افتتاح حساب ترکیه

تینت های رنگی می تواند جایگزین عالی برای رژ لب کامل یا بالم لب معمولی باشد. رنگ موجود در تینت رنگی می‌تواند رنگ ملایمی را به لب‌های شما اضافه کند، که برای یک ظاهر روزانه یا یک شب بیرونی عالی است. با انتخاب یک تینت لب که روی لب های شما احساس خوبی دارد و رنگ پوست شما را تحسین می کند، شروع کنید. سپس، می توانید از تینت لب رنگی استفاده کنید تا در طول روز بماند. همچنین می‌توانید آرایش دیگری را با تینت لب انجام دهید تا ظاهری هماهنگ‌تر ایجاد کنید.

انتخاب تینت لب رنگی

۱. استفاده از تینت لب رنگی مرطوب کننده

به دنبال یک تینت لب رنگی باشید که مرطوب کننده باشد. تینت لب های رنگی زیادی در بازار وجود دارد. ممکن است بخواهید جستجوی خود را روی تینت لب های رنگی متمرکز کنید که به عنوان مرطوب کننده تبلیغ می شوند، به خصوص اگر قصد دارید این محصول را در بیشتر روز استفاده کنید و نمی خواهید لب هایتان خشک شوند. به دنبال تینت لب رنگی باشید که حاوی مواد مرطوب کننده مانند کره انبه، کره نارگیل، روغن بادام و کره شیا باشد.

همچنین ممکن است محصولی را انتخاب کنید که حاوی ویتامین E و موم برنج نیز باشد، زیرا این مواد لب های شما را نرم و مرطوب نگه می دارند.

همچنین باید مطمئن شوید که تینت لب حاوی SPF 15 یا بالاتر باشد تا لب های شما در برابر نور خورشید محافظت شود.

۲. خودداری از تینت لب های رنگی با مواد مضر

هنگام خرید تینت لب رنگی، باید از محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی هستند که ممکن است برای سلامتی شما مضر باشند، خودداری کنید. از موادی مانند پارابن، پروپیلن گلیکول، کواترنیوم 15 و تری اتانولامین باید خودداری کرد زیرا ممکن است هنگام بلعیدن مضر باشند.

ترتیب روتین پوستی چیست؟

از تینت لب های رنگی که رایحه دارند یا به عنوان “مات” تبلیغ می شوند خودداری کنید. آنها احتمالا حاوی محصولاتی مانند سیلیکون و عطرهایی هستند که می توانند برای لب های شما تحریک کننده باشند.

استفاده از تنت لب رنگی

۱. لایه برداری لب

قبل از زدن تینت لب، لب های خود را با بهترین اسکراب لایه بردار ، لایه برداری کنید. این به شما کمک می کند تا پوست مرده را از بین ببرید تا رطوبت بتواند عمیق تر به لب های شما نفوذ کند. همچنین به شما کمک می کند رنگ را یکنواخت تر اعمال کنید. شما به راحتی می توانید یک اسکراب لب را با استفاده از یک قسمت روغن زیتون یا نارگیل به دو قسمت شکر انجام دهید.

۲. استفاده از تینت لب رنگی

اگر تینت لب رنگی به صورت تیوپی عرضه می شود، می توانید آن را مستقیماً روی لب های خود بمالید. از گوشه لب پایینی شروع کنید و تینت لب را روی لب پایینی خود بمالید. سپس، تینت لب را روی لب بالایی خود بمالید، از مرکز لب خود شروع کرده و به سمت بیرون به هر گوشه حرکت کنید.

می توانید لب های خود را به هم فشار دهید تا رنگ به طور یکنواخت پخش شود. همچنین می توانید لب های خود را روی یک تکه دستمال فشار دهید تا مطمئن شوید که رنگ روی لب های شما قفل می شود.

پس از اتمام کار، لب های خود را در آینه بررسی کنید تا مطمئن شوید که تینت را به خوبی به همه قسمت های لب زدید و لب های شما به درستی توسط تینت لب پوشانده شده است.

بهترین جنس روتختی چیست؟ بررسی 5 نوع محبوب

۳. استفاده از یک برس آرایشی نازک

اگر می خواهید در استفاده از تینت لب رنگی خود کمی دقیق تر شوید، می توانید از یک برس آرایشی نازک استفاده کنید. اگر تینت لب رنگی بدون چوب مخصوص یا برس خود عرضه میشود ، این ممکن است ایده آل نباشد. هرگز از بالم لب با انگشتان خود استفاده نکنید، زیرا انگشتان شما حاوی باکتری هایی هستند که می توانند روی لب های شما پخش شوند.

مطمئن شوید که برس تمیز و خشک است. سپس آن را در تینت لب رنگی فرو کنید و مقدار کمی از تینت لب را روی برس قرار دهید. تینت لب را روی لب پایینی خود بمالید. سپس دوباره برس را به تینت آغشته کنید و تینت لب را روی لب بالایی خود بمالید.

برس آرایشی خود را بعد از اتمام استفاده از آن با پاک کننده برس یا دستمال خشک و تمیز تمیز کنید. ممکن است سعی کنید از همان برس آرایشی برای اعمال آرایش لب استفاده کنید تا محصولات را روی لب های خود مخلوط نکنید.

آرایش کردن با تینت لب رنگی

۱. استفاده از کرم پودر و برنز کننده

برای افزودن چیزی اضافی به آرایش لب های رنگی خود، می توانید بقیه قسمت های صورت خود را به آرایش کامل بپردازید. سعی کنید از بهترین کرم پودر یا مرطوب کننده رنگی روی صورت خود استفاده کنید تا با تینت لب رنگی هماهنگ شوید. می توانید فونداسیون را با برس آرایش یا با انگشتان تمیز بزنید.

همچنین می‌توانید برنز را روی صورت خود بزنید تا درخشندگی خوبی ایجاد کنید. برنز کننده ای را انتخاب کنید که رنگ پوست و زیرسازی شما را تحسین کند.

می‌توانید برنزه‌کننده را با یک برس آرایشی بزنید، مطمئن شوید که آن را به‌طور نامحسوس در نواحی کلیدی صورتتان بمالید.

بده بزنیم! آقای مجری به همراه پشه و بچه اینبار در فیلیمو نوروز ۱۴۰۲

۲. رژگونه بزنید

برای اینکه کمی رنگ به صورتتان اضافه شود، می توانید رژگونه را روی کرم پودر بزنید. از یک برس آرایشی برای استفاده از رژگونه روی سیب های گونه خود استفاده کنید. می توانید رژگونه ای انتخاب کنید که با تینت لب رنگی شما را تحسین کند. به عنوان مثال، اگر تینت لب به رنگ رز است، می توانید رژگونه ای را انتخاب کنید که ته رنگ رز یا صورتی داشته باشد تا مکمل رژلب باشد.

همچنین می‌توانید رژگونه‌های بسیار ظریف را انتخاب کنید، اگر از آرایش لب‌های رنگی پررنگ، مانند رنگ‌های شرابی یا صورتی روشن استفاده می‌کنید.

۳. آرایش چشم در کنار آرایش لب

آرایش چشم خود را انجام دهید. برای تکمیل ظاهر خود، ممکن است تصمیم بگیرید که آرایش چشم خود را انجام دهید. به سراغ سبک آرایش چشمی بروید که مکمل آرایش لب رنگی شما باشد تا ظاهر آرایش شما در کنار هم جمع شود. به دنبال ترکیب رنگی برای چشمان خود باشید که با تینت لب رنگی شما به خوبی کار می کند تا آرایش شما برجسته شود.

به عنوان مثال، اگر از یک تینت لب قرمز تیره استفاده می کنید، ممکن است به دنبال سایه چشم مایل باشید. یا اگر از تینت لب هلویی رنگی استفاده می کنید، ممکن است به سراغ سایه چشم زمردی بروید و با بهترین ریمل خود آرایش چشم خود را کامل کنید.

یکی دیگر از گزینه های سرگرم کننده، ست کردن یک تینت لب صورتی رنگ با سایه چشم بنفش یا یک تینت لب قرمز روشن با سایه چشم طلایی است.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

29 خرداد 1402

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *