افتتاح حساب ترکیه

حجم پیام‌های دایرکت و کامنت‌هایتان آنقدر زیاد است که نمی‌توانید به آن‌ها پاسخ دهید؟ خب این می‌تواند خبر خوبی باشد، اما باید هرچه زودتر فکری برای آن کنید، وگرنه کم‌کم مخاطبان خود را از دست خواهید داد. استخدام یک ادمین پاسخگویی، روش خوبی برای مدیریت پیام‌های دایرکت و کامنت‌ها است. با این حال، این کار اصول خاص خود را دارد و هر کسی نمی‌تواند این مسئولیت را بر عهده بگیرد. اگر می‌خواهید یک ادمین پاسخگویی برای پیج خود استخدام کنید، با این مقاله همراه باشید.

ویژگی‌های ادمین پاسخگویی خوب چیست؟

اولین قدم برای پیدا کردن یک ادمین پاسخگویی اینستاگرام یا دایرکتر، این است که بدانید چنین فردی دارای چه ویژگی‌هایی است. ادمین پاسخگویی، باید به طور منظم، به پیام‌ها و کامنت‌ها پاسخ دهد. فردی برای این کار مناسب است که علاوه بر اینکه با اینستاگرام، تنظیمات این برنامه و امکانات دایرکت آشناست، دارای ویژگی‌های زیر باشد:

۱- روابط عمومی بالا

اولین ویژگی یک ادمین پاسخگویی، این است که باید روابط عمومی بسیار خوبی داشته باشد و با کمال ادب و حوصله، به تمامی پیام‌ها پاسخ دهد. این فرد، باید بتواند تحت هر شرایطی، مکالمات را مدیریت کند و با توجه به مخاطب، از جملات و عبارات مناسب استفاده کند. ترجیحا از ادمینی که هوش کلامی بالایی ندارد و از جمله‌ها و عبارات خیلی تکراری برای پاسخگویی استفاده می‌کند، کمک نگیرید؛ زیرا این کار به خصوص در بخش کامنت‌ها به اعتبار صفحه شما آسیب خواهد زد.

چرا سر درد می‌گیریم؟

۲- سرعت عمل

وقتی حجم پیام‌ها خیلی بالا باشد، سرعت عمل اهمیت پیدا خواهد کرد. ادمین باید بتواند در کمترین زمان ممکن، به همه پیام‌ها پاسخ دهد. البته باید از ادمین خود انتظار معقول و منطقی داشته باشید و اگر حجم پیام‌ها بیش از توان یک نفر است، از چند نفر برای پاسخگویی کمک بگیرید. به یاد داشته باشید که کیفیت مکالمات، نباید فدای کمیت و سرعت پاسخگویی شود.

۳- صبر و حوصله

گاهی ممکن است مخاطب درباره چندین محصول سوال بپرسد یا حتی چندین بار سوال خود را تکرار کند. ادمین خوب، کسی است که بتواند با نهایت صبر و حوصله به چنین پیام‌هایی پاسخ دهد. البته در صورتی که هدف پیام‌دهنده، آزار یا مزاحمت باشد، ادمین وظیفه‌ای برای پاسخگویی ندارد و می‌تواند این موضوع را به کارفرما گزارش دهد.

۴- اطلاعات کافی درباره برند و محصول

ادمین پاسخگویی باید به خوبی با فعالیت پیج، محصولات و ویژگی‌های آن‌ها آشنایی داشته باشد. مخاطبان، همیشه درباره محصول یا خدمات پیج سوال دارند و ادمین باید اطلاعات کافی برای پاسخ به این سوالات را داشته باشد. البته می‌توانید در ابتدا یک فایل برای ارائه اطلاعات در اختیار ادمین قرار دهید، اما در کل او باید بتواند بر حسب شرایط پاسخ موردنیاز را به مشتری بدهد. این موضوع، برای فروش محصول یا خدمات بسیار اهمیت دارد و نباید سهل گرفته شود.

۵- تسلط به ابزارهای پیام‌رسان دیگر

ادمین پاسخگویی نباید به اینستاگرام محدود باشد؛ زیرا گاهی لازم است با برخی مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی دیگر در ارتباط باشد. ادمین‌های پاسخگویی باید بتوانند در واتس‌اپ، تلگرام، ایتا، روبیکا و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی با مشتریان در ارتباط باشند. البته این ابزارها باید از پیش تعیین شوند و ادمین، وظیفه ندارد تنها با درخواست مشتری یا مخاطب، از پیام‌رسان‌های دیگر استفاده کند.

محبوب ترین جاهای دیدنی کیش در بهار که بی نظیرن!

۶- قدرت تحلیل نظرات

ادمین پاسخگویی باید بتواند با توجه به پیام‌های کاربران، اطلاعاتی کلی در زمینه نظر آن‌ها درباره محصول یا پیج به دست آورد. این اطلاعات می‌توانند تاثیر زیادی در تغییر استراتژی و رشد یک برند داشته باشند. بنابراین، ادمینی برای پاسخگویی به کار بگیرید که فراتر از پاسخگویی ربات‌گونه عمل کند و بتواند نظر کاربران را به شما منتقل نماید.

چطور یک ادمین برای پاسخگویی به پیام‌ها پیدا کنیم؟

برای اینکه فردی با مشخصات بالا پیدا کنید، راه‌های زیادی وجود دارد. اگر پیج شما پر مخاطب است، در اولین قدم در پست‌ها و استوری‌ها اعلام کنید که به یک ادمین پاسخگویی نیاز دارید. علاوه بر این، می‌توانید از سایت‌های کاریابی مختلف نیز بهره ببرید.

راه ساده‌تر برای یافتن ادمین پاسخگویی خوب، استفاده از خدمات دیدوگرام است. در این سایت، ادمین‌ها با حوزه‌های تخصصی مختلف به صورت یک‌جا در دسترس هستند و شما می‌توانید به تناسب نیاز خود، با آن‌ها همکاری داشته باشید. مزیت این سایت این است که به شکل تخصصی در حوزه ادمین اینستاگرام فعالیت دارد و رزومه تمامی افراد، به راحتی در دسترس است. بنابراین، با سرعت بیشتری می‌توان ادمین خوبی برای پاسخگویی به پیام‌ها پیدا کرد. برای دیدن ادمین‌های متخصص و نمونه کارهایشان می‌توانید به صفحه استخدام ادمین غیرحضوری دیدوگرام مراجعه کنید.

جمع‌بندی مطلب

همانطور که متوجه شدید، ادمین پاسخگویی فردی است که به پیام‌های دایرکت و کامنت‌های یک پیج رسیدگی می‌کند. این فرد، باید روابط عمومی، صبر، دقت و اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو با مشتریان شما ارتباط برقرار کند. از آنجایی که این فرد نزدیک‌ترین و بیشترین ارتباط را با مشتریان شما خواهد داشت، باید در انتخاب او نهایت دقت را به خرج دهید؛ زیرا ادمین پاسخگویی می‌تواند به شکل مستقیم روی فروش محصولات شما اثرگذار باشد.

تأثیرات خستگی بر بینایی: بررسی پدیده مالیدن چشم نوزادان

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

21 فروردین 1403

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *