افتتاح حساب ترکیه
سفره افطار - افطاری فوری

افطاری فوری بکی از دغدغه های خانم های روزه دار شاغل است تا در کمترین مان ممکن قبل از اذان خوشمزه ترین غذا را برای افطاری فوری آماده کنند. شادمگ لیستی از غذاهای مقوی را برای افطاری فوری به شما پیشنهاد میدهد.

تهیه افطاری فوری و خوشمزه

افطاری فوری یکی از دغدغه های ما در ماه مبارک رمضان می باشد تا بتوانیم یک غذای سبک ولی در حین حال مقوی و خوشمزه و فوری را قبل از افطار تهیه کنیم.

افطار - افطاری فوری

در ماه مبارک رمضان بیشتر مسلمان ها روزه می گیرند و از خوردن و آشامیدن پرهیز می کنند و فقط بعد شنیدن صدای اذان مغرب افطار می کنند، پس باید یک لیست کامل از بهترین و مقوی ترین غذا های مخصوص افطاری بخصوص افطاری فوری را داشته باشید تا بتوانید از این لیست غذا ها را انتخاب کنید و برای افطاری تهیه کنید.

کوکو - افطاری فوری

بهتر است در وعده افطار از یک نوع غذای آبکی مانند سوپ و آش ها استفاده کنید و از انواع نوشیدنی ها خنک که آب از دست رفته بدن را جبران کند نیز استفاده کنید.

سفره افطار لاکچری همیشه یک سفره گران قیمت نیست. شما میتوانید با صرف کمی خلاقیت یک سفره ارزان و شیک برای افطار بچینید.

سوپ یکی از بهترین افطاری فوری

سوپها یکی از پیش غذای های بسیار خوشمزه و ساده در افطار هستند که می توانید به روش های مختلفی آن را تهیه کنید.سوپ برای افطار یک غذای مناسب است ؛ مخصوصا برای این روز‌های بلند منجر به تامین آب بدن می شود.

طرز تهیه سالاد سزار به روش رستورانی + دستور تهیه سس مخصوص

البته سوپ ها مثل تهیه سوپ رشته به دلیل سبک بودن و داشتن سبزیجات برای وعده افطاری بسیار مقوی هستند. اما شما می توانید بهترین و محبوب ترین سوپ ها را آماده کنید.

سوپ - افطاری فوری

سوپ جو پرک رستورانی یکی از بهرین گزینه های برای تهیه افطاری فوری و سریع است.

آش برای افطاری فوری به شرط ها

آش ها یکی دیگر از پیش غذاهای محبوب ماه مبارک رمضان می باشند که به دلیل داشتن حبوبات و گوشت بسیار خوشمزه و لذید هستند. اگر مواد اولیه آش شما آماده باشد و حبوبات پخته در فریزر داشته باشید قطعا آش می تواند افطاری فوری شما باشد.

انواع آش برای ماه رمضان طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید به آسانی با تهیه انواع آش سفره های افطاری خودتان را متنوع کنید. ما 10 مدل آش را به شما آموزش دادیم.

آش - افطاری فوری

فرنی و شی برنج

فرنی ها یکی دیگر از غذاهای سبک و مقوی برای افطار می باشد که شما می توانید در طعم ها و مزه های مختلف و با آرد برنج یا آرد گندم به راحتی تهیه کنید. طرز تهیه شیر برنج که از غذاهای قدیمی و بسیار خوشمزه ایرانی است و معمولا در مراسم ها و مناسبت های خاص مذهبی درست می شود، را در شادمگ برای شما آورده ایم .

فرنی - افطاری فوری

کاچی بهترین افطاری فوری

مواد لازم
آرد گندم: ۲ لیوان
شکر: ۲ لیوان
کره: ۲۵۰ تا۳۰۰گرم
زعفران ساییده شده: ۱ قاشق
خلال بادام، خلال پسته، دارچین: به مقدار لازم

طرز تهیه:

ابتدا مقداری کره را درون قابلمه بریزید. سپس آرد را به آن اضافه کرده و تفت دهید این کار را تا جایی ادامه دهید که رنگ آرد طلایی شود. پس از آن آب را به آرد اضافه کرده تا درون آن حل شود و به جوش آید. سپس شکر و زعفران را به آن اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا غلیظ و جا افتاده شود.

طرز تهیه پلو مکزیکی خوشمزه پرادویه با مرغ با طعم بی نظیر

کاچی - افطاری فوری
فواید:این دسر که به عنوان یک وعده‌ی غذایی کامل هم سرو می‌شود با طبعی گرم و به دلیل استفاده از زعفران در آن برای تقویت قوا و کسب انرژی، رفع کم خونی، تقویت ضعف و تقویت عمومی بدن بسیار مفید است.

حلوا

حلوا ها یکی از میان وعده های بسیار مقوی می باشد که می توانید برای افطار تهیه کنید، همچنین در مراسمات مذهبی نیز می توانید آن ها را آماده و به دلخواه تزیین کنید.طرز تهيه حلواي آرد زا به شما آموزش دادیم میتوانید سه سوته این حلوا را برای افطاری آماده کنید.

حلوا - افطاری فوری

دلمه هم یک افطاری فوری است

انواع دلمه یکی از غذاهای بسیار خوشمزه هستند که برای یک غذای خوشمزه و نونی بسیار مناسب افطار می باشد. اگر دلمه ها راقبلا آماده کرده و در فریزر نگهداری کنید این افطاری فوری و سیع بسیار می چسبد.

دلمه - افطاری فوری

کوکو، شامی، کتلت

غذا های نونی یکی از محبوب ها در سفره های افطاری می باشد که می توانید برای یک شام سبک بعد از افطار کردن میل کنید. طرز تهیه کوکو را در مطلبی برای شما به اشتراک گذاشتیم می توانید در این شب های ماه مبارک رمضان از این مطلب استفاده کنید و سفره های افطار تان را با غذای خوشمزه پر کنید.

شامی - افطاری فوری

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

24 فروردین 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *