افتتاح حساب ترکیه
پر پشت کردن ابرو

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم ها در حوزه زیبایی ، داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت است. گروه زیبایی شادمگ اینجا برایتان از روشهای پر پشت کردن ابرو ها گفته. خواندن این مطلب به شما پیشنهاد می شود.

۱۰ راهکار بی نظیر برای پرپشت کردن ابرو

در این قسمت قصد داریم به انواع نحوه پرپشت کردن ابرو با استفاده از روغن‌ها و مواد خانگی بپردازیم که رایج‌ترین روش‌ها در مبحث چگونگی پرپشت کردن ابرو هستند.

 روغن کرچک

روغن کرچک یکی از موثرترین روش‌های خانگی برای پرپشت کردن ابرو است. این روغن از آن‌جایی که غنی از انواع پروتئین‌ها، اسیدهای چرب، آنتی‌اکسیدن‌ها و ویتامین‌ها است، به قوی‌تر شدن فولیکول موهای ابرو کمک می‌کند و ماده بی نظیری برای تقویت ابرو به شمار می‌رود.

پر پشت کردن ابرو

برای استفاده از این روغن برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته، می‌توانید این روغن را هر روز به ریشه و ساقه ابروهای خود اعمال کنید تا رشد سریع موهای ابرو را تقویت کند و مطمئن شوید هر کدام از موهای ابروی شما روغن کافی را دریافت می‌کند.

به این منظور ابتدا چند قطره از روغن کرچک را با استفاده از نوک انگشت خود روی ابرو قرار دهید و آن را ماساژ دهید. سپس ابروهای خود را به مدت ۳۰ دقیقه به همین حالت چرب نگه دارید و پس از گذشت ۳۰ دقیقه، آن را با آرایش پاک کن پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.

توجه کنید در صورتی که به روغن کرچک حساسیت داشته باشید، ممکن است روغن کرچک خالص باعث بروز خارش، کهیر یا حتی جوش روش پوستتان شود.

بنابراین قبل از استفاده از این روغن برای ابروها، ابتدا مقدار خیلی کمی از آن را روی دستان خود بمالید تا مطمئن شوید پوستتان حساسیتی به آن نشان نخواهد داد. روغن کرچک سیاه برای رشد طبیعی موها، بسیار مفید است.

روغن نارگیل

دومین روش جادویی پرپشت کردن ابرو، استفاده از روغن نارگیل است. این روغن به عنوان نرم کننده و همچنین مرطوب کننده عمل می‌کند و برای افزایش جریان خون در بدن بهترین گزینه است.

اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل به کمک پروتئین‌های طبیعی موجود در موهای ابرو، از شکننده شدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین لوریک اسید موجود در روغن نارگیل، به عنوان یک عامل صد میکروب عمل کرده و از ایجاد عفونت در فولیکول‌های موی ابرو جلوگیری خواهد کرد.

از طرف دیگر، پروتئین‌ها و مواد مغذی موجود در این روغن؛ از جمله ویتامین E باعث رشد سریع و سالم ابرو می‌شوند. شما می‌توانید روغن نارگیل را هر روز روی ابروهای خود بزنید اما با استفاده از این روغن حتی دو الی سه بار در هفته می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیز پرپشت شدن ابرو را مشاهده کنید.

روش پرپشت کردن ابرو با استفاده از روغن نارگیل به این صورت است که یک دستمال پنبه‌ای را کاملا در روغن نارگیل فرو می‌برید و ابروهای خود را با آن ماساژ می‌دهید.

بهتر است قبل از خواب این کار را انجام دهید و اجازه دهید روغن در طول شب روی ابروهای شما بماند. سپس صبح که بیدار شدید، آن را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید.

اگر هنوز برایتان نحوه صحیح روغن نارگیل ابهامی دارد، می‌توانید با مشاوران متخصص و آنلاین پوست و مو پذیرش ۲۴ تماس بگیرید که در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شما هستند.

 روغن زیتون

روغن زیتون که حاوی ویتامین‌های A و E است، کمک زیادی به رشد سریع ابرو می‌کند. به این صورت که ویتامین E هر کدام از تارهای مو را قوی می‌کند و ویتامین A تولید چربی پوست را تحریک می‌کند که چربی طبیعی بدن ما است و به این ترتیب به پرپشت کردن ابرو کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای پرپشت شدن ابرو در یک هفته، این روغن را حداقل یک بار در روز روی ابروهای خود بمالید. به این منظور، یک قطره روغن نارگیل را روی انگشت خود بریزید و با همان انگشت، ابروهای خود را ماساژ دهید.

این روغن را به مدت چند ساعت روی ابروهای خود نگه دارید و سپس صورت خود را با شوینده صورت، بشویید.

 آب پیاز

چهارمین راهکاری که در بحث چگونگی پرپشت کردن ابرو مطرح می‌شود، استفاده از آب پیاز است. آب پیاز شامل مقادیر زیادی سولفور، سلنیوم، مواد معدنی، ویتامین B و C است که برای رشد موهای ابرو به‌شدت مفید هستند.

این ماده همچنین به رشد سریع‌تر مو و پرپشت‌تر شدن ابرو کمک قابل توجهی می‌کند. سولفور تولید بافت‌های کلاژن را افزایش می‌دهد که برای رشد کامل ابرو مورد نیاز هستند و همچنین فولیکول موها را تقویت می‌کند.

پر پشت کردن ابرو

از آن‌جایی که پیاز بوی نامطبوعی دارد و باعث سوزش چشم می‌شود، بهتر است هنگام استفاده از آن آب لیمو را با آب پیاز مخلوط کنید تا تمام بوی بد و سوزش پیاز را از بین ببرد. سعی کنید آب پیاز را هر روز روی ابروهای خود بزنید.

به منظور استفاده از این ماده، یک پیاز را خورد کرده، آن را داخل غذاساز له کنید و آن‌قدر ادامه دهید تا یک مایع سس مانند ایجاد شود.

جوانه ی گندم برای چاقی صورت بدون چاق شدن اندام

این سس به دست آمده را بچکانید تا آب پیاز از آن بیرون بیاید. سپس این آب را روی ابروهای خود قرار دهید و پس از گذشت یک ساعت، آن را به یک دستمال پنبه‌ای آغشته به آب لیمو پاک کنید.

 زرده تخم مرغ

پنجمین راهکار خانگی و بدون دردسر برای پرپشت کردن ابرو، استفاده از زرده تخم مرغ است است. از آن‌جایی که تارهای موی ابرو از پروتئین کراتین ساخته شده‌اند و تخم مرغ منبع غنی از پروتئین است، این ماده کمک شایانی به رشد و قوی‌تر شد ساقه موها می‌کند.

زرده تخم مرغ همچنین به عنوانی یکی از غنی‌ترین منابع بیوتین به شمار می‌رود که این ماده به رشد ابرو کمک زیادی می‌کند. اگر شما از زرده تخم مرغ به مدت ۲ بار در هفته استفاده کنید، در مدت زمان کمتری شاهد نتایج مثبت خواهید بود.

برای استفاده از زرده تخم مرغ برای پرپشت‌تر شدن ابروها، ابتدا زرده و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. آن‌قدر زرده را بزنید تا به حالت خامه‌ای و نرم در بیاید.

سپس مقداری از زرده را با استفاده از نوک انگشت اشاره خود به ابروها بمالید. اجازه دهید زرده ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

دقت داشته باشید که زرده تخم مرغ می‌تواند موجب بسته شدن روزنه‌های پوست و به وجود آمدن جوش شود.

دانه شنبلیله

یکی دیگر از روش‌های خانگی که در مبحث چگونگی پرپشت کردن ابرو حرفی برای گفتن دارد، استفاده از دانه شنبلیله است. این دانه‌ها باعث می‌شوند تارهای مو سالم‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

پر پشت کردن ابرو

دانه شنبلیله همچنین به بازسازی فولیکول‌های مو کمک می‌کند و در نتیجه باعث رشد بیشتر موهای ابرو می‌شود.

لسیتین موجود در این دانه‌ها، درخشندگی را برای موهای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین باعث می‌شود موها رنگ طبیعی خود را حفظ کنند. اگر می‌خواهید سریعا نتایج استفاده از شنبلیله را مشاهده کنید، بهتر است استفاده ۲ بار در هفته از این دانه را به برنامه خود اضافه کنید.

برای استفاده از دانه شنبلیله در پرپشت کردن مو، تعدادی از این دانه‌ها را یک شب کامل در آب قرار دهید تا کاملا خیسانده شوند. سپس دانه‌های نرم را له کنید تا تبدیل به یک خمیر ملایم شود. خمیر ایجاد شده را حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی ابروهای خود قرار دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

 وازلین

وازلین که جایگاه هفتمین راهکار را در بحث چگونگی پرپشت کردن ابرو به خود اختصاص می‌دهد، خاصیت نرم کنندگی دارد و باعث می‌شود رطوبت در ابروهای شما باقی بماند. همچنینی وازلین تاثیر زیادی در بلندتر شدن و پر پشت‌تر ابروها دارد.

سعی کنید آن را هر شب روی ابروهای خود بمالید تا به حجم دلخواه ابروهای خود دست پیدا کنید. به این منظور، می‌توانید مقداری وازلین را به ابروهای خود بزنید و اجازه دهید شب تا صبح روی پوستتان بماند. سپس صبح هنگامی که بیدار شدید آن را بشویید.

دقت کنید وازلین دارای مقادیر زیادی از مواد چرب است. اگر پوست شما جوش‌های زیادی می‌زند بهتر است از این روش برای پرپشت کردن ابروها استفاده نکنید.

 آلوئه‌ورا

آلوئه‌ورا که یکی از موثرترین راهکارهای پرپشت کردن ابرو است، ترکیبی به نام آلوئنین دارد که رشد ابرو را تسریع می‌کند.

ساختار شیمیایی آلوئه‌ورا مشابه کراتین است؛ بنابراین موهای ابرو را با استفاده از مواد مغذی خود ابرو جوان‌سازی می‌کند و خاصیت کشسانی بیشتری به موها می‌دهد که جلوی شکستن آن‌ها را می‌گیرد.

ژل آلوئه‌ورا چسبناک نیست و سریعا جذب می‌شود، بنابراین شما می‌توانید از این ژل چندین بار در روز استفاده کنید.

این ژل همچنین برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است، زیرا چربی اضافه پوست را از بین می‌برد و روزنه فولیکول‌ها را باز می‌کند. بنابراین به این ترتیب رشد بیشتر ابرو را تقویت خواهد کرد.

این راهکار برای پرپشت کردن ابرو و کاهش میزان آسیب‌پذیری آن‌ها بسیار مفید است. به منظور استفاده از این ژل، پوست روی آلوئه ورا را جدا کنید و ژل را از آن بیرون بیاورید.

پر پشت کردن ابرو

مقداری از ژل بردارید و آن‌قدر آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. سپس باقیمانده ژل را در یخچال نگهداری کنید.

 لیمو

با توجه به این‌که که لیمو سرشار از ویتامین B، ویتامین C، فولیک‌اسید و سایر مواد مغذی است، باعث می‌شود سرعت رشد موهای شما بسیار بالا رود.

دقت داشته باشید هنگام استفاده از لیمو روی پوست، طبیعی است که در ابتدا مقداری احساس سوزش کنید. اما اگر سوزش و خارش پوست شما ادامه پیدا کرد، آب لیمو را پاک کرده و یکی دیگر از راهکارهای خانگی را برای پرپشت کردن ابرو امتحان کنید.

برای استفاده از آب لیمو، یک تکه لیمو را روی ابروهای خود بمالید. اجازه دهید آب لیمو برای ۲۰ دقیقه روی ابروهای شما بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

همچنین شما می‌توانید برای مشاهده نتیجه بهتر، یک قطعه لیمو را در یک چهارم پیمانه آب نارگیل قرار دهید. اجازه دهید این ترکیب برای حداقل ۱۵ روز بماند، سپس ماده به دست آمده را هر شب با استفاده از دستمال پنبه‌ای روی ابروهای خود بزنید و آن را صبح روز بعد بشویید.

سعی کنید به مدت ۲ ساعت بعد از گذشت استفاده از این راهکار، در نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید زیرا ممکن است رنگ طبیعی ابروهای شما روشن‌تر شود.

شیر

شیر که به‌طور کلی خواص بسیار زیادی برای سلامت انسان دارد، در انواع مختلفی از محصولات بهداشت مراقبت از پوست استفاده می‌شود و از دو پروتئین بسیار مهم به نام کازئین و وی تشکیل شده است.

آشنایی با رنگ موی سه صفر و کاربرد هایش + نحوه صحیح استفاده از رنگ موی سه صفر در خانه

این دو پروتئین، رشد طبیعی موهای ابرو را تحریک می‌کنند و باعث پرپشت شدن ابروها می‌شوند. شما می‌توانید با اعمال شیر روی ابروها به‌طور روزانه، نتایج دلخواه خود را دریافت کنید.

برای استفاده از شیر به عنوان یکی از موثرترین انواع روش پرپشت کردن مو، یک دستمال پنبه‌ای را آغشته به شیر کنید. سپس ابروهای خود را به‌آرامی با آن دستمال ماساژ دهید و بعد از گذشت ۱۵ دقیقه آن را با آب بشویید.

۹ نکته برای محافظت از ابروها

مواد غذایی بیوتین دار را فراموش نکنید

بیوتین که یکی از بهترین کمک کننده‌های پرپشت شدن ابرو است، ماده‌ای است که به رشد سریع ابرو کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید به عنوان درمان طبیعی ریزش موهای ابرو یا حتی موهای سر، از مواد غذایی غنی از بیوتین مانند تخم مرغ، آواکادو، ماهی سالمون و بادام زمینی استفاده کنید.

 از سرم ابرو و مژه استفاده کنید

سرم ابرو محصولی است که برای تحریک رشد فولیکول‌های مو ساخته شده است. بعضی از بهترین سرم ها شامل پروتئین‌های پپتید هستند که باعث تسریع رشد مو می‌شوند.

کمتر سراغ لوازم آرایشی بروید

استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی می‌تواند باعث کاهش رشد ابروهای شما شود.

 لوسیون‌ها و کرم‌ها را فراموش کنید

یکی از اصلی‌ترین دشمن‌های پرپشت شدن ابرو، استفاده بیش از حد از لوسیون‌ها و کرم‌ها است.

لوسیون‌ها و کرم‌ها باعث بسته شدن روزنه فولیکول‌های مو می‌شوند که این امر در نتیجه می‌تواند از تنفس طبیعی مو جلوگیری کند و مو دیگر نتواند به شکل سالم رشد کند و طول زیادی داشته باشد.

پر پشت کردن ابرو

ابروها به ماساژ نیاز دارند

شاید این موضوع برایتان خنده‌دار باشد، اما بهتر است بدانید کاملا علمی است. ماساژ درمانی ابروها باعث افزایش جریان خون در نواحی اطراف ابرو شده و در نتیجه باعث رسیدن مواد مغذی بیشتری به این ناحیه می‌شود.

ابروهای خود را شانه بکشید

شانه کشیدن ابرو، یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که باید برای پرپشت کردن ابرو به خاطر بسپارید. شما با این کار، جریان خون، انتقال مواد مغذی و اکسیژن را به ریشه و ساقه مو افزایش داده و در نتیجه باعث افزایش رشد موهای ابرو خواهید شد.

 آب را فراموش نکنید

نوشیدن آب به‌طور کلی برای سلامت بدن مفید است. این کار به دفع تمام سموم بدن از طریق ادرار کمک زیادی می‌کند. شما با نوشیدن روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب می‌توانید سیستم بدنی خود را بهبود بخشید و به رشد موهای ابروی کمک کنید.

 ویتامین B و D را در برنامه غذایی خود بگنجانید

این ویتامین‌ها از این نظر که تاثیر زیادی بر ارگان‌های داخلی و ظاهر فیزیکی شما دارند، بسیار حائز اهمیت هستند. سعی کنید مواد غذایی غنی از ویتامین B و D را مصرف کنید تا همچنین به رشد موها کمک زیادی کرده باشید.

مصرف این ویتامین‌ها به پرپشت کردن ابرو و همچنین مستحکم‌تر شدن آن‌ها کمک زیادی می‌کند که باعث می‌شود موهای این قسمت در مقابل اثرات مخرب مواد شیمیایی مانند ریمل و خط چشم مقاومت بیشتری داشته باشند.

از کندن موهای ابروی خود خودداری کنید

راهکار آخر و نهم این است که از کندن موهای ابروی خود خودداری کنید، چون انجام این کار باعث ایجاد آسیب دائمی به فولیکول مو می‌شود.

پرپشت شدن ابرو با قرص ال دی

قرص ال دی نوعی قرص ضد بارداری است که حاوی هورمون‌های استروژن و پروژسترون است. این قرص‌ها در بسته‌های ۲۱ عددی در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند و باید از روز پنجم قاعدگی مصرف شوند.

همان‌طور که گفتیم این قرص حاوی پروژسترون و استروژن است و این هورمون‌ها می‌توانند تا حدی باعث پرپشت کردن ابرو شوند، فولیکول‌های مو را تحریک کنند و گردش خون را در نواحی ابرو و چشم افزایش دهند.

البته برخی خانم‌ها این قرص را بیش از حد مصرف می‌کنند و حتی دیده شده است برخی افراد این قرص را به شکل محلول در می‌آورند و آن را به ابروهای خود اعمال می‌کنند که ممکن است گرفتار تاثیرات جدی شوند.

بخشی از تبعات منفی این کار عبارت هستند از:

  • سوختن ابرو
  • رشد بیش از اندازه طولی مو
  • بروز جوش در نواحی که محلول قرص اعمال شده است.
  • عوامل موثر در کاهش حجم ابرو

اگر جواب این سوال را بدانیم و کارهایی را که باعث ریزش ابروها می‌شوند انجام ندهیم، ممکن است به‌طور کلی نیازی به راهکارهای ذکر شده پیدا نکنیم. تعدادی از مهم‌ترین عوامل موثر در ریزش ابروها عبارت هستند از:

  • کندن ابرو
  • کهولت سن
  • کمبود ویتامین‌های D و B12 در بدن
  • مشکلات تیروئیدی
  • اختلال هانسن
  • اگزما
  • شیمی درمانی
  • بیهوشی
  • بارداری و زایمان
  • استرس بیش از حد
  • زائده پوستی

چه زمان به پزشک مراجعه کنیم؟

تعداد زیادی از افراد وجود دارند که حتی با وجود استفاده از راهکارهای خانگی و تکنیک‌های ذکر شده برای پرپشت کردن ابرو، نتیجه نمی‌گیرند و تاثیری در حجم ابروهای خود مشاهده نمی‌کنند.

در این شرایط بهتر است به پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید که پذیرش ۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به شما است.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش پوست و موی این وب‌سایت، مشکل خود را با پزشکان و مشاور مجرب آن در میان بگذارید و مناسب‌ترین راهکارها را دریافت کنید.

پر پشت کردن ابرو

 علل کم پشتی و ریزش ابرو

  • کندن
  • بالا رفتن سن
  • کمبود برخی مواد مغذی مانند:ویتامین دی و ب 12. علاوه بر این، روی، اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین ها ،برای کمک به بهتر و قوی تر ،شناخته شده اند ، اطمینان حاصل کنید که شما نیز در رژیم غذایی خود آنها را در نظر گرفته اید.
  • مشکلات تیروئیدی – ریزش و نازک شدن
  • ریزش ابرو بخاطر آلوپسی
  • اختلال هانسن
  • اگزما (درماتیت آتوپیک)
  • شیمی درمانی
  • بیهوشی عمومی و جراحی
  • بارداری و زایمان
  • استرس بیش از حد
  • عوارض جانبی دارو
  • زائده ی پوست
روش های خانگی برای جوانسازی و شادابی پوست صورت ؛ تا عید فرصت زیادی ندارید !

تغذیه ای برای داشتن ابروهای پرپشت

این درمان یکی از راهنمایی های کمی متداول تر در مورد نحوه رشد ابروهای ضخیم به طور طبیعی است ، اگر رژیم غذایی شما فاقد ویتامین ها و مواد مغذی باشد، همانطور که بدن شما نیاز دارد سالم باشد، این می تواند ابروها را نیز در بر بگیرد.

برای داشتن بدن سالم، شما نیاز به یک رژیم مغذی دارید برای داشتن ابروهای ضخیم نیز، بدن شما نیاز به مواد مغذی دارد که مکمل ها می تواند این کار را انجام دهند. برخی از مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت بدن شما برای تحریک رشد ابرو می باشد،که از این قرارند:

پر پشت کردن ابرو

ویتامینهای گروه ب

یک گروه از ویتامین ها که می توانند در آب حل شوند و نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند علاوه بر این، این گروه از ویتامین ها همچنین به تقویت ابرو کمک می کنند.

شما می توانید آنها را در برخی از غذاها مانند :مارچوبه، غلات، موز، شاه بلوط، ذرت، سیب زمینی و سویا پیدا کنید همچنین می توانید مکمل های ویتامین B را با استفاده از بیوتین برای تحریک ابرو خود مصرف نمایید.

اسیدهای چرب امگا 3

همه چربی ها برای بدن مضر نیستند. به طور خاص، اسیدهای چرب امگا 3 یکی از سالمترین چربیها هستند با این حال، شما نیاز به اضافه کردن مکمل غذایی امگا 3 دارید، زیرا بدن شما نمی تواند این اسید راتولید کند.

برای انجام این کار، برخی از غذاها مانند ماهی آزاد، ماهی سالمون، ماهی تن، دانه کتان، گردو و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج میل کنید.

پروتئین

پروتئین، ماده اساسی زندگی بخش هر سلول است که جزء بافت هایی است که بدن و همچنین بافت نرم بدن را ایجاد می کند و محافظت می کند.

ابن ماده رشد مو و ابرو را تحریک می کند و در برخی از غذاها مانند؛ گوشت، شیر، تخم مرغ، سبزیجات سبز، توفو و غلات موجود است.

روی

با پیشرفت علم مدرن، بسیاری از مطالعات ارزشمند نشان داده اند که روی ،نقش مهمی در تحریک رشد ابرو دارد برخی از غذاهای غنی از روی، شامل؛ مرغ، گوشت قرمز، ماهی قزل آلا، شیر، ماست و کدو تنبل می باشد.

علاوه بر اضافه کردن این غذاها به رژیم منظم غذایی خود، شما همچنین باید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید.

پر پشت کردن ابرو

آب بسیار مهم است این کمک می کند تا پوست را تسکین دهید، در حالی که باعث افزایش متابولیسم بدن نیز می شود. همچنین باعث می شود بدن به راحتی مواد مغذی مورد نیاز برای تحریک رشد ابرو را جذب کند.

بهترین روغی که می توانید برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید

روغن نارگیل

از عفونت کیسه های ترشحی مو جلوگیری می کند. پروتئین های مختلف همانند ویتامین E و آهن موجود در در روغن نارگیل باعث رشد و ضخامت ابروها می شوند. شما می توانید هر روز روغن نارگیل را بر روی ابروهایتان بزنید.

روش:یک تکه پنبه را در این روغن فرو کنید و بر روی ابرو ها بزنید.بگذارید یک شب بماند و صبح بشورید.

روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین A و E است که به رشد مو کمک می کند. ویتامین E همه تارهای موی ابرو را تغذیه می کند و ویتامین A تولید چربی، روغن طبیعی بدن ما را تحریک می کند، که به رشد مو کمک می کند. این کار می تواند حداقل یک بار در روز انجام شود، تا نتایج آن را در عرض چند هفته ببیند.

روش: یک قطره روغن زیتون روی انگشت خود بریزید و آن را روی ابرو هایتان ماساژ دهید.اجازه دهید چند ساعت بماند و آن را با آب بشویید.

روغن نارگیل

استفاده از روغن نارگیل چند بار در هفته به ضخیم شدن تارهای مو کمک کرده و ابروهای شما را پرپشت تر نشان می دهد.

آن چه معمولاً اتفاق می افتد این است که موهای شما برای سالم به نظر رسیدن به پروتئین نیاز دارند، اما عدم مراقبت مناسب می تواند احتمال ضعیف شدن فولیکول ها و موها را افزایش داده و در نهایت باعث ریزش مو شود.

از آنجا که روغن نارگیل سرشار از مواد مغذی و ویتامین های اساسی است، به تغذیه مو و فولیکول ها کمک می کند. همچنین برای ترمیم و جلوگیری از آسیب رسیدن به مو بسیار مفید است.

آن را روی ابرو های خود بمالید، و بگذارید یک شب بماند. صبح صورت خود را مانند حالت عادی با آب ولرم بشویید.

روغن کرچک چه تاثیری در پر پشت کردن مو دارد؟

روغن کرچک یکی از موثرترین روش‌های خانگی برای پرپشت کردن ابرو است. این روغن از آن‌جایی که غنی از انواع پروتئین‌ها، اسیدهای چرب، آنتی‌اکسیدن‌ها و ویتامین‌ها است، به قوی‌تر شدن فولیکول موهای ابرو کمک می‌کند و ماده بی نظیری برای تقویت ابرو به شمار می‌رود.

بهترین روغنی که می توانید برای پرپشت شدن ابرو استفاده کنید چیست؟

روغن نارگیل و زیتون

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

23 بهمن 1400

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *