افتتاح حساب ترکیه

تا همین چند سال پیش اکثر افراد پوست بدن خود را با استفاده از صابون می شستند. اما مواد صابونی باعث خشکی بیش از حد پوست می شود و این مساله می تواند التهاب و حساسیت های پوستی را به دنبال داشته باشد!

به همین دلیل اکثر متخصصان پوست توصیه می کنند برای شستشوی بدن خود از یک شامپو بدن مناسب و با کیفیت استفاده کنید. امروزه برندهای بسیاری به تولید شامپو بدن می پردازند که شما می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

اما در صورتی که به دنبال بهترین شامپو بدن های ایرانی می گردید حتماً در ادامه همراه ما باشید. در این مقاله به معرفی برخی از باکیفیت ترین شامپو بدن های ایرانی برای پوست خشک و چرب می‌پردازیم و ویژگی های این محصولات را شرح می دهیم.

بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست خشک

اگر پوست خشک و حساسی دارید از بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست خشک استفاده کرده و به این صورت باعث پاکسازی و رطوبت رسانی به پوستتان شوید.

خوشبختانه قیمت شامپو بدن های ایرانی نسبت به نمونه های خارجی بسیار ارزان است. برای مثال می توانید محصولات دیپ سنس ، وچه، آردن، فولیکا و… را امتحان کنید که همگی از کیفیت بالا و قیمت مناسب برخوردارند. در ادامه به معرفی کامل این محصولات می پردازیم.

شامپو بدن دیپ سنس مدل شیر و عسل

از نظر بسیاری از مصرف کنندگان بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست خشک ، شامپو بدن دیپ سنس مدل شیر و عسل است. این محصول از ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، عصاره عسل، روغن آملا و پروتئین شیر تشکیل شده که باعث حفظ رطوبت پوست شده و از ایجاد حس کشیدگی و خشکی پوست جلوگیری می کنند.

این شامپو بدن ایرانی پوست بدن را به طور کامل از آلودگی و چربی اضافه پاک کرده و باعث تغذیه و خوشبو شدن بدن می شود.

کود اوره برای درخت هلو

شامپو بدن وچه

اگر به دنبال بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست حساس و خشک می گردید، حتماً شامپو بدن وچه را امتحان کنید. این محصول حاوی عصاره گل یاس شیروانی، آلوئه ورا، گل ساعتی و پروپولیس است که باعث آبرسانی و تامین رطوبت پوست می شوند.

همچنین در این شوینده از مواد صابونی و سولفات استفاده نشده و به همین دلیل از خشکی و احساس کشیدگی پوست جلوگیری می شود.

شامپو بدن وچه دارای قدرت پاک کنندگی بالایی است و با تنظیم چربی پوست از ایجاد جوش در پوست بدن جلوگیری می کند. این محصول بدون انجام تست حیوانی تولید شده است؛ بنابراین استفاده از آن به دوستداران حیوانات توصیه می شود.

لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آردن سری Atopia مدل Dry Relief

افرادی که پوست خیلی خشک و دهیدراته دارند بهتر است از بهترین شامپو بدن ایرانی که توسط برند آردن تولید می شود، استفاده کنند.

لوسیون شوینده و مرطوب کننده بدن آردن به طور ویژه برای پوست های خشک و خیلی خشک تولید شده و باعث درمان التهاب، خشکی و حساسیت پوست بدن می شود.

در این لوسیون شوینده از مواد مغذی و آبرسان پوست مانند هیالورونیک اسید، جو دوسر، ژل آلوئه ورا و… استفاده شده که رطوبت مورد نیاز پوست بدن را تامین می کنند.

این لوسیون شوینده با PH پوست کاملاً سازگار است و به همین دلیل باعث خارش و احساس کشیدگی در پوست نمی شود. همچنین لوسیون شوینده بدن آردن فاقد مواد مضر پوست مانند رنگ، پارابن، اسانس، مواد صابونی و الکل بوده و امکان استفاده از آن برای کودکان خردسال نیز فراهم است.

شامپو بدن فولیکا مناسب پوست های خیلی خشک

از بهترین شامپو بدن های ایرانی برای پوست خیلی خشک می توان به شامپو بدن فولیکا اشاره کرد. در این محصول از آلوئه ورا و عصاره کالاندولا استفاده شده که باعث نرمی و لطافت پوست بدن می شوند.

سالنامه برگ: پیشگام در چاپ سررسید اختصاصی

شامپو بدن فولیکا ضد حساسیت و التیام بخش است و افرادی که دچار التهابات پوستی و اگزما هستند می توانند از این محصول استفاده کنند. از دیگر ویژگی های شامپو بدن فولیکا می توان به PH سازگار با پوست، رفع خارش و التهاب، تقویت سد دفاعی پوست، تامین رطوبت مورد نیاز و قدرت پاک کنندگی بالا اشاره کرد.

این شامپو بدن فرمولاسیون ملایمی دارد و در آن از مواد مضری مانند اسانس و صابون استفاده نشده است.

معرفی بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست چرب

اگر پوست چربی دارید احتمالاً از مشکلاتی مانند آکنه و جوش های سرسیاه رنج می برید. همچنین چربی بیش از حد پوست باعث می شود میزان ترشح آنزیم توسط باکتری های سطح پوست افزایش پیدا کرده و بوی بد و تند بدن بیشتر شود.

برای رفع این مشکلات می توانید از بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست چرب استفاده کنید. در ادامه به معرفی برخی از با کیفیت ترین شامپو بدن های ایرانی می پردازیم و ویژگی های این محصولات را شرح می دهیم.

ژل شستشوی پوست چرب درمالیفت مدل Sebolift

اگر قصد خرید بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست چرب را دارید حتماً ژل شستشوی پوست چرب درمالیفت را در نظر داشته باشید. این محصول از موادی مانند زینک PCA و عصاره سالیسیلیک اسید تشکیل شده است؛ این مواد ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و از مشکلاتی مانند آکنه و جوش های سرسیاه جلوگیری می کنند.

ژل شستشوی درمالیفت فاقد مواد مضری مانند سولفات، نمک و مواد صابونی است و امکان استفاده از آن برای شستشوی پوست صورت نیز وجود دارد. این محصول ضد باکتری و قارچ بوده و علاوه بر کنترل چربی و پاکسازی پوست باعث رفع بوی بد بدن نیز می شود.

شامپو بدن دیپ سنس مدل درخت چای و بامبو

بهترین شامپو بدن ایرانی برای پوست های چرب و مختلط را می توانید از برند دیپ سنس تهیه کنید. شامپو بدن مدل درخت چای و بامبو دیپ سنس حاوی ترکیباتی مانند عصاره درخت چای و بامبو، سالیسیلیک اسید، هیالورونیک اسید و روغن آملا است که باعث تنظیم چربی سطح پوست و بهبود و رفع آکنه می شوند.

همه چیز درباره تزریق مزوژل و عوارض آن

این محصول قدرت شویندگی بالایی داشته و آلودگی و چربی اضافه پوست را کاملاً پاک و تمیز می کند. همچنین در این شامپو بدن از ترکیبات مضر استفاده نشده و می توانید بدون نگرانی از آسیب های پوستی از آن استفاده کنید.

شامپو بدن کرمی هیدرودرم مدل عود و آرگان

اگر قصد خرید بهترین شامپو بدن ایرانی را دارید، حتماً برند هیدرودرم را در نظر داشته باشید. برای مثال شامپو بدن کرمی هیدرودرم مدل عود و آرگان انتخاب مناسبی برای شما است؛ چرا که باعث پاکسازی کامل پوست و حفظ شادابی و لطافت بدن می شود.

در این شامپو بدن از موادی مانند پانتنول، روغن آرگان و ویتامین E استفاده شده که باعث آبرسانی به پوست می شوند. همچنین این شوینده صورت از لایه هیدرولیپیدیک پوست محافظت کرده و باعث تقویت سد دفاعی پوست بدن می شود.

سخن پایانی

در این مقاله برخی از بهترین شامپو بدن های ایرانی برای پوست چرب و خشک را معرفی کردیم.

در صورتی که به دلیل استفاده از شوینده های صابونی احساس می کنید پوستتان خشک و دچار التهاب شده، بهتر است حتماً یک شامپو بدن مناسب را جایگزین کنید. به این صورت می توانید علاوه بر پاکسازی پوست، باعث رفع مشکلاتی مانند آکنه، التهاب، خارش و چربی بیش از حد پوست شوید.

امروزه برندهای ایرانی معتبری به تولید شامپو بدن می پردازند که به معرفی برخی از آن ها پرداختیم. در انتها توصیه می کنیم محصولات شوینده و مراقبتی پوست را حتماً از فروشگاه های معتبر و با ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

28 تیر 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *