افتتاح حساب ترکیه

آتن با بیش از 3  هزار سال تاریخ، نماد تمدن غربی به حساب می‌آید. این شهر باستانی دارای قدمتی دیرینه در زمینه افسانه های کهن بوده که با وجود آثار تاریخی بی‌نظیر و باشکوهش مقصدی فوق العاده برای سفری فراموشی نشدنی محسوب می‌شود. اگر از عاشقان معماری و تاریخ هستید سفر به یونان می‌تواند حسابی شما را شگفت زده کند. در این مطلب در نظر داریم نکاتی را که قبل از سفر به آتن باید بدانید را برایتان بگوییم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

آتن، پایتخت رویایی یونان

آتن، پایتخت اساطیری کشور یونان و بزرگترین شهر آن، با دربرگیری آثار معماری و باستانی بی‌شمار، سالانه مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. نام شهر آتن از ایزد بانوی جنگ و خرد، «آتنا» گرفته شده است. جالب است بدانید آتن در سال 480 پیش از میلاد، توسط ایرانی ها فتح شده بود و در زمان پریکلس یکی از قوی ترین شهر های منطقه محسوب می‌شد. موزه‌های فریبنده، جاذبه های تاریخی و باستانی و کافه‌های دنج این شهر همگی دلایل خوبی برای سفر به این شهر هستند. آتن با بناهای باستانی، مراکز خرید مشهور و سالن‌های تئاتر منحصر به فرد، گردشگران را از سراسر جهان جذب خود می‌کند. به همین دلیل بسیاری از گردشگران با خرید بلیط و رزرو هتل آتن خود را به آن می‌رسانند.

جاهای دیدنی آتن

شهر آتن تجربه‌ای کاملا خاص و متفاوت از جزایر یونان را برای شما رقم خواهد زد. از جذابیت‌های آتن می‌توان به کلیساهای بیزانسی اشاره کرد که در سراسر شهر و محله‌های شبیه به روستا در شمال آکروپولیس یافت می‌شوند. از معروف ترین و شناخته ترین جاذبه های گردشگری می‌توان به آگورای باستانی، موزه بیزانس، میدان موناستیراکی، موزه ملی باستان شناسی آتن، باغ ملی آتن، معبد زئوس المپیا، موزه آکروپولیس، استادیوم پاناتنائیک، تپه فیلوپاسوس، تئاتر دیونیسوس و کتابخانه هادریان اشاره کرد.

مدت زمان طلاق توافقی چقدر است؟

بررسی آب و هوای آتن

شهر محبوب آتن در هر زمانی از سال مملو از گردشگران و مسافران است. این شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، آب و هوای گرم مدیترانه ای دارد. از این رو بهترین زمان سفر به آتن، فصل بهار و پاییز محسوب می‌شود. اگر قصد دارید سفری ارزان و اقتصادی به یونان را تجربه کنید، فصل تابستان زمان مناسبی برای شما خواهد بود. در این ایام نیز آتن میزبان رویدادها و فستیوال های محبوبی بوده که مورد استقبال گردشگران زیادی قرار می‌گیرد.

خرید بلیط هواپیما آتن با بهترین قیمت

برای خرید بلیط هواپیما آتن گزینه های زیادی پیش روی شما خواهد بود اما پیدا کردن سایتی معتبر و مطمئن که بتوان با خیالی آسوده رزرو را انجام داد، کار آسانی نیست. از میان سایت های ایرانی، سامانه فلای تودی با ارائه ارزانترین پروازها در تمامی مسیرهای خارجی و داخلی به خوبی توانسته رضایت مسافران زیادی را جلب کند.

برای رزرو بلیط هواپیما آتن کافیست به صفحه پرواز خارجی فلای تودی مراجعه کنید. مبدا تهران و مقصد آتن را وارد کنید. زمان سفر خود را مشخص کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و یک طرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، کلید جستجوی پرواز را بزنید. در مدت زمانی کوتاه، لیست کاملی از تمامی پروازهای آتن به شما نمایش داده می‌شود که به طور پیش فرض این لیست بر اساس ارزانترین قیمت به گرانترین مرتب شده است. در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مانند نمودار حداقل و حداکثر قیمتی انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین مورد نظر و تقویم قیمتی، راحت تر به بلیط ارزان آتن دسترسی پیدا کنید. در ادامه با مقایسه قیمت تمامی پروازهای موجود به مقصد آتن و البته شرایط آن‌ها، رزرو بهترین گزینه را متناسب با بودجه و شرایط خود انجام دهید.

آشنایی با روش‌های تحلیل در بازار فارکس

رزرو هتل آتن از لوکس تا اقتصادی

اگر به دنبال رزرو هتل های آتن با بهترین قیمت هستید، باز هم می‌توانید روی سایت فلای تودی حساب کنید. برای رزرو آنلاین هتل آتن در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت آتن را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید.

اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل 2 حرف از نام هتل را وارد کنید تا اسم کامل آن ظاهر شود و آن را انتخاب کنید. در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی شهر آتن از هتل آپارتمان گرفته تا هتل های لوکس و پنج ستاره به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

هنگام رزرو آنلاین هتل آتن، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. بعد از مقایسه و انتخاب هتل مورد نظر کلید نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه رزرو آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از آن مانند خدمات و تجهیزات، آدرس و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، فاصله اماکن گردشگری آتن تا هتل و شرایط کلی آن را یکجا ببینید. در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و قیمت رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافرین و پرداخت هزینه آن، واچر هتل را در زمانی کوتاه دریافت کنید.

آکادمی تخصصی خدمات و آموزش کاشت ناخن در تهران

 

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: شادی همتی

آخرین بروز رسانی

23 بهمن 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *