کوچک کردن بینی بدون عمل

کوچک کردن بینی بدون عمل در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته است چرا که بدون درد جراحی و با هزینه ای کمتر میتوان به نتیجه مطلوب دست یافت و از زیبایی بینی لذت برد. در این مطلب از گروه زیبایی شادمگ ترفندهای جالبی برای کوچک کردن بینی بدون عمل در خانه به شما ارائه شده است. با ما همراه باشید.

روش های کوچک کردن بینی بدون عمل جراحي

عمل بینی گوشتی و غضروفی نیازمند روشهای جدیدی است که بتوان بدون عمل جراحی به عنوان فرم جدیدی داده و آنها را زیباتر کرد. از بهترین و کارآمدترین روش های کوچک کردن بینی های گوشتی و غضروفی می‌توان موارد زیر را عنوان کرد :

  • بینی با تزریق ژل
  •  لیفت بینی با نخ
  • روش پلاسما جت
  • استفاده از دستگاه های ویبره حرارتی
  • کوچک کردن بینی با استفاده از لیزر درمانی
  • روش سوهان کشیدن

نکات مهم در مراقبت از بینی بعد از کوچک کردن

بعد از کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا علاوه بر به دست آوردن نتیجه بهتر ، ماندگاری عمل نیز طولانی تر باشد.

کوچک کردن بینی بدون عمل

در کل انجام عمل کوچک کردن بهتر است تنها در افراد بالاتر از ۳۰ سال انجام شود.

بعد از عمل از ایجاد فشار بر روی بینی تا چند روز جلوگیری شود.
از رفتن به سونا و جکوزی و مکان‌های بسیار گرم خودداری گردد.
استفاده از بخور داغ یا حمام داغ نیز برای چند روز ممنوع است.
به مدت چند روز بهتر است از خوابیدن به پهلو و یا روی شکم خودداری شود.

چه افرادی می توانند از این روش ها برای کوچک کردن بینی استفاده کنند

روش های توضیح داده شده در این مطلب جهت کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی برای همه افراد قابل استفاده نبوده و باید دارای شرایطی باشند تا بتوانند از این روش ها استفاده کنند.

افرادی که دارای بینی استخوانی کوچک و متوسط هستند.
کسانی که بینی آنها دارای قوز میباشد.
کسانی که دچار عدم تقارن در بینی خود هستند.
افرادی که در بینی آنها تورفتگی و ناصافی هایی مشاهده می شود
افرادی که دارای افتادگی بینی می باشند.
کسانی که بینی آنها دچار انحراف شده است.
افرادی که پل بینی کوتاه دارند.
افرادی که مایل به انجام تغییرات کمی در بینی خود هستند.

کوچک کردن بینی به چه دلیل انجام می شود؟

بینی در مرکز کانونی صورت قرار دارد به همین علت در نگاه اول توجه زیادی را به خود جلب می کند. روش های مختلفی مانند آرایش صحیح باعث کوچکتر دیده شدن بینی می شود. اما این تمرینات آسان را می توانید برای بهبود فرم بینی انجام دهید. نتیجه این تمرینات در طولانی مدت بروز می کند.

تمرین اول: با استفاده از تنفس

از انگشت اشاره برای فشردن پره های بینی استفاده کنید و سعی کنید با قدرت نفس بکشید. برای نتیجه گیری بهتر روی قسمت های پایینی فشار بیشتری وارد کنید. با افزایش فشار ریتم تنفس را آهسته تر نمایید. این تمرین را به اندازه 10 بار نفس کشیدن انجام دهید.

کوچک کردن بینی بدون عمل

افزایش سن تغییرات زیادی در چهره ایجاد می کند. این تغییرات بر روی پوست و غضروف بینی نیز تاثیرگذار است. تمرین بعدی از افتادگی و تغییر فرم بینی در زمان کهنسالی جلوگیری می نماید.

تمرین دوم: گرفتن نوک بینی

نوک بینی را با دو انگشت اشاره و شست بگیرید و به آرامی آن را به سمت بالا بکشید. حالا سعی کنید نوک بینی را رو به پایین فشار دهید و انرژی معکوس وارد نمایید.

کوچک کردن بینی بدون عمل

این کار را می توانید با یک انگشت و از طرف پایین نوک بینی نیز انجام دهید. این کار را چندین بار در روز تکرار کنید.

تمرین سوم: لبخند زدن

طبیعت همیشه راهکارهای خوبی به ما ارائه می دهد. لبخند زدن به فرم صاف و مستقیم بودن بینی بسیار کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بیشتر لبخند بزنید و با انگشت نوک بینی را به آرامی به سمت بالا هل بدهید. این کار به فرم دهی عضلات کناره بینی نیز کمک می کند.

کوچک کردن بینی بدون عمل

این تمرین را روزی 20 تا 30 مرتبه انجام دهید. بعد از مدتی نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

تمرین چهارم: انجام تمرینات ورزشی برای کوچک کردن بینی

تمرینات ورزشی مثل یوگا بر روی نحوه تنفس بسیار تاثیرگذار هستند. دم و بازدم عمیق برای شکل دهی به بینی نیز کاربرد دارد. در یک پوزیشن راحت بنشینید. راه یکی از سوراخ های بینی را با دو انگشت به مدت 4 ثانیه مسدود کنید و با سوراخ دیگر نفس بکشید. سپس همین کار را با طرف دیگر انجام دهید و هوا را تخلیه کنید.

کوچک کردن بینی بدون عمل

می توانید در طول روز این تمرین را به صورت معکوس سه یا چهار بار تکرار نمایید.

تمرین پنجم: کوچک کردن بینی با استفاده از ماساژ

بخش های مختلف بینی را ماساژ دهید. این کار را از پل بینی شروع کنید. از بالای پل بینی رو به پایین به آهستگی و در یک خط مستقیم بینی را ماساژ دهید.

کوچک کردن بینی بدون عمل

همچنین این ماساژ را از کناره بینی هم انجام بدهید. برای نتیجه گیری بهتر 5 دقیقه ماساژ نیاز است.

کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی با آنزیم

برای کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی امروزه از آنزیم هیالاز و بلورهای هیدروکسی آپاتیت کلسیم استفاده می شود.

طرز تهیه بهترین ماسک صورت برای جوش ؛ خانگی و تضمینی

کوچک کردن بینی بدون جراحی نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و پزشک فقط برای اینکه بیمار احساس درد نداشته باشد از بی حس کننده موضعی استفاده می کند.

در این روش بهترین پزشک ابتدا ناحیه تحت درمان را ضد عفونی کرده و سپس مقدار مشخصی آنزیم را در ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

تعداد جلسات كوچك كردن بيني گوشتی بدون عمل جراحي در جلسه مشاوره و پس از معاینه تعیین می شود، تعداد جلسات معمولا بین 2 الی 6 جلسه می باشد و فاصله جلسات حدود 1 الی 2 هفته است.

آیا کوچک کردن بینی گوشتی ماندگار است؟

باید بگوییم کوچک کردن بینی با آنزیم یک روش دائمی محسوب می شود و فقط در 20% افراد ممکن است در اثر بارداری یا چاقی بیش از حد بازگردد که فرد با انجام یک جلسه تزریق آنزیم مجدد بینی کوچک می شود.

انتخاب بهترین پزشک برای کوچک کردن بینی گوشتی بدون جراحی

برای انتخاب بهترین پزشک جهت کوچک کردن بینی بدون جراحی می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل جستجو نمایید.

کوچک کردن بینی بدون عمل
پس از تهیه لیستی از بهترین پزشکان درباره آن ها تحقیق کرده و پس از آن برای مشاوره نزد بهترین آن ها بروید.
در جلسه مشاوره تمامی انتظارات خود را از انجام این روش کوچک کردن بینی به پزشک بگویید تا به درستی شما را راهنمایی کند.
برای اطمینان از انتخاب پزشک مورد نظر نمونه کارهای او را مشاهده کنید و میزان رضایت آن ها را بسنجید.
برای مشاهده نمونه کارهای دکتر زینب فرخ می توانید به گالری تصاویر وب سایت یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

مراقبت های بعد از کوچک کردن بینی

بعد از تزریق آنزیم یا کلسیم به بینی از ماساژ دادن بینی جدا خودداری کنید.
داروهایی را که پزشک برای تان تجویز نموده است به طور مرتب بعد از کوچک کردن بینی استفاده کنید.
جلسات معاینه را به طور مرتب بروید.
تا 24 ساعت بیمار از زدن آب به بینی خودداری کند.

عوارض کوچک کردن بینی بدون عمل با آنزیم

در صورتی که تزریق آنزیم کوچک کننده بینی گوشتی توسط بهترین پزشک زیبایی انجام شود و بیمار مراقبت های بعد از آن را به طور مرتب رعایت کند دچار هیچ عارضه ای نخواهید شد.

ایا کوچک کردن بینی استخوانی بدون عمل امکان پذیر است؟

کوچک کردن بینی بدون عمل:کوچک کردن بینی گوشتی و استخوانی بدون نیاز به عمل جراحی یکی از راه هایی است که می‌توان با استفاده از آن بینی خود را کوچک کرده اما زیر تیغ جراحی نروید. در سال‌های اخیر روش های بسیاری برای کوچک کردن یا عمل بینی معرفی شده اند. اما هیچ کدام از آنها به درستی نمی توانند بینی های گوشتی و استخوانی را کوچک کرده و بهبود بخشند.

در این مقاله سعی شده برخی از روش های کوچک کردن بینی بدون عمل را معرفی کرد.لازم است بدانید تمامی این روش ها مقطعی هستند و پس از مدتی اثر ان ها از بین میرود. پس مراقب سودجویان باشید.

عمل جراحی بینی گوشتی و استخوانی تنها روشی است که ماندگاری دایمی دارد و بعد گذشت چند سال نتیجه اش قابل رویت میباشد.

کوچک کردن بینی بدون عمل

استفاده از دستگاه های فرم دهنده ی بینی

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی (باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.اگر چه این روش بسیار کارآمد و البته بدون درد خاصی می باشد، اما قابل به ذکر است که برای همه ی بینی ها مناسب نیست. به همین دلیل تاکید داریم که قبل از هر اقدامی با یک دکتر جراحی بینی خوب مشاوره کنید.

این روش قطعا برای افرادی مناسب خواهد بود که میزان خیلی کمی نیاز به تغییرات در بینی خود داشته باشند اما در واقع عمل بینی عملی است که تمامی تغییرات روی استخوان و اسکلت بینی انجام می شود چرا که استخوان و اسکلت بینی است که سبب فرم دهی به بینی شده است.

اما اگر بخواهیم با روشی غیر از عمل بینی، بینی خود را کوچک کنیم نمی توان تغییرات را به خوبی بر روی بینی اعمال کرد و پس از مدتی بینی به حالت اولیه باز می گردد.کوچک کردن بینی استخوانی بدون عمل

چسب کوچک کننده بینی

در برخی موارد وجود چربی های تجمع یافته در پوست بینی و یا جوش های سرسیاه بر روی بینی سبب ناهموار نشان دادن بینی و به تبع آن بزرگ دیده شدن بینی می شوند .چسب کوچک کننده بینی نیز در این افراد می تواند مفید بوده و سبب کوچک شدن بینی بدون نیاز به جراحی شود .برای کوچک شدن بینیتان با استفاده از چسب بینی نیاز به کمی صبر و حوصله دارید تا در اثر جذب چربی های زیر پوستی توسط این چسب ها حجم بینی شما کاهش یافته و بینی شما خوش فرم و زیبا شود این چسب ها با هموار کردن سطح پوست بینی علاوه بر خوش فرم شدن بینی در شادابی و صاف شدن پوست بینی شما نیز تاثیر دارند

استفاده از گیره کوچک کننده بینی

یکی دیگر از روش های کوچک کردن بینی استفاده از گیره کوچک کننده بینی میباشد .

کوچک کردن بینی بدون عمل
این گیره ها مانند یک کلیپس طراحی شده اند
و با فشردن غضروف های بینی به مدت 10 الی 15 دقیقه در طی روز موجب کوچک شدن بینی می شوند .
شما با استفاده از این گیره می توانیدپس از یک ماه تغییراتی را در راستای کوچک شدن بینی خود مشاهده نمایید .

کوچک کردن بینی بدون عمل با بخور

یکی دیگر از روش های موثر کوچک کردن بینی استفاده از بخور است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.
نحوه استفاده
بینی خود را به مدت 5تا 20 دقیقه بخور دهید.
هنگام بخور با انگشتان خود بینی را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوستی خارج شود.

نکات طلایی برای روش های مراقبت از پوست چرب + 7 ماسک صورت برای پوست‌ های چرب

نکته:توجه کنید که مدت تاثیر این روش فقط چند ساعت است

کوچک کردن بینی با استفاده از ژل

روش لیفت بینی با استفاده از ژل یکی از انواع روش های مورد استفاده جهت کوچک کردن بینی بدون عمل می باشد. با استفاده از این روش به راحتی می توان زیبایی را به بینی های استخوانی قوزدار و بینی های گوشتی برگرداند. در این روش ماده ای به نام فیلر توسط پزشک متخصص در فرورفتگی ها و قسمت های دارای نقص مانند قوز بینی تزریق می گردد.

کوچک کردن بینی بدون عمل

در نتیجه قسمت های فرورفته و دارای نقص با استفاده از ماده فیلر پر شده و بینی فرمی صاف و یکدست پیدا خواهد کردتنها در یک جلسه درمان انجام می گیرد. همچنین در این روش نیاز به بیهوشی نبوده و از بی‌حسی موضعی قبل از انجام تزریق استفاده می شود.

برداشتن قوز بینی بدون جراحی به وسیله سوهان کشیدن

سوهان رایج در جراحی بینی مانند سوهان ناخن دندانه دار است و فلزی میباشد. با آن سوهان روی پوست خراشی را ایجاد می کنند و شروع به سوهان کشی می نمایند و سپس با سرم آن قسمت را شستشو می دهند.که در این روش هم میزان تغییرات محدود است

لیفت بینی با نخ

بالا آمدن نوك بينى بدون جراحى يكى از تقاضا هاى مهم و شايعى است كه همواره زیباجویان دارند . كه ليفت بينى با نخ يكى از آن ها است .
در اين روش با استفاده از نخى كه از زير پوست رد مى شود نوك بينى به اسكلت استخوانى بينى وصل مى شود و به سمت آن كشيده مى شود تا نوك بينى بالا بيايد . در اين روش بافت هاى بينى تحت كشش قرار مى گيرند و در مقابل نخ مقاومت مى كنند . به مرور زمان كشش كار خود را انجام مى دهد . نخ بافت ها را پاره مى كند و از ميان آن ها رد مى شود تا حدى كه ديگر بافت هاى بينى تحت كشش نباشند .

کوچک کردن بینی بدون عمل

در اين مرحله نوك بينى دوباره به محل قبلى خود باز مى گردد . اين دوره معمولا بين سه تا نه ماه طول مى كشد .در اين مرحله بيمار احساس مى كند كه اثر نخ به طور كامل از بين رفته است .
جراحى بينى براى فردى كه قبلا ليفت بينى با نخ انجام داده مشكل تر است زيرا بافت هاى بينى ممكن است در اثر حركت نخ آسيب ديده باشند . علاوه بر موارد فوق اغلب بينى ها علاوه بر افتادگى نوك ، اشكالات مهمى مثل انحراف و كجى ، بزرگى و قوز دارند که با نخ رفع نمیشوند

صاف کردن بینی با ورزش

آیا باورتان میشود که لبخند زدن می تواند بینی شما را صاف کند؟ تمام کاری که باید انجام دهید این است که فقط لبخند بزنید.
روش انجام این روش
شما باید با استفاده از انگشتانتان بینی تان را به سمت بالا ببرید و سپس لبخند بزنید.
این فعالیت کمک می کند که ماهیچه های دو طرف بینی تان را تقویت کنید.
برای نتیجه گیری بهتر این تمرین را روزانه 20 تا 30 بار انجام دهید.

اقدامات قبل از کوچک کردن بینی بدون عمل

بعد از کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا علاوه بر به دست آوردن نتیجه بهتر ، ماندگاری عمل نیز طولانی تر باشد.
در کل انجام عمل کوچک کردن بهتر است تنها در افراد بالاتر از 20 سال انجام شود.
بعد از عمل از ایجاد فشار بر روی بینی تا چند روز جلوگیری شود.
از رفتن به سونا و جکوزی و مکان‌های بسیار گرم خودداری گردد.
استفاده از بخور داغ یا حمام داغ نیز برای چند روز ممنوع است.
به مدت چند روز بهتر است از خوابیدن به پهلو و یا روی شکم خودداری شود.

چه افرادی کاندیدای کوچگ کردن بینی استخوانی بدون عمل هستند؟

بافرادی که خواهان رفع برجستگی‌های کوچک روی بینی خود هستند.
افرادی که دارای فرورفتگی، گودی و ناهمواری‌هایی بر روی بینی خود هستند و یا بینی آن‌ها ظاهری نامتقارن دارد.
افرادی که از بینی تختی برخوردار هستند و خواهان ایجاد یک پل و با برجسته کردن پل کنونی بینی خود هستند. این مشکل معمولاً در بین آسیایی‌ها و جمعیت‌های آفریقایی آمریکایی بسیار مشاهده می‌شود.

کوچک کردن بینی بدون عمل
افرادی که به افتادگی کم بینی دچار هستند و علاقه‌مند به بالا یردن نوک بینی خود می‌باشند.
افرادی که قبلاً عمل‌های جراحی زیبایی بینی را انجام داده‌اند و از ظاهر بینی خود رضایت ندارند.

کوچک کردن بینی بدون عمل با لیزر

در مورد لیزر بینی یا رینوپلاستی با لیزر (Laser Rhinoplasty) حرف و حدیث های بسیاری وجود دارد .
همانطور که میدانید جراحی و تغییر فرم یک بینی گسترده است و شامل غضروف ،استخوان و پوست میشود.
اشتباه بیماران این است که فکر میکنند میتوانند با لیزر درمانی یک عمل بدون جراحی داشته باشند در حالی که لیزر فقط برای نازک کردن پوست بینی کاربرد دارد.آکنه دوران بزرگسالی که از وجود باکتری روی پوست ایجاد میشود و قرمز رنگ هم می باشد را میتوان با این روش درمان کرد.
لیزر بینی حتی برای کوچک کردن بینی گوشتی هم کاربرد ندارد چه برسد به کوچک کردن بینی استخوانی

کوچک کردن بینی بدون عمل

تزریق چربی برای انجام عمل زیبایی بینی

عمل تزریق چربی به بینی، مؤثرترین روش برای جوانسازی مجدد بینی و رفع قوز بینی و اصلاح نواقص آن پس از عمل‌های زیبایی قبلی است. با تزریق چربی به نواحی پیرامونی یک قوز بینی می‌توان آن را برطرف کرد. علاوه بر این، تزریق چربی می‌تواند قابل مشاهده بودن غضروف نوک بینی پس از انجام عمل‌های زیبایی را نیز رفع کند.

کوچک کردن بینی بدون عمل با آرایش

فرم بینی خود را مشخص کنید تا ارایش متناسب با فرم بینی خود انجام دهید ،کوتاه ،بلند و افتاده و…
باید توسط یک کرم تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..
حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟
این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست،این دو خط زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..
توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیم

صفر تا صد اطلاعاتی که باید برای ریش گذاشتن و جذاب شدن بدانید

کوچک کردن بینی بدون عمل

بینی کوتاه

این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید و زیر بینی رو با کرم یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

بینی بلند

اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

بینی رو به پایین

نوک بینی را باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی قوز دار

ما در گریم حق نداریم سطوح برجسته را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.

گرد نشان دادن نوک بینی

برای کسانی که نوک بینیشان باریک است و می خواهند گرد نشان داده بشود باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،سپس با استفاده ازکرم تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..

بینی پهن

برای رفع مشکل پهنی بینی خود هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن استفاده کنید.

بینی دراز

برای رفع مشکل بینی های دراز ،یک سایه ی تیره تراز رنگ آرایشتان را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی استفاده نمایید.

بینی کج

برای رفع مشکل بینی های کج ،باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را انجام دهید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد استفاده کنید.

مزایای کوچک کردن بینی بدون عمل

این روش جدید که در سال های اخیر وارد عرصه جراحی های زیبایی شده است، با استقبال زیادی روبرو بوده است. کوچک کردن بینی بدون عمل به وسیله نوعی ژل انجام میگیرد که مزایای زیادی دارد.

کوچک کردن بینی بدون عمل

در این حالت دوره نقاهت بیمار خیلی کمتر از زمانی است که عمل جراحی انجام می شود. می توان گفت که مراقبت ها ، سیاهی اطراف چشم و بینی و … بسیار کمتر در این روش دیده می شود.

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟

شما میخواهید به یک مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید ، اما از ظاهر بینی خود راضی نیستید ، با یک روش ساده در آرایش کردن میتوانید کوچک کردن بینی بدون عمل را طوری انجام دهید  که بینی شما کوچکتر به نظر برسد. از روشن کننده هایی استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن تر هستند به همین ترتیب از رنگ تیره تر برای سایه انداختن.
مواد آرایشی را روی دو طرف بینی قرار دهید و آن را خوب مخلوط کنید به همین ترتیب، روشن کننده ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید این، باعث می شود بینی شما فورا کوچکتر به نظر برسد.

چگونه می توان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟

برخی از درمان های طبیعی وجود دارد که می تواند بینی شما را یک شبه کوچکتر کند ، در ادامه این بخش از نمناک برخی از دستور العمل های خانگی آسان برای داشتن بینی کوچکتر در خانه را به شما ارائه میکنیم :

زنجبیل:

یک لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید، آن را روی ناحیه ای که میخواهید کوچک شود قرار دهید و پس از 15 دقیقه بشویید.
این کار برای برخی از افراد که ممکن است دچار سوزش زیاد شوند توصیه نمیشود.
این دستورالعمل باورنکردنی را حتما به کار ببندید.

یخ برای کوچک کردن بینی بدون عمل

یخ یکی از ساده ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود.
یک مکعب یخ را در یک پارچه تمیز قرار دهید و برروی بینی خود قرار دهید.
هر روز این کار را به مدت چند دقیقه انجام دهید تا بینی کمتر پف کرده و به دلیل یخ و سرما کوچک می شود.

کوچک کردن بینی بدون عمل
هشدار :هرگز و به هیچ وجه اگر دچار مشکلات سینوسی و دیگر مشکلات عفونی در هر قسمت از صورت خود هستید این روش را انجام ندهید . از طرفی این روش نباید به مدت طولانی انجام شود و در صورت مشاهده هر نوع ناراحتی باید انجام آن را متوقف کنید چراکه در صورت استفاده نامناسب و نابجای این روش ، عوارض جدی متوجه شما خواهد شد .

خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل

طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه ای که تاثیر آن عالی است ، کافیست یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید و ترکیب بدست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید فراموش نکنید که پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید.

بعد از گذشت مدت تعیین شده یعنی 30 دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشکی پوست در این قسمت از صورت خود کردید آن را با نرم کننده های طبیعی مرطوب کنید. اگر روزانه از این محلول استفاده کنید می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید.
افرادی که در حین استفاده از آن متوجه سوزش یا قرمزی در بینی خود می شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب کم کنند.

 

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

19 اردیبهشت 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *