گلکسی بادز 2 پرو

از محصولات محبوب سامسونگ به سری هندزفری گلکسی بادز می‌توان اشاره کرد که آخرین محصول آن هندزفری گلکسی بادز 2 پرو  است که ما در این مطلب از گروه تکنولوژی شادمگ به بررسی آن پرداختیم.

هدفون بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

سامسونگ در مراسم آنپکد 2022 از محصولات مختلفی رونمایی کرد .که شامل گوشی گلکسی زد فولد 4، گلکسی زد فلیپ 4، سری ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 و هندزفری گلکسی بادز 2 پرو می‌شود.

گلکسی بادز 2 پرو

سامسونگ تاکنون مدل‌های مختلفی از سری گلکسی بادز را به بازار عرضه کرده است. در ادامه می‌توانید نگاهی به تاریخ عرضه مدل‌های مختلف این سری داشته باشید.

  •  Galaxy Buds در 9 مارس 2019
  • گلکسی بادز پلاس در 14 فوریه 2020
  •  Galaxy Buds Live در 6 آگوست 2020
  • گلکسی بادز پرو در 14 ژانویه 2021
  •  Galaxy Buds 2 در 21 آگوست 2021
  • گلکسی بادز 2 پرو در 10 آگوست 2022

طراحی گلکسی بادز 2 پرو

به نظر می‌رسد که سامسونگ از لحاظ ظاهری خیلی تغییرات چشمگیری را در طراحی این هدفون‌ بی‌سیم ایجاد نکرده . اکنون تقریباً تمام بدنه‌ی این محصول جدید مات‌تر از نسل قبلی شده است. سامسونگ می‌گوید که گلکسی بادز ۲ پرو را ۱۵ درصد کوچک‌تر از بادز پرو طراحی کرده که یکی از دلایل آن به حداقل رسیدن فاصله‌ی هوا و گوش است و این موضوع به کاربران کمک می‌کند تا به راحت‌ترین شکل ممکن از این هدفون بی‌سیم استفاده کنند.

گلکسی بادز ۲ پرو درون کیس شارژی قرار دارد .که به راحتی باز و بسته می‌شود. درون این کیس، دو هدفون در مرکز قاب قرار دارند، یک چراغ LED کوچک در قسمت جلویی و درگاه USB-C برای شارژ نیز در قسمت پشتی آن تعبیه شده است.

گلکسی بادز 2 پرو

مشخصات فنی

غول فناوری کره‌ای در گلکسی بادز ۲ پرو از درایور ۱۰ میلی‌متری و توییتر ۵.۳ میلی‌متری استفاده کرده که نسبت به درایور ۱۱ میلی‌متری و توییتر ۶٫۵ میلی‌متری گلکسی بادز پرو کمی از لحاظ اندازه کوچک‌تر شده است. این هدفون بی‌سیم جدید از بلوتوث نسخه‌ی ۵.۳ پشتیبانی می‌کند و همانند نسل قبلی مجهز به تکنولوژی صدای ۳۶۰ درجه است.

این قابلیت که بیشتر در زمان تماشای ویدیو یا پخش موسیقی با گوشی یا تبلت‌های سامسونگ خودنمایی می‌کند، حس بسیار دلپذیری را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین پشتیبانی از فناوری صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi در این محصول به کاربران اجازه می‌دهد از طریق دامنه‌ی پویای بالاتر به صدایی بسیار شفاف دسترسی داشته باشند.

30 تا از بهترین فیلم های 2023 که نباید دیدنشون رو در تعطیلات عید از دست داد

به ادعای سامسونگ، در هرکدام از سری‌ها چندین میکروفون قدرتمند و باکیفیت تعبیه شده تا صدایی کاملا شفاف در زمان تماس‌های صوتی و تصویری منتقل شود. همچنین باید اشاره کنیم که سیستم هوشمند حذف نویز فعال در گلکسی بادز ۲ پرو پیشرفته‌تر از قبل شده که در نتیجه نسبت به نسل قبلی این هدفون بی‌سیم می‌تواند صداهای بیشتری را از محیط حذف کند.

علاوه بر سیستم هوشمند حذف نویز فعال که هنگام گوش دادن به موسیقی تفاوت زیادی را رقم می‌زند، این هدفون قادر است صدا را با بالاترین کیفیت ممکن به گوش کاربران برساند.

گلکسی بادز 2 پرو

قابلیت جدید

«Auto Switch»، نام قابلیت جدید این هدفون بی‌سیم است. که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به‌راحتی و با یک لمس دیوایس هوشمند خود را به بادز ۲ پرو متصل کنند. همچنین قابلیت «SmartThings Find» این هدفون نیز به شما در پیدا کردن آن در صورت گم شدن کمک شایانی خواهد کرد.

سامسونگ حالت صدای محیط را روی این هدفون متحول کرده و اکنون کاربران می‌توانند صداهای اطراف خود را به میزان ۳۳ دسی‌بل تقویت کنند که این یک پیشرفت چشمگیر نسبت به ۲۰ دسی‌بل نسل قبلی به شمار می‌آید. علاوه بر این‌ها، گلکسی بادز ۲ پرو از گواهی استاندارد ضد آب IPX7 هم بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربر حتی درون آب هم بتواند از آن‌ها استفاده کند. طبق ادعای این شرکت کره‌ای، کاربران می‌توانند از این محصول به مدت نیم ساعت در زیر آب تا عمق ۱ متری بهره ببرند.

گلکسی بادز پرو ۲ در حالت فعال‌ بودن سیستم حذف نویز، حداکثر شارژدهی پنج ساعته را به شما ارائه می‌دهد. اگر این ویژگی غیرفعال باشد، این مدت به هشت ساعت افزایش می‌یابد. ناگفته نماند کیس در‌نظر‌گرفته‌شده برای این هدفون بی‌سیم هم کمک می‌کند. درمجموع، گلکسی بادز پرو ۲ در صورت فعال‌ بودن قابلیت سیستم حذف نویز ۱۸ ساعت و در صورت غیرفعال‌ بودن آن ۲۹ ساعت کار کند. این محصول که از قابلیت شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، با ۵ دقیقه قرار گرفتن درکیس شارژ، ۵۵ دقیقه شارژدهی را برای شما فراهم می‌آورد.

گلکسی بادز 2 پرو

صدا

در اینجا عنوان بسیار مهم است: برای اولین بار، Galaxy Buds 2 Pro به طور کامل از کیفیت صدای “hi-fi” با وضوح بالا 24 بیتی پشتیبانی می کند.

آموزش مرحله به مرحله انتقال اطلاعات سامسونگ به سامسونگ

این بدان معناست که می‌توانید فایل‌های صوتی 24 بیتی با وضوح بالا را به‌صورت بی‌سیم از سرویس‌های پخش موسیقی ( آمازون موزیک ، تایدال ، کوبوز ) دست نخورده بشنوید و «دقیقاً همانطور که هنرمند قصد داشته» را از طریق این هدفون گوش کنید. همه بدون کاهش نمونه.

همه اینها به لطف کدک Hi-Fi جدید سامسونگ بدون درز (SSC) در Buds2 Pro است، و سامسونگ می‌گوید که این داده‌های صوتی ۲۵۶ برابر بیشتر از صدای ۱۶ بیتی (کیفیت CD) ارائه می‌دهد.

اخطار: این کدک فقط با دستگاه‌های Samsung Galaxy دارای One Ui 4.0 یا بالاتر کار می‌کند. این بدان معناست که جدیدترین گوشی‌های هوشمند Z Fold 4 و Z Flip 4 کاندیدای ایده‌آلی برای جفت شدن با Buds 2 Pro هستند.

مشخصات سخت افزاری گلکسی بادز 2 پرو

همانطور که از نام آن پیداست، هندزفری گلکسی Buds 2 Pro نسخه ارتقا یافته و گران‌تری از Galaxy Buds Pro است. که ویژگی‌های بیشتری را از نسخه قبلی خود ارائه می‌دهد. در ادامه به مواردی که وجود دارد می‌پردازیم.

مشخصات فنی

گلکسی بادز 2 پرو به قطر درایو 10 میلی متر مجهز شده . از ویژگی نویز کنسلینگ بهره می‌برد که می‌تواند نویز فعال تا 32 دسی بل را حذف کند. همچنین دارای توییتر 5.3 میلی‌متری برای ایجاد صدایی واضح با حداقل اعوجاج است.

مشخصات فیزیکی

وزن هر ایرپاد برابر 5.5 گرم و وزن محفظه شارژ به 43.4 گرم می‌رسد . در ابعاد – 18.7 × 19.9 × 21.6 میلی‌متر (ایرباد) – 27.7 × 50.1 × 50.2 میلی‌متر (محفظه شارژ) با سه رنگ مشکی، سفید و بنفش در بازار به فروش می رسد.

گلکسی بادز 2 پرو

حذف نویز

گلکسی بادز لایو اولین دستگاهی در خانواده سامسونگ بود که قابلیت حذف نویز فعال را داشت. در بررسی گلکسی بادز 2 متوجه شدیم که عملکرد حذف نویز و عایق بندی غیرفعال بهتری نسبت به اولین گلکسی بادز پرو دارند. در گلکسی بادز 2 پرو قابلیت حذف نویز تا 32 دسی بل وجود دارد.

باتری

در بخش باتری شاهد باتری با ظرفیت 61 میلی‌آمپر ساعت (ایرباد) و باتری با ظرفیت 515 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ) هستیم. حداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز) (تا 18 ساعت با محفظه شارژ) . 8 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) (تا 29 ساعت با محفظه شارژ). 3.5 ساعت حالت مکالمه (روشن بودن حذف نویز) (تا 14 ساعت با محفظه شارژ) . حداکثر 4 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) (تا 15 ساعت با محفظه شارژ) را برای کاربر فراهم می‌کند. هم چنین از طریق محفظه شارژ با درگاه USB نوع C دستگاه مورد نظر شارژ می‌شود.

مضرات وحشتناک امواج وای فای درخانه | این مدلی خانه را از امواج امن کنید

گلکسی بادز 2 پرو

صدا

در بخش صدا می‌توان مواردی مانند صدای Hi-Fi و 24 بیت (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 4.0 و بالاتر) . صدای 360 درجه (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.1 و بالاتر) . پشتیبانی از فرامین صوتی – کیفیت صدای HD در مکالمه .حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا را ذکر کرد.

سایر ویژگی‌ ها

گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPx7 مشابه مدل سال گذشته است. اگر آن‌ها را گم کردید، اکنون می توانید از SmartThings Find برای پیدا کردن آنها استفاده کنید.

سامسونگ ادغام اکوسیستم خود را با پشتیبانی از سوئیچ خودکار گسترش می دهد. تا به طور خودکار اتصال بین تلفن های هوشمند گلکسی، تبلت ها و برخی تلویزیون های سامسونگ را تغییر دهد. مانند زمانی که نیاز به تماس با تلفن خود دارید. در مجموع، سامسونگ یک بسته هدفون بی سیم واقعی کاملاً جامع را وعده می دهد. هم چنین قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های AAC و SBC را دارد.

مزایا و معایب گلکسی بادز 2 پرو

از بین نکات مثبت این محصول می‌توانیم به سبک و کوچک بودن آن اشاره کنیم و در کل نسبت به بادز ۲ استفاده از آن راحت‌تر است. کیفیت پخش موسیقی عالی است و از نظر ویژگی‌هایی مانند بیس و تفکیک صدا حرف زیادی برای گفتن دارد. ایراد خاصی نمی‌توانیم از این محصول بگیریم و فقط می‌توان گفت که از نظر نویز کنسلینگ هنوز در حد و اندازه‌ی هدفون‌های سونی نیست.

گلکسی بادز 2 پرو

قیمت گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ چقدر خواهد بود؟

قبل از اینکه قیمت گلکسی بادز 2 پرو را بررسی کنیم، بهتر است نگاهی به قیمت مدل‌های دیگر هندزفری های سامسونگ داشته باشید.

  •  گلکسی بادز 129.99دلار
  • بادز پلاس 149.99دلار
  •  گلکسی بادز لایو 169.99دلار
  •  بادز پرو 199.99دلار
  • هدفون گلکسی بادز 2 سامسونگ 149.99دلار

گلکسی بادز 2 پرو

این ایرباد تازه‌وارد که اکنون با برچسب قیمتی ۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۳ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

1 آذر 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *