افتتاح حساب ترکیه
افزایش جذابیت زنانه

افزایش جذابیت زنانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چون اگر می خواهید شوهرتان تا پایان عمر با هیچ زنی جز شما رابطه اي را تجربه نکند بايد زني جذاب براي او باشيد. اين مطلب از گروه موفقيت شادمگ شما را به زني جذاب و دلبر تبديل ميكند. خواندن اين مطلب را از دست ندهيد.

تکنیک‌های شگفت انگیز زنانگی و جذابیت زنانه

درباره دنیای زنانه خود چه می‌دانید؟ آیا تابه‌حال به قدرت زنانه خود برای ساخت و پرورش روح یک مرد فکر کرده‌اید؟ شاید به دلیل مشغله‌هایی که در زندگی دارید خیلی از خصلت‌های زنانه‌تان دور شده باشید و فراموش کرده‌اید که چقدر می‌توانید با استفاده از مهارت‌های خود، زندگی را برای خود و شریک عاطفی‌تان لذت‌بخش کنید.

افزایش جذابیت زنانه

آیا شما جز آن دسته از زنانی هستید که همیشه برای رسیدن به رؤیاهای زنانه‌تان وقت می‌گذارید و برنامه‌ریزی می‌کنید و می‌دانید که چطور با عشقتان در روزهای سخت مدارا کنید؟ یا جز آن دسته از زنانی هستید که فکر می‌کنید باید در زندگی با شریک عاطفی‌تان رقابت کنید و از او کم نیاورید؟

اگر جز گروه اول هستید به شما تبریک می‌گوییم؛ اما پیشنهادمان به گروه دوم این است که حتماً در این مقاله افزایش جذابیت زنانه با ما همراه باشند تا کمی با دنیای لطیف زنانه‌شان آشتی کنند.

راه های جذابیت زنان

بخش ۱: داشتن شخصیتی خوب

۱. اعتماد به نفس داشته باشید

برای بسیاری از آدم‌ها، حرف زدن درباره‌ی معتمد به نفس بودن بسیار آسانتر از انجام آن است. اعتماد به نفس داشتن یعنی احساس امنیت و آرامش داشتن نسبت به آنچیزی که هستید و توانایی‌هایی که دارید. اگر در حال حاضر اعتماد به نفس ندارید، راه‌هایی برای ایجاد آن وجود دارد از جمله:

به عنوان مثال، اگر درگیر صحبت‌های منفی با خویشتن هستید (همان صداهای توی سرتان که به شما می‌گوید، بازنده، بی‌ارزش، احمق و … هستید)، روی سعی کنید به مقابله با آن بپردازید و روی جملات مثبتی مانند «من با فکرم» یا «دوست خوبی هستم» تمرین و تمرکز کنید.

وقتی اعتماد به نفس دارید، بابت اشتباه کردن خودتان را سرزنش نمی‌کنید، و خودتان را تحقیر نمی‌کنید. آدم‌های با اعتماد به نفس می‌توانند بدون احساس حسادت یا فکر بد درباره‌ی دیگران از موفقیت آن‌ها خوشحال شوند.

۲. آرامش داشته باشید و در زمان حال زندگی کنید

وقتی ذهن‌تان درگیر گذشته یا آینده باشد، لذت بردن از زندگی کار دشواری می‌شود. به جای نگرانی درباره‌ی آنچه گفته‌اید یا آنچه ممکن است بعدا اتفاق بیفتد، از لحظه‌ای که در آن هستید لذت ببرید.

اگر عصبی هستید و نسبت به آنچه می‌گویید مطمئن نیستید، راهی عالی برای ارتباط با کسی آن است که از او سوالاتی بپرسید. به ویژه، درخواست توصیه و مشاوره از کسی درباره‌ی چیزی، یا رجوع به آن‌ها و صحبت کردن درباره‌ی خودشان، راهی عالی است برای آنکه کاری کنید دوست‌تان داشته باشند.

افزایش جذابیت زنانه

اگر آرامش داشته باشید و در اوقاتی که با دیگران می‌گذارنید متمرکز باشید، احتمال اینکه از همراهی با شما لذت ببرند و بعدا هم خواستار آن باشند بیشتر است.

۳. یک شنونده‌ی فعال/پویا باشید

اگر با کسی مثل خودتان صحبت می‌کنید، راهی مطمئن برای آنکه کاری کنید دست‌تان داشته باشند آن است که به طور فعالانه به آن‌ها گوش بدهید. گوش کردن فعالانه شامل مراحل زیر می‌شود:

صحبت‌های طرف مقابل را قطع یا درباره‌ی او قضاوت نکنید

برای آنکه نشان دهید طرف مقابل و حرف‌هایش برای‌تان اهمیت دارد در حین شنیدن سرتان را تکان دهید یا زیر لب زمزمه‌های کوتاهی بکنید.

چیزهایی که می‌گوید را خلاصه کنید تا بفهمد او را درک می‌کنید.

برای آنکه نشان دهید علاقمند هستید و توجه می‌کنید سوالاتی بپرسید.

۴. صادق باشید و محترمانه برخورد کنید

در مقابل این وسوسه که به طرف مقابل چیزی را بگویید که دوست دارد بشنود به جای آن چیزی که واقعا فکر می‌کنید، مقاومت کنید. فقط حتما موقع ابراز نظر و عقیده‌تان محترمانه برخورد کنید و مودب باشید. نیازی به توهین کردن به او یا عقایدش نیست.

شما می‌خواهید او به خاطر آن کسی که هستید دوست‌تان داشته باشد، نه به خاطر آنچه فکر می‌کند یا می‌خواهد که باشید. ممکن است حتی از اینکه ایده‌ی خودتان را دارید قدردان باشد و همین طور از شهامت‌تان در ابراز آن‌ها.

مثلا اگر کسی از شما درباره‌ی فیلمی که دوستش نمی‌دارید نظرتان را پرسید، به جای تظاهر به دوست داشتن آن نظر واقعی‌تان را بگویید. اگر اتفاق دیگری نیفتد، این امر به مکالمه‌ای جالب تبدیل می‌شود.

۵. اشتیاق‌ها و علایق‌تان را در میان بگذارید

وقتی مردم درباره‌ی شور و اشتیاق‌های‌شان صحبت می‌کنند، مثل آن است که انگار جان می‌گیرند. هیجان می‌تواند مسری باشد، و باعث شود از بودن کنار شما احساس هیجان و وجد بیشتری بکنند.

وقتی با کسی که علاقمند است صحبت می‌کنید، از اینکه بگویید چه چیزهایی برای‌تان مهم است واهمه نداشته باشید.

مدیریت زمان ؛ چرا و چگونه | قدرت بی نظیر زمان در زندگی

فراموش نکنید درباره‌ی علاقمندی‌هایش نیز بپرسید. این کار نشان می‌دهد به شناخت بهتر او علاقمند هستید، و می‌تواند به او کمک کند با شما احساس نزدیکی بیشتری داشته باشد.

۶. کارهایی انجام دهید که زندگی‌تان را پربار می‌کنند

به خاطر چیزی که به آن اعتقاد دارید کاری داوطلبانه انجام دهید؛ یک ساز یاد بگیرید؛ کلاس رقص بروید؛ برای یک ماراتن تمرین کنید؛ یا به یک تیم ورزشی تفریحی بپویندید. خوشحال و راضی بودن باعث می‌شود در نظر مردها جذاب‌تر جلوه کنید.

افزایش جذابیت زنانه

به علاوه، داشتن سرگرمی‌ها به شما چیزهای بیشتری می‌دهد برای صحبت کردن و فرصت‌های بیشتری برای ایجاد پیوند بیشتر با محبو‌ب‌تان، البته در صورتی که علاقمندی مشترکی با شما داشته باشد. ممکن است حتی به خاطر همین سرگرمی‌های‌تان به یکی آشنا بشوید.

۷. نشان بدهید که با ملاحظه و اهل توجه هستید

برای آنکه به او نشان بدهید علاقمند هستید و توجه می‌کنید کارهای کوچکی انجام دهید. اگر در یک میهمانی هستید، از او بپرسید آیا نوشیدنی یا اسنک می‌خواهد؛ اگر قبلا درباره‌ی یکی از نگرانی‌هایش با او صحبت کرده‌اید، از او بپرسید که با آن نگرانی چطور کنار آمده یا دست به گریبان است.

مطالعات نشان داده‌اند که اگر دوست داشتنی، دلسوز و با ثبات باشید آدم‌ها بیشتر متمایل خواهند بود که شما را شریک عشقی خود بدانند، پس از فرصت‌ها برای نشان دادن تمام آن موارد استفاده کنید.

۸. درباره‌ی آنچه هستید صادق باشید

کمدی‌های عاشقانه‌ی اغلب از آنجایی شروع می‌شوند که کسانی غیر از آنچه هستند می‌نمایند، و دروغ‌شان در چهره‌ی آن‌ها نمایان می‌شود. شما این شکلی نباشید.

اگر شب ایده آل برای شما در خانه و با صرف پیتزا و قهوه است، به فرد مقابل خود نگویید عشق میهمانی و ضیافت هستید! این کار فقط برای‌تان عذاب آور خواهد بود، و نهایتا به خاطر جدای برای‌تان اندوه به بار خواهد آورد چون تمام چیزی که از شما می‌خواهد مهمانی رفتن و گرفتن است و تمام چیزی که شما می‌خواهید آرامش در کنج دنج خانه است.

اگر عاشق ریاضیات و تدریس هستید، به او نگویید شغل رویایی‌تان تدریس اسنوبورد در پیست اسکی است!

۹. به خاطر هیچ کس خودتان را تغییر ندهید

خارج شدن از منطقه‌ی امن و آسایش‌تان می‌تواند سرگرم کننده و بی خطر باشد – به عنوان مثال، با امتحان کردن سرگرمی جدید یا اجتماعی تر بودن – اما همیشه مطمئن شوید که این کار را با احساسی پابرجا نسبت به کسی که هستید انجام می‌دهید و آنچه در زندگی می‌خواهید. نسبت به باورها و اهداف‌تان وفادار بمانید.

تنها دلیل خوب برای تغییر دادن آنچه هستید – اگر ناراضی هستید – و می‌خواهید تغییر کنید آن است که خودتان احساس رضایت داشته باشید.

اگر بودن با یک مرد نیازمند آن است که کاملا تغییر کنید و کس دیگری بشوید، احتمالا بهتر است با او نباشید!

افزایش جذابیت زنانه

بخش ۲: تقویت جذابیت فیزیکی

۱. بدانید که ظاهر و جسم شما تنها بخش کوچکی از جذابیت‌تان است

پژوهش‌ها نشان می‌دهند با آنکه عناصر فیزیکی در جذب شدن مردی به یک زن نقش کلیدی ایفا می‌کنند اما سایر عوامل نیز مهم هستند. این عوامل شامل شوخ طبعی، باورها و شخصیت می‌شوند.

مردها معمولا زنانی را دوست دارند که جوان و سالم به نظر می‌رسند – با پوست خوب، ویژگی‌های چهره‌ی جوان، و اندام تراش خورده – چون در یک سطح ناخوداگاه طرف را به عنوان جفت احتمالی خود ارزیابی می‌کنند.

۲. زیبایی‌ خود را بشناسید

مهم نیست چه شکل و ظاهری دارید، پوست‌تون چه رنگی ست، چه ابعادی دارید یا بلندی موهای‌تان چقدر است؛ زیبایی در درون شما است.

مطالعات نشان می‌دهد دیگران شما را ۲۰٪ از آنچه خودتان می‌بینید جذاب‌تر می‌بینند. زنان بسیاری هستند که قضاوت‌های سختی از خودشان می‌کنند و زیبایی‌های‌شان را نمی‌بینند.

شاید با معیارهای زیبایی شناختی هماهنگ نباشید اما این موارد برای چه کسی هستند بالاخره؟ استانداردهای زیبایی امروز با آنچه در گذشته وجود داشت متفاوتند و هر زمان هم در حال تغییر هستند.

۳. برای خودتان سبک اختصاصی و شخصی پیدا کنید

سبک‌تان باید نمایانگر شخصیت‌تان باشد، نه اینکه کپی از آنچه در نظر دیگری جذاب می‌آید. چیزهایی را بپوشید که به شما می‌آید، با نوع بدن‌تان سازگار است و باعث می‌شود احساس راحتی کنید.

افزایش جذابیت زنانه

اگر درباره‌ی سبک مناسب خودتان مطمئن نیستید، بگردید دنبال الهاماتی در دنیای مد و آدم‌هایی که سبک‌شان را دوست دارید و دنبال می‌کنید. تجربه کردن ظاهرهای متفاوت اشکالی ندارد – این کار به معنی آن نیست که سعی دارید کس دیگری باشید، بلکه به معنی کشف آن است که چگونه می‌توانید خودتان را نشان بدهید.

۴. روی ویژگی‌های مطلوبی که دارید کار کنید

آیا ویژگی‌های بخصوصی در شما هست که واقعا دوست‌شان دارید؟ شاید ابروهای قهوه‌ای پر، سبک بی نظیر موها یا داشتن چانه‌ای زیبا. هرچه هست، سایرین نیز مطمئنا آن‌ها را زیبا می‌بینند.

روش های فوق العاده برای طفره رفتن از پاسخ به سوالات آزار دهنده | اینطوری جواب افراد فضول رو بده !

راه‌هایی پیدا کنید برای آنکه با انتخاب لباس‌ها، تجهیزات و آرایش مناسب به برجسته تر شدن نقاط قوت‌تان کمک کند.

۵. براي افزایش جذابیت زنانه آرایش کنید

بعضی از مطالعات نشان می‌دهند مردان زنان آرایش کرده را جذاب تر می‌بینند. سایر مطالعات هم نشان می‌دهند مردان ترجیح می‌دهد زن‌ها آرایش کمتری داشته باشند.

افزایش جذابیت زنانه

اگر در آرایش کردن خیلی حرفه‌ای نیستید اما دوست دارید امتحان کنید، می‌توانید با حفظ ظاهر طبیعی و فقط ایجاد درخشندگی در پوست شروع کنید. ممکن است بعدا بتوانید از کرم پودر و رژ لب‌هایی که ظاهر طبیعی می‌بخشند نیز استفاده کنید.

در نهایت مهمترین چیز آن است که کاری را بکنید که بهترین حس را به شما می‌بخشد. اگر آرایش کردن دوست ندارید، این کار را نکنید.

۶. از آرایش کردن برای جوان‌تر و سالم‌تر به نظر رسیدن استفاده کنید

بیشتر آنچه مردها را به زنان جذب می‌کند به غریزه‌ی اصلی مربوط می‌شود که در آن ذهن‌شان ویژگی‌های به خصوصی را به عنوان سیگنال‌هایی برای توانایی تولید مثل بهتر می‌پندارد. چهر‌ه‌ّهای قرینه‌ی جوان نماد باروری و سلامتی است.

مطالعات نشان می‌دهد مردان زن‌های دارای چهره‌های بچگانه – چشم‌های بزرگ، بینی کوچک، لب‌های درشت، و چانه‌ی کوچک – را ترجیخ می‌دهند. می‌توانید از خط چشم و رژ لب برای برجسته کردن چشم‌ها و لب‌های‌تان استفاده کنید.

اگر می‌خواهید فراتر هم بروید، سعی کنید از پودر کانتورینگ برای جوان‌تر و قرینه‌تر به نظر رسیدن چهره‌تان استفاده کنید.

۷. روی لب‌های‌تان کار کنید

تحقیقات نشان می‌دهد به طور متوسط، مردان بیشتر جذب لب‌های زنان می‌شوند تا هر قسمت دیگری از بدن آن‌ها. اگر رژ لب بیشتری بمالید لب‌های‌تان برای مردها حتی جذاب‌تر هم به نظر خواهد رسید.

۸. براي افزایش جذابیت زنانه به لحن صدای‌تان توجه کنید

مطالعات نشان داده‌اند مردان عموما زنان دارای لحن صدای بالاتر برای‌شان جذاب تر از کسانی هستند آوای صدای پایین‌تری دارند.

هر چند در نهایت بهترین کار آن است که خودتان باشید چون مردها جذب زنانی می‌شوند که از پوست و صدای واقعی خودشان خجالت نمی‌کشند اما این هم حقیقت جالبی بود که ارزش دانستن دارد.

۹. براي افزایش جذابیت زنانه قرمز بپوشید

مطالعات نشان داده‌اند پوشیدن رنگ قرمز می‌تواند باعث شود یک زن جذاب‌تر و به لحاظ جنسی فریباتر در نظر مردان بیاید.

۱۰. سعی کنید اندام‌تان شکل ساعت شنی پیدا کند

پژوهش‌ ها نشان می‌دهند به طور متوسط مردها بیشتر جذب اندام‌های شبیه ساعت شنی می‌شوند – کمر باریک و کفل بزرگ‌تر که نشان دهنده‌ی قدرت باروری و سلامتی بیشتر است. شکل ساعت شنی نادرترین نوع شکل بدن است پس اگر به طور طبعی چنین بدنی ندارید خیلی خودتان را اذیت نکنید.

افزایش جذابیت زنانه

۱۱. با دیگر دخترها بیرون بروید

وقتی با گروهی از دخترها بیرون می‌روید، مردها عموما تک تک اعضای گروه را از آنچه واقعا هستند جذاب‌تر می‌بینند.

بخش ۳: از خودتان مراقبت کنید

۱. براي افزایش جذابیت زنانه با خودتان مهربان باشید

این قضیه به داشتن اعتماد به نفس مربوط می‌شود. ممکن است برای جذب یک مرد در تلاش باشید اما آنچه واقعا به شما کمک خواهد کرد این است که کاری کنید در چشم خودتان جذاب به نظر برسید. از خودتان خوب مراقبت کنید: خوب بخورید، ورزش کنید، به اندازه‌ی کافی بخوابید. و اگر روز تعطیل ندارید که برای تبدیل شدن به یک سوپر مدل تلاش کنید بهتر است خیلی به خودتان فشار نیاورید.

۲. مرتبا ورزش کنید

این توصیه با توجه به آنچه در مورد افزایش جذابیت زنانه می‌خوانید متفاوت است اما به طور متوسط، اگر سعی می‌کنید روی فرم بمانید، باید هدف‌تان آن باشد که دست کم ۳۰ دقیقه در روز فعالیت داشته باشید. این امر می‌تواند به سادگی پیاده روی کردن انجام سه وعده‌ی ۱۰ دقیقه‌ای ورزش در روز باشد.

۳. آب کافی بنوشید

وزن بدن‌تان را (به پوند) نصف کنید: این میزان آبی است که باید در روز بنوشید (به اونس). این مقدار می‌تواند بیشتر باشد اگر که در شرایط آب و هوایی گرم زندگی می‌کنید یا مرتبا در حال ورزش کردن هستید.

افزایش جذابیت زنانه

۴. خواب کافی داشته باشید

مطالعات نشان داده‌اند کسانی که از خواب خوب محروم هستند در مقایسه با زمانی که خواب شب کافی داشته‌اند کمتر جذاب به نظر می‌رسند و اين براي افزایش جذابیت زنانه خوب نيست.

۵. خوراک سالم داشته باشید

مقدار زیادی میوه، سبزیجات، غلات کامل، و پروتئین خالص مصرف کنید. از خوردن خوراکی‌های فراوری و بسته‌بندی شده پرهیز کنید، و همچنین از مصرف نمک یا شکر بیش از حد. این به شما کمک می‌کند وزن‌تان را پایین نگه دارید و ثبات خلق داشته باشید و پوست و موی‌تان خوب به نظر برسد.

۶. سلامت پوست‌تان را حفظ کنید

دو بار در روز صورت‌تان را با شوینده‌ی که مناسب نوع پوست‌تان است بشویید. بعد از یک مرطوب کننده‌ی خوب که SPF دارد استفاده کنید.

31 روش افزایش آرامش ذهن و درون | راه رسیدن به هر موفقیتی در اینهاست

افزایش جذابیت زنانه

وقتی از دوش بیرون می‌آیید، مرطوب کننده بزنید تا به حفظ نرمی و شادابی پوست‌تان کمک کند.

۷. لبخند قشنگی به لب داشته باشید

لب‌های نرم و گوشت‌آلو و دندان‌های سفید و صاف عموما جذب‌کننده‌های کلیدی مردان به زنان محسوب می‌شوند. آب کافی بنوشید و مرتبا لب‌های‌تان را مرطوب کنید تا نرم بمانند و همیشه مسواک بزنید.

۸. از موهای‌تان خوب مراقبت کنید

مطالعات نشان داده‌اند که موهای بلند، پر و براق از همه چیز برای مردها جذاب تر است چون نماد سلامتی و باروری است. به طور متوسط، مردان زنان را بر اساس بلندی موهای‌شان از نظر جذابیت رتبه بندی می‌کنند و مو بلندها به نظرشان جذاب‌تر هستند حتی اگر تمام ویژگی‌ها و مشخصات دیگر صورت موکوتاها شبیه آن‌ها باشد!

بخش ۴. دلبری کردن از مردها

افزایش جذابیت زنانه

۱. بیشتر جاهایی جمع شوید که سرگرمی‌های زیادی آنجا دارید

این‌ها معمولا نقاطی هستند که در آن‌ها بیشتر احساس راحتی، آرامش و خوشحالی می‌کنید و باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید.

همچنین بیشتر احتمال دارد با مردانی ملاقات کنید که علایق مشترکی دارند و از انجام کارهایی که شما دوست دارید لذت می‌برند.

۲. تماس چشمی برقرار کنید

این احتمالا موثرترین تکنیک دلبری است که وجود دارد. برقراری تماس چشمی نشان دهنده‌ی اعتماد به نفس است، علاقمندی‌تان را بروز می‌دهد و باعث می‌شود طرف پیش شما به زانو در بیاید.

۳. لبخند بزنید

پژوهش‌ها نشان می‌دهند زنان شاد، به ويژه آن‌هایی که لبخند می‌زنند، عموما برای مردها جذاب‌ترند. حتما لبخندی صادقانه داشته باشید، که چشم‌های‌تان را هم علاوه بر دهان‌تان درگیر می‌کند، و نمی‌گذارد لبخندتان تصنعی به نظر برسد.

افزایش جذابیت زنانه

۴. مکالمه‌ای را آغاز کنید

نباید منتظر بمانید تا طرف مقابل‌تان سر صحبت را باز کنید. اگر به کسی علاقمند هستید، خودتان را معرفی کنید و مکالمه‌ای دوستانه را آغاز کنید تا بتوانید کمی بیشتر همدیگر را بشناسید.

۵. از او تعریف کنید

یک راه مطمئن افزایش جذابیت زنانه برای آنکه به مردی نشان بدهید به او علاقمند هستید و او را هم به خودتان علاقمندتر کنید تعریف و تمجید کردن است. مطالعات نشان داده‌اند که حتی تعریف‌های غیر صادقانه هم می‌توانند موثر واقع شوند اما بهتر است در تعریف و تمجیدهای خود صادق باشید.

۶. مکالمه‌ را به سطحی دیگر ببرید

اگر مکالمه واقعا خوب پیش برود، و به نظر برسد که او هم متقابلا مشتاق است، می‌توانید از او شماره‌اش را بگیرید. مجبور نیستید منتظر باشید تا او اولین حرکت را انجام بدهد.

۷. زبان بدن او را تقلید کنید

خیلی در این زمینه آشکار عمل نکنید، اما سعی کنید وضعیت و حرکات بدن او را که هنگام صحبت کردن با شما اتخاذ می‌کند تقلید نمایید. تقلید کردن اعمال او پیامی ناخودآگاه می‌فرستد که شما او را دوست دارید، و باعث می‌شود احتمال ابراز علاقه‌ی او نیز بیشتر شود و مهر و محبت بیشتری نسبت به شما نشان بدهد.

افزایش جذابیت زنانه

جذاب ترین لباس زنان از نظر مردان کدامست؟

نوع لباس هایی که مردان برای همسرشان می پسندند، با آن چیزی که مورد علاقه خود زن ها است زمین تا آسمان فرق دارد.

به دنبال تحقیقات اخیر براي افزایش جذابیت زنانه مشخص شده است که، مردها وقتی خانم ها دامن، پیراهن و کفش پاشنه بلند می پوشند خوششان می آید درحالیکه نسبت به تونیک و شلوار و زیورآلات بی تفاوت هستند.

دامن

بیش از ۷۵ درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر آیتم دیگری در پوشاک، دامن و پیراهن بپوشند و دامن هایشان نیز نباید خیلی کوتاه باشد واگر چاک دارد چاک آن باید در طرفین باشد.

شلوار

اما آنها واقعا می خواهند که همسرشان برایشان دامن بپوشد نه شلوار و تیپ مردانه. و اما وقتی زن ها شلوار کشی و کفش پاشنه بلند می پوشند خیلی خوششان میاید.

پیراهن

۱۰۰ درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند. زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی چذابیت زنانه دارد. پیراهن های مشکی نیمه کوتاه بهترین انتخاب هستند. تنها ۲۵ درصد از مردان از پیراهن های ماکسی خوششان می اید.

تونیک

می دانم کمی عجیب به نظر میرسه اما تعداد معدودی از مردان از تونیک خوششان میاید.اکثریت فکر می کنند که تونیک گشاد بوده و زیبایی زن را به خوبی نشان نمی دهد.

رنگ لباس

مردها پارچه های تک رنگ را ترجیح میدهند.عکس ها و رنگ های گوناگون به آنها اجازه تمرکز بر خانم ها را نمی دهد.

افزایش جذابیت زنانه

کفش

۵درصد از مردها دوست دارند که خانمشان کفش پاشنه بلند بپوشد و تنها ۲۰ درصد گفته اند که کفش کتانی یا بدون پاشنه نیز برایشان فرقی نمیکند.

جواهرآلات

اگر تعداد کمی جواهرالات استفاده کنید شوهرتان از آن خوششان میاید اما آنها نمی خواهند بدانند که جنس آن چیست و چقدر ارزش دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

8 آذر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *