خود را به راحتی تمیز کنید.
قیچی کوچک ابرو نیز جزو ملزوماتی است که داشتنش واجب است زیرا شما نیاز دارید که هراز چندگاهی تارموهای ابرویتان را کوتاه کنید.

اگر این نوع ابرو را انتخاب کردید، یکی از مهمترین وسایل آرایشتان شانه ابرو خواهد بود.
شانه ابرو مناسب این ابروها معمولا شبیه فرچه ماسکارا است، اگر پیدا کردن این فرچه ها برایتان سخت است میتوانید فرچه یک “ریمل” تمام شده را بردارید، بشویید و از آن استفاده کنید.
درواقع شما بغیر از یک قیچی، تیغ کوچک و یک فرچه ابرو به چیز دیگیری نیاز ندارید.

مدل ابرو پهن

روش های خانگی برايرشد سريع ابرو

1. ترکیب پیاز و عسل

در ابتدا شما به آب یک عدد پیاز و نصف قاشق چایخوری عسل احتیاج دارید.

این دو را به خوبی با هم ترکیب کنید و هرشب قبل از خواب کمی از این مواد را به ابروی خود بمالید و صبح با آب سرد آن را بشویید.

عصاره پیاز تاثیر بسزایی در رشد مو دارد. گوگرد موجود در پیاز، باعث بهبود گردش خون می شود وبه تولید کلاژن کمک می کند.

2. ترکیب روغن کرچک و روغن نارگیل

دو قطره روغن کرچک و یک قطره روغن نارگیل را به خوبی با هم ترکیب کنید و هرشب ابروهای خود با با این مواد به مدت دو دقیقه ماساژ دهید و بخوابید. سپس صبح ابروهای خود را با آب سرد بشویید.

مدل ابرو پهن

3. ترکیب نصف قاشق غذاخوری روغن نارگیل یا روغن بادام، یک قاشق غذاخوری روغن کرچک، 1 قاشق چایخوری ویتامین E

ابتدا روغن نارگیل یا روغن بادام و ویتامین E را با هم مخلوط کنید و سپس روغن کرچک را به آن اضافه و با برس تمیز ریمل آن را ابروهای خود بمالید. برای نتیجه ی دلخواه، این عمل را برای چند ماه تکرار کنید.

نکته: وقتی ابروهای خود را با روغن ماساژ می دهید، مواظب باشید که به چشم هایتان برخورد نکند. زیرا روغن ممکن است باعث تحریک چشم های شما بشود.

برای رشد سریع تر مو به سلامت و رژیم غذایی خود نیز توجه کنید و همچنین خوردن غذاهای مفید و ورزش را از یاد نبرید.

آموزش مدل ابروی پهن صاف

برای شروع کار ابتدا ابرو ها را به طرف بالا شانه میزنیم بعد با قیچی قسمت بیرون زده ابرو را به صورت صاف کات می کنیم به گونه ای شانه می زنیم که ابروها به طرف بالا بروند و هنگام شانه زدن دستمان را نگه نمی داریم تا موهای ابرو یک جا روی هم جمع نشوند .

سپس دوباره ابروهایی را که از خطی که می خواهیم ابرو را برداریم بیرون زده اند با قیچی به آرامی کات می کنیم از کات کردن بیش از حد موهای بالای ابرو خودداری کنید چون کوتاه کردن بی از اندازه ظاهری غیر طبیعی به ابروها می دهد وهمچنین با این فکر که نازک کردن ابرو باعث درشت تر دیده شدن چشم های شما می شود ابرو های خود را زیاد نازک نکنید چون این کار ظاهری متعجب به شما می دهد و درست کردن آن نیز کار دشواری است.

نکته دارای اهمیت و اساسی این است که قسمت تاج ابرو نباشد پایین تر از انتهای ابرو باشد این کار را می توانید با کات کردن بیشتر انتهای ابرو انجام دهید .

نکته قابل توجه برای برداشتن تاج ابرو

این است که تاج ابرو باید با تیغه بینی همسان باشند و آن را به صورت کاملا صاف با موچین برمی داریم ناقصی های ابرو را با مو های ریزی که دارد نگه می داریم و دست نمی زنیم .

مدل ابرو پهن

زیر ابرو برای برداشتن ابرو به صورت زیر صاف از ابتدا به سمت انتها برداشته می شود و طوری برداشته می شود که از انتها قوس پیدا نکند و بایسد تلاش کنیم تا جایی که می شود از پهنه ی تاج هم زیاد کم نشود و در عین حال ابرو به صورت کشیده باشد و دم ابرو نیز در نهایت به صورت مورب با گوشه چشم و در امتداد مورب آن باید باشد.

پس از اتمام کار با موچین و تمیز کردن ابرو با موچین به سراغ تیغ می رویم شکل گرفتن تیغ در دست مهم می باشد که درست گرفته شود تا کار آسان تر به انجام برسد و به این صورت باید باشد که تیغ را بین انگشت اول و سوم نگه می داریم و انگشت دوم را در بالای آن قرار می دهیم و توسط انگشت اول کمی به داخل فشار می دهیم تا قوس پیدا کند و بعد بوسیله ی تیغ به صورت صاف مو های اضافه را می زنیم .

( هنگام استفاده از تیغ مراقب دستان خود باشید تا آسیی نبینند و بهتر است با دست تخصصی این کار را انجام دهید که تسلط بیشتری روی آن دارید و همچنین بهتر است جلوی آینه با درشت نمایی زیاد باشید تا بتوانید به طور کامل کار خود و تارهای مو را واضح ببینید ) و پس از اتمام کار به سراغ ابروی دیگر بروید و این نکته را مد نظر قرار دهید که فاصله میان مو های ۲ ابرو باید به اندازه یک چشم باشد ک اگر کمتر باشد ظاهری اخمو و خشن به شما می دهد .

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

1 آذر 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *