افتتاح حساب ترکیه
تزریق ژل به صورت لاغر

مهمترین کاربرد تزریق ژل به صورت لاغر پرکردن چین و چروک و فرم دهی به صورت و پوست است و کاربرد دیگر آن تزریق ژل لب برای فرم دهی به لب ها برای پر کردن صورت است. به عنوان مثال، تزریق ژل به طور گسترده ای برای از بین بردن خطوط خنده، چین و چروک دور چشم و یا برای بزرگ کردن گونه و لب ها در زنان استفاده می شود.

اگر شما هم صورت لاغری دارید احتمالا به فکر تزریق ژل به صورت تان بوده اید. هر بار که کسی به فکر تزریق ژل می افتد معمولا با هدف از بین بردن چین و چروک صورت ناشی از بالا رفتن سن، پر تر شدن صورت، حجم دادن به صورت و البته جوان سازی پوست تصمیم به تزریق میگیرد. تزریق ژل لب به طور کلی یک روش سرپایی است که با داروهای بی حس کننده انجام می شود. این روش تا یک ساعت طول می کشد.  ممکن است تا یک هفته ناراحتی خفیف، کبودی و تورم داشته باشید.

تزریق ژل لب و گونه

نحوه تزریق ژل به صورت لاغر

ژل صورت موادی هستند که به پوست تزریق می شوند تا چین و چروک ها را صاف کرده و کمتر به چشم بیایندپس از کاهش تورم، ممکن است برای بهترین نتایج به تزریق لمسی نیاز داشته باشید. مدت زمان ماندگاری اثر بستگی به نوع چین و چروک و پرکننده و سایر عوامل دارد. تزریق ژل به صورت لاغر معمولاً برای افرادی که سیستم ایمنی سرکوب‌شده دارند یا داروهای رقیق‌کننده خون (ضد انعقادها) مصرف می‌کنند، استفاده نمی‌شود.

تزریق ژل به صورت لاغر مردان

تزریق ژل به صورت برای آقایانی که صورت های لاغری دارند نیز بسیار مورد توجه است. ژل ها به عنوان پرکننده های پوستی بسیار رایج هستند. هر سال در ایالات متحده، بیش از 3 میلیون نفر انتخاب می‌کنند که از پرکننده‌های پوستی استفاده کنند.

جهت تزریق ژل حتما باید به این نکات توجه داشته باشید:

  • سراغ کلینیک و پزشکی بروید که تخصص این کار را دارند. در صورتی که تزریق ژل توسط غیرمتخصصان انجام شود میتواند مضرات زیادی داشته باشد.
  • ارائه‌دهنده باید از بسته بندی مهر و موم شده با برچسب مناسب و مورد تایید استفاده کند.
  •  نوع محصولی که باید تزریق شود و خطرات احتمالی آن را بشناسید. بدانید هر محصولی که دریافت می کنید باید کجا تزریق شود. اگر سوالی دارید جحتما با پزشک خود مطرح کنید و شبهات را برطرف کنید.
  • ژل تزریقی را از هر منبعی خریداری نکنید چرا که این محصول مستقیما به بدن شما تزریق می شود و نباید غیر بهداشتی و نامطمئن باشد.

تزریق ژل به صورت لاغر خانم ها

نتیجه فوری و سرع ژل یکی از دلایلی است که خانم ها تزریق ژل به صورت لاغر خود را انتخاب می کنند. بسیاری از افراد فوراً نتایج ژل های پوستی را مشاهده می کنند. تزریق‌ها معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد و می‌توانید آن‌ها را مستقیماً در مطب ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی خود انجام دهید. از آنجایی که این یک درمان غیرجراحی است، زمان بهبودی حداقل ترین حالت ممکن  است.

بسته به نوع پرکننده، نتایج می تواند ماه ها یا حتی سال ها باقی بماند. برخی از پرکننده ها بیش از دو سال کار می کنند. پرکننده‌های پوستی معمولاً نسبت به روش‌های جراحی انتخابی ارزان‌تر هستند. برای نتیجه بهتر پیشنهاد می شود همزمان با تزریق ژل به صورت، حجم دهی و فرم دهی با تزریق ژل لب نیز انجام شود.

تزریق ژل به صورت

مراحل تزریق ژل به صورت لاغر

روش تزریق ژل به صورت لاغر شامل مراحل زیر است:

  1. ارزیابی چهره: اگر بخواهید از ژل بسته‌بندی شده استفاده کنید، پزشک متخصص، ظاهر و رنگ پوست شما را ارزیابی می‌کند و نواحی از صورت شما را که قرار است تقویت شود، بررسی می‌کند. نقاط استراتژیک روی صورت شما ممکن است به عنوان محل تزریق مناسب برای ژل مشخص شوند. ممکن است از نواحی تحت درمان عکس گرفته شود.
  2. پاکسازی : محل های تزریق با یک عامل ضد باکتری پاک می شود. درد در محل تزریق ممکن است با استفاده از ابزار بسیار سرد برای خنک کردن پوست، پماد بی حس کننده برای بی حس کردن پوست یا تزریق بی حسی موضعی بهبود یابد. بدون درد نیست اما  درد تزریق معمولا به راحتی قابل تحمل است.
  3. تزریق: تزریق معمولاً در هر محل فقط چند لحظه طول می کشد. فرآیند تزریق، ماساژ و ارزیابی نتیجه انجام می شود و در صورت نیاز ژل بیشتری  اضافه می شود. بسته به تعداد مناطقی که باید درمان شوند، کل فرآیند ممکن است به مدت 15 دقیقه یا تا یک ساعت طول بکشد.
  4. پاکسازی مجدد: ممکن است برای کاهش تورم و کاهش ناراحتی، کیسه یخ به شما پیشنهاد شود. اگرچه ممکن است این ناحیه برای یک یا دو روز کمی حساس باشد، اما معمولا آنقدر دردناک نیست که نیاز به دارویی داشته باشد.

به طور کلی توصیه می‌شود که برای به حداقل رساندن تورم و کبودی، در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول از فعالیت بدنی شدید اجتناب کنید. حتماً قبل از برنامه ریزی تزریقات، برنامه بهبودی خاص خود را با پزشک خود در میان بگذارید. ظاهر اولیه شما پس از درمان با هر پرکننده پوستی ممکن است شامل موارد زیر باشد: ظاهری “بیش از حد پر” در مناطق تحت درمان، تورم یا کبودی از خفیف تا شدید، بی حسی یا قرمزی موقت، توده های قابل لمس یا نواحی سخت در محل های تزریق و یا یک واکنش آلرژیک همراه با کهیر و تورم.

تزریق ژل به صورت لاغر چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل با صورت لاغر معمولا با هدف حجم  دهی و فرم دادن به لب ها، افزایش حجم چانه و لب و یا مثل همه برای پر کردن جای چیت و چروک  استفاده می کنند که بسیار هم موثر و نتیجه بخش است.

ماندگاری تزریق ژل به صورت لاغر

با توجه به تفاوت شرایط هر فرد ، برند ژل تزریقی، محل تزریق و میزان تزریق ماندگاری نیز متفاوت است. اما به طور میانگین ماندگاری تزریق ژل به صورت  ۶ الی ۱۲ ماه است. هر چند در بازار ژل هایی با ماندگاری  چند ساله نیز به فروش می رسد.

 

پرسش های متداول:

تزریق ژل یا چربی برای چه کاری مناسب است؟

پرکننده های پوستی یک راه عالی برای بهبود ظاهر پوست شما هستند. می توانید لب های نازک را حجیم کنید، خط فک خود را تغییر دهید یا چین و چروک های ناخواسته را صاف کنید. ظاهری جوان و سالم به پوست شما می دهند.

بوتاکس بهتر است یا تزریق ژل؟

در مقایسه با بوتاکس، پرکننده های پوستی به همان اندازه موثر هستند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

2 آذر 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *