خريد بسته اينترنت

شايد شما هم نياز داشته باشيد كه براي انجام فعاليت هاي روزمره از اينترنت استفاده كنيد و ناگزير خواهيد بود تا روش هاي خريد بسته اينترنت را بدانيد. گروه تكنولویِ شادمگ در اين مطلب نحوه خريد بسته اينترنت ؛ ايرانسل و همراه اول را به شما آموزش ميدهد.

خرید بسته اینترنت همراه اول

با گسترش روز افزون اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، تقریبا تمامی افراد جامعه ایران نیازمند اینترنت می باشند. اپراتورهای مختلفی وجود دارند که افراد می توانند با استفاده از آن ها بسته های اینترنتی بخرند که یکی از مهم ترین و بهترین این اپراتورها، همراه اول می باشد. حتما همه افراد با این نام آشنا هستند و شاید هم بعضی از افراد دارای یک سیم کارت همراه اول باشند.

خريد بسته اينترنت

تنوع بسته های اینترنت همراه اول، بسیار زیاد می باشد. ممکن است افراد از روش خرید بسته اینترنت همراه اول آگاهی کافی نداشته باشند؛ به همین خاطر قصد داریم در این مقاله کد خرید بسته اینترنت همراه اول و تمامی روش هایی که می توان با کمک آن ها یک بسته اینترنت همراه اول مناسب خرید را ذکر کنیم. بنابراین، اگر یک سیم کارت همراه اول دارید توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین اگر از اینترنت مخابرات استفاده می کنید مطلب شارژ اینترنت مخابرات را نیز بخوانید.

انواع بسته اینترنت

بسته‌های اینترنت از طرف اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل) به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، داخلی، ثابت و حجم قابل استفاده تفکیک و دسته بندی می‌شوند. حجم مورد استفاده از نظر اپراتورها برای استفاده از سایت‌های خارجی و داخلی متفاوت است.

معمولاً اپراتورها، حجم مورد استفاده برای سایت‌های داخلی را نصف حجم سایت‌های خارجی محاسبه می‌کنند.

بسته اینترنت داخلی و خارجی چیست؟

منظور از سایت‌های خارجی، وب سایت‌هایی است که سرور آن‌ها در دیتاسنترهای خارج از ایران هستند. در حال حاضر ابزار مشخصی برای تشخیص محل سرور برای کاربران عادی اینترنت وجود ندارد. همان طور که گفتیم، نرخ مصرف اینترنت داخلی یعنی نرخ استفاده از سایت‌های داخلی کمتر از نرخ استفاده از محتوای وبسایت‌های خارجی است؛ مثلا دانلود یک ویدیو از سایتی مانند آپارات که محتوای آن در سرورهای داخل کشور است برای کاربران ارزان‌تر از دانلود همین ویدیو از سایتی خارجی مثل یوتیوب است.

*حجم استفاده شده اینترنت همراه خود را می‌توانید از طریق نرم افزارهای ارائه شده توسط اپراتورها (مانند: همراه من، ایرانسل من، مای شاتل و …) بررسی نمایید.

خريد بسته اينترنت

*علاوه بر خرید اینترنت، خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و سایر اپراتورها نیز در همراه کارت ممکن است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

با وارد کردن شماره همراه خود و انتخاب نوع اپراتور (ایرانسل، همراه اول، رایتل و شاتل موبایل) به راحتی اقدام به خرید بسته اینترنت کنید:

انواع  بسته اینترنت همراه اول

بسته های اینترنتی نوترینو

نوترینو همان سرویس اینترنت 3G ،4G و 4.5G است که توسط همراه اول ارائه شده است. برای اینکه از این سرویس استفاده کنید، اول باید اینترنت گوشی‌تان را فعال کنید. با نگاه‌کردن به تصویر زیر کاملاً با فرایند فعال کردن اینترنت نوترینو آشنا خواهید شد تا بتوانید با سرعت هر چه تمام‌تر در دنیای نامحدود نت گشت بزنید.

خريد بسته اينترنت
درضمن یادتان باشد که اگر بسته‌های نوترینو را فعال نکنید، هزینه اینترنت مصرفی شما طبق تعرفه آزاد محاسبه می‌شود. در ادامه با انواع بسته‌های نوترینو آشنا خواهیم شد:

بسته‌های ترکیبی دلخواه همراه اول

بسته‌های ترکیبی دلخواه همان بسته‌های جدید همراه اول هستند که علاوه‌بر اینترنت، شامل مکالمه درون‌شبکه و پیامک هم می‌شوند. چه مشترک دائمی همراه اول باشید چه اعتباری، می‌توانید از طریق سایت همراه من یا اپلیکیشن همراه من (قسمت خدمات من، بسته‌های ترکیبی) این بسته‌ها را متناسب با نیازتان فعال کنید. مدت اعتبار هر کدام هم 30 روز است.

بسته‌های اشتراکی دیتا

بسته‌های اشتراکی همراه اول ویژگی جالبی دارند، شما می‌توانید هنگام فعال‌سازی این بسته یا در طول مدت استفاده، یک یا چند نفر را به عنوان زیرمجموعه خودتان اضافه کنید تا از حجم بسته استفاده کنند. هر زمان هم که خواستید می‌توانید دسترسی آن‌ها را به اینترنت محدود کنید.

برای خرید و فعال‌سازی بسته‌های اشتراکی باید اپلیکیشن همراه من را نصب کنید و یا به سایت همراه من مراجعه کنید. در ضمن قیمت به‌روز شده بسته‌ها را در سال 1400 می‌توانید از این لینک چک کنید. طبیعیست که در پایان سال این قیمت‌ها افزایش داشته باشد و رسماً توسط مجموعه همراه اول اعلام شود.

بسته های مدار فیروزه‌ایَ

بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های کوتاه‌مدت (چند ساعته) و به‌صرفه‌ای هستند که می‌توانید با شماره‌گیری #121* آن‌ها را فعال کنید. یک روش دیگر هم برای خریداری و فعال‌سازی این بسته‌ها وجود دارد. می‌توانید اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای را روی تلفن همراه‌تان وصل کنید و بسته‌های پیشنهادی را در هر ساعت دریافت کنید.

در صفحه مدارفیروزه‌ای در سایت همراه اول یک فایل پی‌دی‌اف موجود است که اگر آن را دانلود کنید، کاملاً در جریان فعال‌سازی این بسته‌ها با اپلیکیشن مدار فیروزه‌ای قرار می‌گیرید.

آشنایی با ویژگی های بهترین تبلت برای کودکان + معیارهای خرید تبلت مناسب کودکان

بسته های آلفا

برای خرید و فعال‌سازی بسته‌های آلفا می‌توانید کدهای #61*100* و #321*100* را شماره‌گیری کنید. این بسته‌ها به صورت کوتاه‌مدت، بلندمدت، نامحدود شبانه و … ارائه شده‌اند. استعلام تمام بسته‌ها با شماره‌گیری کد #10*100* انجام می‌شود. در صورتی که مایل به تمدید خودکار بسته‌های آلفا نبودید، می‌توانید با شماره‌گیری #18*100* بسته را کنسل کنید.

خريد بسته اينترنت

توجه داشته باشید که در صورت لغو، نرخ اینترنت مصرفی شما با تعرفه عادی محاسبه می‌شود. در جدول زیر نرخ تعرفه عادی همراه اول را ملاحظه می‌کنید.

نرخ تعرفه عادی همراه اول

در طرح اینترنت همراهی، همراه اول متناسب با الگوی مصرف اینترنت شما، بسته مقرون به‌صرفه‌ای را پیشنهاد می‌دهد. با شماره‌گیری #62*100* می‌توانید بسته اینترنتی مختص به خودتان را ببینید و اگر دوست داشتید آن را فعال کنید.

ویژگی های بسته اینترنت همراه اول

به طور کلی بسته های اینترنت همراه اول بسیار متنوع هستند و می توانند با روش های مختلفی خریداری شوند؛ اما شاید افراد کمی با ویژگی های فوق العاده اینترنت های همراه اول آشنا باشند.
به طور کلی سرعت اینترنت همراه اول، به سه دسته سرعت ۳، سرعت ۴ و سرعت ۴.۵ تقسیم بندی می شود که البته قدیمی ترین اینترنت مربوط به سرعت نسل ۳ می باشد که در حال حاضر کمتر کسی از این سرعت استفاده می کند و بیشتر افراد با سیم کارت های جدید و گوشی های هوشمند از اینترنت نسل ۴.۵ با سرعت فوق العاده استفاده می نمایند. بسته های نوترینو آلفا + یکی از بهترین بسته های اینترنت همراه اول می باشد که می تواند دو نسل سرعت ۴ و ۴.۵ را پشتیبانی کند.

اینترنت هایی که با سرعت ۴ و ۴.۵ می باشند، جزء پرسرعت ترین اینترنت های داخل کشور هستند که می توانند برای مودم ها یا آن دسته از افرادی که هر روزه فایل های حجیمی را رد و بدل می کنند، مورد استفاده قرار بگیرند. خواندن مطلب به نام زدن سیم کارت همراه اول را نیز به شما توصیه می کنیم.

خريد بسته اينترنت

روش های خرید بسته اینترنت همراه اول

روش های خرید بسته اینترنت همراه اول بسیار متنوع است و شاید نتوان آن ها را شمرد. به خاطر همین گاهی اوقات افراد نمی دانند که بهتر است از چه روشی اینترنت خریداری کنند که هم به صرفه و اقتصادی باشد، هم به راحتی انجام شود.  بسیاری از روش هایی که شما می توانید با کمک آن ها یک بسته اینترنت همراه اول خریداری کنید را ذکر کرده ایم؛ شما می توانید بر حسب علاقه خود از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

روش اول؛ استفاده از کد خرید بسته اینترنت همراه اول

اولین و ساده ترین روش برای خرید بسته اینترنت همراه اول این است که افراد با کمک کد دستوری های که اپراتور همراه اول در اختیار آن ها قرار می دهد استفاده کنند و یک اینترنت مناسب خودشان را خریداری کنند. اصلی ترین کد خرید بسته اینترنت همراه اول شماره #100* می باشد. تمامی افراد می توانند با کمک شماره گیری این کد دستوری یک بسته اینترنت همراه اول با بازه زمانی مشخص (هفتگی، ماهانه و …) را خریداری نمایند.

خريد بسته اينترنت

روش دوم؛ استفاده از سایت همراه اول برای خريد بسته اينترنت همراه اول

دومین روش برای خرید بسته اینترنت همراه اول این است که شما به سایت اصلی این اپراتور وارد شوید و بسته به نیاز خود یک بسته اینترنت مناسب خودتان را خریداری کنید.
مزیت این روش این است که شما تمامی بسته های اینترنت را از طریق یک درگاه به صورت یک جا مشاهده می کنید و امکان مقایسه نیز برای شما وجود خواهد داشت. برای دریافت تمامی اطلاعات مربوط به اینترنت همراه اول و خرید بسته اینترنت همراه اول کافیست به سایت همراه اول مراجعه کنید و مراحل خرید خود را انجام دهید. برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم خرید بسته اینترنت همراه اول را برای شما آورده ایم.

روش سوم خريد بسته اينترنت ؛ استفاده از اپلیکیشن همراه من

سومین روش برای خرید بسته اینترنت همراه اول این است که افراد اپلیکیشن همراه من را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند. این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن های پرکاربردی است که توصیه می کنیم همه افرادی که دارای سیم کارت همراه اول هستند، آن را بر روی گوشی خود نصب کنند.
شما می توانید با دانلود اپلیکیشن همراه من و ورود به قسمت خرید بسته اینترنت نوترینو ، یک بسته مناسب خودتان را خریداری کنید.

روش چهارم؛ استفاده از سایت های خرید شارژ برای خريد بسته اينترنت همراه اول

یکی دیگر از روش هایی که می توان با استفاده از آن ها یک بسته اینترنت مناسب را خریداری کرد این است که افراد به سایت های اینترنتی خرید شارژ مراجعه کنند و با انتخاب بسته اینترنت مورد نظر خودشان و پرداخت مبلغ مربوط به بسته، اقدام به فعال سازی یک بسته اینترنت کنند.
سایت های مختلفی برای خرید بسته اینترنت همراه اول وجود دارند؛ اما ما با دو نمونه از این سایت ها اشاره کرده ایم، می توانید برای ورود به این سایت ها، روی لینک های زیر کلیک کنید:

روش پنجم خريد بسته اينترنت ؛ استفاده از اپلیکیشن های مختلف

شاید بسیاری از افراد با این روش خرید بسته اینترنت آشنایی داشته باشند؛ چرا که امروزه یکی از پرکاربردترین روش هایی است که می توان با استفاده از آن ها اینترنت همراه اول خریداری کرد. از بهترین اپلیکیشن هایی که می توان با استفاده از آن اینترنت همراه اول خریداری کرد، می توان به اپلیکیشن آپ، هفت هشتاد (780)، 724 و … اشاره کرد. این اپلیکیشن ها آنقدر زیاد می باشند که نمی توان همه آن ها را ذکر کرد.
ذکر این نکته لازم است که همه افراد می توانند به غیر از استفاده از اپلیکیشن های مختلف برای خرید بسته اینترنت همراه اول ، از کد دستوری خرید بسته اینترنت همراه اول که هر یک از اپلیکیشن ها به صورت متفاوت ارائه می دهد، استفاده نمایند. به طور مثال افراد می توانند با کمک کد دستوری #780* و کد دستوری #724* اینترنت همراه اول را خریداری نمایند.

افزایش طول عمر و نگهداری از لپ تاپ با این روش های ساده ولی مهم !

پیگیری بسته اینترنت همراه اول

شاید برای شما هم پیش آمده که یک بسته اینترنت را خریداری کرده اید؛ اما نمی دانید چه مقدار از آن باقی مانده است! در حال حاضر روش های مختلفی برای مشاهده و پیگیری بسته اینترنت همراه اول وجود دارد. شما می توانید از یکی از روش های زیر اقدام به استعلام بسته اینترنت همراه اول خود کنید.

استفاده از کد دستوری: آسان ترین روش این است که شما از کد دستوری پیگیری بسته اینترنت همراه اول استفاده کنید. دو کد دستوری متداول برای پیگیری بسته اینترنت همراه اول کد دستوری #1*100* و کد دستوری #320*10* می باشد.
استفاده از اپلیکیشن همراه من: یک بار برای همیشه اپلیکیشن همراه من را دانلود کنید تا بتوانید از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید! شما می توانید با دانلود این اپلیکیشن از زمان باقی مانده از بسته اینترنت خود، مقدار گیگ باقی مانده مصرف شده اطلاع پیدا کنید.
استفاده از سایت همراه اول: شما می توانید از طریق لینک زیر وارد سایت بسته اینترنت همراه اول شوید و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه پیگیری خرید بسته اینترنت همراه اول و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود از وضعیت بسته اینترنتی خود مطلع شوید.

خريد بسته اينترنت همراه اول برای دیگران

شما می توانید از طریق اپلیکیشن های مختلف مانند آپ و 780 اقدام به خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران کنید؛ چرا که این اپلیکیشن ها در هنگام خرید از شما شماره تلفن همراه درخواست می کنند.

البته یکی از روش های دیگر برای خرید بسته اینترنت همراه اول این است که شما از سایت های خرید بسته اینترنت استفاده کنید و به جای وارد کردن شماره خودتان، شماره دیگران را وارد نمایید.

نحوه خرید بسته اینترنت ایرانسل با کد یا رمز

خرید بسته اینترنت ایرانسل با استفاده از کد یا رمز بسیار ساده است. کافیست مراحل زیر را مرحله به مرحله جلو بروید:

1. در قسمت شماره‌گیر تماس گوشی خود کد مربوط به بسته اینترنت مورد نظر خود را وارد کنید (اگر کد بسته اینترنت را ندارید اینجا کلیک کنید) و دکمه سبز (تماس) را بفشارید. اگر زمانی کد بسته اینترنت را نداشتید کد #5*555* را شماره‌گیری کنید. ما در این آموزش از اولین کد ارائه شده در جدول بسته‌های اینترنت ایرانسل یعنی کد بسته اینترنت روزانه یک ساعته استفاده کردیم. #1*6*5*555*

2. پس از وارد کردن کد تصویر زیر نمایش داده می‌شود که بسته مورد نظر شما را نشان می‌دهد. برای انتخاب بسته و رفتن به مرحله بعد کافی است عدد درج شده ابتدای عنوان بسته اینترنت را در جایگاه کادر قرمز مشخص شده بنویسید و ارسال کنید.

توجه کنید حتما عدد باید با فونت انگلیسی باشد ثبت عدد با فونت فارسی مورد تایید نیست.

خريد بسته اينترنت

3. در مرحله بعد مطابق شکل از شما میپرسد که اینترنت برای خودتان فعال شود یا برای دوستی ارسال می‌کنید. عدد مربوط به گزینه دلخواهتان را وارد قسمت مربوطه کنید و روی ارسال بزنید. ما در این آموزش گزینه خرید را انتخاب کردیم.

طریقه خرید بسته اینترنت ایرانسل با کد یا رمز

4. اکنون مرحله پرداخت است. در این بخش انتخاب کنید که هزینه بسته اینترنت با شارژ گوشی (اعتباری) یا با فیش ماهانه (دائمی) پرداخت شود یا کارت بانکی.

اگر پرداخت هزینه بسته اینترنت را از سیم‌کارت ایرانسل انجام می‌دهید، پس از کسر هزینه اینترنت، گوشی را یک بار خاموش و روشن کنید تا بسته جدید فعال شود.
ولی اگر با کارت بانکی پرداخت می‌کنید، به مرحله بعد می‌روید.

خريد بسته اينترنت

5. دراین قسمت در کادر مربوطه شماره کارت بانکی خود را وارد کنید و روی ارسال بزنید.

6. اکنون رمز دوم کارت خوت را وارد کنید و روی ارسال بزنید.

7. پس از پرداخت هزینه، مراحل خرید بسته اینترنت با کد یا رمز به پایان می‌رسد. کافی است یک بار اینترنت گوشی را خاموش و روشن کنید.

اینترنت شما فعال می‌شود.

بررسی حجم باقیمانده اینترنت ایرانسل

برای بررسی جزئیات حجم باقی مانده بسته اینترنت ایرانسل از 2 طریق می‌توانید اقدام کنید:

  • اپلیکیشن ایرانسل‌ من
  • شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵*

نحوه خريد بسته اينترنت ایرانسل برای دیگران

یکی از قابلیت های ویژه سیم کارت های ایرانسل امکان خرید بسته اینترنت برای دیگران از طریق سیم کارت خود می باشد. با این روش شما می توانید برای یک خط ایرانسل دیگر بسته اینترنتی خریداری کنید. هزینه بسته خریداری شده برروی سیم کارت شما اعمال می شود. برای خرید بسته اینترنتی باید کد دستوری مورد نظر را وارد نمایید و مراحل زیر را انجام دهید:

چطور اینترنت رایگان دولت ثبت نام کنیم + اطلاعات کامل در خصوص مشمولین ، روش ثبت نام و آخرین مهلت

در ابتدا با استفاده از گوشی خود کد دستوری #555* را شماره گیری نمایید.
در مرحله بعدی یک صفحه برای شما نمایش داده می شود که باید شما عدد 5 با عنوان اینترنت را شماره گیری کنید.
سپس باید بازه زمانی بسته اینترنتی مورد نظر را انتخاب کنید.
بعد از انتخاب بازه زمانی حجم اینترنت را از میان موارد پیشنهادی انتخاب کنید.
در این مرحله شما باید مشخص کنید که قصد خرید بسته اینترنت را برای خود دارید یا می خواهید آن را برای شخص دیگر فعال نمایید.

خريد بسته اينترنت
در مرحله آخر بعد از مشخص نمودن موارد بالا باید شماره خط مورد نظر را وارد کنید و در نهایت گزینه Send را انتخاب کنید.
به این ترتیب بسته اینترنت برای شماره مورد نظر فعال خواهد شد.

خريد بسته اينترنت چندکاربره همراه

سرویس اینترنت پرسرعت چندکاربره به‌طور خاص برای خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان بالا است یا حتی همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و مودم استفاده می‌کنند. در این صورت می‌توانید با خرید تنها یک بسته بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آنها حجم اینترنت، بدون محدودیت زمانی و مکانی اختصاص بدهید. این بسته‌ها هم از یک ساعت تا 365 روز، تنوع دارند و در حجم‌های مختلف قابل فعال‌سازی هستند.

فعالسازی بسته اینترنت چندکاربره همراه

این بسته از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من (تصویر زیر) و کد دستوری #1*1*400* فعال می‌شود.

فراموش نکنید برای استفاده از این بسته، باید یک کاربر سرشاخه ایجاد کنید تا این کاربر بسته را بین اعضای خانواده، دوستان یا دیگر کاربران ایرانسلی به اشتراک بگذارد. هم­چنین برای فعالسازی مجدد بسته اینترنت چندکاربرۀ همراه، می‌­توانید از کد دستوری #3*400* استفاده کنید.

خريد بسته اينترنت

افزودن و حذف کردن زیرشاخه به حساب اینترنت

برای اضافه‌کردن زیرشاخه به حساب اینترنت چندکاربره می‌توانید با یکی از روش‌های زیر عمل کنید:

شماره‌­­گیری کد دستوری #1*2*1*400*
اپلیکیشن ایرانسل‌من را باز کنید، وارد بخش حساب چندکاربره شوید و روی گزینۀ افزودن زیرشاخه کلیک کنید (کادر قرمز رنگ).
از طریق سایت ایرانسل و لینک خرید اینترنت چندکاربره اقدام کنید
اما برای حذف زیرشاخه، فقط از طریق اپلیکیشن ایرانسل من باید اقدام کنید، به این صورت که در کنار اسم هر کاربر گزینۀ ویرایش را بزنید و آن را حذف کنید (کادر سبز رنگ).

خريد بسته اينترنت

برای غیرفعال‌سازی حساب اینترنت چندکاربره هم می‌توانید کد دستوری #5*1*400* را شماره‌گیری کنید یا از اپلیکیشن کمک بگیرید. یکی از مزایای بسته‌های اینترنت چندکاربره همراه، این است که شما می­‌توانید از طریق اپلیکیشن میزان مصرف زیر شاخه‌ها و همین­‌طور میزان محدودیت کاربران حساب اینترنت را افزایش یا کاهش دهید.فعالسازی اینترنت چندکاربره

خريد بسته اينترنت ثابت

خرید بسته‌ های اینترنت نسل 4 و 4.5 (TD-LTE) با حجم‌های مختلف ازچند ساعته تا یک‌ساله امکان‌پذیر است. هم­چنین با فعال‌سازی این سرویس می‌توانید، اطلاعات ضروری در مورد بستۀ اینترنت ثابت خریداری شده را هم دریافت کنید.

نحوه فعالسازی بسته اینترنت ثابت

فعال‌سازی و خريد بسته اينترنت  هم از طریق سایت، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #2*8*555* انجام می‌شود. فقط دقت کنید که با توجه به تصویر زیر، برای فعالسازی این بسته با اپلیکیشن، باید با استفاده از شماره سیم کارت TD-LTE خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید و به سراغ گزینۀ پرونده بروید.

علاوه‌بر اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق لینک اینترنت ثابت هم می‌توانید برای خرید اقدام کنید.

خريد بسته اينترنت

بسته‌‌های ترکیبی

مشترکین ایرانسل می­‌توانند براي خريد بسته اينترنت با توجه به میزان استفاده‌شان از اینترنت همراه و اینترنت ثابت، بسته ترکیبی موردنظرشان را انتخاب کنند تا الگویی مقرون‌به‌صرفه برای هزینه‌ها داشته باشند.

مزیت استفاده از این بسته‌ها این است که علاوه‌بر اینترنت، پیامک و مکالمه را هم پوشش می­‌دهند. در بسته ترکیبی اینترنت همراه و ثابت، بسته اینترنت ثابت تنها برای مشترکین اعتباری و بسته اینترنت همراه هم برای مشترکین دائمی و هم اعتباری است. این بسته ها از 7 روزه تا 365 روزه با حجم های 300، 216، 144 و 90 گیگا بایتی، قابلیت فعالسازی دارند.

نحوه فعالسازی بسته‌های ترکیبی

روش خريد بسته اينترنت  برای مشترکین اعتباری و دائمی، به‌صورت آنلاین از طریق سایت و یا اپلیکیشن ایرانسل من است. مشترکین اعتباری ایرانسل، می‌­توانند کد دستوری #555* را شماره‌­گیری کنند.

این بسته‌­ها بعد از دریافت پیامک تاییدیه فعال‌سازی، قابل استفاده خواهند بود. فراموش نکنید که برای درخواست اینترنت ثابت TD-LTE (آخرین نسل اینترنت ثابت) به شماره سیم‌کارت TD-LTE احتیاج دارید. نکتۀ دیگر اینکه در صورت فعال‌بودن سایر طرح‌های تشویقی و تخفیفی، اولویت مصرف با بسته ترکیبی خواهد بود. برای اطلاع از میزان اعتبار بسته خریداری شده، کد #55*141* را شماره‌­گیری کنید.

بسته‌های بوم بوم+

خرید بسته اینترنت ایرانسلبا بوم بوم می‌توانید بستۀ مورد نظر را باب میل و سلیقه‌تان بسازید. این بسته می‌تواند ترکیبی از حجم اینترنت، مکالمه درون شبکه‌ای و پیامک باشد.

بدین صورت که با بوم بوم، تعداد پیامک فارسی ایرانسل، دقایق مکالمۀ ایرانسلی و حجم اینترنت خودتان را انتخاب کنید و بستۀ مورد نظرتان را می‌خرید. با بوم+ درصورتی‌که حجم اینترنت همراه‌ تمام شود، می‌توانید از اعتبار مکالمۀ بسته ترکیبی‌تان استفاده کنید.

بسته‌های بوم بوم، از طریق سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من و کد دستوری #5*5*555* فعال می‌شوند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

6 شهریور 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *