افتتاح حساب ترکیه
خرید قاب گوشی

گوشی‌های هوشمند با تمامی امکاناتشان ، آسیب‌پذیری زیادی دارند و هر لحظه ممکن است از دستان شما بر روی زمین رها شوند. بنابراین باید خرید قاب گوشی را جدی بگیریم. نکاتی که این مطلب از گروه تکنولوژی شادمگ در اختیارتان قرار داده است را حتما مطالعه کنید.

قاب گوشی

خرید قاب گوشی، یکی از کارهای عاقلانه‌ای است که هر کاربر برای این محصول هوشمند انجام می‌دهد. تنها 25 درصد از کاربران گوشی‌های هوشمند هستند که از قاب محافظ استفاده نمی‌کنند. هرچند شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند تمام تلاش خود را برای ساختن بدنه‌ای محکم و مقاوم به کار می‌گیرند، اما گاهی این دستگاه‌های ظریف در برابر سقوط و پرت شدن از ارتفاع ضعیف بوده و ممکن است اتفاقات ناگواری برای گوشی رخ دهد.

خرید قاب گوشی

پس داشتن یک قاب مناسب برای دستگاه‌های هوشمندی همچون موبایل و تبلت ضروری است. البته باید توجه داشته باشیم، قابی که انتخاب می‌‎کنیم باعث نشود تا گرمای تولید شده از گوشی دو برابر شود و همچنین از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد.

دیگر دلیل توجیه کننده برای خرید قاب گوشی به عنوان یکی بهترین لوازم جانبی موبایل این است که هزینه خرید قاب گوشی و خرید کاور گوشی باکیفیت چندین و چند برابر کمتر از هزینه یک گوشی است؛ پس از نظر قیمت هم توجیه مقرون به صرفه‌ای برای استفاده از قاب گوشی وجود دارد، چراکه قاب گوشی حتی می‌تواند گوشی را از مرگ نجات دهد. علاوه بر این‌ها حفاظت از موبایل یا تبلت در برابر گردوغبار یا حتی آب و مواردی از این دست از دیگر فواید یک قاب گوشی محسوب می‌شود.

هنگام خرید قاب فانتزی، ابتدا باید میزان محافظتی را که قرار است به آن نیاز داشته باشید در نظر بگیرید. همه قاب‌های گوشی حدی از محافظت را به شما ارائه می‌دهند، از خراش‌ها و بریدگی‌های کوچک گرفته تا ضربه‌ها و افتادن؛ بنابراین مهم است که در مورد سبک زندگی خود و میزان احتمال وقوع این حوادث فکر کنید. با این حال، قاب‌های گوشی فقط محافظ نیستند و شما می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که شخصیت شما را منعکس کند و گوشی شما را شگفت‌انگیز کند!

انواع قاب گوشی

قاب گوشی Hard

یک قاب گوشی سخت یا Hard معمولا پشت گوشی و چهار گوشه آن را می پوشاند و حجم زیادی به فرم تلفن اضافه نمی کنند. قاب‌های تلفن سخت معمولاً در رنگ‌های شفاف یا چند رنگ و اغلب به رنگ‌های مات و براق عرضه می‌شوند. این نوع قاب در پشت و کناره های گوشی از ضربه، افتادگی و خط و خش محافظت می کند. در هر صورت استفاده از قاب های سخت گوشی معایبی دارد. از آنجایی که آنها سخت هستند، در صورت افتادن می توانند ترک بخورند.

خرید قاب گوشی

قاب گوشی ژله ای

جنس TPU که مخفف پلی اورتان ترموپلاستیک است، ماده ای بر پایه پلاستیک است و دارای خواصی مانند کشسانی، شفافیت و مقاومت قوی در برابر روغن ها و مایعات است. قاب‌های گوشی ژله ای معمولاً باریک و سبک هستند، رنگ‌های مختلفی دارند و روکشی مات یا براق دارند. این قاب ها به خوبی می توانند ضربه ها و خراش ها را تحمل کنند و به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند بسیار بادوام هستند و ترک نمی خورند و نمی شکنند. قابهای ژله ای از پشت و کناره های دستگاه محافظت می کنند.

معرفی جذاب ترین گوشی شیائومی ؛ مشخصات شیائومی ۱۲ اولترا چطور است ؟

خرید قاب گوشی

قاب گوشی سیلیکونی

قابهای تلفن سیلیکونی مدرن معمولا از ‘سیلیکون مایع’ ساخته می شوند که بسیار مقاوم است و از نظر خاصیت ارتجاعی شبیه به قاب گوشی ژله ای است. به طور معمول، این قاب ها مات هستند، در لمس سبک هستند و می توانند در برابر اثر انگشت و گرد و غبار مقاومت کنند. همچنین قاب های سیلیکونی پشت و کناره‌های گوشی را می‌پوشانند و مانند قاب‌های ژله‌ای از آن‌ها محافظت می‌کنند. این نوع قاب ها به دلیل احساس و زیبایی که ارائه می دهند بسیار محبوب هستند.

خرید قاب گوشی

قاب های ضد ضربه یا Tough

معمولاً، این قاب ها سخت‌تر از قاب های Hard هستند. بسیاری از افراد که در صنعت ساخت و ساز یا صنایعی که در فضای باز کار می کنند، قاب های تلفن قوی تر را دوست دارند. این قاب ها معمولاً کمی سنگین تر و حجیم تر از قاب های گوشی hard و ژله ای هستند.

10 دلیل که برای خرید قاب گوشی باید دقت بیشتری داشته باشیم

دلایل دیگری را که شما را توجیه می‌کند تا یک قاب گوشی خوب بخرید را بیان خواهیم کرد:

گوشی ها بسیار ظریف و ضعیف هستند

امروزه تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با توجه به سلایق کاربران به دنبال تولید محصولاتی ظریف و خوش دست هستند. گاهی این ظرافت ممکن است باعث شکننده بودن محصول شود. و البته در طرف مقابل به زیبایی آن نیز کمک قابل توجهی می‌کند. به همین دلیل برخورداری از یک کیس محافظ باعث خواهد شد تا این اجسام ظریف در برابر پرتاب شدن و همچنین خط و خش محفوظ بمانند.

خرید قاب گوشی

گوشی شما بیمه نیست

ممکن است گوشی شما جزو اموال بیمه محسوب نشود اما خوب است بدانید که خرید قاب گوشی خوب می‌تواند این تضمین را ایجاد کند تا صدمات کمتری این محصول، که امروزه دستگاهی گران قیمت نیز است، را تهدید کند. با توجه با اینکه امروزه موبایل‌ها از قیمت بالایی مخصوصا در کشور ما برخوردار هستند، به شما توصیه می‌کنیم تا حتما قابی مناسب برای گوشی خود تهیه کنید.

تضمین امنیت در برابر خراش

بله یکی دیگر از اتفاقاتی که بدنه گوشی‌های هوشمند مخصوصا آنهایی که بدنه‌ای فلزی دارند، را تهدید می‌کند، ایجاد خراش است. اما نگران نباشید، برخورداری از یک قاب گوشی مناسب و کاور گوشی باکیفیت می‌تواند این نگرانی را نیز جبران کند. در این صورت بدنه گوشی با اشیا سخت تماس مستقیم نخواهد داشت. درنتیجه زمان بیشتری سطح بدون عیب و ایراد خود را حفظ می‌کند.

قاب‌ها از همه بخش های موبایل پشتیبانی می کنند

هرچند قاب‌ها و کیس‌های محافظ گوشی نمی‌توانند از نمایشگر آن محافظت کنند و برای نمایشگر نیز به محافظ جداگانه و گلس نیاز است، اما محافظت خوبی را می‌توانند از بدنه و قطعات الکتریکی درون گوشی به عمل آورند. با این حساب سلامت قطعات داخلی گوشی نیز در اثر وارد شدن ضربات مختلف تضمین خواهد شد.

خرید قاب گوشی

خرید کاور گوشی ممکن است گران باشد

درست است که قاب‌های با کیفیت گوشی از قیمت بالایی برخوردارند، اما فراموش نکنید که خود گوشی محصولی گران‌تر است. پش ارزش صرف هزینه برای حفاظت را نیز خواهد داشت. البته ممکن است شما شک و تردیدهای دیگری در مورد خرید قاب گوشی داشته باشید که در مقاله راهنما و سوالات در مورد قاب گوشی می‌توانید به جواب سوالات خود پی ببرید. همچنین در انتهای این مطلب هم می‌توانید قاب‌هایی که در فروشگاه پلازا موجود هستند را مشاهده کنید.

دلایل کار نکردن صفحه لمسی گوشی و راه حل های مطمئن

قاب های گوشی از سر خوردن جلوگیری می کنند

درست است، گوشی‌های مدرن از بدنه‌ای صاف و صیقلی سود می‌برند که همه اینها برای افزایش جذابیت آنها طراحی شده است. اما همین بدنه‌های صیقلی باعث خواهند شد تا گاهی گوشی به راحتی از دست سر بخورد و به روی زمین بیفتد. در این میان یک قاب این استحکام را ایجاد می‌کند تا گوشی به راحتی در دستان کاربر قرار بگیرد. درنتیجه دچار سرخوردگی نخواهد شد.

با خرید قاب گوشی تنوع بیشتری داشته و منحصربه‌فرد باشید

شاید شما یک گوشی قدیمی دارید، اما داشتن یک قاب گوشی مناسب علاوه بر محافظت از آن می‌تواند قدیمی بودن آن را نیز بپوشاند. همچنین آن را جدیدتر و جذاب‌تر نشان دهد. علاوه بر این، داشتن یک قاب منحصر به فرد به شناسایی راحت‌تر گوشی کمک خواهد کرد.

خرید قاب گوشی

همین‌طور ممکن است شما موبایلی داشته باشید که رنگ یا ظاهر آن مطابق سلیقه‌تان نباشد و تنها برای کارایی‌اش آن را انتخاب کرده‌اید. برای جبران این مشکل می‌توانید از قاب گوشی کمک بگیرید و آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

کیس ها و قاب گوشی قابلیت های دیگری هم دارند

درواقع برخی از کیس‌ها و قاب های موبایل می‌توانند به خوبی جای کیف پول را بازی کنند و نقش‌های دیگری نیز ایفا کنند. با این حساب خرید کاور گوشی راهی جالب برای بهره‌مندی از دیگر کاربردهای آن است.

می‌توانید گوشی خود را با قیمت خوب بفروشید

اگر بعد از مدتی از گوشی خود خسته شده باشید و بخواهید آن را با گوشی دیگری عوض کنید یا آن را بفروشید و محصول دیگری را خریداری کنید، در صورت استفاده از یک قاب گوشی و کاور گوشی مناسب می‌توانید به سالم ماندن آن کمک قابل توجهی بکنید. در این صورت مشتری قیمتی مناسب‌تری برای گوشی شما خواهد داد، چراکه قاب می‌تواند از ایجاد خراش و آسیب جلوگیری کند و وجود خراش روی گوشی بر روی قیمت آن نیز تأثیرگذار خواهد بود.

طرح های قاب گوشی فانتزی

قاب های فانتزی به دلیل محبوبیت زیاد در بین کاربران، در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. در این قسمت به معرفی دو دسته بندی محبوب و پر طرفدار قاب های فانتزی، یعنی انواع قاب فانتزی گوشی دخترانه و پسرانه می پردازیم.

دخترانه

قابهای فانتزی دخترانه اغلب شامل طرح های عروسکی، انواع شخصیت های کارتونی و طرح های مرتبط با مد و فن است.

خرید قاب گوشی

قاب با طراحی یونیکورن

قاب طرح یونیکورن یکی از قاب های با کیفیت با طراحی زیبا و خاص است. جنس این قاب از TPU ساخته شده است و در برابر ضربه مقاوم است. طراحی این قاب با رنگ بندی خاص و زیبایی که دارد بسیار مورد توجه خانم ها است. یکی از ویژگی های این قاب این است که اسب تک شاخ یا یونیکورن از بالای قاب بیرون زده است.

ویکتوریا سکرت

ویکتوریا سکرت یک شرکت تولید لباس زنانه و لوازم ارایشی و کالاهای لوکس در امریکا است. این قاب با رنگ بندی صورتی پر رنگ نزدیک به سرخابی و سفید جزو یکی از پر طرفدار ترین طراحی ها برای قاب گوشی محسوب می شود.

بهترین روش نگهداری از باتری گوشی | راه افزایش عمر باتری موبایل چیست ؟

شخصیت‌های کارتونی

خیلی راحت می توان کودکان و حتی نوجوانان را با شخصیت ‌های کارتونی طراحی شده بر روی قاب گوشی ذوق زده کرد. شخصیت‌های کارتونی مانند پاندا، باب اسفنجی و کیتی از طرح های محبوب در قاب گوشی فانتزی دخترانه هستند.

طرح عروسکی

لطافت قاب های فانتزی مدل عروسکی حس لمس پوست خز دار و نرم حیوانات را در فرد ایجاد می کند. این قاب ها با طراحی ‌های متفاوتی مانند خرگوش، سگ و گربه در رنگ ‌های شاد و جذاب عرضه می شوند.

خرید قاب گوشی

پسرانه

طرح های قاب گوشی پسرانه از اشکال و تم های مورد علاقه پسران و آقایان که معمولاً دارای طیف رنگی تیره تری نسبت به دختران هستند، تشکیل می شوند.

لوگوها و برندها

قاب گوشی فانتزی با این طرح‌ لوگو و برند، بهترین انتخاب برای تکمیل استایل‌ افرادی است که شیک و به روز بودن همیشه برای آنها در اولویت است.

خرید قاب گوشی

جملات انگیزیشی

شاد باشید، لبخند بزنید و… این جملات یک حس خوب را به دیگران منتقل می‌کند. جملات انگیزشی و انرژی مثبت، که با هر بار گرفتن گوشی در دست‌، خودتان و دیگران آن را می بینید، ایده‌ اصلی طراحی این قاب‌ فانتزی گوشی است.

خرید قاب گوشی

تیم‌های فوتبال

این قاب‌ بهترین گزینه برای طرفداران سر سخت فوتبال است. یک قاب فانتزی مدل تیم فوتبال نشان دهنده عشق و علاقه یک هوادار نسبت به تیم محبوبش‌ است.

مزایای گوشی هوشمند بدون قاب

ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا کسی هست از قاب گوشی استفاده نکند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم طبق آمار Statistia، حدود ۲۰ درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند، از قاب استفاده نمی‌کنند. گفته شده استفاده نکردن از قاب گوشی مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ظاهری بهتر

بسیاری از مردم گوشی‌های هوشمند زیبایی می‌خرند و سپس آن‌ها را در قاب‌های مشکی پنهان می‌کنند. بدون قاب، می‌توانید رنگ، زیبایی و طراحی گوشی هوشمند خود را به اطرافیان نشان دهید.

کوچکتر و سبک‌تر

در صورت استفاده نکردن از قاب، گوشی هوشمند شما سبک‌تر می‌شود و راحتر در جیب یا کیفتان قرار می‌گیرد. همچنین این کار باعث می‌شود پنل پشتی و صفحه نمایشگر پرز پارچه را جذب نکنند.

خرید قاب گوشی

کاهش زباله خشک

یکی دیگر از مزایای نخریدن قاب و استفاده نکردن از آن جلوگیری از افزایش زباله است. هر ساله، تولیدکنندگان میلیون‌ها قاب گوشی ایجاد می‌کنند؛ که به دلیل منسوخ شدن گوشی‌های همراه، تولیدات به ضایعات تبدیل می‌شوند.

تداخل شارژ کمتر

طبق تحقیقات، کاربران گوشی‌های هوشمند بدون استفاده از قاب می‌توانند به راحتی از شارژ بی‌سیم استفاده کنند.

جلوگیری از مشکلات استفاده برای کاربران

برخی از قاب گوشی‌های هوشمند به دلیل غیر استاندارد بودن اندازه خود باعث سختی کاربران در هنگام استفاده می‌شوند به همین علت بهتر است دارندگان تلفن‌های هوشمند از قاب استفاده نکنند.

خرید قاب گوشی

استفاده از کاور به جای قاب

گفتنی است که کاورهای گوشی جایگزین مناسبی برای قاب‌های گوشی هستند، زیرا قیمت آن‌ها در مقایسه با قاب‌ها ارزان‌تر است و در برابر ضربه یا خط و خش از گوشی محافظت می‌کنند.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

21 آذر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *