افتتاح حساب ترکیه
اکسسوری های ترند 1403

اکسسوری های ترند 1403 یکی از مهم ترین و جذاب ترین بخش های استایل را تشکیل می دهند. این اکسسوری ها می توانند جلوه ای ویژه به استایلتان ببخشند و شما می توانید تنوع بیشتری در استایلتان ایجاد کنید. با شادمگ همراه باشید تا معروف ترین اکسسوری های ترند 1403 را به شما معرفی کنیم.

اکسسوری های ترند 1403

گردنبند های چند لایه - اکسسوری های ترند 1403

گردنبندهای لیر یا چند لایه

گردنبندهای لایه ای بهترین آیتم و یک عنصر ضروری در جواهرات شخصی شما هستند. یک گردنبند چند لایه، بهترین گزینه برای ظاهر شماست که میتواند استایل شما را لوکس نشان دهد.

کیف‌ های کلاچ دایره‌ ای و مستطیلی

دو طرح پرتکرار کیف در فشن‌شوهای بهار- تابستان، شکلی از دایره و مستطیل است. در فرهنگ‌های مختلف، دایره نماد تکامل، بی‌نهایتی و الوهیت است. این‌بار این نماد بی‌نهایت در کیف‌های گرد نمایان شدند. برندهای مختلف در فشن‌شوهای بهار- تابستان، شکلی از دایره را در کیف‌های خود طراحی کردند.

کیف جدید - اکسسوری های ترند 1403

کیف‌های مستطیلی با لباس‌های نسبتا محتاطانه، مانند کت بلیزر، تی‌شرت سفید و در کل استایل کلاسیک بسیار مناسبند. نکته‌ی قابل توجه این است که این کیف‌ها عموما در زیر بازو نگه داشته می‌شوند. در فشن‌شوهای یاد شده، قطعا کیف کلاچ برند بالنسیاگا (Balenciaga) که شبیه کارت پرواز است، از متفاوت‌ترین کیف‌های ارائه شده به شمار می‌رود.

انگشتر های فانتزی

انگشترهای فانتزی از موارد محبوب و ترندی امسال هستند که شکل های مختلفی دارند و میتوانید از آنها استفاده کنید. اگر از انگشتر های نقره استفاده می کنید باید روش سفید کردن انگشتر نقره را بدانید تا آن را جلا دهید.

انگشتر مینیمال - اکسسوری های ترند 1403

اکسسوری‌ با طرح گل بزرگ

رویش گل همیشه تداعی‌کننده‌ی فصل بهار است؛ از این رو نقش گل در دنیای مد نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد. همان‌طور که طرح گل در لباس بسیاری از برندها از جمله بِربِری (Burberry)، کِلوئی(Chloé) و وَلنتینو (Valentino) در فشن شوهای بهار-تابستان 2024 استفاده شد؛ این طرح در اکسسوری‌ها نیز به عنوان ترند شناخته می‌شود.

این اکسسوری انتخابی عالی برای ترکیب کردن با لباس‌های ساده است. از طرح گل در مدل‌های مختلفی از جمله گوشواره‌ی تکی، کیف، گردنبند چوکر و سنجاق سینه‌ی بزرگ می‌توانید استفاده کنید.

عینک با فریم شفاف - اکسسوری های ترند 1403

عینک با فریم شفاف

مدتیست که در ایران از عینک‌هایی با فریم شفاف استقبال شده است. جالب است بدانید این عینک‌ها به این زودی از فهرست ترندها حذف نمی‌شوند! عینک‌های فصل گرما نیز مانند گذشته از عینک‌های اسکی و آزمایشگاهی الهام گرفته شده است. بهترین ترفند استفاده از این‌گونه عینک‌هایی که نصف صورت را می‌پوشاند، این است که فریم‌های بسیار شفاف یا لنزهای رنگی داشته باشند. عینک برندهای اترو (Etro)، میسونی (Missoni) و ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) را می‌توان به عنوان نمونه نام برد.

ترفند های حرفه ای برای انتخاب عینک بر اساس فرم صورت

نیم ست رولکس

این برند جزو برترین برندهای فشن است از این برند لوکس استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

کمربند زنانه - اکسسوری های ترند 1403

کمربند پهن، پایین‌ تر‌ خط کمر

تاریخچه‌ی بستن کمربند پایین‌تر از خط عادی کمر یعنی دقیقا روی باسن، به دهه‌ی 1920 و مخصوصا طراحی‌های کوکو شانل برمی‌گردد. حال پس از گذشت یک قرن، طراحان مد دوباره به گذشته رجوع کردند و جای کمربند را در پایین‌ترین حد ممکن قرار دادند. برندهای مختلفی هم‌چون لویی ویتون (Louis Vuitton)، تام فورد (Tom Ford)، میو میو (Miu Miu) و بربری (Burberry) در کالکشن جدید خود این نوع کمربندها را ارائه کردند. برای استایل بهتر این اکسسوری در نظر داشته باشید که کمربند پهن را با هر لباسی اعم از تونیک و شلوار جین می‌توان پوشید و می‌توانید پایین‌تر از خط طبیعی کمر آن را ببندید.

دستبند کارتیه - اکسسوری های ترند 1403

دستنبد کارتیه

دستبندهای کارتیه چندسالی است که جزو محبوب ترین برندهای اکسسوری ست از آن استفاده کنید و دستهای خود را درخشان کنید. ست کردن زیورآلات کارتیه یکی از آیتم های جذاب در استایل است.

جلوه‌ رنگ سبز روی کفش‌ها

در حالی‌که عموم لباس‌ها در فشن‌شوها به رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، سیاه و سفید بودند، وقتی نوبت به کفش رسید، طراحان چرخه‌ی رنگ را تغییر دادند و سبز تبدیل به پراستفاده‌ترین رنگ در کفش شد. تمام سایه‌های رنگ سبز از سبز چمنی تا زیتونی را در فشن‌شوهای بهار- تابستان شاهد هستیم.

کفش ترند 1403 - اکسسوری های ترند 1403

اکسسوری های ترند 1403 با انگشتر های مینیمال

برای افرادی که ساده پسند هستند این انگشترها پیشنهاد میشوند. بسیار ساده و درخشان و لوکس.

ملحقات روی کیف

زمانی که نوجوان بودید، کیف‌های خود را با انواع دکمه، پیکسل، روبان یا هر وسیله‌ای تزئین می‌کردید تا کیفتان را به سبک شخصی تزئین کنید. این‌بار طراحان از همان روحیه استفاده کردند و کیف‌های فصل بهار را به همین روش طراحی کردند. کیف‌های برند کوچ (coach) که با طرح بوسه پوشانده شده و کیف‌های اسکیاپارلی که با وسایل محبوب طراح اصلی این برند از جمله رُژ و مداد طراحی شده‌اند، بخشی از ترند یاد شده هستند. عموم کیف‌های طراحی‌شده، با تزییناتی از جمله نگین آراسته شدند تا یادآور شوند که کیف‌ها نقش مهمی در نشان دادن میزان ثروت افراد دارند.

دستکش چرمی بلند

چند سالی است که دستکش‌های بلند به صحنه‌ی فشن‌شوها بازگشته است. اگر می‌خواهید استایل برازنده‌ای داشته باشید، توصیه می‌کنیم از انتخاب رنگ‌هایی مانند سبز و قرمز در این دستکش‌ها دوری کنید و به جای آن، از رنگ‌های تیره یا خنثی استفاده کنید.پ

آشنایی با مدل های جدید کمربند زنانه + اطلاعات مهم در خصوص اکسسوری جذاب استایل زنانه

دستکش چرمی بلند - اکسسوری های ترند 1403

ساعت های مچی لانگینس

ساعت های بسیار لوکس و پرطرفدار که هیچوقت قدیمی نمیشوند.

ترکیب رنگ‌های ترند استایل ۱۴۰۳

قهوه‌ای و آبی نفتی

اولین ترکیب رنگ از رنگ های عید ۱۴۰۳، ترکیب قهوه‌ای و آبی است. برعکس اعتقاد استایلیست‌های وفادار به قوانین پایه‌ی مد و فشن که ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و آبی نفتی را مناسب نمی‌دانند، اینطور به نظر می‌رسد که یکی از شیک‌ترین ترکیب رنگ های ترند استایل ۱۴۰۳ همین ترکیب است. شما می‌توانید کیف و کفش جیر شکلاتی را با یک دست لباس آبی نفتی استفاده کنید و برای تکمیل کار، یک کمربند قهوه‌ای هم به کمر ببندید.

ترکیب رنگ هلویی و سفید

به طور کلی توصیه می شود هر زمان ایده ای برای پوشیدن یک رنگ نداشتید، آن را با رنگ مشکی ترکیب کنید. برای رنگ های روشن، رنگ سفید جایگزین رنگ مشکی می شود. هرچند که می توانید رنگ هلویی سال جدید را با رنگ مشکی نیز بپوشید. اما رنگ سفید انتخاب هوشمندانه تری خواهد بود. ترکیب رنگ سال 1403 با رنگ سفید، راحت ترین و امن ترین انتخاب ممکن برای استفاده از این رنگ ترند در استایل شما است.

رنگ سال - اکسسوری های ترند 1403

قهوه‌ای و طوسی

ترکیب دو رنگ قهوه‌ای و طوسی یک استایل خنثی با احساس گرمای طبیعت را برای شما می‌سازد. این استایل نه آنقدر جلب توجه کننده است که همه‌ی نگاه‌ها را به سمت شما جلب کند نه آنقدر خنثی است که اصلا به چشم نیایید. برعکس، از شما یک شخصیت آرام، منظم و قابل اعتماد می‌سازد.

سبز و طوسی

حالا که از طوسی، پایه‌ی ثابت پالت رنگ استایل عید نوروز، صحبت کردیم بد نیست که آن را با سبز هم ترکیب کنیم. رنگ سبز سرشار از سرزندگی و شادابی است و در ترکیب با رنگ سرد سایه‌ها می‌تواند تعادل چشم‌نوازی ایجاد کند. اگر از علاقمندان به پالت‌های رنگی سرد هستید این ترکیب رنگ را به شدت به شما توصیه می‌کنیم.

قرمز و طوسی

قرمز همیشه رنگ محبوب و ترند در فصل‌هایی است که نور خورشید در تمام طول روز می‌تابد و در لیست رنگ های استایل ۱۴۰۳ دیده می‌شود. رنگ کلاسیکی که همیشه با قرمز ترکیب می‌کنند مشکی است اما در سال جدید طوسی جای مشکی را گرفته تا بدون کم کردن جذابیت چنین هم‌نشینی پرهیجانی، ترکیب رنگ ملایم‌تر و بهاری‌تری ایجاد کند.

رنگ هلویی - اکسسوری های ترند 1403

رنگ هلویی و آبی

حتی اگر به رنگ آبی علاقه نداشته باشید، یقینا یک شلوار جین آبی در کمد خود دارید. در سال اخیر انواع دامن و کت جین نیز طرفداران بسیاری داشت. در نتیجه در حال حاضر تنها کافی است یک شومیز، کت یا حتی تی شرت با رنگ سال 1403 تهیه کنید. به این ترتیب یک استایل شیک و خوش رنگ خواهید داشت. البته رنگ هلویی مخملی، با طیف گسترده ای از رنگ های آبی ست می شود. شما می توانید با اضافه کردن آبی روشن به این رنگ، استایلی دخترانه و شاد داشته باشید. با رنگ آبی کاربنی می توانید استایلی پر انرژی و متفاوت برای خود بسازید. این ترکیب رنگی نه تنها در استایل روزمره و کژوال، بلکه در مهمانی ها نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

مانتو شومیزی رو با چی ست کنیم ؟ استایل جذاب و راحت و دوست داشتنی

استایل مونوکروم با رنگ سال 1403

اگر اهل ساده پوشی هستید و به دنیای ترندها علاقه دارید، یک استایل مونوکروم با رنگ سال 1403 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رنگ دوست داشتنی را اگر با خودش ترکیب نمایید، استایلی بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهید داشت. استایل مونوکروم، استایلی است که در آن تنها از یک رنگ یا طیف های مختلف و مشابه یک رنگ استفاده می شود. اگر مایلید جسارت و سلیقه خاص خود را به رخ بکشید، این استایل می تواند برای شما مناسب باشد. برای انتخاب کیف و کفش و اکسسوری های دیگر بهتری است به رنگ هلویی وفادار باشید. البته انتخاب اکسسوری های ظریفی و طرحداری که از این رنگ در طراحی آن استفاده شده است، می تواند بسیار هوشمندانه باشد.

قرمز و خاکی

باز هم یک ترکیب از رنگ‌های خنثی و گرم داریم که باعث می‌شود استایل متعادلی داشته باشید. بهار فصل باران‌های سبک و سرمای ملایمی است که به آرامی زیر پوست می‌خزد. پس پوشیدن یک کت خاکی رنگ می‌تواند مناسب باشد. حالا اگر این کت با اکسسوری‌های قرمز یا یک بلوز زرشکی استفاده شود به راحتی استایل شما را به یک استایل ترند و عالی تبدیل می‌کند.

سبز و بنفش

همانطور که در سال ۱۴۰۲ رنگ صورتی باربی تمام بازار مد و فشن را در دست خود گرفت، سبز و بنفش از رنگ های ترند استایل ۱۴۰۳ است که حسابی در این حوزه می‌درخشد. استفاده از اکسسوری‌هایی به رنگ سبز ارتشی همراه با لباس‌های بنفش می‌تواند یک ترکیب برنده برای بهار پیش رو باشد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: shadi hemati

آخرین بروز رسانی

5 اسفند 1402

بروز رسانی توسط

shadi hemati

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *