افتتاح حساب ترکیه
خرید میز کنسول

اگر شما جز افرادی هستید که به دکوراسیون و چیدمان منزل خود بسیار اهمیت می‎دهید، پس بهتر است خرید میز کنسول را جز کارهای ضروری خود قرار دهید. زیرا این میزها به شدت موجب جلوه بخشیدن به منزل شما می‎شوند و یک وسیله مهم در تزئین دکوراسیون منزل به شمار می‎روند. گروه دکوراسیون شادمگ در این مطلب شما را با انواع میزکنسول و ویژگی هایش آشنا می کند.

میز کنسول یا آینه کنسول چیست؟

کنسول که به نوعی یک دراور یا کمد چند منظوره هست، هر روز نقش پر رنگ تری در دکوراسیون خانه پیدا می کند. به طوری که امروزه در خانه ها کمتر دکوراسیون منزل جدیدی می بینید که از آینه کنسول بهره نبرده باشند.

خرید میز کنسول

میز کنسول یک کمد دکوراتیو لوکس و لاکچری است که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی استفاده شود که برای قرار دادن وسایل پذیرایی مهمان (بشقاب، کارد و چنگال، ظروف میوه خوری، آجیل، شیرینی و …) مناسب است. برای اینکه میز کنسول و آینه شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، به نکات زیر دقت کنید.

اندازه میز کنسول را میتوان متناسب بافضای در نظر گرفته شده برای قرار دادن آن در منزل انتخاب کرد: انتخاب کنسولی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از قدم های مهم خرید میز کنسول است. با این حال در آریامون میتوانید کنسول دلخواه خود را در هر سایزی سفارش دهید.

آینه کنسول از چه جنسی باشد بهتر است؟

آینه کنسول با مواد و ترکیبات مختلف از قبیل چوب، سنگ مرمر، برخی آلیاژها و فلزات، فایبرگلاس و … تولید می‌شود.

اگر قصد خرید این محصول را دارید به شرایط خانواده و خانه خود نگاه کنید و با برنامه قبلی به خرید بروید. مثلا اگر کودک خردسال دارید بهترین گزینه خرید آینه کنسول های متصل است که در صورت بر خورد و ضربه آینه و یا کنسول شما شکسته نشود.

آینه کنسول ثابت بهتر است یا متحرک؟

به علت آن که آینه کنسول در قسمت راهروی خانه ها قرار می گیرد و در ورودی هر خانه مکان خوش آمدگویی برای مهمانان است. بهتر است از آینه کنسول های ثابت استفاده کنید.

آینه کنسول‌های متحرک اغلب در فضای سالن پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند با این‌ حال درصورتی‌که فضای خوش‌آمدگویی منزل شما عریض است می‌توانید از مدل‌های متحرک در این فضا نیز استفاده کنید.

خرید میز کنسول

آینه کنسول بزرگ بخریم بهتر است یا کوچک؟

خرید آینه کنسول بزرگ و یا کوچک بستگی به سلیقه شما دارد. ولی سعی کنید در خرید آینه کنسول خیلی دقت کنید. مثلا اگر متراژ خانه شما کوچک است، بهتر است از کنسول های کوچک استفاده کنید. چون با خرید کنسول بزرگ کل فضای خانه شما احاطه می شود.

راهنمای خرید میز کنسول؛ شکل و اندازه های مختلف

یک میز کنسول یک وسیله بزرگ برای ایجاد یک نمایشگر جذاب در اتاق پذیرایی شما است. آیا تا به حال احساس کرده اید که اتاق شما چیزی کم داشته باشد؟ این احتمالا یک میز کنسول می تواند باشد!

با خرید یک میز کنسول، می توانید نقطه ای که قبلا استفاده نشده یا ناخوشایند هست را به نقطه کانونی شیک فضای خود تبدیل کنید. درنهایت شما می توانید بیشترین لذت را از داشتن یک میز کنسول و آینه در خانه خود را دریافت کنید.

دانستن اندازه گیری های شما

شکل و اندازه اکثر میزهای کنسول به این معنی است. که آنها طراحی شده اند که در برابر یک دیوار قرار بگیرند. این سبک میز به طور کلی در عرض ضخیم تر است. اگر شما خواهان قرار دادن یک کنسول در راهرو هستید، آگاهی از فضای قرارگیری آن نکته کلیدی است. مطمئنا شما نمی خواهید زمانی که مهمان وارد منزل شما می شود مستقیما با میز کنسول و یا هر میز دیگر روبرو شود. چرا که کمی تو ذوق مهمان می خورد. و هم فضا را زیبا نمی کند.

خرید میز کنسول

به یاد داشته باشید که متوسط راهرو حدود ۹۰ تا ۱۰۰ سانتیمتر عرض دارد، با اکثر میزهای کنسول که عمق آن ۳۰ تا ۴۰ سانتیمتر است. بر اساس این اندازه گیری ها، این اجازه می دهد تا مقدار زیادی فضا برای راه رفتن وجود داشته باشد. باتوجه به مهم بودن این موضوع، حتما پس از قرار دادن میز آینه وکنسول فضای آزاد آن را چک کنید. اگر میز دارای قفسه می باشد، حتما ارتفاع و وزن آن را بررسی کنید. این بدین معنی است که شما می دانید که همه چیز که می خواهید نمایش داده شود، به راحتی در فضای موجود مناسب خواهد بود.

نکته طلایی

میزهای کنسول با توجه به ماهیت باریک طراحی آنها، اکثرا دارای کمد ها و کشوها با فضای کم هستند. اگر از میز کنسول خود برای قرار دادن یا جا دادن وسایل غیر ضروری می خواهید استفاده کنید. و کنسول شما دارای کشو و کمد زیادی نمی باشد. می توانید آن ها را در قسمت کمد درب دار آن قرار دهید.

و یا وسایلتان را در جعبه های خاص و وسایل تزئینی قرار دهید و بروی میز کنسول بگذارید. این ایده می تواند میز کنسول شما را کاربردی تر کند. و به زیبایی هر چه بیشتر آن بیافزاید.

خرید میز کنسول

کنسول انتخاب آخر

هنگام انتخاب مواد روی میز، ایده خوبی است که کف پوش موجود در فضای خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر کفی شما کاشی یا کفپوش چوبی، کروم، شیشه یا آینه هست. میز کنسول چوبی فضای شما را کامل می کند. این یک انتخاب ایده آل برای اضافه کردن نگاه ظریف و مدرن به فضا است. فرش های کروم ( رنگ های زرد و کرم فرنگی) نیز در کنار فرش های رنگی یا الگوهای دیگر خود نیز عالی هستند. زیرا زیبایی رنگ ها را منعکس می کنند.

این توصیفات متناسب با طیف وسیعی از فضاهای داخلی است. در هنگام قرار دادن یک میزکنسول روی یک فرش رنگی یا کاشی رنگی از هماهنگ بودن آن ها غافل نشوید. تا بتوانید ظاهری زیبا را به منزل شما بدهد.

انواع میز کنسول

میز آینه و کنسول شیشه ای

–میز کنسول شیشه ای ایده آل برای قرار دادن در یک فضای کوچک است. زیرا شفافیت شیشه واقعا باعث ایجاد در فضای بیشتر اتاق می شود.

نکات طلایی خرید سرویس خواب شیک و با کیفیت

-شیشه به نظر بسیار سبک است، و آن را واقعا به شما تلقین می کند. اگر شما در حال حاضر سردرگم مقدار زیادی از رنگ و طراحی در فضای خود هستید.

– ترکیبی از شیشه و کروم کنسول عالی است. چراکه یک اشاره ریزی به طراحی معاصر دارد. این در حالی است که ترکیب یکپارچه با طیف وسیعی از رنگ ها و سبک ها، در فضاهای داخلی را کمتر می توان با چشم دید.

خرید میز کنسول

میز کنسول و آینه براق

میز کنسول با رنگ براق به شما امکان می دهد. تا فضای خود را با اضافه کردن یک جلوه صاف و زیبا و بازتابنده به ارمغان بیاورید. بسته به اینکه چه رنگی را انتخاب می کنید، می توانید فضای خود را سبک، هماهنگ و واقعا مدرن کنید. رنگ های روشن برای اضافه کردن احساس تازه و پر جنب و جوش مناسب هستند.

بنابراین در نظر گرفتن فضای کاری که می خواهید در فضا ایجاد کنید، به انتخاب رنگ خود کمک کنید. یک کنسول سفید براق بلافاصله یک ظاهر تمیز، شفاف و مدرن را اضافه خواهد کرد. در حالی که رنگ های تیره تر از این سبک یک احساس گرم و لمسی را اضافه می کند.

میزهای کنسولی با نمای روکش چوب

روکش چوب یک احساس لمسی و جذاب را ایجاد می کند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای قرار دادن کنسول خود در راهرو یا فضای ورودی خود هستید. در این صورت اولین تصوری که دارید اینست که بنظر کنسول بزرگ می باشد. و مانع رفت و آمد و یا حتی باعث زشت شدن راهروی شما شود.

پوشش های با روکش چوبی مانند گردو، مناسب برای هماهنگی با مواد مدرن تر هستند. در واقع سعی کنید بصورت ترکیبی از مواد و رنگ ها استفاده کنید. بلوک یا روکش سفال سفید یا خاکستری دارای کیفیت عالی است. زیرا می توانید دانه های چوب شیک در سراسر آن را مشاهده کنید. پوشش های روکش بلوط بسیار کمتر از بازتابنده از براق است. و این یک جایگزین عالی برای داشتن یک میز کنسول روشن و براق در خانه شما است.

خرید میز کنسول

میز کنسول مناسب فضای کاری

یکی از ویژگی های عالی یک ظاهر میزکنسول این است که آنها به یک اتاق محدود نمی شوند. اگر شما در خانه خود یک فضای خالی داشته باشید، احتمالا یک میز کنسول می تواند آن را به سادگی پر کنید! اگر شما برای ایده ها گیر کرده اید، در اینجا مجموعه ای از میزهای کنسول ایده آل است.

بهترین مکان برای میز کنسوب

راهرو:

اگر شما یک میز کنسول در راهرو خود قرار دهید، باید فورا یک فضا مفید برای کلیدها، کیف پول، حروف و انواع مختلفی در آن ایجاد کنید.

اتاق نشیمن:

میز کنسول نیز می تواند برای ایجاد یک صفحه نمایش زیبا در محیط اتاق نشیمن خود با استفاده از آینه و چراغ های میز استفاده شود. اندازه آن به معنی آن است که بیشتر از فضای خود را نگیرد. در حالی که هنوز ایجاد یک تاثیر بزرگ سبک در فضای شما را داشته باشد.

خرید میز کنسول

اتاق غذاخوری:

در یک اتاق ناهار خوری، یک میز کنسول می تواند یک مکان مفید برای نمایش چینی مورد علاقه شما و یا کریستال شیشه باشد.

داشتن یک کنسول در فضای ناهار خوری شما نیز یک نقطه ایده آل برای قرار دادن هر صندلی غذای اضافی است. که در اطراف میز ناهارخوری شما استفاده نمی شود. به این ترتیب، صندلی به نظر نمی رسد گم شده یا اضافی است، بلکه ایجاد یک منطقه ی شیک دیگر است.

اتاق خواب:

شما می توانید یک میز کنسول را به عنوان یک میز با قرار دادن یک آینه در مرکز استفاده کنید. همچنین می تواند به عنوان یک میز استفاده شود که در یک اتاق خواب ایده آل است. زیرا شکل باریک آن به این معنی است که اتاق شما زیاد شلوغ نیست.

جنس میز کنسول را با توجه به دیزاین منزل خود انتخاب کنید

قیمت انواع کنسول با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس های جدید و روز بازار میز کنسول چوبی و میز کنسول ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند.

برای حفظ زیبایی و همچنین اقتصادی کردن قیمت در بخش های مختلف کنسول از روکش چوب طبیعی استفاده می شود که در عین حفظ زیبایی و درخشندگی ظاهر چوبی کنسول در کنار استفاده پایه چوبی و استفاده چوب در قسمت های مهم کنسول قیمت مناسب برای محصول تمام شده در نظر گرفته میشود.

خرید میز کنسول

اگر به دنبال خریدی مقرون بصرفه و انتخاب میز کنسول مناسب هستید میز کنسول ام دی اف MDF انتخاب خوبی برای شماست. آریامون با فراهم کردن مدل‌ های بسیار متنوع از این جنس و قیمت‌ های گوناگون و مناسب، انتخاب را برایتان ساده تر کرده.

آیا میخواهید میز کنسول شیک و زیبایی داشته باشید؟

پس باید به رنگ کنسول در محل قرار گیری دقت کنید. یکی از نکات اولیه قبل از خرید، تعیین جای کنسول است. این کار به شما کمک میکند تا بدانید کنسول قرار است در کنار کدام وسایل و کدام رنگ ‌ها قرار بگیرد. پس میتوانید رنگی را انتخاب کنید که به دکوراسیون و وسایل اطراف میز بیاید.

مانند تمام محصولات دیگر مدل کنسول ها هم در سبک ها و دسته ‌بندی‌ های مختلف قرار میگیرند. یکی از این دسته‌ بندی‌ ها دکوراسیون مدرن است. پس باید به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون خانه شما مدرن است باید به سراغ یک کنسول مدرن و طرح جدید بروید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. پس چنانچه دکوراسیون شما در این سبک است حتما از کنسول مدرن برای خانه خود استفاده کنید. میز کنسول ساده، میز کنسول ترک از دیگر مدل های کنسول هستند.

آینه کنسول یا کنسول و آینه

میز کنسول معمولا همراه با آینه کنسول به صورت ست در نظر گرفته میشود، که آینه بسته به مدل های میز کنسول و طراحی متفاوت است. همچنین برخی مدل کنسول ها بدون آینه ست هستند که میتوانید به صورت اختصاصی و سفارشی اقدام به طراحی و خرید آینه مناسب کنسول خود کنید.

خرید میز کنسول

میز کنسول چوبی

میز کنسول چوبی در واقع همان دراور چوبی یا کمد چوبی چندمنظوره است که اگر خاطرتان باشد در گذشته از آنها برای قرار دادن وسایل های مورد نیاز در یک گوشه پذیرایی استفاده می شد. به طوری که امروزه نقش پررنگ‌تری در دکوراسیون خانه ها پیدا کرده است و کمتر دکوراسیون منزلی را می بینید که از میز‌کنسول استفاده نکرده باشد.

خرید میز کنسول

میز کنسول چوبی جزو مبلمانی به شمار می رود که سالهای سال در خانه شما ماندگاری داشته و از مد نمی‌افتد و زیبایش را از دست نمی‌دهد. این مدل از میز کنسول ها پایدار هستند و عمر طولانی دارند. میز کنسول چوبی در واقع کمد دکوراتیو می باشد که به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد خود می تواند در اتاق نشیمن و پذیرایی برای قراردادن وسایل پذیرایی مهمان ها مناسب باشد.

از مزایای میز بار چه می دانید ؟ + کارآمد و دکوراتیو برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک

البته باید افزود میز کنسول چوبی که خریداری میشود اگر از چوب بسیار مرغوب باشد طول عمر بیشتری خواهند داشت. در واقع از بین چوب های مختلف چوب راش و گردو کیفیت خوبی دارند و هر چه رنگ چوب تیره تر باشد مرغوب تر خواهد بود.

بهترین راهنمای خرید میز کنسول

۱- ابعاد مناسب میز کنسول با منزل

توجه به ابعاد وسیله‌ای که در هنگام خرید از نکات مهم می باشد. انتخاب میز کنسول با ابعاد مناسب می تواند گامی مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما باشد.

معمولا ابعاد مناسبی که برای میز کنسول ها می توان در نظر گرفت عرض ۱۲۰ ،۱۵۰ و همچنین عرض ۱۸۰ می باشد که این ابعاد متناسب خانه‌های متوسط است. البته اگر شما خانه بزرگتری داشته باشید می توانید از کنسول هایی که بزرگتر هستند مانند عرض ۲۰۰ و ۲۲۰ هم استفاده نمایید.

۲- توجه به جنس و کیفیت کار

میز کنسول از جنس های متفاوتی مانند چوب و انواع چوب شیشه فلز سنگ ساخته می‌شود که البته هرکدام دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی می باشد. اگر شما بخواهید که یک میز کنسول چوبی با کیفیت خریداری کنید حتماً به جنس چوب به کار رفته در آن دقت نمایید.

خرید میز کنسول

البته امروزه برای ساخت میز کنسول از روکش چوب نیز استفاده می کنند. یعنی در واقع علاوه بر جنس داخلی که معمولاً چوب می باشد روی آن روکش استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که این امر در عین حفظ زیبایی ظاهری مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

۳- انتخاب میز کنسول متناسب با سبک دکوراسیون

در هنگام انتخاب میز کنسول باید به سایر مبلمان خانه خود نیز توجه داشته باشید و سعی کنید طوری انتخاب نمایید که با بقیه وسایل خانه شما هماهنگ باشند .

میز کنسول ها هم مانند سایر مبلمان خانه دارای سبک های متنوعی هستند که شاید انتخاب از میان آنها کمی دشوار باشد. بنابراین تقسیم بندی آنها به گروه های مختلف از جمله کلاسیک ، اسپرت ، مدرن و ترکیبی می تواند به شما کمک کند تا متناسب با دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.

در صورتیکه سبک دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن است بهتر است از رنگ های خنثی و رنگهای روشن مانند سفید طوسی و نقره ای برای خرید میز کنسول خود استفاده کنید چرا که زیبایی جلوه گری را به ظاهر خانه شما خواهد بخشید

۴- نوع کاربری

درست است که در انتخاب مبلمان خانه ، ظاهر اهمیت زیادی دارد اما از کاربری آن نیز نباید غافل شد. به همین دلیل باید بدانید که میز کنسول شما برای چه نوع کاربری می‌باشد. می خواهید از آن به عنوان یک وسیله دکوراتیو استفاده بکنید یا اینکه برای نگه داری وسایل خود مانند چینی ، بلور و کریستال ها و … استفاده نمایید.

نقش آینه در خرید کنسول

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، آینه میز کنسول یکی از مهم ترین بخش های میز می باشد و وجود آن برای نمای زیبای منزل الزامی است. به همین دلیل، می بایست آینه میز کنسول خود را پیش از خرید میز انتخاب نمایید. برای خرید آینه میز کنسول، می بایست به ابعاد میز و راهرو خود توجه نمایید.

بهترین اندازه آینه میز کنسول با طول 100 و عرض 68 ارائه می شود و می تواند برای انواع میز کنسول و انواع راهرو ها مفید باشد.

خرید میز کنسول

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، امروزه میز های کنسول می توانند نمای بسیار زیبایی را به منزل ما هدیه دهند. اما برای خرید آن می بایست به نکات راهنما خرید میز کنسول توجه کنیم، تا بتوانیم خریدی عاقلانه و عالی داشته باشیم.

پیشنهاد می شود پیش از خرید میز کنسول ، ابعاد راهرو خود را در نظر بگیرید و رنگ وسایل منزل خود را به خاطر داشته باشید تا با کمک آن ها یک میز کنسول بسیار زیبا و هماهنگ با منزل خود خریداری نمایید و لذت ببرید.

انواع میز و آینه کنسول

میز و آینه کنسول چوبی

چوب زیباترین و طبیعی ترین متریال در دکوراسیون داخلی است که حسی از زیبایی و صمیمیت را در فضا ایجاد می کند. انتخاب کنسول چوبی در خانه ای که چیدمان آن با وسایل چوبی صورت می گیرد حسی گرم و صمیمی به ساکنین منتقل می کند و هارمونی را به خوبی به نمایش می گذارد.

آینه کنسول چوبی را می توان با قاب فلزی یا چوبی خریداری کرد و از زیبایی آن لذت برد. اگر به فروشگاه های عرضه سرویس چوبی و یا تولیدی ها مراجعه نمائید به راحتی می توانید آینه و کنسول چوبی ارزان قیمت خریداری کنید.

خرید کنسول چوبی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که برای انجام آن مشتاق خواهید بود، زیرا تنوع طرح، رنگ و جنس چوب آن به اندازه ای متنوع است که از دیدن مدل های زیبا لذت خواهید برد.

میز و آینه کنسول استیل

این کنسول با نمای براق و یکدست خود نور را منعکس کرده و جلوه ای حیرت انگیز، شیک و دوست داشتنی به اتاق شما می بخشد.

خرید میز کنسول

این میزها با ورق های استیل ضد زنگ و پروفیل های استیل تولید می شوند و گاهی اوقات به سلیقه مشتری می توان در ساخت آن از شیشه و چوب در ترکیب با استیل استفاده نمود.

مدل های آینه کنسول جدید که در بازار موجود هستند هر خریداری را برای خرید مشتاق می کنند. جهت بازدید از این مدل ها می توانید به مراکز فروش آینه کنسول مدرن در شهر خود مراجعه نمائید.

میز و آینه کنسول مدرن

میز و آینه کنسول مدرن معمولا از اشکال ساده و مینیمال و شیکی برخوردار بوده و می تواند جلوه ای بی نظیر و درخشان به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد. این میز و آینه با دکوراسیون سبک لوکس و مدرن هماهنگی داشته و می توان روی آن را با اکسسوری های مجلل پر کرد.

میز و آینه کنسول کلاسیک

این مدل میزها به دلیل طراحی منحصر بفرد مورد استقبال افراد با سلیقه های مختلف قرار می گیرند. زیرا بدنه آن ها با کنده کاری ها و منبت کاری های زیبا مزین می شود و زیبایی چشم نوازی را به نمایش می گذارد.

خرید میز کنسول

کنسول کلاسیک برای خانه هایی مناسب است که به سبک کلاسیک طراحی می شوند و می توان آن را هم در اتاق ها قرار داد و هم راهرو و ورودی منزل زیرا در هر صورت ابهت خاصی به فضا می بخشد. قیمت آینه کنسول سلطنتی به نسبت سایر کنسول ها کمی گران تر است.

میز و آینه کنسول اسپرت

این مدل کنسول را می توان در خانه های مدرن امروزی مورد استفاده قرار داد. اصولاً طرح های این مدل کنسول آینه متفاوت است و افرادی که به طرح های اسپرت علاقمند هستند آن ها را انتخاب می نمایند.

کاربرد نرده چوبی در داخل آپارتمان + معرفی انواع مدل های نرده چوبی

خرید میز کنسول

میز و آینه کنسول برنزی

برخی از نوعروسان ترجیج می دهند آینه و شمعدان خود را بر روی کنسول قرار دهند و سال ها از حضور آن در خانه لذت ببرند، از این رو تولیدکنندگان، انواع مختلف کنسول آینه شمعدان را بدین منظور به بازار عرضه نمودند.

خرید میز کنسول

آن ها بسیار زیبا و جمع و جور بوده و می توانند در مکان های مختلف خانه استفاده شوند. جنس این میز کنسول از ترکیب برنز با سنگ و جنس قاب اطراف آینه آن از برنز است.

اصولاً افراد از این مدل کنسول به عنوان میز آینه شمعدان در منزل استفاده می کنند. آینه و کنسول یافت آباد تهران دارای تنوع بسیار بالایی است که توصیه می شود زوج های جوان از آن ها دیدن نمایند.

ایده های چیدمان میز و آینه کنسول

چیدمان قرینه میز کنسول

چیدمان قرینه به این معناست که قراردادن وسایل باید به گونه ای باشد که گویی آن ها را در مقابل آینه چیده باشید. در این صورت المان های چیده شده از انسجام برخوردار هستند.

استفاده از این روش همیشه نتیجه خوبی در پی خواهد داشت. در چیدمان به شکل قرینه تنها باید به یاد داشته باشید المان هایی که به این منظور انتخاب کرده اید نمای کسل باری ایجاد نکنند.

آینه کنسول را می توان با توجه به ابعاد کنسول و سبکی که در طراحی آن به کاررفته انتخاب نمود. برای مثال برای کنسول چوبی می توانید از آینه های منبت کاری شده استفاده نمائید.

استفاده از رنگ های غالب

استفاده از رنگ ها هر آن چیزی است که یک طراحی زیبا به آن نیاز دارد. به همین خاطر اگر میز کنسولی که در اختیار دارید از جنس چوب می باشد، می توانید با رنگ آمیزی آن به وسیله یک رنگ غالب و زیبا، شمایلی جدید به آن ببخشید.

خرید میز کنسول

هم چنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از استنسیل ها نسبت به طراحی الگو بر روی آن نیز اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ غالب برای انجام این کار نتیجه بهتری در پی خواهد داشت.

استفاده از میزهایی با اشکال منحصربفرد

منظور از استفاده میزهایی با اشکال منحصر بفرد، انتخاب انواعی از آن ها که شکل های عجیبی دارند نیست. بلکه منظور انتخاب میزهایی است که از سادگی بیش از اندازه برخوردار نباشد.

اگر از میزی که طراحی ساده ای ندارد، استفاده کردید بهتر است از المان های ساده بر روی آن استفاده نمایید. اگر در طراحی کلی از یک تم ساده استفاده کرده اید، انتخاب یک میز کنسول با این مشخصات می تواند آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کند.

استفاده از میز کنسول به عنوان نقطه کانونی

همان طور که قبلا گفتیم، میزهای کنسول معمولا باریک و مستطیلی شکل هستند و به همین خاطر می توان به راحتی آن ها را در گوشه و کنار اتاق قرار داد.

به یاد داشته باشید که اگر از وسایل تزئینی مناسب برای تزئین این میزها استفاده کنید، می توانید آن ها را در مرکز عطف توجه همگان قرار دهید.

اگر تمایل دارید این میز به عنوان المانی اصلی در معرض دید همگان باشد، بهتر است از انواع بزرگ آن استفاده نمایید.

انتخاب رنگ میز کنسول باید با توجه به رنگ هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن ها استفاده کرده اید، صورت پذیرد. با این حال می توانید نمونه ای از این میزها که به رنگ خنثی هستند را مورد استفاده قرار دهید.

توجه به رنگ دیوار پشتی میز کنسول

استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگی شاد می تواند گزینه خوبی برای دیوار پشتی میز کنسول باشد. در کنار آن اگر از یک آباژور به این رنگ نیز بر روی میز استفاده شود، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. استفاده از گل های زرد رنگ نیز می تواند نتیجه مشابهی در پی داشته باشد.

خرید میز کنسول

استفاده از المان های تزئینی به رنگ خنثی در کنار این رنگ، گزینه مناسبی می باشد. البته توجه داشته باشید که استفاده از رنگ زرد منوط به تناسب و تطبیق پذیری آن با سایر رنگ هایی که در طراحی داخلی از آن ها استفاده شده است، می باشد.

استفاده از المان های متالیک

استفاده از یک میز کنسول به رنگ متالیک و در کنار آن استفاده از المان های تزئینی به همین رنگ بهترین گزینه ای است که در مقابل شما قرار دارد.

نمای چنین میزی بدون شک بسیار زیبا می باشد. استفاده از رنگ های نقره ای، طلایی و رزگلد نمونه ای از رنگ های متالیک هستند که می توانید مورد استفاده قرار دهید.

قرار دادن آباژور بر روی میز کنسول

اگر برای انتخاب المان تزئینی مناسب دچار تردید هستید، استفاده از آباژور بهترین گزینه ای است که در مقابل شما قرار دارد.

خرید میز کنسول

به این منظور می توانید از چند آباژور که از طیف رنگی برابر هستند و در سایزهای مختلف وجود دارند، برای انجام این کار استفاده نمایید. انجام این کار بدون شک نمای زیبایی ایجاد می کند.

استفاده از الگوها

استفاده از وسایلی که در طراحی آن ها از الگوهای مختلف استفاده می شود، انتخاب مناسبی می باشد. برای مثال شما می توانید از انواع گلدان های طرح دار استفاده نمایید.

استفاده از نمونه ای از این المان ها که ظاهری مشابه دارند و در سایزهای مختلف هستند، نمای بسیار زیبایی ایجاد می کند. هم چنین می توانید از وسایلی که الگوهای متفاوت ولی نزدیک به هم دارند نیز برای انجام این کار استفاده نمایید.

استفاده از گل های طبیعی

استفاده از گل های طبیعی و قرار دادن آن ها بر روی میز کنسول به عنوان المان تزئینی نه تنها نمای زیبا و منحصر بفردی ایجاد می کند، بلکه باعث روح بخشیدن به فضای خانه نیز می شود.

به این منظور می توانید از گل های طبیعی با رنگ های ملایم استفاده نمایید. قرار دادن یک شمع در کنار گلدان گل چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

خرید میز کنسول

استفاده از قاب عکس

یکی از مواردی که می توانید برای تزئین میزهای کنسول مورد استفاده قرار دهید، قراردادن قاب عکس های خانوادگی بر روی آن می باشد.

به این منظور می توانید از عکس های مورد علاقه خود استفاده کرده و آن ها را در سایزهای مختلف چاپ کنید و در قاب های مشابه که تنها در اندازه تفاوت دارند، استفاده نمایید. در کنار آن قراردادن یک المان تزئینی کوچک و یا یک یادگاری می تواند نمای خوبی ایجاد کند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

24 مهر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *