افتتاح حساب ترکیه
راه های کسب درآمد با موبایل

راه های کسب درآمد با موبایل زیاد هستند و این شما هستید که باید با توجه به شرایط و موقعیت خود تصمیم بگیرید که کدام ایده کسب درآمد در خانه با گوشی را انتخاب کنید. ما در این مطلب از گروه موفقیت شادمگ چندین روش موثر برای کسب درآمد با گوشی موبایل در اختیارتان قرار دادیم. کافیست امتحان کنید.

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

شما در آستانه یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری و حاشیه ها هستید. بد نیست بدانید که در حال حاضر، میلیون ها نفر از طریق اینترنت، با گوشی یا کامپیوتر کسب درآمد می کنند. این را می دانیم که شما احتمالا چندین مقاله مشابه را تا به حال مطالعه کرده اید، اما این جا متفاوت است. ما ترجیح می دهیم که بدون سرمایه گذاری آنلاین، پول در بیاورید و این خواسته قلبی و عقلانی همه ماست، چرا که قانونی و بدون ریسک پیش خواهیم رفت.

شاید بگویید که بدون سرمایه گذاری نشدنی است ولی اصل موضوع، توانایی و مهارت شماست، برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است. بطور مثال سایت https://www.quora.com به ازای هر پاسخ به سوالات افرادی که در زمینه مهات های متنوع مشکل دارند، پول می دهد. اما تکلیف کسانی که تخصص یا سرمایه خاصی ندارند، چی هست؟

راه های کسب درآمد با موبایل

نگران نباشید پیشنهادات ما، متناسب با شرایط همگی شما است. اگر در انتهای مقاله یک استراتژی موفق و مناسب برای پولسازی پیدا نکردید، بدین معنی است که شما واقعا نمی خواهید پول دربیاورید یا وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید!

آیا درآمد داشتن با موبایل به سرمایه خاصی نیاز دارد؟

شاید برای‌تان این سؤال پیش آمده باشد که آیا نیاز به سرمایه دارد یا خیر؟ برای اینکه بتوانید کارتان را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست تا مثلاً بخواهید از ابزارهای خاصی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و می‌توانید خودتان را به عنوان یک شخص متخصص و با دانش کافی معرفی کنید و کارتان را شروع کنید تا مثلاً بتوانید از این طریق، پروژه‌های مختلفی را به دست بگیرید.

مثلاً اگر بخواهید در یکی از حوزه‌های آنلاین دیگر فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، شاید نیاز باشد تا سرمایه‌ای هر چند کم داشته باشید، اما برای اینکار، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید. در کل نیازی نیست تا بخواهید سرمایه خاصی داشته باشید و سپس کارتان را شروع کنید. بلکه همان موبایلی که در اختیار دارید به همراه اینترنت، برای شروع کارتان کافی است.

‌مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟

اما می‌رسیم به بحث امکانات و مهارت‌های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل. برای شروع کار، تنها همین گوشی موبایلی که در اختیار دارید کافی است. مثلاً اگر بخواهید کار تولید محتوا برای پیج یا جایی دیگر انجام دهید، نیاز به دوربین چند میلیونی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان نیز ویدیوهای باکیفیتی ضبط کنید.

در کنار این اگر بخواهید پادکست‌ها یا فایل‌های صوتی را برای خودتان یا پیج‌های دیگر تولید کنید، باز هم نیاز به تهیه صدا ضبط کن گران قیمتی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از میکروفن خود گوشی و همینطور هندزفری، فایل‌های صوتی با کیفیتی ضبط و تولید کنید.

 

راه های کسب درآمد با موبایل

البته باید یک سری مهارت‌ها را کسب کنید. مثلاً اگر بخواهید در حوزه مدیر شدن در اینستاگرام و تلگرام فعالیت کنید، باید مهارت‌های حداقلی را کسب کنید. برای مدیر شدن در تلگرام، شاید خیلی به مهارت خاصی نیاز نداشته باشید. اما ادمین شدن در اینستاگرام، نیازمند این است که کار با اینستاگرام و مثلاً روش‌های افزایش فالوور، ارسال بهینه پست و … را بلد باشید تا بتوانید کارهای پیج‌ها را به خوبی انجام دهید.

به علاوه اینکه برای برخی از ایده‌ها، باید بتوانید با برخی از نرم‌افزارهای موبایل برای ویرایش ویدیو، عکس و کارهای دیگر، به خوبی کار کنید.

‌چه نرم‌افزارهایی برای شروع کار کسب درآمد با موبایل مورد نیاز است؟

برای اینکه بتوانید کار تولید محتوا و کارهای دیگر را به خوبی انجام دهید، بهتر است که کار با نرم‌افزارهای زیر را یاد بگیرید، البته شاید بهتر باشد که به صورت تخصصی یک یا دو نرم‌افزار را به خوبی یاد بگیرید.

نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش ویدیو:

نرم‌افزارهای VivaVideo، KineMaster، PowerDirector، VideoShow و InShot نرم‌افزارهایی عالی برای تولید و ویرایش ویدئو هستند. نرم‌افزار PowerDirector بسیار حرفه‌ایست و همینطور کار با نرم‌افزار InShot بسیار راحت است.

نرم‌افزار‌های تولید و ویرایش تصاویر:

نرم‌افزارهای PicsArt، متن نگار، PhotoDirector و Photo Editor Pro هم نرم‌افزارهای برتر برای ویرایش و یا تولید تصاویر هستند.

20 راهکار برای کسب درآمد با موبایل

کار اینترنتی با گوشی بسیار و پول درآوردن از اینترنت با گوشی بسیار راحت است؛ اما ما در ادامه می خواهیم 20 ایده کسب و کار واقعا عملی و کاربردی را برای «کسب درآمد با گوشی» بررسی کنیم تا ببینیم آیا میشود به «کسب درآمد میلیونی با گوشی» رسید یا خیر و در بین راه های کسب درآمد با گوشی کدام برای شما بهترین گزینه است! پس بریم با هم انواع کار با گوشی را ببینیم.

یادتان باشد که این ایده ها برای درآمدزایی با گوشی کاملا عملی و کاربردی است و به هیچ عنوان فریب کاری نیست. می توانید به راحتی هر کدام از این روش‌ های درآمدزایی از موبایل را تست کنید و نتیجه‌اش را هم ببینید.

راه های کسب درآمد با موبایل

کما اینکه همه این ایده‌ها، در حال حاضر پیاده سازی می‌شوند و افراد بسیار زیادی از طریق همین روش‌ها، از گوشی موبایل خود به کسب درآمد میلیونی با گوشی می رسند. 20 راه درآمد با گوشی عبارت اند از:

1. راه های کسب درآمد با موبایل از همکاری در فروش

چگونه با گوشی درامد داشته باشیم؟ اولین روش درآمدزایی با گوشی افیلیت مارکتینگ است. یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین مدل‌های کسب درآمد نیز، مدل همکاری در فروش است که در بین انواع کار با گوشی محبوبیت چشمگیری دارد. به این شکل که شما به وسیله یک برند که سیستم همکاری در فروش ارائه می‌دهد، کار خود را شروع میکنید اما چطوری؟

همکاری در فروش به این شکل است که یک برند، محصولاتی دارد و پشتیبانی و ارسال محصول نیز به عهده شرکت است. صرفا کافی است تا برای آن محصول تبلیغات انجام دهید و آن محصول را بفروشید. سپس در ازای فروش خود کمیسیون دریافت میکنید.

این کار چه مزیت‌هایی برای افراد مختلف دارد؟

  • درآمد نامحدود (هر چقدر بیشتر فروش داشته باشید، کمیسیون شما نیز بیشتر خواهد بود)
  • عدم نیاز به پشتیبانی محصول، سرمایه اولیه، دردسرهای تولید، انبار و ….
  • ساده و راحت بودن کار و عدم نیاز به تخصص خاص
  • درآمدزایی به صورت 24 ساعته
  • امکان کسب درآمد برای نوجوانان فقط با یک گوشی

فقط یادتان باشد که حتما با سیستم های همکاری در فروش معتبر کار کنید تا بتوانید درآمد مناسبی داشته باشید.

البته یادتان باشد که اینطوری هم نیست که بدون هیچ گونه تلاشی پول از آسمون برای شما بیاد!!

باید وقت بگذارید، آزمون و خطا کنید، از کارشناسان اون سیستم سوال کنید و اطلاعات به دست بیاورید تا بتوانید به یک درآمد مناسبی برسید وگرنه قاعدتا موفق نخواهید شد.

اما بعضی از افراد ممکن است بگویند که خب این که نیاز به کامپیوتر دارد!

19 تکنیک طلایی برای افزایش عزت نفس در بزرگسالی

راه های کسب درآمد با موبایل

اما جواب منفی است. یکی از خوبی‌های این ایده کسب و کار اینترنتی این است که با موبایل هم میتوانید درآمدزایی داشته باشید. در واقع شما به راحتی میتوانید محصولات ارائه شده توسط آن شرکت را به راحتی در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و …. بفروشید. کسب درآمد از روبیکا و اپلیکیشن هایی مانند اون به راحت ترین راه های درآمدزایی تبدیل شده اند.

2. راه های کسب درآمد با موبایل از تولید محتوای ویدیویی

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوا ویدئویی از اون ایده‌هایی است که امروزه خیلی استفاده میشه. فکر کنید که توانایی رقص داشته باشید. به راحتی و صرفا با ویدیو گرفتن از خودتون میتونید به سادگی هرچه تمام‌تر کسب درآمد در خانه داشته باشید. نه نیازی به تجهیزات خاصی هست و نه گوشی گرون قیمتی.

یکی دیگه از انواع محتوایی که میتونید صرفا با موبایل تولید کنید، دابسمش، کلیپ‌های طنز، آشپزی و…

همه این مدل محتواها رو با یک موبایل و اغلب بدون نیاز به تدوین هم میتونید تولید و به اشتراک بگذارید و از راه‌های مختلف به کسب درآمد با گوشی برسید. پس کسب کار اینترنتی با گوشی اونقدرا هم سخت نیست.

حتی میتونید با همین موبایل کسب درآمد دلاری نیز داشته باشید. میتونید محتواهای خودتون رو در سیستم‌های اشتراک ویدئو خارجی آپلود کنید و یا کلا برای خارج از کشور کار کنید.

3. مشاوره آنلاین

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی در دوران کرونا عین واقعیت است. نمیدونم الان که کروناست خدایی نکرده شده دنبال دکتر باشید؟ تو این ایام خیلی از دکترها، به صورت مجازی و با تلفن به صورت تصویری مشاوره میدادند. بعضی‌ها هم حتی بدون تصویر و صرفا با تلفن کردن مشاوره خودشون رو به بیمار ارائه میدانند.

میبینید؟ خیلی سادست دیگه.

یعنی حتی دکترها هم در این ایام دچار ضرر نشدند.

حالا فکر کنید مشاوره وکالت هم اضافه بشه، روانشناسی هم همینطور و غیره. خیلی ساده ،راحت و بدون درد و خونریزی!!

حالا شما چه مشاوره‌ای می‌تونید بدید؟

4. فروش محصول

خب میرسیم به بحث شیرین فروش محصولات اونم از جنس فیزیکی!! بله فیزیکی.

یعنی چی؟ یعنی اینکه مثلا یک فروشگاه دارید که لباس زنانه میفروشه. فقط کافیه از محصولاتتون عکس بگیرید و در اینستاگرام، تلگرام، دیوار، شیپور و کلی جای دیگه منتشر کنید.

حالا میتونید همینطوری از محصولات عکس بگیرید، میتونید هم از یک مدل برای این کار استفاده کنید.

5. راه های کسب درآمد با موبایل از یوتیوب

آیا ما ایرانی‌ها هم می تونیم به کسب درآمد از یوتیوب فکر کنیم؟

بله به راحتی میتوانید با یک موبایل و به طور مثال ضبط یک فیلم آموزشی از یوتیوب هم درآمدزایی با موبایل به روش دلاری داشته باشید.

راه های کسب درآمد با موبایل

محتوای آموزشی با موبایل مگه میشه؟

میتونید با موبایل از خودتون فیلم بگیرید و به طور مثال نکات کاربردی سئو را یاد بدهید.

یا مثلا با موبایل از کامپیوتر خود فیلم بگیرید و فتوشاپ یاد بدهید.

با اپلیکیشن‌های ادیت عکس، ادیت عکس یاد بدهید. یا ادیت فیلم.

میبینید؟ ایده زیاد است فقط باید کمی تلاش کنید و وقت بگذارید تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را بگیرید.

6. راه های کسب درآمد با موبایل با اینستاگرام

کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام چگونه است؟ آیا کار با گوشی از طریق اینستاگرام و درآمدزایی از طریق امکان پذیر است؟ کسب درآمد از اینستاگرام خیلی خیلی زیاد شده و خوشبختانه به دلیل فضای کاری زیاد، سلایق مختلف و … شاید بشه گفت که اشباع شدنی هم نیست.

صفحات و افراد بسیار زیادی را در اینستاگرام قطعا دیده‌اید که درآمدهای واقعا نجومی دارند و زندگی بسیار مرفحی را صرفا از طریق همین اینستاگرام به دست آورده‌اند. اما چطوری؟

یکی از معروف‌ترین و مشخص‌ترین کارهایی که می توانید برای درآمدزایی از اینستاگرام (و به طور کلی کسب درآمد از تولید محتوا) انجام دهید، اینفلوئنسر مارکتینگ است.

اما چطوری اینفلونئنسر شویم؟

ببینید، حوزه‌های بسیار مختلفی در این بخش وجود دارد. شما میتوانید تبدیل به فردی شوید که کلیپ‌های طنز درست میکند. همین کلیپ‌های طنز خودشون مد‌ل‌های بسیار زیادی دارند. قطعا هم در اینستاگرام نمونه‌های بسیار زیادی از این افراد را دیده‌اید.

بعضی از افراد دارای خلاقیت‌هایی در طراحی و ویرایش عکس هستند، بعضی‌ها تدوین‌ و ویرایشگر حرفه‌ای و با خلاقیت ویدئو هستند و ….

همه‌ این افراد، اینفلوئنسر هستند و شما میتوانید جزوی از این خانواده بسیار بزرگ و پر درآمد باشید.

بعد از این که تبدیل به همچین فردی شدید، میتوانید تبلیغات کنید.

انواع تبلیغات مختلف میتواند برای شما درآمدزایی بسیار زیادی داشته باشد و به همین راحتی میتوانید صرفا کسب درآمد از موبایل را برای خودتان به دست آورید.

ادمین

بعضی افراد هم هستند که صفحات افراد و برندهای مختلف را در اینستاگرام مدیریت میکنند.

فالوورهای صفحه را افزایش می‌دهند، تعامل را افزایش میدهند و در نهایت هم فروش ایجاد میکنند.

یکسری از افراد به صورت ثابت حقوق میگیرند و یکسری دیگر نیز، به صورت پورسانتی فعالیت میکنند.

درآمد واقعا مناسبی هم دارد چه مدیریت صفحات افراد دیگر را داشته باشید و چه یک یا چند صفحه برای خودتان باشد.

اینگونه با مدیریت آن‌ها و تبدیل کردن آن‌ها به برندهایی معتبر، میتوانید با تلیغات به درآمدهای بسیار چشمگیری نیز دست پیدا کنید.

7. راه های کسب درآمد با موبایل از تلگرام

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های محبوب در ایران که شما میتوانید صرفا با یک موبایل از آن درآمد به دست آورید، تلگرام است.

اما نکته‌ای که در کسب درآمد از تلگرام وجود داره اینه که شما برای درآمدزایی از این طریق دو راه پیش روی خود دارید:

راه های کسب درآمد با موبایل

کانال تلگرامی خود را افتتاح و مدیریت کنید

این بخش از کار بسیار شبیه به اینستاگرام است. کافی است که آموزش کسب درآمد با گوشی موبایل و تلگرام خیلی ساده زیر را بخوانید:

ایجاد کانال

در تلگرام فضایی وجود دارد به نام کانال که شما از آن طریق میتوانید مطالب خود را انتشار و به مخاطبان خودتان به اشتراک بگذارید.

چیزی که مسلم هستش، اینه که شما میتوانید در این پیام رسان نیز تبلیغات انجام دهید.

حال هرچه بتوانید کانال خود را بزرگ‌تر و قوی‌تر بکنید، مسلما پول بیشتری را نیز برای تبلیغات در کانال به شما پرداخت خواهند کرد.

همچنین میتوانید به عنوان مدیر یا ادمین کانال، کانال برند و افراد مختلف را نیز مدیریت و آن‌ها را به جایگاه‌های بهتری برسانید.

در این مدل کارر کردن نیز شما میتوانید به صورت ثابت و یا پورسانتی حقوق دریافت کنید.

رزومه سازی برای متخصصان

کانالی راه اندازی کنید برای اینکه متخصصین بتوانند رزومه هایشان را در آن به نمایش بگذارند. در کانال خود باید هر فردی که خواستار به نمایش گذاشتن رزومه خود در کانال شماست، هزینه ای پرداخت کند. هشتگ هایی در پایین هر پست گذاشته می شود که می توان به کمک آنها رزومه هر متخصص را در کانالتان پیدا کرد. کانال هایی که در این زمینه کار می کنند معمولا رشد خوبی دارند و در نتیجه درآمد خوبی نیز خواهند داشت.

کانال آموزشی راه های کسب درآمد با موبایل

حوزه آموزش یکی از پردرآمدترین کارها است و می توان از این موضوع استفاده کرد و کانالی راه اندازی کرد و به درآمد بالا رسید. اول از همه باید ببینید که در چه چیزی مهارت دارید. زمینه کاری شما می تواند از دروس مدرسه، راهنمایی، دبیرستان گرفته تا آشپزی و ورزش و سلامت باشد.

در ابتدای راه اندازی کانالتان، سعی کنید محتوا باکیفیت و رایگان تولید کنید تا بتوانید اعضای واقعی زیادی جذب کانالتان کنید. بعد از آن می توانید آموزش های ویژه خود را با مبالغ خوبی به مخاطبان بفروشید. به عنوان مثال اگر کانال آشپزی زده اید، می توانید دستور پخت های VIP را پولی کنید.

تست شخصیت شناسی چیست و چرا باید تست MBTI بدیم ؟

راه های کسب درآمد با موبایل

کانال نیازمندی های بومی

می توانید کانالی راه اندازی کنید که در آن افراد بتوانند همدیگر را جهت همکاری پیدا کنند. این کانال ها به این صورت کار می کنند که فردی خواهان نیروی کاری با شرایط خاصی است. از طرفی فرد دیگری به دنبال کار است و می توان دو فردی که از نظر کاری می توانند همکاری خوبی باهم داشته باشند را با هم آشنا کرد. دادن تبلیغ و پست در این کانال ها هزینه دارد و شما به ازا هر پستی که در کانال شما می گذارند می توانید مبلغی دریافت کنید.

فروش کتاب های صوتی

از آنجایی که مشغله افراد روز به روز دارد بیشتر می شود، مسلماً زمان کافی برای مطالعه و کارهایی از این قبیل نخواهد داشت. بیشتر قشر متوسط جامعه مطالعه و دانش افزایی را دوست دارند اما به دلیل نداشتن وقت کافی از داشتن برنامه منظم برای مطالعه دست می کشند؛ بنابراین شما می توانید از این موضوع استفاده کنید و کتاب های صوتی تولید کنید.

فایل های صوتی که تولید کرده اید را می توانید در کانالتان به اشتراک بگذارید. ابتدا چند فایل صوتی رایگان بگذارید و کم کم کارها را پولی کنید ولی همیشه سعی کنید فایل هار رایکان به مخاطب ارائه دهید تا جذب مخاطب قطع نشود و افراد دلیلی برای ماندن در کانالتان داشته باشند.

راه های کسب درآمد با موبایل و تلگرام خیلی ساده

نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر ندارید
لازم نیست سایت راه اندازی کنید
احتیاجی به دانش برنامه نویسی ندارید
نیازی نیست ساعت های زیادی کار کنید
در کمتر از 3 روز می توانید به درآمد خوبی برسید
نیازی به سرمایه اولیه ندارید
فقط به کمک یک گوشی هوشمند و اینترنت نسبتا پر سرعت می توانید کسب درآمد کنید.
چطور با یک گوشی موبایل به کمک اینترنت درآمد داشته باشیم و آیا این امر شدنی است یا خیر؟

این امکان وجود دارد و فرآیند ساده ای هم دارد و سرعت راه اندازی آن نیز بسیار بالاست. پس در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید در آن شروع به کار کنید. حال این سوال پیش می آید که این کسب و کار برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که:

  • سرمایه ای برای شروع کار ندارند
  •  کامپیوتر یا لپ تاپ ندارند
  •  به کسب و کار اینترنتی اعتماد ندارند و به این نوع کسب درآمد شک دارند
  • ریسک پذیر نیستند
  • تخصص و مهارت خاصی برای شروع ندارند.

اما در این کار به چه چیزی نیاز داریم؟

  • گوشی هوشمند
  • دسترسی به اینترنت
  • داشتن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام

حال چطور این امر شدنی است؟

ضبط صوت در گوشی هوشمند و ضبط صداهای مختلف به منبع درآمد خوبی برای شما می تواند تبدیل شود، فقط باید ایده آن را داشته باشید.

ضبط صوت ساده ترین راه تولید محصول است و با ارزان ترین امکانات ممکن می توانید آن را تولید کنید. از همه مهم تر نیاز به بازریابی برای فروش آنها ندارید.

در کمتر از نصف روز می توانید برای شروع کار یک محصول صوتی خیلی خوب را تولید کنید و به اسم خودتان ثبت کنید و به فروش برسانید.

اول قدم شما انتخاب ایده ها هست.

از بین مطالب مفیدی که دیده اید، خوانده اید یا شنیده ایده می توانید یکی را انتخاب و آن را با رعایت یکسری اصول به یک صوت جذاب تبدیل کنید. در آخر باید آن را بتوانید به فروش برسانید.

8. بازی موبایل با فروش اکانت

این مدل کسب و کار که قطعا بسیاری از شما باهاش آشنا هستید، بازی کردن و پول درآوردن است.

راه های کسب درآمد با موبایل

چطوری؟

قطعا یادتان می‌آید که بازی‌ای به نام Clash Of Clans وجود داشت که به طرز عجیبی همه گیر شد و افراد بسیار زیادی به آن معتاد شدند. در آن زمان عده‌ زیادی شروع به درآمدزایی از طریق این بازی موبایل کردند.

در همین حال افراد بسیار زیادی بودند که این بازی را انجام میدانند و با موبایل خود اکانت‌های مختلف را به سطوح بالا در بازی میرساندند و آن را میفروختند که درآمد بسیار خوبی هم برای این افراد داشت.

9. راه های کسب درآمد با موبایل از دیوار و شیپور

دوتا دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار پرطرفدار که میتوانید محصولات خود را به سادگی در آن‌ها به فروش برسانید، همین دیوار و شیپور هستند.

در این دو اپلیکیشن بخش‌های مختلفی برای فروش انواع لوازم است.

فرض کنید که شما از طریق یک سیستم همکاری در فروش میخواهید محصولات آن برند را به فروش برسانید و کمیسیون خود را دریافت کنید.

به راحتی میتوانید آن محصولات را از طریق این دو اپلیکیشن بفروشید و درآمد بسیار مناسبی هم داشته باشید.

هر جفت این اپلیکیشن‌ها بسیار قدرتمند و پر طرفدار میباشند و میتوانید فروش بسیار زیادی را در این دو پلتفرم تجربه کنید.

10. کسب درآمد با گوشی از طریق نصب نرم افزار

بسیاری از سازمان ها و شرکت های مطرح در زمینه طراحی و اجرای نرم افزار، پیش از ورود برنامه هایشان به بازار نیازمند افرادی هستند که اپلیکیشن هایشان را روی گوشی یا کامپیوتر نصب کنند.

شرکت های بزرگی مثل گوگل و مایکروسافت انجام این امر مهم را به شرکت های تحقیقاتی می سپارند و آن ها هم به سراغ من و شما می آیند و برای تست کردن این نرم افزارها به ما پول می دهند. به همین راحتی می توان کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل را تجربه کرد.

عضو شدن در این شرکت ها برای نصب نرم افزار کار ساده ای نیست و عموما برای ما ایرانی ها مشکلاتی به وجود می آورد. شرکت های تحقیقاتی مثل SurveySavvy و Luth research LLC بیشتر ترجیح می دهند آلمانی ها و انگلیسی ها را عضو کنند.

با این همه بعضی نرم افزارها هم به صورت مستقل قبل از ورود به بازار برای نصب و تست کردن، هزینه پرداخت می کنند.

اگر گوش به زنگ باشید و این نرم افزارها را خیلی زود شناسایی کنید، می توانید این کار را به منبعی برای درآمدزایی از موبایل تبدیل کنید. شاید دیگر نیازی به شغل دوم هم پیدا نکنید.

11. راه های کسب درآمد با موبایل با گوشی از عکاسی

اگر از آن دسته افراد هستید که برای دل خودتان یک گوشی پیشرفته با دوربین های چندتایی و پیشرفته تهیه کرده اید، به خوبی می توانید از طریق همین گوشی درآمدزایی کنید.

در ایده های قبلی به اهمیت تصاویر و ویدئوهای خوب در کسب و کارهای اینترنتی اشاره کردیم ولی فراموش نکنید که عکاسی به تنهایی می تواند منبع “کسب درآمد از موبایل” باشد.
از طریق عکاسی کردن با موبایل می توان به راحتی در روزنامه ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی مشتری پیدا کرد.

می توانید آن چیزهایی را که برای دل خودتان ثبت کرده اید به فروش برسانید.

راه های کسب درآمد با موبایل

در قدم اول باید خودتان را به بازار معرفی کنید.

این کار را هم می توانید از طریق اینستاگرام، لینکدین یا حتی تلگرام انجام دهید. حتی گوگل هم می تواند به مشتری شما تبدیل شود. اگر از فضاهای خاص طبیعی یا معماری های خیره کننده تصویر ثبت کنید می توانید آن ها را در Google maps و Google Business Photo ثبت نموده و توجه گوگل را به خود جلب کنید و فریلنسرِی و کارمندیِ این غول جستجوگر را تجربه کنید.

12. سفیر برند شوید

رسیدن به جایگاه سفیری یک برند چیزی فراتر از داشتن یک گوشی موبایل نیاز دارد؛ ولی ادامه راه در این نوع درآمد زایی تنها با یک گوشی هموار می شود. کافی است از چهره و استایل مناسبی برخوردار باشید و در فضای مجازی به عنوان اینفلوئنسر یا بلاگر مطرح شوید. بعد از آن فقط باید به عنوان سفیر یک برند مطرح شوید. ابتدا چند عکس تبلیغاتی می گیرید و بعد با پست های روزانه آن برند را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ می کنید.

راهکار های موثر برای تصمیم گیری قاطع و درست | چگونه درست ترین تصمیم را بگیریم ؟

البته اگر سلبریتی باشید ک نصف راه را رفته اید ولی تا رسیدن به این مرحله راه چندانی در پیش نیست؛ تنها پشتکار و جذابیت های لازمِ تبلیغاتی برای شروعِ کار کافی است. بیشتر ویدئوهای تبلیغاتی را هم صاحبان برندها در اختیارتان قرار می دهند.

13.راه های کسب درآمد با موبایل از طریق ساخت اپلیکیشن

از آنجایی که با ساخت اپلیکیشن می توان به درآمد باورنکردنی دست یافت، جوانان زیادی به سمت افزایش دانش خود در ساخت اپلیکیشن رفته اند. اگر به خوبی آموزش ببینید، با استفاده از دانش خود می توانید به درآمد انبوه برسید.

اولین راهی که بعد از ساخت اپلیکیشن شاید به ذهن شما هم برسد، فروش اپ از طریق «کافه بازار» است. اگرچه که بستر های زیادی برای فروش اپ وجود دارد؛ اما به دلیل شناخته تر بودن کافه بازار، بسیاری از افراد ترجیح می دهند با آن کار خود را شروع کنند. از جمله اپلیکیشن های برتر می توان از موبایلت، حسابدار نیوُ، دیتاشهر، شکن، بپرسیم، لرنیت، دیجی‌کالا، سینماتیک، دکتر ساینا، اسنپ‌کیو، کرفس، کتابراه، فیدیبو و گویا نام برد.

14.کسب درآمد با گوشی از تبلیغات

اگر در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام درحال فعالیت باشید، می توانید تبلیغات صاحبان کسب و کار ها را در بستر آنلاین خود به نمایش بگذارید و به درآمد کلان برسید. نقشه راه شما در گرفتن تبلیغات، ایجاد صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام و افزایش مخاطبان آن است. بعد از گرفتن تعداد قابل توجهی فالوور و یا ممبر، می توانید تبلیغات بگیریدو درآمد خوبی کسب کنید. همچنین می توانید واسط فرد تبلیغ کننده و تبلیغ دهندهه شوید و از این طریق کسب درآمد کنید.

15.کسب درآمد با گوشی از تولید محتوا سئو شده

پایه تمامی مشاغل تولید محتوا است؛ بنابراین همیشه برای یک کارشناس تولید محتوا کار هست. بسیاری از صفحات و کانال ها، زمان کافی برای تولید محتوا باکفیت و سئو شده ندارد و همین عامل فرصت را برای نویسنده محتوا فراهم میکند تا کار خود را شروع کند. این را بدانید که اگر محقق خوبی هستید و روحیه جستجوگری دارید، تولید محتوا سئو شده بهترین گزینه برای شماست.

مرد یا زن،جوان، نوجوان، میانسال همگی می توانند تولید محتوا کنند چراکه شرایط سنی خاصی ندارد. این را هم بدانید که تولید محتوا محدود به محتوا متنی نمی شود و می تواند تولید محتوا تصویری یا ویدئویی نیز باشد.

16.درآمد از فروش فالوور، لایک ، بازدید پست اینستاگرام

اینستاگرام پیج های بالای 10 کا را به عنوان پیج حرفه ای می شناسد و بسیاری از اپشن های خود را روی پیج های بالای 10 کا باز می کند؛ به همین علت بسیاری از کاربران اینستاگرام به خرید فالوور، لایک و ویو روی آورده اند تا به کسب درآمد از پیج کاری خود برسند.

راه های کسب درآمد با موبایل

راه دیگری که به درآمدازیی شما کمک می کند، کسب درآمد ازخرید و فروش پیج های اینستاگرام است. به این معنا که شما پیج اینستاگرامی را بالا می آورید و زمانی که به تعداد فالوور دلخواه رسید آن را می فروشید. این راه نیز اخیرا مورد استقبال بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است.

17. راه های کسب درآمد با موبایل از سمساری آنلاین

اگر خودتان صاحب کالا هستید، می توانید محصولات خود را در پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام پر مخاطب خود بفروشید.

اگر خودتان محصولی برای فروش ندارید، می توانید با سمساری های شهرتان صحبت کنید و برای آن ها تبلیغ کنید و محصولات آن ها را معرفی کنید و از این طریق به درآمد برسید.

18.درآمد از تدریس خصوصی در کلاس آنلاین

تدریس خصوصی انگلیسی، دروس کنکور و….. می تواند راه بسار خوبی برای درآمدزایی با مبایل باشد. آنچه لازم دارید دانش کافی و هوشی هوشمند است. بعد از آن می توانید در صفحه اینستاگرام خود تبلیغات کسب و کارتان را داشته باشید و درآمد خوبی داشته باشید.

19.درآمد از آپلود ویدیو و استریم

اگر نوجوان یا دانشجو هستید، درآمدزایی با استریم یکی از آسان ترین راه ها برای شماست. مراحل کار به این صورت است که در ابتدای کار باید به دنبال بازی های پرطرفدار بگردید و درنهایت یکی را انتخاب کنید. در قدم بعد باید مهارت لازم را در آن بازی بدست آورید تا حرفه ای شوید.

اگر در حین بازی کردن از خودتان و عکس العملتان در طول بازی فیلم بگیرید و آن را در یک رسانه اشتراک ویدئو پرمخلاطب به اشتراک بگذارید می توانید به درآمد فوق العاده ای برسید.

20.درآمد از گرفتن سفارش ترجمه

اگر سطح زبان خوبی دارید، درآمد از ترجمه متون علمی و غیر علمی منبع درآمد خوبی برایتان می شود. جهت تبلیغات و گرفتن ترجمه، کافی است در کانال های پر مخاطب ایدی تلگرام خود را به اشتراک بگذارید و یا در بیو اینستاگرامتان قرار دهید.

بعد از گرفتن اولین کارها و به نمایش گذاشتن نمونه کارهایتان در صفحه اینستاگرام، با سیلی از مشتریان مواجه خواهید شد.

ایده راه های کسب درآمد با موبایل را از کجا به دست بیاریم؟

یکی از مشکلاتی که نه تنها در کسب درآمد از موبایل بلکه در هر مدل کسب درآمد وجود دارد، این است که ایده از کجا پیدا کنیم؟

حالا میخواهیم که چند ایده برای درآمدزایی از موبایل را معرفی کنیم که به شرح زیر هستند:

کجا نوآوری کمتر هستش؟

بگردید به دنبال صنایعی که نوآوری در آن‌ها کمتر از بقیه است و روی آن‌ها تمرکز کنید.

این طور میتوانید رشد بسیار خوبی داشته باشید.

چون در جایی فعالیت میکنید که خلاقیت و نوآوری در آن کم است و این شما هستید که چیز جدید به آن اضافه کرد‌ه‌اید.

ایده‌های موجود را بهبود دهید

به طور مثال برای فلان کار، فلان اپلیکیشن موجود است. خب شما میتوانید مشکلات و معضلات آن را پیدا کنید و خودتان به خلاقیت و بررسی خودتان، یک اپلیکیشن بهتر طراحی کنید.

حالا صرفا بحث، بحث اپلیکیشن نیست، بلکه هر چیزی رو میتوانیم مثال بزنیم.

خودتان چه مشکلی دارید؟

تا حالا به این فکر کردید که اصلا خودتان چه مشکلاتی دارید؟

ابتدا از خودتان شروع کنید و لیست مشکلات خود را بنویسید و سپس به دنبال ایجاد راه حل برای آن‌ها بروید.

یک ضرب المثل معروف هست که میگه نیاز باعث خلاقیت می‌شود. پس در ابتدا ببینید که چه چیزی نیاز دارید.

فناوری‌های جدید را دنبال کنید

شما نمیتوانید به روندها، سلایق و مدل‌های 20 سال پیش بیایید و راه‌حل‌هایی را برای مردم امروز در موبایل طراحی کنید.

باید همواره به دنبال جدیدترین مباحث، روندها و فناوری‌ها بروید تا بتوانید مخاطبان خود را پیدا کنید، راضی نگه دارید و در نهایت موفقیت‌های زیادی به دست آورید.

راه های کسب درآمد با موبایل

با کاربران فعلی و بالقوه خود صحبت کنید

نظرسنجی به هر شکلی چه به صورت صحبت چه به صورت تهیه یک گزارش و یا هر شکل دیگری، میتوانید کمک بسیار زیادی به شما بکند.

باید بدانید که کاربران چه مشکلاتی دارند و چگونه میتوانید به بهترین شکل آن‌ها را رفع کنید. باید این مسئله را همیشه جزو مهم‌ترین کارهای خود قرار دهید و آنالیز و بررسی‌های مختلفی را بر روی محصولاتی که طراحی میکنید، انجام دهید.

الهام از ایده دیگران

میتوانید از ایده‌هایی که دیگران از آن‌ها استفاده کرده‌اند، استفاده کنید و با توجه به کار، مسائل و استراتژی خودتان آن‌ها را بومی کنید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

20 مرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *