خرید توالت فرنگی

شاید فکر می کنید خرید توالت فرنگی کار ساده ای است اما هنگام خرید توالت فرنگی یا نصب آن برخی موارد وجود دارد که اگر نادیده گرفته‌ شود ممکن است بیش‌ تر از مزایا، معایبش را در منزل شما نمایان کند. گروه دکوراسیون شادمگ برخی نکات مهم را در این مطلب به شما یادآوری کرده است.

راهنمای خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی کالایی نیست که سالی یک بار عوضش کنید؛ پس باید آنقدر درست انتخاب شود که مدت زیادی کار کند. توالت فرنگی محصولی پرمصرف است و باید کیفیت لازم را برای سال‌ها کارکردن بدون عیب و نقص داشته باشد. برای اینکه خریدی درست داشته باشید به راهنما نیاز دارید.

خرید توالت فرنگی

پس خوب است قبل از خرید توالت فرنگی با انواع و اقسام توالت فرنگی آشنا شوید و ببینید کدام‌یک از آنها برای سرویس بهداشتی یا حمام شما مناسب است. پس از انتخاب مدل باید هنگام خرید محصول هم نکاتی را در نظر بگیرید.

انواع توالت فرنگی

تا انواع توالت فرنگی را نشناسید یک انتخاب خوب نخواهید داشت. در اینجا با دو مدل رایج آن آشنا می‌شوید:

  • مونوبلاک
    وال‌هنگ

توالت فرنگی مُنوبلاک

توالت‌های فرنگی مونوبلاک ساختار یک‌تکه دارند و روی زمین قرار می‌گیرند. با توجه به محل نصب، خروجی آنها ممکن است کف زمین یا روی دیوار باشد. مونوبلاک‌ها، در مقایسه با نسل توالت‌های فرنگی دوتکه، به علت مخزن کوچک‌تر، فضای کمتری اشغال می‌کنند و آب کمتری هم مصرف می‌کنند.

مونوبلاک‌ها به خاطر یکپارچه‌بودن مخزن و کاسه کاملاً بهداشتی هستند و شست‌وشوی آسانی دارند.

توالت فرنگی وال‌هنگ

اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک است، توالت فرنگی دیواری انتخابی ایدئال است. این توالت‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و مخزن آبشان، معمولاً، درون دیوار پنهان است.

توالت‌های دیواری طراحی برتر و مدرنی دارند. آنها علاوه بر اشغال فضای کمتر، بهداشت بیشتر و شست‌وشوی آسانی دارند؛ چراکه فضای زیر آنها خالی است و جایی برای تجمع جرم و رسوب وجود ندارد.

انواع توالت فرنگی

۱. توالت فرنگی دو تکه

یکی از رایج‌ترین مدل‌های توالت فرنگی که می‌توانید در فروشگاه‌های لوازم بهداشتی ساختمان مشاهده کنید، توالت فرنگی دو تکه است. درواقع توالت دو تکه متشکل از دو قطعه جداگانه «صندلی» و «مخزن» است. از مهم‌ترین مزایای خرید و استفاده توالت فرنگی دو تکه می‌توان به قیمت ارزان و مناسب آن اشاره کرد.

خرید توالت فرنگی

معمولا این مدل در بین دیگر مدل‌های تولیدشده قیمت پایین‌تری دارد. همچنین قطعات توالت از یکدیگر مجزا است و حمل و نقل آن‌ها هم آسان‌تر است. به‌ویژه اگر در آپارتمان و در واحدهای طبقات بالا زندگی می‌کنید، یا در ورودی خانه شما چندین پله دارد و مجبور هستید، برای رفتن به داخل خانه، پله‌ها را طی کنید.

توالت دو تکه برای قرارگرفتن در کنار هم ساخته شده است، ولی بین این دو قطعه زمانی که به یکدیگر متصل می‌شود، درز وجود دارد. متاسفانه از نکات منفی در مورد این توالت‌ها می‌توان به تجمع گرد و خاک و جرم بین درزها اشاره کرد. هرچند باید خیلی دقت کنید تا خاک و آلودگی بین درزها را ببینید! به هر حال اگر خیلی به تمیزی و براق بودن توالت فرنگی اهمیت می‌دهید، قطعا این مدل توالت برای شما دردسر ساز خواهد بود.

۲. توالت فرنگی یک تکه

توالت یک تکه، یک توالت مدرن‌تر و براق‌تر از مدل دو تکه قدیمی است. حمل و نقل آن نسبت به مدل دو تکه سخت‌تر ولی نصب آن آسان‌تر است. قیمت توالت فرنگی یک تکه نسبت به نوع دو تکه بیشتر است و اگر اهمیت زیادی به تمیز بودن توالت می‌دهید، این مدل مناسب است. چون به راحتی تمیز می‌شود و درزی بین قطعات آن وجود ندارد که محل تجمع گرد و خاک و آلودگی باشد.

جالب است بدانید که مدل‌های مختلف اما معدودی از توالت های فرنگی یک تکه ساخته شده است. مخازن برخی از این توالت‌ ها نسبتا کوچک، حجم و ارتفاع کمی دارد. در حالی که مدل‌های دیگری از توالت های یک تکه ساخته شده است که مخازن آن‌ها نسبتا حجیم و با ارتفاع بیشتری نسبت به نوع اول تولید شده است. خوشبختانه بیشتر توالت های یک تکه به سبک معاصر و مدرن ساخته شده و شما می‌توانید تنوع زیادی از این مدل توالت را در بازار مشاهده کنید.

۳. توالت فرنگی با مخزن مرتفع (توالت فرنگی مخزن بالا)

نوع دیگری از توالت فرنگی ساخته شده است که به توالت با مخزن مرتفع (توالت مخزن بالا)، نامیده می‌شود. از لحاظ عملکردی توالت های مخزن بالا به همان روش توالت های دو تکه کار می‌کند. تنها تفاوت این دو نوع توالت در این است، که مخزن این توالت بسیار بالاتر از صندلی آن و روی دیوار نصب شده و این امر لوله‌کشی بین توالت و مخزن را آشکار می‌کند.

اگر علاقه‌مند به طرح‌های کلاسیک و قدیمی هستید، این مدل توالت فرنگی به دلیل مشخص بودن لوله‌کشی حال‌و‌هوایی قدیمی دارد. درواقع توالت های فرنگی با مخزن بالا یک مدل جذاب برای سبک قدیمی است و می‌توان از رنگ لوله‌کشی به عنوان یک عنصر دکوراسیون استفاده کرد.

جالب است بدانید، به دلیل جذابیت در طراحی این مدل توالت فرنگی، قیمت آن‌ها نسبت به دو مدل قبلی گران‌تر است. شاید یکی دیگر از دلایل این گرانی، تولید کم این مدل توالت فرنگی است. اگر به دنبال سبکی متفاوت در دیزاین و دکوراسیون سرویس بهداشتی هستید، این مدل انتخاب مناسبی است.

۴. توالت فرنگی توکار یا دیواری

توالت فرنگی دیواری، نوع دیگری از توالت است که توانسته نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. درواقع توالت‌ های دیواری به سرویس بهداشتی نمای زیبا، منحصربه‌فرد و کم‌نظیری می‌بخشد. نکته جالب و البته مفید در مورد این مدل توالت فرنگی، مخزن آن است که درست داخل دیوار کارگذاشته می‌شود.

صفر تا صد راهنمای خرید تشک خوشخواب راحت و مناسب

خرید توالت فرنگی

درواقع بخش حجیمی از توالت داخل دیوار پنهان شده و باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در اشغال فضا به‌ویژه سرویس‌های بهداشتی یا حمام‌های کوچک می‌شود. در این مدل، بین کاسه توالت و زمین ارتفاع وجود دارد که می‌توان آن را تغییر داد.

قیمت توالت دیواری نسبت به مدل‌های دیگر گران‌تر است. همچنین برای نصب این مدل توالت فرنگی لازم است، لوله‌کشی داخلی سرویس بهداشتی یا حمام مناسب باشد. یکی دیگر از دلایل گران بودن توالت دیواری، نصب آن است. برای نصب به متخصصان و افراد خبره احتیاج است، در حالی که برای نصب توالت‌های دیگر، نیازی به تخصص خاصی نیست.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برایتان ظاهر براق، نما و دکوراسیون مدرن و مینی‌مالیستی مهم است، پیشنهاد می‌کنیم از توالت فرنگی دیواری استفاده کنید. این دقیقا چیزی است که شما برای دکوراسیون خاص و منحصربه‌فرد سرویس بهداشتی نیاز دارید.

۵. توالت فرنگی توکار زمینی (بک تووال، Back to Wall)

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار در بین توالت‌ های فرنگی، مدل توالت بَک تووال است. در این مدل کاسه و پایه توالت روی زمین قرار دارد ولی مخزن داخل دیوار تعبیه می‌شود. درواقع این مدل شبیه توالت فرنگی توکار است که با ارتفاع متغیر از سطح زمین کارکذاشته می‌شود. فقط در نوع قبل کاسه و پایه توالت از زمین فاصله دارد ولی در این مدل، کاملا به زمین متصل است.

نکته مثبت در مورد توالت فرنگی توکار زمینی، اشغال فضای کم، نظافت آسانتر و بهداشتی‌تر بودن آن نسبت به مدل‌های دیگر است. اما نکته منفی قیمت بالای آن و هزینه بالای توالت هنگام نصب است.

به هرحال اگر هزینه برایتان اهمیت ندارد و توان پرداخت آن را دارید، همچنین به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود، اهمیت می‌دهید، این مدل توالت مناسب است.

۶. توالت فرنگی بیده‌دار (خودشور)

توالت فرنگی خودشور، از پرطرفدارترین نوع توالت فرنگی است که تا به امروز تولید شده است. این مدل توالت بیشتر مناسب کودکان و افراد مسن است. همچنین افرادی که دارای معلولیت از ناحیه دست، یا دچار بیماری خاص هستند، استفاده از این توالت برایشان مناسب خواهد بود.

کافی است پس از اتمام کار، دکمه‌ای مخصوص که در توالت نصب شده را فشار دهید. با فشار دادن آن، سیستم خودشور به صورت اتوماتیک فعال شده و شروع به شست‌وشوی فرد می‌کند. در برخی از توالت های فرنگی خودشور، سیستم خشک‌کن و گرم‌کن هم علاوه بر سیستم شست‌وشوی خودکار وجود دارد. مصرف آب کمتر، رعایت بیشتر بهداشت، جلوگیری از ریزش آب به بیرون از کاسه توالت و … از مزایای استفاده از این نوع توالت فرنگی است.

خرید توالت فرنگی

جالب است بدانید در برخی از توالت های فرنگی بیده‌دار، دکمه شستشو یا wash در کنار در توالت نصب شده است. در برخی از مدل‌های بیده‌دار، بیده در داخل توالت فرنگی قرار ندارد و معمولا با فاصله کمی از آن به دیوار متصل است. در این نوع باید پس از اتمام کار، از روی توالت فرنگی بلند شده و با نشستن روی کاسه خودشور، شست‌وشو انجام شود.

خوب تا به این قسمت با انواع توالت های فرنگی که تولید شده و در بازار وجود دارد آشنا شدیم. حال نوبت این است که بدانیم هنگام خرید توالت فرنگی مناسب، چه نکاتی را درنظر بگیریم.

انواع روش‌های تخلیه در توالت‌ فرنگی

توالت‌های فرنگی یک‌تکه در سیستم تخلیه با هم تفاوت دارند. سیستم تخلیه یا آبریز سیستمی است که برای خروج آب از مخزن و شست‌وشوی کاسه طراحی شده است. توالت‌ها با توجه به اینکه با چه سیستمی آب را تخلیه می‌کنند و کاسه را می‌شویند با هم فرق دارند. پس در فرایند خرید توالت فرنگی خوب به سیستم تخلیۀ مناسب هم دقت کنید. البته ما روش های خانگی متعددی را برای  رفع گرفتگی لوله فاضلاب به شما پیشنهاد کردیم.

سیستم تخلیۀ ریزشی

در سیستم تخلیۀ ریزشی، آب از مخزن آب به لبه‌های درونی کاسه هدایت و سپس از سوراخ‌هایی، که در فواصل مشخص ایجاد شده، خارج می‌شود. در این نوع سیستم شست‌وشو از بالا به پایین صورت می‌گیرد. این توع توالت‌های فرنگی دارای خروجی با قطر ۱۰ سانتی‌متر هستند.

سیستم تخلیۀ گردابی

در سیستم تخلیۀ گردابی، آب از طریق مجرای مخزن آب به درون بدنۀ نشیمن توالت فرنگی هدایت و سپس وارد کاسه می‌شود و با چرخش و گردابی که درون کاسه ایجاد می‌کند توالت را می‌شوید. حجم آب مصرفی و زمان تخلیه در این سیستم نسبت به سیستم‌های ریزشی بیشتر است؛ اما شست‌وشو و تخلیه بی‌صدا است. آسانترین راه و  روش شستن توالت فرنگی به شما کمک میکند که اینکار ضروری را به تعویق نندازید و برایتان راحت باشد.

خرید توالت فرنگی

سیستم تخلیه واترجت

سیستم تخلیۀ واترجت یکی از انواع سیستم‌های نوین تخلیه است. در این سیستم، علاوه بر آبریزهای سیستم ریزشی که در لبه‌های کاسه قرار دارد، آب مخزن از طریق کانالی به آبریزی که در عمق کاسه تعبیه شده هدایت می‌شود.
در این سیستم علاوه بر آبی که از آبریز بالای کاسه (مانند سیستم ریزشی) برای شست‌وشوی کاسه جاری می‌‏شود، آبریز پایین کاسه فشار مضاعفی ایجاد می‌کند تا تخلیه در زمانی کوتاه و با حجم آب کم انجام شود. کم‌صدا بودن هنگام تخلیه و مصرف کمتر آب از مزیت‌‏های این سیستم است.

سیستم تخلیۀ توربوجت

سیستم تخلیه توربوجت یکی دیگر از انواع سیستم‌های نوین تخلیه است. این سیستم مانند سیستم واترجت دارای آبریزی در لبه‌های کاسه و آبریزی در عمق کاسه است، با این تفاوت که به جای آبریز ریزشی در بالای کاسه دو کانال ورود آب همزمان تعبیه شده است.

tsdfsdfds

در این سیستم، عمل تخلیه با دورشویی کاسه و با استفاده از فشار آب قوی از سه کانال ریم‌جت (یکی در عمق کاسه و دو تا در بالای کاسه) انجام می‌شود. مدت‌زمان تخلیۀ کوتاه‌ و مصرف کم آب از مزیت‌های این سیستم است.

قبل از خرید توالت فرنگی به چه نکاتی دقت کنیم؟

فضای سرویس بهداشتی

اندازه: ابعاد سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید. حتما قبل از خرید سرویس را متر کنید و نوع توالت و اندازۀ آن را با توجه به اندازۀ سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

سبک: معماری سرویس بهداشتی و حمام شما نکته‌ای که خوب است قبل از خرید توالت فرنگی به آن توجه کنید. اندازه، رنگ‌ها و محل نصب محصولات بهداشتی به شما کمک می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشید.

خروجی توالت فرنگی

خروجی سیفون: دقت کنید که خروجی فاضلاب در سرویس بهداشتی شما به دیوار است یا در زمین. با توجه به این نکته محصولی با خروجی دیواری یا زمینی انتخاب کنید.

آکس: فاصله مرکز خروجی سیفون تا دیوار پشت محل نصب توالت فرنگی را آکس می‌نامند. اطلاع از آکس توالت فرنگی قبل از خرید، ضروری است. توجه به اندازۀ آکس توالت فرنگی از نکات بسیار مهم در نصب آن است که قبل از خرید آن را اندازه بگیرید.

یک توالت فرنگی باکیفیت و دوستدار محیط زیست علاوه بر زیبایی و خوش‌ساختی، میزان مصرف آب کمی دارد، سیستم مخزن و تخلیۀ آب آن در کوتاه‌ترین زمان کاسه را می‌شوید، بدون صداست، بدون ترشح است و با قدرت مکش کافی، بیشترین حجم محتویات درون کاسه را تخلیه می‌کند.

خرید توالت فرنگی

اما توالت فرنگی خوب ویژگی‌های دیگری هم دارد که باید هنگام خرید به آنها دقت کنید:

شفافیت لعاب

شفافیت لعاب موجب درخشندگی و زیبایی محصول می‌شود. البته شفافیت وابسته به استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت مناسب است. وضوح تصویر انعکاسی از یک شیء، معیار مناسبی برای شفافیت محصول است؛ پس، میزان شفافیت لعاب، به‌طور دقیق، از میزان برگشت نور تابیده‌شده به محصول اندازه‌گیری می‌شود. اگر محصولات مختلفی از چینی بهداشتی، زیر نور کافی قرار گیرند شفافیت لعاب آنها با چشم معمولی قابل مقایسه و تشخیص است.

بهداشتی‌بودن محصولات

ازآنجاکه اصلی‌ترین عامل بهداشتی‌بودن محصول، لعاب آن است؛ هنگام خرید توجه کنید که نقاط بیشتری از محصول موردنظر لعاب خورده باشد. برندهایی مثل چینی‌کُرد تمام مناطق ترشو، مثل لبۀ آبریز و خروجی سیفون در توالت‌های فرنگی را لعاب‌کاری می‌کنند. همچنین لعاب بهداشتی پخت بهینه و ساختار شیشه‌ای دارد. می‌توانید مداد یا ماژیک وایت‌برد را روی لعاب بکشید و سپس با دستمال پاک کنید. اگر بدون برجا گذاشتن اثری، پاک شد، سطح لعاب بهداشتی است.

پیچیدگی یا تابیدگی محصولات

محصولات چینی بهداشتی ممکن است، در اثر استفاده از مواد نامرغوب و پخت نامناسب، تاب بردارند و نامتاقرن شوند. محصول چینی بهداشتی مرغوب، باید کاملا متقارن باشد. پیچیدگی موجب ایجاد اشکالاتی در نصب و عملکرد محصول می‌شود و مانع از قرار گرفتن صحیح در محل نصب می‌شود. علاوه‌براین، باعث ایجاد آب‌ماندگی و رسوب جرم و املاح در بعضی محصولات شود. راه حل، نگاه کردن به محصول از زوایای مختلف و خریدن محصول برندهای معتبر بازار است.

خرید توالت فرنگی

میزان جذب آب

طبق استانداردهای بین‌المللی، میزان جذب آب برای یک محصول چینی باید کمتر از نیم‌درصد باشد. اگر میزان جذب آب در توالت‌ های فرنگی، که در تمــاس مستقیم با آلودگی هستند، بالا باشد، باعث تجمع آلودگی، رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها، بوی بد و درنتیجه ایجاد محیطی غیربهداشتی می‌شود. حتی ممکن است جذب آب باعث انبساط بدنه شود، درنتیجه در محصول ترک ایجاد کند و به‌مرورزمان چینی را بشکند.

خدمات پس از فروش محصول

نصب درست محصول عامل مؤثر بر عملکرد و زیبایی آن است. پس بهتر است توسط شخصی ماهر و از طرف تولیدکننده یا نمایندۀ آن انجام پذیرد. همچنین پاسخگویی تولیدکننده در مورد هرگونه نقص فنی یا نقص عملکردی محصول و در صورت لزوم تعویض آن با یک محصول سالم، از معیارهای انتخاب محصول باکیفیت است.

بسته‌بندی مناسب

محصولات چینی، ترد و شکننده هستند. بنابراین بسته‌بندی آنها باید طوری باشد که هنگام حمل‌ونقل کمترین آسیب را ببیند؛ به‌ویژه اینکه ممکن است در اثر آسیب، ترک‌هایی در محصول ایجاد شود که در هنگام خرید و نصب قابل‌مشاهده نباشند و به‌مرورزمان موجب شکستن آن شوند.

استفاده از متعلقات باکیفیت

متعلقات محصول مانند درب دوبل و مکانیزم تخلیه نقش مهمی در کارکرد توالت فرنگی دارند. هنگام خرید به کیفیت متعلقات توالت فرنگی دقت کنید.

تنوع مدل

بالا بودن تنوع مدل‌های تولیدی یک تولید‌کننده، قدرت و اعتبار برند را نشان می‌دهد و قدرت انتخاب مشتریان را با سلایق مختلف افزایش می‌دهد.

خرید توالت فرنگی

7 توالت فرنگی که نباید بخرید!

تا این‌جا از مزایا و معایب توالت فرنگی دیواری و زمینی گفتیم و چک‌لیستی از مهم‌ترین نکات خرید توالت فرنگی را ارائه دادیم. اما انتخاب یک توالت فرنگی مناسب به این سادگی‌ها نیست! تقریبا همه آن‌ها در کنار امتیازات مثبت‌شان، معایبی هم دارند؛ که در این بخش با بررسی هر یک ازآن ها شما را آگاه‌تر می‌کنیم؛ تا اگر کنار آمدن با مورد خاصی از این معایب برایتان غیرممکن است، به راحتی سراغ توالت فرنگی دیگری بروید.

فلاشرهای پرسروصدا

اگرچه فلاشرهای با قابلیت تنظیم فشار از بازدهی مناسبی در مصرف آب برخوردارند و پروسه شست‌وشو را بسیار بهتر انجام می‌دهند؛ اما تمامی این مزایا با یک عیب بزرگ همراه است. صدایی گوش‌خراش! بسیاری از فلاشرها هنگام فشرده شدن دکمه، صدایی مانند صدای جت می‌دهند؛ که این موضوع برای افراد آزاردهنده است. البته، تولیدکنندگان برای کاهش این صدا در سال‌های اخیر نوآوری‌های چشم‌گیری داشته‌اند. بنابراین هنگام خرید توالت فرنگی حتما به میزان صدای فلاشر آن توجه داشته‌باشید.

پنجره پانوراما چیست | مزایا و معایب نسل جدید پنجره های پرطرفدار

 توالت‌ فرنگی با ارگونومی عجیب و غریب!

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که هر چیزی را خارج از آن فرم سنتی خود می‌پسندند، به یاد داشته‌باشید که هرگونه تغییر در فرم معمول توالت ‌فرنگی می‌تواند معایب دیگری را نیز در پی داشته‌باشد! که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به معضل تامین و تعویض لوازم در هنگام خرابی اشاره کرد.

 درب هایی که با شدت بسته می‌ شوند

بسته شدن بی‌محابای درب فرنگی می‌تواند یکی از معایبی باشد که روزها باعث کلافگی‌تان شود و شب‌ها خواب‌تان را به کابوسی ناهنجار تبدیل کند! در نتیجه هنگام خرید توالت فرنگی به این نکته توجه داشته‌باشید که درب توالت باید به آرامی و با کم‌ترین صدا بسته شود. اصطلاحا به چنین درب‌هایی آرام بند می‌گویند.

خرید توالت فرنگی

 انتخاب هر رنگ دیگری به جز سفید

رنگ‌های سبز و طلایی که روزگاری در آشپزخانه‌ها و لوازم خانگی دهه 60 و 70 استفاده می‌شد را به یاد دارید؟ این روزها دیگر خبری از آن‌ها نیست! این موضوع در مورد توالت‌های رنگی نیز کاملا صدق می‌کند. هرآن‌چه امروز به نظرتان جذاب و مدرن می‌آید، 4 یا 5 سال دیگر از مد افتاده و باعث دل‌زدگی‌تان می‌شود. اما رنگ سفید از آن دسته رنگ‌هاست که همواره جذابیت خود را حفظ کرده‌است.

 نشیمن‌ گاه‌ های مبله یا طرح‌ دار

در هنگام خرید توالت فرنگی از انتخاب نشیمن‌ گاه‌ های طرح‌ دار به شدت پرهیز کنید! زیرا اگر این موضوع تعادل دکوراسیون سرویس بهداشتی‌تان را برهم نزند، قطعا تا چند سال آینده باعث دل‌زدگی خودتان می‌شود.

 توالت‌ های فرنگی بسیار بلند

توالت‌هایی که این روزها به عنوان «توالت فرنگی راحت» یا «توالت با قد مناسب» به بازار عرضه شده‌اند، ارتفاعی در حدود 17 تا 19 اینچ دارند؛ که در مقایسه با فرنگی معمولی، 2 تا 4 اینچ تفاوت ارتفاع دارند. توالت‌ های بلند تر فشار بسیار کم‌تری به کمر و پا وارد می‌کنند و برای افراد بلندقد و مسن بسیار مناسب است؛ اما ممکن است این راحتی برای همه افراد خوشایند نباشد!

خرید توالت فرنگی

 توالت فرنگی ارزان‌ قیمت

شما می‌توانید با هزینه‌ای کم‌تر از 100 دلار هم صاحب توالت فرنگی شوید! اما از آن‌جا که مجبورید سال‌ها با آن سر کنید، مطمئن باشید پولی که پس‌انداز کرده‌اید، در آینده‌ای نه‌چندان دور صرف هزینه تعمیرات و دردسرهای بسیار خواهد شد!

بهترین برند توالت فرنگی ایرانی

تولید کنندگان زیادی در ایران، دست به تولید سرویس بهداشتی زده‌اند. اما در میان آنها 4 نام از سایرین درخشان‌تر است. در ادامه راهنمای خرید توالت فرنگی به معرفی بهترین برند توالت فرنگی ایرانی خواهیم پرداخت.

1- گروه تولیدی چینی بهداشتی مروارید

این گروه تولیدی، در صنعت تولیدی چینی بهداشتی مشغول به کار است. این شرکت، کار خود را از سال 1368 آغاز کرده است. از ان سال تا کنون در حال رشد و تعالی بوده است. این بهترین برند توالت فرنگی ایرانی، از مواد اولیه کاملا مرغوب، در محصولات خود استفاده می‌کند.

شرکت مروارید، با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات خود را تولید می‌کند. در این شرکت همواره نوآوری و ارتقاء لحظه به لحظه، سر لوحه کار بوده است. در اینجا لازم به ذکر است، تمام برندهای ایرانی ذکر شده، در این راهنمای خرید توالت فرنگی، رقبای اصلی تولید کنندگان خارجی سنگ توالت می‌باشند.

شرکت تولیدی مروارید، علاوه بر تولید انواع توالت فرنگی، بیش از 80 محصول سرویس بهداشتی دیگر را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین با توجه به توضیحات گفته شده این برند در لیست بهترین برند توالت فرنگی ایرانی، قرار می‌گیرد.

2- گروه تولیدی چینی کُرد

گروه تولیدی چینی کُرد، از دیگر برندهای برتر، در این راهنمای خرید توالت فرنگی است. این برند نیز، از برترین رقبای اصلی سنگ توالت خارجی به شمار می‌رود.

چینی کُرد در سال 1362 در شهر کرمانشاه، مشغول به کار شد. این کارگاه تولیدی کوچک، امروز به کارگاخانه‌ای با مساحت 300 هزار مترمربع تبدیل شده است. این کارخانه عظیم توانایی تولید بیش از 1 میلیون و 200 هزار قطعه چینی بهداشتی در سال است. با جرأت می‌توان چینی کُرد را، بهترین برند توالت فرنگی ایرانی دانست.

محصولات این برند به چهار دسته تقسیم می‌شوند.

توالت فرنگی
توالت ایرانی
روشویی
زیردوشی

چینی کُرد در وب سایت اصلی خود، برای توصیف بهترین برند توالت فرنگی ایرانی، به این شکل می‌نویسد “چینی کُرد، آینده‌ای را متصور است که در بازارهای ایران، خاورمیانه و شمال آفریقا به عنوان برند پیشرو و الگو، در حوزه چینی بهداشتی شناخته شده باشد.”

خرید توالت فرنگی

3- گروه تولیدی گلسار

شرکت گلسار فارس آخرین برند، در لیست بهترین برند توالت فرنگی ایرانی است. شرکت گلسار، در سال 1363 در فارس کار خود را آغاز کرده است. از آن سال تا کنون رشد فزاینده و چشم گیری داشته است. اکنون با تولید 17000 تن در سال، یکی از بزرگترین رقبای محصولات خارجی، در صنعت توالت و چینی بهداشتی است. محصولات این شرکت بزرگ، بیش از 100 نوع محصول در صنعت چینی سرویس بهداشتی تولید می‌کند. کیفیت عالی و قیمت مناسب این برند علت حضور این نام، در راهنمای خرید توالت فرنگی است.

شرکت گلسا، برای معرفی خود به عنوان بهترین برند می‌نویسد “شرکت گلسار فارس، با بهره‌مندی از نیروهای متخصص و دانش فنی بالا، و با اتکا به تجربیات و یادگیری‌های حاصل از رقابت و حضور مؤصر در بازارهای داخلی و خارجی، ارتقاء کیفیت محصولات و گسترش کمی تولیدات را سرلوحه حرکتهای آتی خود قرار داده است.”

با توضیحات داده شده در مورد شرکت گلسار فارس، به جرأت، می‌توان این شرکت را، جزء لیست بهترین برند توالت فرنگی ایرانی دانست.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

1 اسفند 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

4 دیدگاه

  • عصمت مصطفایی:

    عالی خیلی موضوع هارو قشنگ شرح دادین ممنون

    پاسخ
    • admin:

      ممنون از توجه شما و این که مطلب ما را خواندید

      پاسخ
  • شمس الدین:

    مطالب ارائه شده بسیار کامل ومفید فایده بودند که خیلی از خریداران اطلاعات اندکی ازمحصول مورد بحث دارند واین راهنماییهای مفید کمک شایانی را در انتخاب صحیح آنها خواهند نمود، بسیار ممنونم

    پاسخ
    • admin:

      ممنون از این که محتوای ما رو خواندید و نظراتان را با ما به اشتراک گذاشتید

      پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *